Şimdi Ara

dsmart Netflix rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
9.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yaklaşık 6 aydır netflix kullanıyorum. Netflix servisini bugüne kadar sadece kendi telefonum ve sony smart tvmden kullandım. Yaklaşık 3 hafta önce bu iki cihaz üzerinden netflixe erişememeye başladım. Modemde sorun olabileceğini düşünerek gerekli başvuruları yaptım, arıza kayıtları aldılar, evime teknik ekip gönderdiler ek olarak zyxelin müşteri hizmetleriyle görüştüm fakat modemde herhangi bir sorun olmadığı geri dönüşünü yaptılar. Televizyomumu kablo ile internete bağladım, dns verdim yine de bir çözüm bulamadım, bu arada hem telefonum hem de televizyonum başka internet hatlarından sorunsuz bir şekilde bağlanıyor. Cihazlarda herhangi bir sorun olduğunu düşünmüyorum, dsmart mh aradığımda kendilerinin yapabilecek bir şeyleri olmadığını akabinde arıza kaydı oluşturduktan sonra bir kaç gün aralıklarla sorunun çözülmüş olması gerektiğine dair telefon görüşmeleri yapıyorum fakat herhangi bir gelişme yok en son bugün televizyonu teknik servisini çağırın diyerek topu sony'ye attılar. Cihazların sürekli bandwidth harcadığı için mac adreslerinin isp tarafından yasaklanmış olmasından başka olası bir durum yok gibi. Güncel taahhütümün cayma bedelini ödemeden aldığım hizmetin sonlandırılması için ne yapmam gerekiyor, daha önce buna benzer sorun yaşayan birileri yazar ise sevinirim, iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weblessed -- 11 Nisan 2018; 17:40:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • cayma bedeli ödemeden ayrılmanız bu koşullarda zor cayma bedeliniz çok yüksek değilse türknet 120 tl ye kadar cayma bedlini karşılıyor geçiş yapabilirsiniz 1 ayda bedava kullanım hakkı veriyor 120+65=185 tl kurtarabilirsiniz tabi kalan bedel çok yüksek değilse. ayrıca hem taahhütsüz hem akn siz.
  • Aynı sorunu dsmartta bende yaşıyorum chazımda netflixi açamıyorum bir haftadır bende modemden şüphelenip modem yazılımını güncelle ayarları sıfırla yeniden kur kablo ile bağlan sonuç alamadım tabi müşteri hizmetlerinide aradım hesabınızda bir güvenlik protokolü yok böyle birşey olamaz netflix den destek alın dediler ama telefonumun internetini paylaşınca cayır cayır cayır giriyor dün gece birde vpn kurdum baktım şak diye açtı netflixi demekki kesin dsmartın bir güvenlik duvarı engelliyor dedim ama bir filmi izlemeye çalışınca bu sefer netflixin proxy veya vpn e izin vermediğini gördüm zaten vpn üzerinden test için bakmıştım. dsmartı sürekli rahatsız edeceğim artık ne yapalım 1 hafta içinde sonuç alamazsam 5 yıllık dsmart maceram burada son bulur.
  • Netflix hiç mi açılmıyor yoksa hata mı veriyor?
  • alt yapı olmayan bi yere ikametgahını aldır..Sonra hattı taşımalarını iste taşıyamacaklar tabi..İptal dilekçesi ile e devletden aldıgın ikametgah belgesi kimlik fotokopisini faksla..Cayma bedeli olmadan hattınıni iptal edecekler..1 ay sonrada ikametgahını tekrar aynı adrese geri al..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni sorunu netflix ve e-devlet sitesinde yasiyorum. Birkac sitede daha oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netflix hiç açmıyordu telefonumdan internet paylaşınca açıyordu 14 gün uğraştım dsmartla hep yaptık dediler ama olmadı netflix dışında yurtdışı servisleri kullanan ip kameramada ulaşamıyordum bir güvenlik duvarının engellediğine eminim söylüyorum ama onlar kaynaklı birşey olmadığını ilettiler en sonunda iptal ettim cuma günü dsmartı ve superonline geçtim (dsmart artık iptal edecem aşamasına gelince bana alt yapı olarak bizde superonlina geçiş sağlayabiliriz sizi dediler ama güvenmediğimden kabul etmedim) superonlineda kurulum yaptılar modemin wifi şifresini eski ağım gibi aynı yapar yapmaz netflix ve kameralar çalışmaya başladı hala desinler onlar kaynaklı değil diye iptal dilekçemi almışlar artık iptal etme işlemlerinide bitirdikten sonra dsmarttan kurtulduğuma dua edeceğim.
  • Sorun CGN Ip kullanılmasından kaynaklanmaktadır. Siz Netflix 'e Türkiye 'deki fiyatını ödeyerek kaydoldunuz ve Türkiye 'de yayınladığı içerikleri izleyebilirsiniz. Türkiye 'den bağlanarak diğer ülkelerin içeriklerini izleyemezsiniz. Netflix bunu engellemek için ip'nizi kontrol edip ona göre yönlendiriyor. CGN ip kullandırıldığınız için sorun yaşıyorsunuz. Aynı şekilde ip kameralara da bağlantı sağlanılmaz.
  • Aynı sorun bende de var.



    Herhangi bir çözümü var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spidey99 kullanıcısına yanıt
    VPN kullanımı belki çözüm olabilir.
  • servis sağlayıcısı geceleyin gece modemi kapat bakalım
  • atabr kullanıcısına yanıt
    Modeminizin ayarlarında mtu diye bir bölüm olacak bulamazsanız 1490 ya da 1500 yazan bir yer olacak onu 1450 yapıp kaydedin modeminizi yeniden başlatın sorun hallolur iyi günler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de aynı sorun olustu. Lg tvden netflix oynatamıyorum. %20' de kalıyor. Pcde sorun yok. Tv den netflixi kaldırdım, yeniden yükledim. Tvyi reboot ettim dsmart netten açılmıyor. Telefonun internetini denedim, tvden izleniyor. Dsmart bizde öyle bir engelleme yok dedi ama aklım almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Netcom42

    Modeminizin ayarlarında mtu diye bir bölüm olacak bulamazsanız 1490 ya da 1500 yazan bir yer olacak onu 1450 yapıp kaydedin modeminizi yeniden başlatın sorun hallolur iyi günler
    Çok teşekkürler sorunum çözüldü sayenizde 3 aydır dsmart tplink modemimden erişim sağlıyamıyordum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Netcom42 N kullanıcısına yanıt
    reis sen nasıl bir kralsın ya

    sorun çözüldü çok sağolasın.

    uyarı: porblem sadece dsmartta olmuyor ben bölgesel bir internet şirketi ile çalışıyorum aynı sorunu yaşadım reisin söylediği şekilde çözdüm.
  • Netcom42 N kullanıcısına yanıt

    Hocam Allah razı olsun🙏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorunu geçen ay başından beri yaşıyorum; dsmart müşteri hizmetlerini en az 30 kere aradım , en sonunda teknik servis yolladılar ve elemanlar kapıya gelip fiberi görünce bu bizim sorunumuz değil türktelekom bakmalı dediler, bu sefer dsmartı tt için aradım ve her seferinde arıza kaydı açıyoruz dediler kimse gelmedi, sonra burada ki tt elemanına ulaştım, hatları kontrol ettiler ve bizde sorun yok dediler; netflix i aradım sorun dsmartda dediler, tekrar dsmartı aradım , sorun modem de olabilir, modemi bayimize götürün hemen değiştirirler dediler, modemi bayiye götürdüm ve bu modem fiber bunu tt değiştirecekl dediler, dsmartı aradım aaaa fibermiymiş tamam tt ye arıza kaydı yolluyoruz dediler, kimse gelmeyince tt yi aradım bizde arıza kaydı yok dediler, ikili ilişkiler ile modemi değiştirttim ama sorun yine çözülmedi dsmartı aradım , o zaman sorun ya tt de yada tv de dediler (bu arada cep, tablet, bilgisayar hepsi giriyor ama tabii frekans farkı var) neyse grundig servisini aradım dün geldiler , yazılım update yapıldı ama yine girmedi fakat başka bir internet sağlayıcıdan girdim hiç sorun yok; artık ne yapmalıyım😂😂😂😂😂😂buraya bakınca mtu 1450 yi gördüm ama şimdi bende TP LİNK Archer 5v diye bir modem var ve ayarlarına girdim ne mtu nede 1480,1490,1500 filan yazan bir yer yok sadece feagmantation TX oran yazan bi yer var orada ki değer 300 mbps şimdi birde 250-2472 arasında değer değişimi olan bir yer var fakat oraya da giriş yok... bu arada dsmart teknik servis ve dsmart bayii arasında yaşadığım daha başka rezillikler de var ama yeterince uzattım😂😂😂😂😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Netcom42 N kullanıcısına yanıt

    Öncelikle 2-3 gündür yaşadığım sorunu çözdüğün için çok teşekkür ederim. Ayarı bulamayanlar için yazayım;

    İNTERNET - internet ayarları - Internet yazan yerin karşısındaki " düzenle" seçeneğine tıkladığınızda bahsedilen ayar orada çıkıyor. Bende 1492 yazıyordu. Modemim Airties 5650 4 portlu VDSL bir modem.

    Hatta ben internet kısmındakini değil de wan_ethernet_data yazan ayarlar kısmındaki rakamı değiştirdim oldu. Nasıl bir etkisi var bilmiyorum. Ama netflix i sıfırladım, modemi sıfırladım, tv yi tekrar tekrar bağladım bozdum. herşeyi kapatıp yeniden başlattım vs hiç biri olmadı. müşteri hizmetlerini zaten biliyorsunuz. hepsi bizden kaynaklı değil diyor. Topu başkasına atıyor.


    Neticede bu işime yaradı ve Netflix e TV de tekrar bağlandım. İllaki denemenizi öneriyorum. Tekrar teşekkürler





  • bugün benim de arkadaşın başına geldi. mtu değiştirerek çözdük. böyle saçmalık olamaz.

  • Netcom42 N kullanıcısına yanıt

    Bu sorundan dolayı ev halı artık isyan etti, denemediğim şey kalmamıştı ama bunu denedikten sonra sorun çözüldü. Çook çok teşekkür ederiz...   

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.