Şimdi Ara

DSG şanzıman problemleri(Doğuşun yanıtı 25te) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.950
Cevap
27
Favori
176.749
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugün aracı teslim aldım.şanzıman komple değişmiş.mekatronik değişmiş.normalde 25000 tl lik işlemmiş.bir kuruş para almadılar.bir aydır birde kiralık araba vermişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lorenzo07

    bugün aracı teslim aldım.şanzıman komple değişmiş.mekatronik değişmiş.normalde 25000 tl lik işlemmiş.bir kuruş para almadılar.bir aydır birde kiralık araba vermişlerdi.

    Araba nekadarmis :) 25000 çok para ya garantide olmasaydı. O zaman ben garantiyi 4 yıla cikariyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lorenzo07

    bugün aracı teslim aldım.şanzıman komple değişmiş.mekatronik değişmiş.normalde 25000 tl lik işlemmiş.bir kuruş para almadılar.bir aydır birde kiralık araba vermişlerdi.

    Geçmiş olsun da garanti bitince yine sorun olursa diye düşünemden edemiyor insan. 25bin bir araba parası neredeyse. İnşallah bir daha olmaz. Garanti bitmeden bozuluyorsa ömrü çok kısa demektir.
  • Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.




  • teşekkür ederim kesbi.inşallah bir daha sorun olmaz.şu iki gün zarfında deneme şansım oldu.şanzıman pamuk gibi olmuş.ama dediğiniz gibi bir daha olurmu diye düşünmeden edemiyor insan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    tek kelimeyle mükemmel olmuş..




  • Bu da Doğuş'un benden aldığı pay..

    Sayın Yetkili.

    Bu yazıyı esasen Ferit ŞAHENK’in okumasını temenni ederim ancak bunun çok düşük bir ihtimal olduğundan hareketle en azından bu yazıyı biriminizde mevcut en yüksek yetkili kimse lütfen ona ulaştırın.

    Ben de pek çok insan gibi distribütörlüğünü yaptığınız otomobil firmasını marka olarak seven ve genel olarak kaliteli otomobiller ürettiğine inanan bir insanım.

    Yaklaşık 2 aydan beri eski kasa Jetta satın almak amacıyla piyasada araştırmakta yapmaktayım.

    Daha önce sahip olduğu araçlar içinde otomatik araç bulunmayan bir insan olarak ve otomatik aracın keyfini, konforunu yaşamak düşüncesi içinde otomatik şanzımanlı bir araç almayı düşündüm.

    Ancak son 5 yıl içinde bu araçlara sahip insanların yaşadığı ve internet ortamına yansıttığı olumsuz deneyimler ben ve benim gibi otomatik araç sahibi olmayı düşünen pek çok insanın kafasında çeşitli endişeler ve soru işaretleri meydana getirdi.

    Satın almayı istediği aracın modelini, donanımını ve model yılını hemen hemen belirlemiş bir kullanıcı olarak şahsım adına tek ama büyük bir soru işareti kaldı ki o da ; DSG.

    İnternette hakkında sayfalar dolusu malumat bulunan, servis geri dönüşleri neticesinde sahip olduğu kronik ve baş ağrıtan sorunları sizin de gayet iyi bildiğiniz, üstelik bu sorunları yaşamak için tüketicinin talep ettiğiniz yaklaşık 11.000 lira fark karşılığı satın almış olduğu adeta sorun yumağı olan şanzıman sistemi.

    Sorun DSG’nin henüz geliştirme aşamasında olmasından ziyade tamir ve onarımı için istenilen devasa maliyetler, kullanıcı üzerinde yarattığı stres, tamir ve onarımı için araç sahibinin uğramış olduğu zaman kaybı ve diğer olumsuz hadiselerden kaynaklanıyor.

    Tamir ve onarımı meşakkatli ve çok pahalı olan böyle bir şanzıman sistemi için verilen 2 yıllık garanti süresi kesinlikle yeterli değildir.

    Volkswagen AG’nin Amerika veya Çinde ikamet eden kullanıcı tanınan 10 yıl/160.000 km garanti süresi neden Türkiye’de sadece 2 yılla sınırlıdır ?
    Söz konusu ülkelerdeki kullanıcılar Türk tüketicisinden daha ayrıcalıklı, daha mı üstün ya da aynı araç için bizden daha fazla mı ücret ödüyorlar ki araçta kullanılan şanzımanın yaşatması muhtemel sorunlara karşı kendilerine tanınan 10 yıl/160.000 km garanti şemsiyesi altında araçlarını kullanıyorlar?

    Neredeyse tüm DSG’li araç sahipleri gibi sizin de bildiğiniz bu çifte standartı ortadan kaldırmak için bugüne dek neden hiçbir girişimde bulunmadınız? Size göre her şey sadece kârdan, banka hesaplarını şişirmekten mi ibarettir ?

    Yalnızca şişkin banka hesaplarının değil aynı zamanda müşteri memnuniyeti ve tüketicinin firmaya duyduğu güvenin de bir firma için son derece önemli olduğu aklınıza hiç gelmedi mi ?

    Bilinçli ya da bilinçsiz olarak Dsg şanzımanlı bir araç satın alan ve 2 yıllık garanti süresi içinde yaşadığı kronik şanzıman sorunlarından bıkarak garanti süresi bitmeden aracını elden çıkarmaya çalışan ve bir daha bayilerinize uğramama konusunda yemin eden insanlardan ya da bu insanların ellerinden çıkardığı araçların mevcut sorunlarını tam anlamıyla bilmeyerek satın alan ve garantisi bitmiş sorunlu bir araçla baş başa kalan insanların firmanız hakkında ne düşündüğünden haberiniz var mı ?

    Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.

    Benzer bir arızanın herhangi bir DSG’li araçta garanti süresi bittikten sonra ortaya çıkmayacağını kim garanti edebilir ?

    Paranın bu kadar zor kazanıldığı ve hayat şartlarının giderek zorlaştığı bir ülkede, kimse ortalama 45.000 lira gibi bir rakama üzerinde kronik sorunlu şanzıman bulunan bir araç alıp 2 yıllık kısa garanti süresini ailesiyle keyifli zaman geçirmek yerine servislerde tamir peşinde sürünerek tamamlamak istemez.

    Sevdiğim markanın otomatik şanzımanlı bir aracını satın almak istiyorum ancak bu markanın Türkiyedeki temsilcisi olan ve Türk tüketicisinin haklarını sonuna kadar koruması gereken firmanın duyarsız tavrı nedeniyle istediğim aracı alıp gönül rahatlığı ile kullanamıyorum. Bu durum ne Türkiyede ne başka bir ülkede kesinlikle kabul edilemez.

    Volkswagen’in Amerikada ve Çinde mevcut kullanıcılara tanımış olduğu söz konusu garanti süresi Türkiyede de mevcut olsaydı - ki olması gereken kesinlikle budur - ne DSG şanzıman sistemi bugün olduğu kadar konuşulan ve yaşattığı sorunlar nedeniyle tartışılan, olumsuz bakılan bir sistem olurdu ne de araç sahipleri acaba ne zaman arıza verecek düşüncesini sürekli kafalarına taşıyarak arabalarından alacakları sürüş keyfinden mahrum olurlardı.

    Volkswagen’in Türkiye distribütörü ve aynı zamanda sattığınız ürünü kullanan Türk tüketicisinin hakkını koruma ve savunma sorumluğunu taşıyan bir firma olarak aynı garanti süresinin ülkemizde de geçerli olması için çabalamanız gerekir, çabalarınızın sonucu müsbet ya da menfi hangi şekilde neticelenirse neticelensin sizin Doğuş Grubu olarak bu çabayı göstermeniz gerekir.

    Ya tüketicinin yaşadığı sorunların asgariye indirilmesi için çaba gösterecek, tüketici talep ve şikayetlerine kulak verecek, bunlara dair çözüm yolları arayacaksınız, ya da sorunlu olduğu bilinen bir şanzıman sistemini ve bu sistemle çalışan araçları Türkiye’ye getirip adeta bir el bombası gibi son kullanıcının üzerinde bırakmayacaksınız.

    Bugünkü mevcut zihniyetinizle yola devam etmeniz, ne sizi tercih eden tüketici grubuna ne de piyasadaki rakiplerinize zarar verir, en büyük zararı gören kesinlikle siz olursunuz.

    Bana cevap yazıp yazmamanız pek bir önem arzetmiyor, önemli olan varolan ve göz ardı edilemeyecek önemli bir sorunun ortadan kaldırılmasına dair çaba gösterilmesi gerekliliğidir.

    İster kulak tıkar, göz ardı eder, üzerinde durmazsınız, ister müşteri memnuniyetini de kendi kârı kadar önemseyen bir firma tavrıyla bu sorunun üzerine eğilirsiniz.

    İyi günler.




  • bu doğuş un sonu uzanlar gibi olmayasın.
    imar zedeler vardı hatırlar mısınız?...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76



    Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.




    DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

    ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 11 Ekim 2012; 10:18:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    Dilbilgisi açısından aralarda küçük hatalar olsa da girişimcilik ve döşemecilik ruhu açısından 10 numara olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76



    Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.




    DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

    ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

    Saygılar.

    İşlem garanti dışı yapılsa 25.000 tutuyormuş, orda bahsettiğim mevzu o.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    Dilbilgisi açısından aralarda küçük hatalar olsa da girişimcilik ve döşemecilik ruhu açısından 10 numara olmuş.

    Evet, bazı yerlerdeki hataları ben de sonradan gördüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    Almanya'dan cevap geldi, garanti belirli pazarlara mahsusmuş, güya Doğuş'un kulağını çekmişler,bana da teşekkür etmişler.


    Ref. no.: VW-2012/10-031442

    15. Oktober 2012


    Dear Mr. Erbektas,

    Thank you for your message addressed to the Board of Management. We have been delegated to respond on their behalf.

    We are sorry to hear about you dissatisfaction, but kindly request your understanding that the DSG warranty extension is a
    market specific decision, which cannot be applied in other countries, in your case Turkey.

    We have informed the responsible importer in your country, Dogus Otomotiv, about your critical comments.

    In closing, we would like to thank you for your message, as customer feedback is always welcome.

    Yours sincerely,

    i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni

    Volkswagen AG
    38436 Wolfsburg
    Tel +49 (0) 1805 865579*
    Fax +49 (0) 1805 329865*
    Mail to customercare@volkswagen.com
    Homepagehttp://www.volkswagen.de

    0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen


    VOLKSWAGEN AG
    Sitz/Domicile: Wolfsburg
    Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
    HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
    Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
    Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
    Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

    Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
    Rechtscharakter der E-Mail zu.
    Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
    representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.



    Seite 1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76

    Cevap gelsin ya da gelmesin, döşedim Vw Almanya'ya maili, tutamadım kendimi.


    Dear Volkswagen Management.

    There is no doubt, Volkswagen is one of the most popular car brand in Turkey and I am one of them who loves and prefers Volkswagen.

    I live in Turkey and I am 36 years old. Since 2 months I’ve been searching for to buy a second hand Mk 5 Jetta. But I have a problem, about transmission.

    My personal choice is to buy a car with automatic clutch but i can’t have enough courage about to do this because of DSG.

    In this days, there is a lot of complaint in internet about DSG, some Dsg users says don’t buy a car with Dsg.

    Dsg is excellent system but at the same time it’s vulnerable for more and expensive clutch problems like mechatronic unit failure.

    Volkswagen gave 10 years or 160.000 km warranty to Dsg car owners in USA and China about likely transmission problems.

    But, the same warranty period is only 2 years in Turkey and it’s too short.

    THIS IS COMPLETELY DOUBLE STANDART !!!

    So that, Dsg car users sell their cars before time runs out in Turkey. Because they fear probable Dsg failures and it’s very expensive repair costs.

    Who wants to buy a brand new car which is comes with chronic gearbox problems and big repair costs in it’s 2 years warranty period ?

    I don’t want.

    In some cases Dogus Otomotiv couldn’t defend the rights of it’s customers, Dsg problem is one and big of them.

    DSG is amazing system, there is no doubt at this point, but it’s still in development process and 2 years warranty is definitely not enough.

    The warranty period must be 10 years in Turkey, like U.S. or CHINA.

    As i said before I’m planning to buy Mk5 Jetta, and my first choice to buy a semi automatic car but after read too much negative comment about Dsg problems, I fear to have a car with Dsg.

    So that, i give up to buy a car with Dsg and looking for manuel ones.

    And I want to say some comment about new Jetta. It’s unfortunately disappointment for me and many another Turkish customers who waits for new Jetta to buy. Neither exterior nor interior design is impressive.

    A lot of useful accessories is removed from new Jetta compared the old one.

    Because of that I’m looking for old one rathetr than to buy a new one.

    Such a great and car company should not have made such a big mistake. Volkswagen don’t need to do this.

    Volkswagen shift down on new Jetta rather than shift up, in order to reduce costs, but it’s unacceptable.

    Good Day.

    Almanya'dan cevap geldi, garanti belirli pazarlara mahsusmuş, güya Doğuş'un kulağını çekmişler,bana da teşekkür etmişler.


    Ref. no.: VW-2012/10-031442

    15. Oktober 2012


    Dear Mr. Erbektas,

    Thank you for your message addressed to the Board of Management. We have been delegated to respond on their behalf.

    We are sorry to hear about you dissatisfaction, but kindly request your understanding that the DSG warranty extension is a
    market specific decision, which cannot be applied in other countries, in your case Turkey.

    We have informed the responsible importer in your country, Dogus Otomotiv, about your critical comments.

    In closing, we would like to thank you for your message, as customer feedback is always welcome.

    Yours sincerely,

    i.V. Holger Andres i. V. Maurizio Meloni

    Volkswagen AG
    38436 Wolfsburg
    Tel +49 (0) 1805 865579*
    Fax +49 (0) 1805 329865*
    Mail to customercare@volkswagen.com
    Homepagehttp://www.volkswagen.de

    0,14 €/Min. aus dem dt. Festnetz, max. 0,42 €/Min. aus den Mobilfunknetzen


    VOLKSWAGEN AG
    Sitz/Domicile: Wolfsburg
    Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig
    HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484
    Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand Piëch
    Vorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, Christian
    Klingler, Michael Macht, Horst Neumann, Leif Oestling, Hans Dieter Poetsch, Rupert Stadler

    Wichtiger Hinweis: Die vorgenannten Angaben werden jeder E-Mail automatisch hinzugefuegt und lassen keine Rueckschluesse auf den
    Rechtscharakter der E-Mail zu.
    Important Notice: The above information is automatically added to this e-mail. This addition does not constitute a
    representation that the content of this e-mail is legally relevant and/or is intended to be legally binding upon VOLKSWAGEN AG.



    Seite 1

    adamlar ciddiye alıp yanıtlamış en azından...
    Bakalım Doğuş'tan cevap gelecek mi?




  • Geleceğini sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76



    Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.




    DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

    ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

    Saygılar.

    18.000 tl komple dsg sanziman

    3.000 tl kavramasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caesar76



    Yakın zamanda edindiğim bir bilgi neticesinde garanti süresi devam eden bir aracın DSG şanzımanının 25 bin lira bedel karşılığı garanti kapsamında değiştirilerek onarıldığını biliyorum.




    DSg için 10 yıl garanti istemekte çok haklısınız. Sonuna kadar katılıyorum.

    ancak, garantili hangi aracın dsg tamiri için 25000 tl tahsil edilmiştir? bu işlemin faturası ile paylaşılması gerekir. Kaldıki sizin inancınıza göre madem doğuş garantili araç tamirinede bedel istiyor, dsg nin 10 yıl garantili olması neyi değiştirecek? ayırca 10 yıl dsg garantisi 10 yıl boyunca yetkili servise giden araçlaramı uygulancak? Çin ve Abd de uygulama nasıl?

    Saygılar.

    18.000 tl komple dsg sanziman

    3.000 tl kavramasi

    Bu noktada yapılacak en güzel hareket yeni araç alacakların çok isteseler bile kendilerini dizginlemeleri belli bir netice alınana kadar Dsg'li araçları özellikle almamaları boykot etmeleri, araçların bayiinin elinde kalması olurdu ama o da bu ülkede olacak iş değil, biz tepkisiz bir toplumuz.

    Vw Amerika'dan sonra Çin'e babasının hayrına vermedi 10 yıl garantiyi, yediği boykot neticesinde verdi, Çin hak verilmez alınır lafının canlı bir örneği.

    Sanırım en güzeli Dsg'li araçlardan uzak durmak, Almanya apaçık olarak aracında sorun çıkmazsa iyisin, şanslılardansın sorun çıkarsa da arızanla başbaşasın benden bu kadar diyor, ki bu kabul edilecek bir olay değil.




  • Sorunsuz yada daha saglam Dsg 6 varken neden 7de bu israr anlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Sorunsuz yada daha saglam Dsg 6 varken neden 7de bu israr anlamiyorum.

    Daha az tüketim, daha düşük emisyon değeri sevgili evolvo :)

    DSG 6'dan DSG 7'ye geçmek neymiş ki?


    Adamlar düşük emisyon uğruna yıllardır tu kaka dedikleri common rail'e bile geçtiler.
  • Tiguan'da garantisi dolmuş, Dsg arızası yapmış araca Vw servisi, bu şanzuman tamir edilmez, yenisi 25 bin mi, 35 bin mi filan demiş sanırım arkadaşım anlatıyor. Söktüm taktım derken 12 bin liraya hallettim diyordu. 1,5 senedir biniyor sorun yok diyordu. Madem dsg şanzuman yapabiliyorsun sorunu olanları sana yönlendiririm dediydim.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.