Şimdi Ara

DSG şanzıman problemleri(Doğuşun yanıtı 25te) (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.950
Cevap
27
Favori
176.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    golf ne zaman a serisinden iyi olmuş; veya şöyle soralım.Arkadaş önce ne olduğunuza karar verin...Premium marka mı yoksa halk otomobili mi? Hangi halk otomobili bugüne kadar mercedesin (bmw,infinity,acura,lexus) bir modelinden iyi olabilmiş?Ha yok vw premium aynı grup içinde bulunan ve premium sınıfa girmeye çalışan audiye ne oldu?

    13 senedir kasa aynı golfte Tavan ve yan çıta çizgileri.inanmayan autocat programı ile kontrol edebilir.Yani kasayı makyajlayıp patlak dsg yi koyup cahil toplumumuzdan yararlanmak hiç bu kadar kolay olmamıştı bir firma için.Tofaş-Fiat bile (şahin-doğan-serçe-kartal ve türevleri) bu kadar iyi yararlanamamıştı helal olsun.


    Ben size şöyle söyleyeyim o halde, VW ve Mercedes marka konusunda kıyas kabul etmez. Mercedes Premium bir markadır. VW ise her kesime hitap edebilen araçlar üretir. Yani dediğiniz gibi halk arabasıdır. Ama konu Mercedes A Class olunca durum değişir. Golf, VW' nin en çok önemsediği modeldir. A Class ise Mercedes' in çok önemsemediği, daha yeni yeni üstünde durduğu modelidir. Mercedes' in kategorisi farklı çünkü. Adamlar C segmentine değilde daha üst segmentleri önemsiyor. Müşteri kitlesi farklı çünkü. Bu ikisi üstüste gelince her iki araç birbiriyle kıyaslanır hale geliyor ki, Golf, bütün parametrelerde ortalama üstü not aldığı için ( malzeme kalitesi işçilik, rijitlik, genişlik, konfor konularında segmentinde her zaman 1 numaradır ) genel anlamda A Class' dan daha iyi bir araç oluyor. Tamam A Class' ın karizmasıyla, marka imajıyla Golf' den üstün olduğu bir gerçek fakat her iki aracında önünde ki amblemleri söküp sadece otomobil olarak baktığımızda Golf' ün daha iyi olduğu görülebilir bence.

    Ayrıca dediğiniz gibi 13 senedir ( Golf 4 kasadan itibaren ) tavan ve C sütunu Golf' te her zaman aynıdır doğru. Ama bu Golf' ün artık değişmez bir parçası olmuştur. Kama tasarımlı C sütunu... Ona kalırsa BMW' de 1 serisinde 7-8 seneden beri aynı kasayı kullanıyor. Araç yandan aynı eskisiyle. Golf' ün kasası tamamen farklı, makyaj falan değil. Ayrıca makyajlı ve patlak dsg li Golf' leri sadece bize satmıyorlar. Tüm dünyaya satıyorlar. Sizin demenize göre tüm dünyada ki vw kullanıcıları cahil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Utkucuğum,alıntısını yaptığın plaza fanboyu ve birkaç kankası o paçavralarda golfün 1 serisinden mercedes a serisinden a3ten giuliettadan v40tan daha üstün olduğu,hepsini tokatladığı mavrasını bu foruma gerçek diye yutturmaya çalışmıştır canımsın,boşa nefesini yorma

    Utku kendince somut kanıtlarla birşeyler anlatıyor ve ispatlmaya çalışıyor.Böyleyken böyle diyor.En azından tartışırken senin gibi uslup bozmuyor.Benim Utku' ya diyebileceğim tek söz " eyvallah " olur ki yazdıklarında haklılık payı büyük. Utku' dan biraz feyz al istersen. Bu arada ben Golf, A class ve giudan iyi dedim.1 serisi ve a3 hakkında öyle bir iddiam yok. Palavra uydurma. Çok duyduk bu palavraları. Sen ne dersen de dsg 10 numara şanzımandır. Arıza verir, vermez şans işidir. Ama birçok insan bu riski alıp dsg li araca biniyor.Tercih ediyor. Sen tercih etmesende olur :)

    şans evet önemli bi unsur.

    günümüzde artık bi çok şey maliyet odaklı üretiliyor ve kaliteden ödün veriliyor.

    bu sadece otomobil değil, cep telefonu, televizyon vsvsvs....

    ama insanların yıllarca çalışarak biriktirdiği paralarını bi otomobile yatırması ne kadar heyecan verici bi durum değil mi?

    bunu en iyi siz bilirsiniz ki otomobil sahibi olmak, ev sahibi olmak, bunların hissiyatı bambaşka.

    bu şanzımanın çalışma prensibine, bu forumda bi kişinin bile laf söylediğini görmedim.

    ama her konuda dsg 10 numara şanzıman demekden yılmadınız.

    evet dsg çalışma prensibi olarak çok başarılı ama bi o kadarda stres altında ve sorunlar buradan kaynaklanıyor.


    artık bu tip savunmaları bırakıp, kullanıcıları düşünmek ve destek olmak gerekmez mi?

    neden bi çok ülkede dsg 10 yıl garantilide bizde değil?

    ban bu sorunun cevabı lazım. 3. dünya ülkesi olmamız bunu mu gerektiriyor?

    Üstadım dediklerine harfiyen katılıyorum. Söylediklerine lafım kesinlikle yok. Ben sadece DSG patlak, DSG kaka diyenlere şaşıyorum. Adamlar güzel bir şanzıman yapmış satıyorlar. Ama maalesef bazı kronik sorunlar gösteriyor ve bunu bertaraf etmeye çalışıyorlar. Ben mesela DSG' ye 10 yıl garanti veren ülkeleri merak ediyorum. Sadece 4 yıl Türkiye' de mi var ? Sanırım Çin' de 10 yıl garantisi var onu biliyorum ama diğer ülkelerde durum nasıl ? Özellikle Avrupa ülkelerinde... Eğer tüm dünyada 10 yıl garantisi olupta Türkiye' de 4 yıl varsa evet bu işte bir bozukluk var ve düzeltilmesi gerek. Ama VW 100 küsür ülkede satışta olan bir marka ve bu ülkelerden kaçı 10 yıl garanti veriyor, buna bakmak lazım.
  • Bu ülkede vergi dilimi yüzünden daha çok düşük hacimli motor ve 7 ileri dsg satılıyor. Dünya genelinde durum böyle değildir sanırım. 6 ileri, 7 ileri dsg satışlarının dağılımı nedir bunun araştırılması lazım?
  • A class mercedes için önemli olmasa esp gibi bir formul yoluna gitmezlerdi diye düşünüyorum geyik testinden a serisi çuvallayınca. Ayrıca mercedes a serisinin ilk çıkış yılı olan 1998 de dünyada ilk kez fındık kabin tasarımını oluşturarak yolcusunu küçük araçta dahi nasıl koruyabileceğini gözler önüne sermiştir ki bu da yadsınamaz bir maliyet ve çalışmadır.

    Bakın tip ve görüntü olarak bişey diyemem, şu anki vw tasarımlarını sevmiyorum ama bir başkası sevebilirim.Tasarımdan bu arabanın daha kaliteli olduğunu göstermez ki keza 2000 model S320 nin tasarımının veya 2004 model 7.40 ın tasarımının güncel modellerine göre daha güzel olduğunu söyeleyebilirim ancak bu onların güncel modellerinden daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Ayrıca Türkiye gerçek manada 4 havayastığı ile 2000 yılında Volkwagen Bora ile tanışmış olup aynı yıl;

    Bora Comfortline :6.450 TL (eski parayla 6 milyar dört yüz elli milyon)(4 havayastığı,abs,klimatronik,bej kadife döşeme)
    Clio Symbol :4.700 TL (1 havayastığı,)
    Clio Symbol GP+KP :7.050 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    Seat Toledo :6.400 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)

    araçların fiyat aralığı buydu.Yani üretimine uygun ve fiyatına göre normal düzeyde olan halk otomobilleri yapıyordu vw.Bunun yanında güvenlik unsurlarını da boş geçirmeyerek Türkiye de bir dönem fenomen oldu. Ne oldu da şimdi jetta symbolun 3 katı fiyata sahip oldu???

    Ben size söyleyim ne olduğunu.Baktıki vw Türk halkı ne versen gidiyor halinde önce donanımdan kesti (kese kese bugün polo ya yolcu havayastığını koymayacaklar tıpkı 2012 fabia da koymadıkları gibi), sonra fişyatı artırdı ve en son garantiye geldi iş...2000 yılında aldığım ve arızalı çıkan araç nedeniyle (firma ismi vermiyorum ama isterseniz yazarım detayları ile de konuyu) araçta bulunmayan cd çalar ve 2 adet hoparlör ile 5 adet aluminyum alaşım jant tarafıma üretici ülkenin merkezinden kargo ile gönderildi.defalarca özür için arandım.Bu kadar sorun çıkan bir dsg için vw ne bu yaptığı yakışıyor mu?ki dışarıya da satıyorlar ama arıza oldumu hepsini geri çağırığ ücretsiz yapıyorlar.Bizde ise ver gisin:) @207m @207m
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    A class mercedes için önemli olmasa esp gibi bir formul yoluna gitmezlerdi diye düşünüyorum geyik testinden a serisi çuvallayınca. Ayrıca mercedes a serisinin ilk çıkış yılı olan 1998 de dünyada ilk kez fındık kabin tasarımını oluşturarak yolcusunu küçük araçta dahi nasıl koruyabileceğini gözler önüne sermiştir ki bu da yadsınamaz bir maliyet ve çalışmadır.

    Bakın tip ve görüntü olarak bişey diyemem, şu anki vw tasarımlarını sevmiyorum ama bir başkası sevebilirim.Tasarımdan bu arabanın daha kaliteli olduğunu göstermez ki keza 2000 model S320 nin tasarımının veya 2004 model 7.40 ın tasarımının güncel modellerine göre daha güzel olduğunu söyeleyebilirim ancak bu onların güncel modellerinden daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Ayrıca Türkiye gerçek manada 4 havayastığı ile 2000 yılında Volkwagen Bora ile tanışmış olup aynı yıl;

    Bora Comfortline :6.450 TL (eski parayla 6 milyar dört yüz elli milyon)(4 havayastığı,abs,klimatronik,bej kadife döşeme)
    Clio Symbol :4.700 TL (1 havayastığı,)
    Clio Symbol GP+KP :7.050 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    Seat Toledo :6.400 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    araçların fiyat aralığı buydu.Yani üretimine uygun ve fiyatına göre normal düzeyde olan halk otomobilleri yapıyordu vw.Bunun yanında güvenlik unsurlarını da boş geçirmeyerek Türkiye de bir dönem fenomen oldu. Ne oldu da şimdi jetta symbolun 3 katı fiyata sahip oldu???

    Ben size söyleyim ne olduğunu.Baktıki vw Türk halkı ne versen gidiyor halinde önce donanımdan kesti (kese kese bugün polo ya yolcu havayastığını koymayacaklar tıpkı 2012 fabia da koymadıkları gibi), sonra fişyatı artırdı ve en son garantiye geldi iş...2000 yılında aldığım ve arızalı çıkan araç nedeniyle (firma ismi vermiyorum ama isterseniz yazarım detayları ile de konuyu) araçta bulunmayan cd çalar ve 2 adet hoparlör ile 5 adet aluminyum alaşım jant tarafıma üretici ülkenin merkezinden kargo ile gönderildi.defalarca özür için arandım.Bu kadar sorun çıkan bir dsg için vw ne bu yaptığı yakışıyor mu?ki dışarıya da satıyorlar ama arıza oldumu hepsini geri çağırığ ücretsiz yapıyorlar.Bizde ise ver gisin:) @207m @207m

    Bu fiyatların böyle olduğuna emin misiniz ? Bora Comfortline o yıllarda hatırladığım kadarıyla 12-13 bin TL civarlarıydı. Ama yanlışta hatırlayabilirim. Elinizde o zamanki fiyat listelerinden varsa ekleyebilir misiniz ? Cidden dikkat çekici fiyatlar yazdıklarınız.
  • 4 yıl garanti için bizde ek ödeme yapılması gerekiyor ama Rusya gibi bir yerde vosvos 5 sene ücretsiz garanti verebiliyor.

    hele çinde özür üstüne özür yok 10 sene ücretsiz garanti vermeler.

    noldu çin hükümeti topla arabalarını dedi. paşa paşa topluyorlar çinde 400.000 adet patlak dsg arabalarını

    bizi nasıl gördükleri ortada.

    bir de bunları zengin etmek için sorunlu arabalarına sıra yazılıyor.

    neyse vosvosun balonu yakın zamanda patlayacak.

    daha tsi zincir problemi var dsg den sonra.yağ eksiltmeler var.çift şarj belası var. var oğlu var.

    ortaya saldılar patlak arabaları

    2005 den sonra vosvos kaliteyi indirmesinin meyvelerini toplayacak kimse kafasını yormasın. bu iş çok uzayacak. Japonlar da kazan kaldırdı

    autobild ya da diğer almanların boş pompalamaları ile bugünlere güzel geldiler.

    millet bir şey sandı bu arabaları .
  • Fİyat listelerini isterseniz zaman gazetesine ait zaman pazarlamadan alabilirsiniz 2000 yılına ait. Ben o yıl vw polo classcic alacaktım zaman pazarlamadan ancak clio symbol,seat toledo ve bora çıktığı için fikrimizi değiştirmiştik.Seat Toledo da signo donanımlısı istanbulda kalmamıştı, bora da tam 3 ay sıra vardı ve clio symbol gp+kp almak zorunda kalmıştık çetaş (istanbul da o dönem yetkili reanult satıcısı idi) dan. Zorunluluk sebebimiz ise 22 Aralık-27 Aralık 1999 da olayın gelişmesi ve eğer yeni yıla sarkarsak vergilerin artışı nedeniyle daha fazla para ödememiz gerekliliğiydi.

    Ayrıca vw bora 2.3 v5 de o yıl ve takibindeki yıl ve sadece hardal sarısı renk ile tr ye ithal edilmişti.1.6 olan araçlar da 8v ti, 4 yıl sonra 16v lerini getirdiler.

    Ayrıca alınan aracın plakasını da yazayım ki doğrulamayı kendiniz yapabilin;

    34 ZG 9114
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: mcake±

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    yazılımcı oldugum için şunu söyleyebilirim , yazılım şanzumanı soğutmaz. fan soğutur. fan var mı ? yok.
    ha aldıgınız dsg şanzuman arıza çıkartınca üstüne bir bardak soğuk su içersiniz. o şanzumanı soğutmaz ama sizi serinletebilir.


    Sıkışık trafikte bir bardak soğuk su nereden bulacağız abi. Sıcak çay daha iyi gider harareti alır.

    O soguk suyu serviste icecekler hocam. Ama dogus soguk sudan bile para alir

    yok ben gittim para almıyor. üst katta çay filan da vardı beleş alıp içiyorsun. zaten bunları koyması da lazım, 3 dakkalık iş için 3 saat bekletiyor ee insanın canı sıkılıyor bişeler içecek da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    A class mercedes için önemli olmasa esp gibi bir formul yoluna gitmezlerdi diye düşünüyorum geyik testinden a serisi çuvallayınca. Ayrıca mercedes a serisinin ilk çıkış yılı olan 1998 de dünyada ilk kez fındık kabin tasarımını oluşturarak yolcusunu küçük araçta dahi nasıl koruyabileceğini gözler önüne sermiştir ki bu da yadsınamaz bir maliyet ve çalışmadır.

    Bakın tip ve görüntü olarak bişey diyemem, şu anki vw tasarımlarını sevmiyorum ama bir başkası sevebilirim.Tasarımdan bu arabanın daha kaliteli olduğunu göstermez ki keza 2000 model S320 nin tasarımının veya 2004 model 7.40 ın tasarımının güncel modellerine göre daha güzel olduğunu söyeleyebilirim ancak bu onların güncel modellerinden daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Ayrıca Türkiye gerçek manada 4 havayastığı ile 2000 yılında Volkwagen Bora ile tanışmış olup aynı yıl;

    Bora Comfortline :6.450 TL (eski parayla 6 milyar dört yüz elli milyon)(4 havayastığı,abs,klimatronik,bej kadife döşeme)
    Clio Symbol :4.700 TL (1 havayastığı,)
    Clio Symbol GP+KP :7.050 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    Seat Toledo :6.400 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    araçların fiyat aralığı buydu.Yani üretimine uygun ve fiyatına göre normal düzeyde olan halk otomobilleri yapıyordu vw.Bunun yanında güvenlik unsurlarını da boş geçirmeyerek Türkiye de bir dönem fenomen oldu. Ne oldu da şimdi jetta symbolun 3 katı fiyata sahip oldu???

    Ben size söyleyim ne olduğunu.Baktıki vw Türk halkı ne versen gidiyor halinde önce donanımdan kesti (kese kese bugün polo ya yolcu havayastığını koymayacaklar tıpkı 2012 fabia da koymadıkları gibi), sonra fişyatı artırdı ve en son garantiye geldi iş...2000 yılında aldığım ve arızalı çıkan araç nedeniyle (firma ismi vermiyorum ama isterseniz yazarım detayları ile de konuyu) araçta bulunmayan cd çalar ve 2 adet hoparlör ile 5 adet aluminyum alaşım jant tarafıma üretici ülkenin merkezinden kargo ile gönderildi.defalarca özür için arandım.Bu kadar sorun çıkan bir dsg için vw ne bu yaptığı yakışıyor mu?ki dışarıya da satıyorlar ama arıza oldumu hepsini geri çağırığ ücretsiz yapıyorlar.Bizde ise ver gisin:) @207m @207m

    Bu fiyatların böyle olduğuna emin misiniz ? Bora Comfortline o yıllarda hatırladığım kadarıyla 12-13 bin TL civarlarıydı. Ama yanlışta hatırlayabilirim. Elinizde o zamanki fiyat listelerinden varsa ekleyebilir misiniz ? Cidden dikkat çekici fiyatlar yazdıklarınız.

    Fiyatlar doğru.

    1999 da passat 9.500.000.000 lira idi. Bora için 6.500.000.000 gayet tutarlı bir fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 10 Mayıs 2013; 11:55:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    4 yıl garanti için bizde ek ödeme yapılması gerekiyor ama Rusya gibi bir yerde vosvos 5 sene ücretsiz garanti verebiliyor.

    hele çinde özür üstüne özür yok 10 sene ücretsiz garanti vermeler.

    noldu çin hükümeti topla arabalarını dedi. paşa paşa topluyorlar çinde 400.000 adet patlak dsg arabalarını

    bizi nasıl gördükleri ortada.

    bir de bunları zengin etmek için sorunlu arabalarına sıra yazılıyor.

    neyse vosvosun balonu yakın zamanda patlayacak.

    daha tsi zincir problemi var dsg den sonra.yağ eksiltmeler var.çift şarj belası var. var oğlu var.

    ortaya saldılar patlak arabaları

    2005 den sonra vosvos kaliteyi indirmesinin meyvelerini toplayacak kimse kafasını yormasın. bu iş çok uzayacak. Japonlar da kazan kaldırdı

    autobild ya da diğer almanların boş pompalamaları ile bugünlere güzel geldiler.

    millet bir şey sandı bu arabaları .

    hocan sana bu konuda katılıyorum ama sadece vw olarak değil. tüm markalarda bu tip sorunlar var. genelde teknolojinin gelişmesi, insanlarında sürekli teknolojik arabaları tercih sebebi yapması nedeniyle çoğu marka bir sürü özellikli arabayı hızlı hızlı çıkarıp satmaya başladı. e bu da beraberinde bir sürü yazılımsal ve mekanik problemi yanında götürüyor. bunun kaçışı yok.
    o yüzden kullanıcının biraz daha bilinçli olması lazım. yeni çıkan bir aracı hemen daha o yıl almayıp, piyasada biraz kullanıldıktan sonra sorunsuz olduğunu gördükten sonra alması lazım. bizim insanımız malum. çıktığı gün bayinin kapısında sıraya girer. böyle alıcı olduktan sonra daha çok kronik sorun konuşulur bu ülkede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    A class mercedes için önemli olmasa esp gibi bir formul yoluna gitmezlerdi diye düşünüyorum geyik testinden a serisi çuvallayınca. Ayrıca mercedes a serisinin ilk çıkış yılı olan 1998 de dünyada ilk kez fındık kabin tasarımını oluşturarak yolcusunu küçük araçta dahi nasıl koruyabileceğini gözler önüne sermiştir ki bu da yadsınamaz bir maliyet ve çalışmadır.

    Bakın tip ve görüntü olarak bişey diyemem, şu anki vw tasarımlarını sevmiyorum ama bir başkası sevebilirim.Tasarımdan bu arabanın daha kaliteli olduğunu göstermez ki keza 2000 model S320 nin tasarımının veya 2004 model 7.40 ın tasarımının güncel modellerine göre daha güzel olduğunu söyeleyebilirim ancak bu onların güncel modellerinden daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Ayrıca Türkiye gerçek manada 4 havayastığı ile 2000 yılında Volkwagen Bora ile tanışmış olup aynı yıl;

    Bora Comfortline :6.450 TL (eski parayla 6 milyar dört yüz elli milyon)(4 havayastığı,abs,klimatronik,bej kadife döşeme)
    Clio Symbol :4.700 TL (1 havayastığı,)
    Clio Symbol GP+KP :7.050 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    Seat Toledo :6.400 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    araçların fiyat aralığı buydu.Yani üretimine uygun ve fiyatına göre normal düzeyde olan halk otomobilleri yapıyordu vw.Bunun yanında güvenlik unsurlarını da boş geçirmeyerek Türkiye de bir dönem fenomen oldu. Ne oldu da şimdi jetta symbolun 3 katı fiyata sahip oldu???

    Ben size söyleyim ne olduğunu.Baktıki vw Türk halkı ne versen gidiyor halinde önce donanımdan kesti (kese kese bugün polo ya yolcu havayastığını koymayacaklar tıpkı 2012 fabia da koymadıkları gibi), sonra fişyatı artırdı ve en son garantiye geldi iş...2000 yılında aldığım ve arızalı çıkan araç nedeniyle (firma ismi vermiyorum ama isterseniz yazarım detayları ile de konuyu) araçta bulunmayan cd çalar ve 2 adet hoparlör ile 5 adet aluminyum alaşım jant tarafıma üretici ülkenin merkezinden kargo ile gönderildi.defalarca özür için arandım.Bu kadar sorun çıkan bir dsg için vw ne bu yaptığı yakışıyor mu?ki dışarıya da satıyorlar ama arıza oldumu hepsini geri çağırığ ücretsiz yapıyorlar.Bizde ise ver gisin:) @207m @207m

    Bu fiyatların böyle olduğuna emin misiniz ? Bora Comfortline o yıllarda hatırladığım kadarıyla 12-13 bin TL civarlarıydı. Ama yanlışta hatırlayabilirim. Elinizde o zamanki fiyat listelerinden varsa ekleyebilir misiniz ? Cidden dikkat çekici fiyatlar yazdıklarınız.



    mesela mondeo o sıralar 16000 liraydı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nonvolatile -- 10 Mayıs 2013; 12:00:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chtzdmr

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    4 yıl garanti için bizde ek ödeme yapılması gerekiyor ama Rusya gibi bir yerde vosvos 5 sene ücretsiz garanti verebiliyor.

    hele çinde özür üstüne özür yok 10 sene ücretsiz garanti vermeler.

    noldu çin hükümeti topla arabalarını dedi. paşa paşa topluyorlar çinde 400.000 adet patlak dsg arabalarını

    bizi nasıl gördükleri ortada.

    bir de bunları zengin etmek için sorunlu arabalarına sıra yazılıyor.

    neyse vosvosun balonu yakın zamanda patlayacak.

    daha tsi zincir problemi var dsg den sonra.yağ eksiltmeler var.çift şarj belası var. var oğlu var.

    ortaya saldılar patlak arabaları

    2005 den sonra vosvos kaliteyi indirmesinin meyvelerini toplayacak kimse kafasını yormasın. bu iş çok uzayacak. Japonlar da kazan kaldırdı

    autobild ya da diğer almanların boş pompalamaları ile bugünlere güzel geldiler.

    millet bir şey sandı bu arabaları .

    hocan sana bu konuda katılıyorum ama sadece vw olarak değil. tüm markalarda bu tip sorunlar var. genelde teknolojinin gelişmesi, insanlarında sürekli teknolojik arabaları tercih sebebi yapması nedeniyle çoğu marka bir sürü özellikli arabayı hızlı hızlı çıkarıp satmaya başladı. e bu da beraberinde bir sürü yazılımsal ve mekanik problemi yanında götürüyor. bunun kaçışı yok.
    o yüzden kullanıcının biraz daha bilinçli olması lazım. yeni çıkan bir aracı hemen daha o yıl almayıp, piyasada biraz kullanıldıktan sonra sorunsuz olduğunu gördükten sonra alması lazım. bizim insanımız malum. çıktığı gün bayinin kapısında sıraya girer. böyle alıcı olduktan sonra daha çok kronik sorun konuşulur bu ülkede.

    Ben seni anladım ama ülkelere göre farklı muamele yapılıyor.

    çin ve Japonyada traflk ve iklim şartları dsg yi bozuyor gibi bir resmi açıklama yapıyor ise vosvos ( dikkat doğuş değil )

    bizde de önlem almalı yanlış mıyım? rusya ya tanıdığı imtiyazı bize de vermeli .

    vermiyorsa benim gibi düşünenler uzak durur bütün araçlarda sıkıntı var meselesinden çıktı olay.

    sen 4 sene garanti için patlak bir şanzımana ek ücret ödemeyi kabul ediyorsan o senin sorunun (genel konuşuyorum)

    ayrıca doğuşa çok da kabahat bulmuyorum vosvos bu işi geciktirdi. bazı servislerin yanlış tutumları doğuş tarafından düzeltilebilir de araçları doğuş düzeltemez.

    şanzıman ve motoru doğuş mu tasarlıyor

    2008 model golf 5 den buyana dsg problemleri çözülemedi.

    biraz bekleyip sonra oturunca sistem alma gibi bişey kalmadı. 5 sene oldu şimdi de 10 ileri dsg çıkartıcaz diye ilgi çekmeye çalışıyor vosvos .

    7 ileriler çöpe böyle bir mantık mı var.

    vosvos ve yandaş kurum ve tipler sorunları halı altına süpürdüler hala da buna utanmadan devam edenler var.



    ben golf konusuna şu araba gelmeden sıraya girmeyin yazdığımda bana hakaret bile edildi. kendilerine aynen iade edip çıktım.

    şimdi niye radyosu çekmiyor niye bağımsız süspansiyon yok diye takılıyorlar

    5 paralık hiçbir ürüne 10 para verilmez üstelik adam fabrika bile kurmaya yanaşmıyor (doğuş değil )

    sonuçta hepimiz din kardeşiyiz gerçekleri görelim ve ona göre davranalım diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick8141

    A class mercedes için önemli olmasa esp gibi bir formul yoluna gitmezlerdi diye düşünüyorum geyik testinden a serisi çuvallayınca. Ayrıca mercedes a serisinin ilk çıkış yılı olan 1998 de dünyada ilk kez fındık kabin tasarımını oluşturarak yolcusunu küçük araçta dahi nasıl koruyabileceğini gözler önüne sermiştir ki bu da yadsınamaz bir maliyet ve çalışmadır.

    Bakın tip ve görüntü olarak bişey diyemem, şu anki vw tasarımlarını sevmiyorum ama bir başkası sevebilirim.Tasarımdan bu arabanın daha kaliteli olduğunu göstermez ki keza 2000 model S320 nin tasarımının veya 2004 model 7.40 ın tasarımının güncel modellerine göre daha güzel olduğunu söyeleyebilirim ancak bu onların güncel modellerinden daha iyi olduğu anlamına gelmez.

    Ayrıca Türkiye gerçek manada 4 havayastığı ile 2000 yılında Volkwagen Bora ile tanışmış olup aynı yıl;

    Bora Comfortline :6.450 TL (eski parayla 6 milyar dört yüz elli milyon)(4 havayastığı,abs,klimatronik,bej kadife döşeme)
    Clio Symbol :4.700 TL (1 havayastığı,)
    Clio Symbol GP+KP :7.050 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    Seat Toledo :6.400 TL (2 havayastığı,ABS,Klima)
    araçların fiyat aralığı buydu.Yani üretimine uygun ve fiyatına göre normal düzeyde olan halk otomobilleri yapıyordu vw.Bunun yanında güvenlik unsurlarını da boş geçirmeyerek Türkiye de bir dönem fenomen oldu. Ne oldu da şimdi jetta symbolun 3 katı fiyata sahip oldu???

    Ben size söyleyim ne olduğunu.Baktıki vw Türk halkı ne versen gidiyor halinde önce donanımdan kesti (kese kese bugün polo ya yolcu havayastığını koymayacaklar tıpkı 2012 fabia da koymadıkları gibi), sonra fişyatı artırdı ve en son garantiye geldi iş...2000 yılında aldığım ve arızalı çıkan araç nedeniyle (firma ismi vermiyorum ama isterseniz yazarım detayları ile de konuyu) araçta bulunmayan cd çalar ve 2 adet hoparlör ile 5 adet aluminyum alaşım jant tarafıma üretici ülkenin merkezinden kargo ile gönderildi.defalarca özür için arandım.Bu kadar sorun çıkan bir dsg için vw ne bu yaptığı yakışıyor mu?ki dışarıya da satıyorlar ama arıza oldumu hepsini geri çağırığ ücretsiz yapıyorlar.Bizde ise ver gisin:) @207m @207m

    Bu fiyatların böyle olduğuna emin misiniz ? Bora Comfortline o yıllarda hatırladığım kadarıyla 12-13 bin TL civarlarıydı. Ama yanlışta hatırlayabilirim. Elinizde o zamanki fiyat listelerinden varsa ekleyebilir misiniz ? Cidden dikkat çekici fiyatlar yazdıklarınız.

    2002 yilinda Marea Exclusive'in fiyati 30.453.153.704 TL.

    http://www.arabam.com/Test/Fiat-Marea-16/Detay-78

    2001 yilinda Marea 1.9 JTD'nin fiyati 32.9020.000.000TL

    http://www.arabam.com/Test/Fiat-Marea-Jtd/Detay-79

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    ben golf konusuna şu araba gelmeden sıraya girmeyin yazdığımda bana hakaret bile edildi. kendilerine aynen iade edip çıktım.

    şimdi niye radyosu çekmiyor niye bağımsız süspansiyon yok diye takılıyorlar


    Bahsettiğiniz konuya cihanair arkadaşımız golf 6'nın koltukları 7'den daha kaliteli yazdı. Ona bile tahammül edemeyip tepki gösterdiler. Ben de 2 gün önce imzamdaki golfü aldığım halde o vw forumuna pek bakmıyorum çünkü orada kimseyle birşey konuşulmaz.

    Benim de 2.el golf 6 almaya niyetim vardı ama baktım dsg problemlerine kalıcı bir çözüm bulamadılar, başıma dert almamak için vazgeçtim. Geçen ay satılık 2004 model bir golfün sahibiyle konuştum. Dsg'li golf 6 almak istiyorum dedi, sakın bulaşma problemli dedim ama bana inanmadı. Yani bizim milletimizdeki alman iyidir, ne yaparsa kalitelidir, sağlamdır önyargısı hiçbir zaman bitmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chameleon41

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    ben golf konusuna şu araba gelmeden sıraya girmeyin yazdığımda bana hakaret bile edildi. kendilerine aynen iade edip çıktım.

    şimdi niye radyosu çekmiyor niye bağımsız süspansiyon yok diye takılıyorlar


    Bahsettiğiniz konuya cihanair arkadaşımız golf 6'nın koltukları 7'den daha kaliteli yazdı. Ona bile tahammül edemeyip tepki gösterdiler. Ben de 2 gün önce imzamdaki golfü aldığım halde o vw forumuna pek bakmıyorum çünkü orada kimseyle birşey konuşulmaz.

    Benim de 2.el golf 6 almaya niyetim vardı ama baktım dsg problemlerine kalıcı bir çözüm bulamadılar, başıma dert almamak için vazgeçtim. Geçen ay satılık 2004 model bir golfün sahibiyle konuştum. Dsg'li golf 6 almak istiyorum dedi, sakın bulaşma problemli dedim ama bana inanmadı. Yani bizim milletimizdeki alman iyidir, ne yaparsa kalitelidir, sağlamdır önyargısı hiçbir zaman bitmez.

    Alıntıları Göster
    . Yani bizim milletimizdeki alman iyidir, ne yaparsa kalitelidir, sağlamdır önyargısı hiçbir zaman bitmez.
    Zaten Tek sorunumuz bu kafamıza zamanında sokmuşlar yüksek alman teknolojisi diye ondan sonra biz onlar ne yapsa iyidir diyoruz.
  • Dünyanın her bölgesinden katılım alan bir konu, buyrun. Binlerce mesaj ve katılımcı.

    http://www.vwwatercooled.com.au/forums/f128/polo-gti-high-oil-usage-discussion-thread-57967-136.html

    Yıllardır çözülemeyen sorunlar, hatta gavs isimli forum yöneticisinin imzasına bir bakmanızı öneririm.

    "All DSG Owners MUST read this. VW Apologises for DSG Problems in China, Russia and USA. Why not here? ~500,000 defective units in China alone.."

    Yani demiş ki, "VW Çin, Rusya ve USA'de, DSG probleminden dolayı özür diledi, neden burada dilemiyor? Sadece Çin'de, yaklaşık 500 bin arızalı ünite"


    Şimdiye kadar 3 tane VW-Audi araç kullanmama ve hiçbirinde Dsg / S-tronic problemi yaşamamış olmama rağmen, güvenmiyorum. Bana denk gelmedi diye, problemsiz demek yanlış. Ha neden 3 tane aldın derseniz, ilk ikisinde sorundan haberim yoktu zaten. 3. ise Audi diye biraz daha güvenerek almıştım. Ama daha zor...

    Biraz objektif olmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chameleon41

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    ben golf konusuna şu araba gelmeden sıraya girmeyin yazdığımda bana hakaret bile edildi. kendilerine aynen iade edip çıktım.

    şimdi niye radyosu çekmiyor niye bağımsız süspansiyon yok diye takılıyorlar


    Bahsettiğiniz konuya cihanair arkadaşımız golf 6'nın koltukları 7'den daha kaliteli yazdı. Ona bile tahammül edemeyip tepki gösterdiler. Ben de 2 gün önce imzamdaki golfü aldığım halde o vw forumuna pek bakmıyorum çünkü orada kimseyle birşey konuşulmaz.

    Benim de 2.el golf 6 almaya niyetim vardı ama baktım dsg problemlerine kalıcı bir çözüm bulamadılar, başıma dert almamak için vazgeçtim. Geçen ay satılık 2004 model bir golfün sahibiyle konuştum. Dsg'li golf 6 almak istiyorum dedi, sakın bulaşma problemli dedim ama bana inanmadı. Yani bizim milletimizdeki alman iyidir, ne yaparsa kalitelidir, sağlamdır önyargısı hiçbir zaman bitmez.



    Bugüne kadar hiçbir alman firması asya iklimi araçlarımızı bozuyor kusura bakmayın gibi bir açıklama yapmadı zaten.

    vosvos 1996-2005 arası yaptığı kalite ve teknoloji atağını devam ettiremedi. ( belki de ettirme gereğini duymadı)

    kalite kültürü artık oturdu ;bundan sonra ne yapsak satarız şeklinde daha yüksek kar amacı güden bir felsefeye geçtiler.

    golfte bariz kalite düşümü hissedilmiyor ama sorunları arttı. yeni jettanın hali ortada 10 yaşındaki çocuk bile kalitenin düştüğünü anlayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta


    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Utkucuğum,alıntısını yaptığın plaza fanboyu ve birkaç kankası o paçavralarda golfün 1 serisinden mercedes a serisinden a3ten giuliettadan v40tan daha üstün olduğu,hepsini tokatladığı mavrasını bu foruma gerçek diye yutturmaya çalışmıştır canımsın,boşa nefesini yorma

    Utku kendince somut kanıtlarla birşeyler anlatıyor ve ispatlmaya çalışıyor.Böyleyken böyle diyor.En azından tartışırken senin gibi uslup bozmuyor.Benim Utku' ya diyebileceğim tek söz " eyvallah " olur ki yazdıklarında haklılık payı büyük. Utku' dan biraz feyz al istersen. Bu arada ben Golf, A class ve giudan iyi dedim.1 serisi ve a3 hakkında öyle bir iddiam yok. Palavra uydurma. Çok duyduk bu palavraları. Sen ne dersen de dsg 10 numara şanzımandır. Arıza verir, vermez şans işidir. Ama birçok insan bu riski alıp dsg li araca biniyor.Tercih ediyor. Sen tercih etmesende olur :)

    şans evet önemli bi unsur.

    günümüzde artık bi çok şey maliyet odaklı üretiliyor ve kaliteden ödün veriliyor.

    bu sadece otomobil değil, cep telefonu, televizyon vsvsvs....

    ama insanların yıllarca çalışarak biriktirdiği paralarını bi otomobile yatırması ne kadar heyecan verici bi durum değil mi?

    bunu en iyi siz bilirsiniz ki otomobil sahibi olmak, ev sahibi olmak, bunların hissiyatı bambaşka.

    bu şanzımanın çalışma prensibine, bu forumda bi kişinin bile laf söylediğini görmedim.

    ama her konuda dsg 10 numara şanzıman demekden yılmadınız.

    evet dsg çalışma prensibi olarak çok başarılı ama bi o kadarda stres altında ve sorunlar buradan kaynaklanıyor.


    artık bu tip savunmaları bırakıp, kullanıcıları düşünmek ve destek olmak gerekmez mi?

    neden bi çok ülkede dsg 10 yıl garantilide bizde değil?

    ban bu sorunun cevabı lazım. 3. dünya ülkesi olmamız bunu mu gerektiriyor?

    Bugün VW Fanboylarının anlamadıkları tek olay şudur ;
    Kimse DSG kötü bir şanzıman sistemidir demiyor. Evet çalışma mantalitesi olarak güzel bir şanzımandır fakat çok arıza çıkarmaya başladı ve birçok ülkede 10 yıllık garanti varken bizim ülkemizde bu yok. Artık bence Fanboyluğu bırakıp milletide sözlerinizle etkilemeyin , bir sürü psikolojisi gibi milleti uçuruma sürüklemeyin.
  • Golfingenci Dsg'ciler ne der acaba..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar araç fabrikasyon sorunlu, klima takmadık, esp de yok fiyatıda 60-70 bin tl deselerde bu araç hertürlü satar Türkiyede, yeter ki vw yazsın önünde.Bilinçli, akıllı tüketicim benim
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.