Şimdi Ara

DSL ışığı yanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
2.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Her şeyi en başından tane tane anlatıyorum. Lütfen artık yardımcı olun.
    12.06.2018 tarihinde superonline aboneliğimi feshederek ve 350 tl cayma bedeli ödeyerek türknete geçiş için başvurdum.
    6 gün sonra 18.08.2018 tarihinde türknet hesabım tanımlandı. Elimde olan zyxel vmg3312-b10b modelli VDSL2 destekleyen modem ile kurulumu yaptım. Yalnız bana adsl bağlanmış. Gerek hız testinde gerekse xdsl istatistiklerinde 16 mbps olarak görünüyor. Hemen destek talebi açtım online olarak. Hızlıca dönüş sağlandı. Hızınız 16 mbps ye sabitlenmiştir iyi günler mesajı geldi. Ben ise bana vaad edilen ve bölgemin de kesinlikle desteklediği, port sorununun bölgemde olmadığı 35 mbps vdsl hızından istiyorum.
    Türknete abone olurken de ısrarla bunu belirttim ve olumlu cevap aldım.

    Defalarca müşteri hizmetlerini aramama rağmen karşıma muhatab bulamadım. Bir kaç destek talebi daha açtım yalnız dönüş olmadı.
    Bu sabah uyandığımda telefonuma mesaj geldi. VDSL2 geçişiniz tamamlanmıştır. Keyifli kullanımlar dileriz şeklinde. Ancak internet tamamen kesildi. DSL ışığı da internet ışığı da yanmıyor. Modemi 2 defa resledim. Bilgileri doğru şekilde girdim. Yine ışık yanmıyor DSL modeme gelmiyor.

    Başka bir telefondan müşteri hizmetlerini arayınca telefon hemen açıldı. Durumumu anlattım. Biz ilgilenmiyoruz deyip suratıma telefonu kapattılar. Sosyal medyadan da yazdım. Muhattap bulamadım.

    16 mbps den 35 mbps ye hızım yükselsin isterken şuan tamamen internet gitti. 2 gündür internet yok ve ben yardımcı olacak en azından bilgi verecek bir muhatab bulamıyorum.
    Lütfen pişman etmeyin türknete güvenip geçiş yaptığıma. Rica ediyorum yardımcı olun artık.

    Destek kayıt numaralarım:
    18810350
    18828689

    Not: OİM'de teknik bilgiler kısmında inaktif VAE ADSL ve indirme upload hızlarında 0 mbps yazmakta.







  • Aynı sorun bende de var başka modem aldım onu kullanıyorum sağlam modem vdsl sinyalini görmez oldu Türknet muhatap yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyhun6161

    Aynı sorun bende de var başka modem aldım onu kullanıyorum sağlam modem vdsl sinyalini görmez oldu Türknet muhatap yok
    Modem alınca düzeldi mi yani sorun?

    Bende zyxel vmg3312-b10b modelde vdsl2 modemi var.
  • Evet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu modemin aynısı arkadaşta var o da türknet kullanıyor başka bir bölgede ve modem vdsl destekliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vdsl e gecerken boyle kesiyor genelde tueknet telekom ekibi ilgilenene kadar. Cogu kiside boyle olmusdu.



    Ben telekomdan basvurdum adsl den vdsle hafta ici hallolucak bakalim bizde nolacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafoneda bana da olmuştu Telekom ekipleri gelip halletti. Yani port değişimi olmuştur sende o yüzden gelip aktif etmeleri lazim. Doğrusu ev telefonu da vardır sende kesilmemesi lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limonen kullanıcısına yanıt
    Port otomtikse nind gecer vdsl m degilse ekiplerin gelip halletmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Limonen kullanıcısına yanıt
    ev telefonu hiç kullanmadım.
    Splitter kutusu bile kullanmadan direkt dsl kablosundan alıyordum neti şimdiye kadar.
  • Aynı sorundan müzdaribim.Takipteyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.