Şimdi Ara

DSG ŞANZIMANI İLE İLGİLİ ÇOK ÖNEMLİ BİLGİLER !!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
2
Favori
18.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 116i yakıt tüketimi dışında tüm sürüş kriterleri bakımından kendi arabamdan daha iyi bence. Performas desen daha iyi vites geçişi desen öyle yol tutuş desen yine öyle. Ama golf komple paket olarak bmw1 den daha iyi gerek iç malzeme kalitesi olsun gerek donanımın ulaşılabilirliği olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rica ederim, dsg kötü şanzıman demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın, avantajları ve dezavantajları var,
    ben dsg zf8den daha kötüdür diyorum...
    sizin söyledikleriniz çerçevesinde istediğiniz vites kutusu tork konvertörlü veya cvt şanzımandır diyebilirim, yani tam otomatik şanzıman. siz eğer dsg gibi hızlı vites değiştiren ve yakıt tüketimi ile performansı iyileştiren bir tam otomatik istiyorum derseniz o zaman istediğiniz zf8dir diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeper_inside

    rica ederim, dsg kötü şanzıman demek istemiyorum yanlış anlaşılmasın, avantajları ve dezavantajları var,
    ben dsg zf8den daha kötüdür diyorum...
    sizin söyledikleriniz çerçevesinde istediğiniz vites kutusu tork konvertörlü veya cvt şanzımandır diyebilirim, yani tam otomatik şanzıman. siz eğer dsg gibi hızlı vites değiştiren ve yakıt tüketimi ile performansı iyileştiren bir tam otomatik istiyorum derseniz o zaman istediğiniz zf8dir diyebilirim.


    Yanlış bilmiyorsam, o da sanırım sadece BMW de var değilmi?

    DSG den çok çekiyorum, kavramayı değiştirdiler, iyice bozdular. Keşke hiç elletmeseydim. Sorunlu bir şanzumanın üstüne bir de sersem servis elemanları eklenince böyle oluyor işte.
  • dünyanın en iyi şanzımanı zf bunu world u alem kabul emiş
  • bmw, jaguar, range rover aklıma ilk gelenler başka markalarda da kullanıyor olabilir emin değilim.
    bende dsg de var, sanırım sorun çıkarma işi biraz şans ile alakalı. size geçmiş olsun demekten başka çare kalmıyor, dsg ile ilgili epeyce bir şikayet var çünkü...
  • 2013 golf dsg ve 2013 a3 stronic arabam var. Sanzimanlar simdilik sorunsuz ve inanilmaz keyifli.

    Bundan once fluence edc ve bmw 116i 8 ileri zf sanzimanda kullandim. Nissanin yeni cift kavramasinida test ettim... dsg gercekten rakipsiz. Arabadan anlamayan cogu direksiyon soforu sadece sarsıntiya bakar iyiliği kötulu için. Ama bu arabanın degişık koşulardaki sanzumani kontrol etmesi( iniste, cikista, direksiyondan kumanda esnasinda v.s) gercekten rakipsiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zf sorunsuz olabilir ama dsg gibi kararli bi sanziman degil asla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    Zf sorunsuz olabilir ama dsg gibi kararli bi sanziman degil asla

    bence 116 i gazlarken çok daha net vites geçişleri yapıyor ve çok daha doğru vites seçimi yapıyor. dsg direk vites büyütme niyetinde. gazı en dibe yapıştırmadığın sürece dsg devamlı vites büyütüp küçültüyor ne yapacağına bence karar veremiyor. zaten biraz performanslı kullanmak istediğim an dsgde direk manuel moda geçiyorum
  • yeniserdar Y kullanıcısına yanıt
    dsg yakıt ekonomisine odaklı programlandığından (en azından bendeki dq200) 60 ile giderken aracı 7. vitese atıyor 1200d/d civarına düşürüyor ondan sonra gaza biraz basınca vites küçültmek için önce biraz aracın titremesini bekleyip sonra nazla küçültüyor, hatta bazen 2 vites birden küçültmeye çalışıyor. çok şükür bende de şu ana kadar bir sorun çıkmadı, ayrıca şehir içinde akıcı trafikte rahat, makul derecede sarsıntılı ve inanılmaz ekonomik ama biraz gazladığınız zaman kesinlikle manuele çekip kullanmak gerekli. öte yandan zf8 kararlı, kesin ve nerede ne yapacağını bilen bir vites kutusu, gazlamak istiyorsan sport veya sport+, rahat rahat gezeyim dersen comfort ya da ekonomi yapayım dersen eco-pro ya almak yeterli, manuel mudahale çok nadiren gerekli olabiliyor.
  • Allah allah tecrubeler tam ters olmus nedense...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg bana şunu öğretti, sorunsuzluk istiyorsan beni alma...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış Hesapladıysam düzeltin lütfen;
    Aracınızda otomatik şanzıman istiyorsanız,
    Dsg için 9000 tl (golf Highline), Zf8 için ise 5000 tl.(1,16i) ödememiz gerekiyor.
    Aslında sadece bu bile zf8 i Dsg den daha mantıklı bir şanzıman yapıyor.

    Ama bütün bunlara rağmen 122 Bg. veya Dizeli bilmem ama 140 Bg Act Golf ile Dsg şanzıman bir harika.
    Aracımda Start Stop ile ilgili küçük bir yazılımsal sorun çıktı, Servise bıraktım.Bu arada şanzıman yağı ve program güncellemesi yapıldı.
    Aracı 3 gün kapalı alanda bekleterek start stop testi yaptılar ve bu sürede bana sıfır kilometre 1,2 tsi 105bg. dsg golf comfortline verdiler.
    İki aracı karşılaştırdım, sürüş ve hızlanma açısından çok fark olduğu düşüncesindeyim. 250 Nm tork değerinin Dsg ye büyük katkısı olduğunu düşünüyorum.

    Dsg den feragat edilip zf8 alınabilir ama Golfün donanım seviyesinden zor vazgeçilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TuRGaYCa -- 23 Haziran 2014; 23:59:55 >




  • 25 bin km golf 7 tdi dsg kullandim en ufak sikayetim olmadi... zf de kullandim ama dsg daha konforlu sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vites aynı vites a3 ile ama işçilikleri farklı olduğundan audi ürünleri daha sorunsuz oluyor. Burada anlaşalım. Ben de çift kuru kavramalı araç kullanıyorum. Bir sıkıntısını görmedim amaaa eski Aracim olan honda civic otomatik vitesi tartışılmaz en iyi araçtır. Dsg kalitesini tek kavramalı Vites ile hissettirebilen bir başka marka yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkemalyigit

    Vites aynı vites a3 ile ama işçilikleri farklı olduğundan audi ürünleri daha sorunsuz oluyor. Burada anlaşalım. Ben de çift kuru kavramalı araç kullanıyorum. Bir sıkıntısını görmedim amaaa eski Aracim olan honda civic otomatik vitesi tartışılmaz en iyi araçtır. Dsg kalitesini tek kavramalı Vites ile hissettirebilen bir başka marka yoktur.

    Bmw 116 yı denemelisiniz zf8 kesinlikle bu sınıftaki en kararlı ünite.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK


    quote:

    Orijinalden alıntı: mkemalyigit

    Vites aynı vites a3 ile ama işçilikleri farklı olduğundan audi ürünleri daha sorunsuz oluyor. Burada anlaşalım. Ben de çift kuru kavramalı araç kullanıyorum. Bir sıkıntısını görmedim amaaa eski Aracim olan honda civic otomatik vitesi tartışılmaz en iyi araçtır. Dsg kalitesini tek kavramalı Vites ile hissettirebilen bir başka marka yoktur.

    Bmw 116 yı denemelisiniz zf8 kesinlikle bu sınıftaki en kararlı ünite.

    Bence de. Hiç tork konvektörlü şanzıman hissi vermemişti bana. Çift kavrama sanmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Selam Herkese... Bulgaristan da yaşıyorum...2002 Mini cooper benzinli otomatik 6 vitesli DSG aracım 2 sene önce 80 ile 100 km arasında(5.vites sanırım) vites değiştirme de zorlanmaya başladı... Sonra yağ değişimi yaptım düzelmedi ve burda 2 3 ustaya danıştım yapamayız dediler... Sorunum ne olabilir, vites değiştirme ayarı veya parça değişimiyle sorunum giderilir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 model A1 23000 de dsg arızası verdi. 12200 masraf çıkardılar zubizu ile 9300 e indiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Usta tavsiyesi lazım bana arayıp konuşmam lazım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.