Şimdi Ara

dst 12 30 iş günü dolmak üzere

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar teknosadan 24-5-2009 da general mobile dst12 telefon aldım. 109 ytl ye aldım.
    cihazı bir süre kullandıktan sonra cihazda avea hattı sim 1 e takınca bir süre sonra sim kart takılı değil uyarısı veriyor.
    aynı hat sim 2 de aynı uyarıyı vermiyor fakat gelen giden aramalarda genelde ses gidiyor ve şebeke başarısız uyarısı veriyor.
    cihazı genccell e yolladım 26-6-2009 tarihinde. cihaz mekanik temassızlık giderilmiş güncel yazılım yüklenmiş diye geri geldi.
    kontrol ettim cihazda durum aynı.
    cihazı tekrar genccelle yolladım 7-7-2009 tarihinde saat 10:26 da.
    şu an serviste BEKLEMEDE - SWAP/DEGISIM BEKLİYOR salı günü 30 iş günü cumartesilere saymazsak doluyor.
    teknik servisi aradığımda cihazın biribir değşimi yapılacakmış cihaz ellerinde olmadığından yurtdışından bekleniyormuş.

    sormak istediğim cihazın para iadesini talep edebilirmiyim.
    başka bir model cihaz ile fark vererek değişimini talep edebilirmiyim.
    ne yapmalıyım sizce.







  • 30 işgünü çoktan doldu. bu gün baya bir görüşme sonucu bir üst model olan dst13 ile değiştirecekler.
  • bu gün gittim dst13 gelmiş kutulu olarak teslim ettiler. bende benim cihazın kutsunu teslim ettim. verdikleri kutuya bakarken 2 gb lık sd kartın olmadığın fark ettim. eksik olduğunu söyledim. cihaz bu şekilde geldi diyerek 1 gb lık kartı vermek için ugraştılar. bende kabul etmedim. cihazın birebir değişikliğini bu şekilde olmayacağını belirttim. ve kutu içerisinde sd kart adaptörü olurda sd kart nasıl olmaz diye direttim. ısrarla 1 gb lık eski kartı vermek istediler bende almadım. eve geldim. istabulu arayıp şikayet ettim. telefonda biraz beklettikten sonra size yanlışlık olmuş şuan ellerinde kart olmadığın isteyiceklerini gelince vereceklerini söylemişler dedi. böyle bir şek kesinlikle söylemediler dedim. söyleseler zaten sorun olmazdı. ne ise şarj işlemi için şarj cihazına ihtiyacım oldu. kutuya bir baktım usb kablo var şarj cihazı yok. şarj cihazı varmı yokmu diye bakmamıştım. daha dogrusu hatırlamadım. ankara yı arayıp söyledim. teknisyen arkadaşımız içerde şarj oluyormu diye kontrol etti dediler. bende cihaz şarj oluyor ama şarj cihazı yok kutudan çıkmadı dedim. efendim biz kontrol ettik vardı. valla ben var olan şeye yok demem dedim. benim için varsa vardır yoksa yoktur o kunuda şüpheniz olmasın dedim. biraz bekletince tamam ugrayın size şarj cihazı verelim dediler. ne ise nasılsa bana kart ta vereceksiniz ikisini bereber alırım. şimdilik usb den şarj ederim dedim. ne adamlara çattım bilmiyorum. tamam ber biraz ince eleyip sık dokuyorum. ama haksızlığada hiç tahammülüm yok yani. ne ise dst13 hatlarda sorunsuz ve titreşim ile zil sesi aynı anda çalması güzel. kamerayı unutmak lazım bende yok gözü ile bakıyorum.




  • Sonuc olarak mutlu son olmasına sevindim... Zaman kötü malesef.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.