Şimdi Ara

Dslam arızası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. T11 kabinden hizmet alıyorum . Son zamanlarda şöyle bir sorun mevcut; İnternet bağlantım kopuyor snr değerim ve maks ulasilabilir hızım yariyariyadan fazla düşüyor , hat zayıflaması 0 dan 20 lere yükseliyor. Modem arayüzünden bugün kontrol ettiğimde her f5 atisimda değerler değişiyordu . Sonradan kenki kendine düzeliyor . Daha önce bagli bulunduğu elektrik kablosu sağlama alınmamıştı temassizlik yapıp aküler bitince T11 kabinde kapaniyordu şartelle oynayınca duzeliyordu. Telekom a dilekçe verince ekip geldi buzluk sorun yok dedi ama sagolsunlar kabloyu halletmeye calisip duzeltmislerdi . O zamandan bir zarar görmüş olabilir mi acaba? Yoksa santralle de alakali olabilir mi? İnternet servis saglayicimdan bağımsız yine Telekom müdürlüğüne gidip dilekçe versem ücretsiz şekilde tespite gelmelerini sağlayabilir miyim acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Chile_Mix -- 17 Eylül 2020; 23:45:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba. Kopma gibi bir durum mevcut ise arıza kaydı bırakabilirsiniz. İncelemesi de yapılmış olur hem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba. Kopma gibi bir durum mevcut ise arıza kaydı bırakabilirsiniz. İncelemesi de yapılmış olur hem.
    Anlık bir durum olduğu için belki o an sorun göremeyip ücret yansitabilirler diye çekiniyorum ama yarın gidebilirsen bir danisacagim onlarada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Chile_Mix kullanıcısına yanıt
    Hat değerleriniz düştüğü sırada ekran görüntüsü alabilirsiniz hocam. Onu ekleyin talebin içerisine.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.