Şimdi Ara

dudaklarim cok kuruyor. yardim eder misiniz???

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
20
Cevap
0
Favori
1.056
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Sağlıklı Yaşam >> dudaklarim cok kuruyor. yardim eder misiniz???
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3470 Mesaj
    arkadaslar benim agizim kurumuyor ama dudaklarim cok kuruyor. dudak kuruluguna karsi ne yapabilirim. yardiminiz icin simdiden tesekkurler.



    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    dudaklarını sürekli dilinle ıslatma yada ısırma alışkanlığın var mı
    quote:

    Orjinalden alıntı: switel

    arkadaslar benim agizim kurumuyor ama dudaklarim cok kuruyor. dudak kuruluguna karsi ne yapabilirim. yardiminiz icin simdiden tesekkurler.
    |
    |
    _____________________________
    HER ŞEY OLACAĞINA VARIR
  • Yarbay
    3470 Mesaj
    hem islatma hem de isirma aliskanligim var
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2607 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: switel

    hem islatma hem de isirma aliskanligim var



    bende duduaklarımı soyuyorum bazen. ondan oluyo merak etme.

    Niveanın ürünü var lipstick die onu kullan mavisini ama. (Dudak kremi)
    |
    |
    _____________________________
    İstanbul Teknik Üniversitesi
  • Yarbay
    3470 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: stigmata_


    quote:

    Orjinalden alıntı: switel

    hem islatma hem de isirma aliskanligim var



    bende duduaklarımı soyuyorum bazen. ondan oluyo merak etme.

    Niveanın ürünü var lipstick die onu kullan mavisini ama. (Dudak kremi)



    ben onu kullandim bi ara ama onu kullaninca da dudaklarim hafif yapiskanli gibi oluyo. dudaklarimi acip kaparken birbirine yapisiyo gibi geliyo. bu yuzden de istemeyerek dilimle islatiyorum dudagimi. islatinca da tukurukle krem karisip garip birsey oluyor
    |
    |
    _____________________________




  • Er
    1 Mesaj
    yapmanız gereken bu alışkanlığı bırakamk için çaba göstermek.sigara içmek gibi bi şey bu maalesef
    |
    |
    _____________________________
    HER ŞEY OLACAĞINA VARIR
  • Yüzbaşı
    547 Mesaj
    Şeker hastalığı yaparmı böyle ?
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    hayır.şeker hastalığında tüm ağız boğaz kurur ve su içme ihtiyacı hissedersin.ama içini rahatlatacaksa parmak ucundan 30 sanyede bakılır sağlık ocağında.ama sabah ve 8 saatlik açlıktan sonra gitmeniz lazım
    quote:

    Orjinalden alıntı: tayfun35

    Şeker hastalığı yaparmı böyle ?
    |
    |
    _____________________________
    HER ŞEY OLACAĞINA VARIR
  • Yüzbaşı
    547 Mesaj
    Bende şuanda böyle bir sıkınrtı yok ama . Babamda var ilerki yaşlarda bizlerde de olabilirmiş ? doğrumu ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: yvzzvy

    hayır.şeker hastalığında tüm ağız boğaz kurur ve su içme ihtiyacı hissedersin.ama içini rahatlatacaksa parmak ucundan 30 sanyede bakılır sağlık ocağında.ama sabah ve 8 saatlik açlıktan sonra gitmeniz lazım
    quote:

    Orjinalden alıntı: tayfun35

    Şeker hastalığı yaparmı böyle ?


    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    ailede şeker hastalığı olması ileri yaşlarda eğer kilo ve diyetine dikkat etmezsen şeker hastalığı sizde de görülme olasılığı normale göre daha yüksektir.siz bi açlık şekerinizi ölçttürün ve ardından da şeker yüklemesi yapılıp şeker tolerans testi yapılamsı lazım.basit ve kolay işlemler merak etmeyin
    |
    |
    _____________________________
    HER ŞEY OLACAĞINA VARIR
  • Yüzbaşı
    547 Mesaj
    Sağolasın en kısa sürede baktırayım. bu hastalıktan korunmak için beliri bir diyet programı varmı? sanırım kilo dez avantaj sağlıyormuş.Ama bazı şeker hastalarıda çok zayıf.hastalıkmı zayıflatıyor acaba ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: yvzzvy

    ailede şeker hastalığı olması ileri yaşlarda eğer kilo ve diyetine dikkat etmezsen şeker hastalığı sizde de görülme olasılığı normale göre daha yüksektir.siz bi açlık şekerinizi ölçttürün ve ardından da şeker yüklemesi yapılıp şeker tolerans testi yapılamsı lazım.basit ve kolay işlemler merak etmeyin
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    evet şeker seviyesi yüksek seyrettiği takdirde kilo kayıbı olur.ama kilo tabiki en önemli risk faktörüü
    |
    |
    _____________________________
    HER ŞEY OLACAĞINA VARIR
  • Yarbay
    2607 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: switel


    quote:

    Orjinalden alıntı: stigmata_


    quote:

    Orjinalden alıntı: switel

    hem islatma hem de isirma aliskanligim var



    bende duduaklarımı soyuyorum bazen. ondan oluyo merak etme.

    Niveanın ürünü var lipstick die onu kullan mavisini ama. (Dudak kremi)



    ben onu kullandim bi ara ama onu kullaninca da dudaklarim hafif yapiskanli gibi oluyo. dudaklarimi acip kaparken birbirine yapisiyo gibi geliyo. bu yuzden de istemeyerek dilimle islatiyorum dudagimi. islatinca da tukurukle krem karisip garip birsey oluyor


    Birader onu zaten öle gün içersinde kullanma. Akşam yatmadan önce sür dudaklarına. Gündüz zaten o nemle yeter dudaklarına.
    |
    |
    _____________________________
    İstanbul Teknik Üniversitesi




  • Yarbay
    4894 Mesaj
    bende de oluyor ya hatta şu an dudaklarım çatlak
    ama tavsiyem nivea lipstick renksiz olanından alıcaksın gerçekten işe yarıyo
    ben onu kaybettim o yüzden 1 haftadır hiç sürmedim hemen patlak verdi ama benim sadece
    soğukta kuruyo o yüzden sabah sürüyorum okula giderken o beni rahatlatıyo sonra hava ısınıyor zaten ama soğuk
    havada azcık yalarsam çok kötü oluyorm
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    864 Mesaj
    sevgili edinin geçer
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    201 Mesaj
    Dudaklarının kurumasının bir nedeni de yeterince su içmemek olabilir. Bu nedenle, genel sağlık için olduğu kadar dudakların çatlamaması için de su içmek önemlidir. Bunu ihmal etme.
    |
    |
  • Yarbay
    5272 Mesaj
    bende de var aynı sorun dostum ayrıca senın gıbı alıskanlıklarımda yok.lipstick falan suruyorum ama kalıcı bı cozum var mı bılmıyorum:(
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    540 Mesaj
    hocam bence dudaklarını ıslatacak birini bul sen
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1853 Mesaj
    Aynı Sorun ßende De war Krem kullan
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    687 Mesaj
    Çok kuru bırakmamak lazım tabi. Birde kuruyunca soyma durumu var o zaman daha beter. Hassaslaşıyor.
    |
    |
    _____________________________
    daima mavi
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
bankalar.org
Canlı Tv izle
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,578
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.