Şimdi Ara

DSG şanzıman problemleri(Doğuşun yanıtı 25te) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.949
Cevap
27
Favori
176.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Autobild, bizim antivwcilerin, testlerinde Vw' den para alıyor bu nedenle Vw' ler hep 1.sırada çıkıyor ıngaaaa diye ağladıkları alaman dergisi değil mi yavv :) Herşey 180 derece dönmüş bakıyorumda :) her ne hikmetse " dsg patlak " haberine itibar eder olmuş ve hatta ve hatta bunu forumda paylaşır olmuşlar.Sonra biz antivwci diyincede huurrraaa hemen savunmaya geçerler.


    Son yaptıkları Corsa OPC-Fiesta ST-Clio RS-208 GTI-Polo GTI karşılaştırmalarını okuyunca onlar adına üzüntüden ağlayasım geldi. DSG'sini bilmem de; bu kadar patlak ve salakça bir yazı hazırlamak ancak bu kadar taraflı ve istediği sonucu çıkarmaya çalışan bir yayıncı kuruluşun yapacağı iştir.

    Girişte gti tabirine övgüler yağdırıyorlar "mucitler isviçreliler değil, fransızlar da olamaz" diyor ama renault 5 alpine, ilk nesil golf gti'dan daha önce tanıtılmış bir araç. Yani boru gibi Fransızlar o segmente Almanlardan daha önce araba sokmuş. Ama Autobild cahil okuyucularına bunu çok rahat yedirebilir. O ve almancı okurları bu bilinçli hatalarda sıkıntı görmez. Bu hatayı aynı sayıdaki golf gti ve a250 karşılaştırmasında da yapıyor.

    -Fiesta ST için "sürüş zevki zirvede ama günlük kullanımda dezavantajları var" diyor ve hot hatch kültüründeki araçların karşılaştırılmasında bu aracı böylesine amaca ters bir nedenle 4.lüğe atıyor.


    -Esas bomba Clio RS için yazılanlar. "2.0 litrelik atmosferik yerine 1.6 litrelik turbo motor ve manual yerine çift debriyajlı (sandart!) şanzıman" deniyor. Yıllarca Volkswageni galip ilan etmek için takla atan autobildin, galibiyet formülü olarak gösterdiği nedenlerden birisi Clio RS için yanına ünlem işareti konularak eleştirilmek istenen noktalardan birisi oluyor. Ne alaka o "standart" kelimesini özellikle vurgulamaya çalışmak? İşler bozuldu ya bu cephede, eleştirecek bir taraf muhakkak bulmalılar. Yazı kısmında Clio için "içi en geniş" diyor; fakat sonuç kısmında "içi dar" diyor ve puanlama kısmında bu alanda en düşük puanı Clio alıyor. Polo değerlendirmesinde konforundan övgüyle bahseden; hatta şişiren bu ekip, Clio kısmında "yol konforu oldukça iyi" deyip geçiyor. RS 3.

    -208 kısmında pek göze batan bir şey yok.

    -1. sıradaki polo hakkında yazılanlar bu mantıktaki otomobillerle hiç ama hiç uyuşmaken, yine de zirveyi bırakmadığını söylememe lüzum yok. Polo yazısı "gtiların uygun fiyatlı küçük ve güçlü otomobil reçetesini polo tam olarak takip etmiyor. ancak yine de kazanıyor. Bu bir skandal mı? tam olarak değil. çünkü günümüzde güvenlik konfor ve tutumluluk, 1976'ya göre çok daha önemli özellikler. hatta bu sınıfta bile" diyor, Tamam, görüşe saygı duyarız ama bu arabanın diğerlerinden güvenli olduğunu sana düşündüren ne? Çok konforlu dediğin RS ve 208'de bu özelliklerden böyle şişirerek bahsetmedin? Yazının devamında "yumuşak başlı Polo, sürüş özellikleri pistinde açık ara farkla geride kalıyor." diyorsun ama Polo GTI yine de birinci. İşte bu tam bir fiyasko. D segmenti araba mı karşılaştırıyorsun kardeşim konfor ve ekonomi sportiflikten daha önemli oluyor?

    Tamam, taraf tuttuğunu herkes biliyor da; bari biraz daha zeki yazarlarla çalış da biraz bunu gizleyebil değil mi. Niye bunu gözümüze gözümüze sokuyorsun?


    Kısaası; otomobiller üzerine en berbat yayın kuruluşu her zaman şüphesiz AutoBild. Kendi sponsorunun ürünlerine imaj kasma çalışmaları son sürat devam ediyor.



    Polonun yalıtımı daha iyi

    Clio rs yi nereden vuracaklarını şaşırmışlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    80.000 km ne yazılım ne bişey tık sorunsuz dsg şanzıman kullandım yinede alırım... üstüne bir tek porsche'nin şanzımanını tanırım.

    Hocam dsg yi sorunsuz kullanmış olabilirsiniz fakat ortada bir sıkıntı olduğu aşikar.Bmw nin zf sini alablecek konumda olanlar dsg ye hiç bakmamalı zaten.

    PDK ise apayrı bir dünya.Porsche un rakiplerini kıskançlıktan çatlattığı bir şanzıman.Onun yeri burası hiç değil
  • Yeni kaza testlerinde vw den sağ çıkan yok, mankenler kafalarını dashboarda vuruyor hava yastıkları direksiyonla beraber yamulup gidiyor araçlar mühendislik fiyaskosu yinede yok satıyor dsg deki problemlerin kimseyi durdurucağını sanmam. Her bozuk malın bir kör alıcısı vardır.
  • Zaten yıllardır milletimiz kör, sağır ve dilsiz değil mi?

    Bu da sağlaması oldu
  • Mercedes milyon km yapan aracı müzesine koyar vw de yüzbini deviren dsg yi koysun müzesine

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Utkucuğum,alıntısını yaptığın plaza fanboyu ve birkaç kankası o paçavralarda golfün 1 serisinden mercedes a serisinden a3ten giuliettadan v40tan daha üstün olduğu,hepsini tokatladığı mavrasını bu foruma gerçek diye yutturmaya çalışmıştır canımsın,boşa nefesini yorma

    Utku kendince somut kanıtlarla birşeyler anlatıyor ve ispatlmaya çalışıyor.Böyleyken böyle diyor.En azından tartışırken senin gibi uslup bozmuyor.Benim Utku' ya diyebileceğim tek söz " eyvallah " olur ki yazdıklarında haklılık payı büyük. Utku' dan biraz feyz al istersen. Bu arada ben Golf, A class ve giudan iyi dedim.1 serisi ve a3 hakkında öyle bir iddiam yok. Palavra uydurma. Çok duyduk bu palavraları. Sen ne dersen de dsg 10 numara şanzımandır. Arıza verir, vermez şans işidir. Ama birçok insan bu riski alıp dsg li araca biniyor.Tercih ediyor. Sen tercih etmesende olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    Ama sen şimdi dersin seninde Dsg övmen Vw fan boyu ama bilmediğin şey - DSG SORUNSUZ ve harika bizde .

    anlıyorum tabi,klasik olarak bende sorun çıkmadı çıkana da afiyet olsun diyorsun.
    Ama aynı sen daha önce güncellemeyle giderdiler dsg problemini diyordun,bak ağzıyla ifade etmiş demek ki güncellemeyle serinlemiyormuş desegel er.
    En azından bundan sonra dsg nin orada burada fanboyluğunu yapmazsın.Ders olsun bunlar sana

    Güncellediler SORUN KALKTI . Sorun dediğimde aşırı birşey değil sadece 5 dk dinlenme olmuştu . 25 Bin km öncesinde o kadar trafikte olmadı 1 kere oldu güncelledik bitti sorun . sen istediğin kadar forum halkına DSG önerme alan alıyor .

    Ben DSG fanboyluğu yapmıyorum , elimde şuan sorunsuz DSG olduğu için onlarada tavsiye ediyorum . Benim Vw ve DSg hakkındaki her yorumum sizi ilgilendiriyorsa burada bir çekememezlik var demekki .

    Yani aracım toyota gibi 10 yıllık önceki araçlarını daha yeni fark edip geri çağırma gibi bir sorunum yok .


    Bak anro. Yeni aracin caddy falan komik seyler bunlar. Oncelikle babamin araci demelisin. Bosa itiraz etme, caddy nin orasina burasina oturup esmer kavruk teninle cekindigin carsaf carsaf fotolarinda ergen oldugunu her halin ile belli ediyorsun. Basimiza babamin 50 bin km bile kullanmadigi arac ile otorite kesiliyorsun.
    Gelelim meseleye.
    Yazilimda Guncelleme nedir ve neden ihtiyac duyulur sorularina cevap vereyim.
    Guncelleme denen olay kullanima acilan bir programin bazi yerlerinde yeni kod parcalari eklenmesi ya da calisan parametrelerin degistirilmesi, yeni fonksiyonlarin eklenmesidir diyebiliriz.
    Neden ihtiyac duyulur?
    Piyasaya surulmus olan yazilim ihtiyaclari karsilarken zorlaniyordur, aciklari vardir yada yazilim donanim ile uyusmuyordur.
    Neticede dsg konusuna gelirsek burada var olan yazilim, donanim olan vites kutusu ile uyusmadigini gorebiliriz. Guncellemede yapilan degisiklikleri bilme sansimiz az ancak kavrama zamanini degistirdiklerini dusunuyorum.
    Donanim ve yazilin birlikte calistigi mekanik sistemlerde hem yazilim hemde donanim verim icin; uyumlu ve her ikisininde hatasiz calismasi lazim.
    Vw burada tiribunlere oynuyor yazilimi guncelledik diye. Isinma problemi trafik ve kullanim sartlarindan kaynaklandigi icin bill gates bile oturup kod yazsa sartlar degismedigi icin birsey ifade etmeyecektir.
    Son olarak bir sistemin kusursuz calistigini iddaa etmek icin uzin yillar ya da km lerce kullanmak gerek. 45k ile bir sistemi mukemmel ilan etmek, isinma uyarisi verince konu acip dsg soyle boyle dedikten sonra mukemmel ikan etmek kadar salakliktir.

    Diger uyelerimizde bu arkadasin yazdiklarini dikkate almalarina gerek yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hatayda yaşıyorum burada aşırı bir trafik yok ve ister inanın ister inanmayın çevremde hiçbir vw kullanıcısından DSG arızası duymadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m
    Bu arada ben Golf, A class ve giudan iyi dedim. Sen ne dersen de dsg 10 numara şanzımandır. Arıza verir, vermez şans işidir.

    A class tasarım prestij ŞANZIMAN olarak golfün çok üstünde mesela.
    Giulietta sürüş dinamikleri yol tutuş MOTOR ŞANZIMAN f/p tasarım olarak yine golfün üstünde.
    Çünkü birinde TCT,ötekinde 7g tronik var.Ve PATLAMIYOR.
    Bu araçların fabrikaları da bizim şanzımanımızı sıcak nemli ortamda ve sıkışık trafikte kullanmayın demiyor mesela:)
    Sadece şu bile araçların ne durumda olduğunun göstergesi.
    Fakat sen bunu mimlenmiş bir alaman fanboyu olarak hayatta kabul etmezsin biliyorum,Utku'ya şapka çıkarmaya devam et.
    Ve dsg arıza verir vermez şans işidir diyerek insanlara 8 bin liraya satılan şanzımanı 10 numara diye önermek ancak bir plaza fanboyuna nasip olur,neyse ki millet imzasına bile senin ne menem bir tip olduğunu yazar olmuş,ben bu saatten sonra ne söylesem boş
    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    Bak anro. Yeni aracin caddy falan komik seyler bunlar. Oncelikle babamin araci demelisin. Bosa itiraz etme, caddy nin orasina burasina oturup esmer kavruk teninle cekindigin carsaf carsaf fotolarinda ergen oldugunu her halin ile belli ediyorsun. Basimiza babamin 50 bin km bile kullanmadigi arac ile otorite kesiliyorsun.
    Gelelim meseleye.
    Yazilimda Guncelleme nedir ve neden ihtiyac duyulur sorularina cevap vereyim.
    Guncelleme denen olay kullanima acilan bir programin bazi yerlerinde yeni kod parcalari eklenmesi ya da calisan parametrelerin degistirilmesi, yeni fonksiyonlarin eklenmesidir diyebiliriz.
    Neden ihtiyac duyulur?
    Piyasaya surulmus olan yazilim ihtiyaclari karsilarken zorlaniyordur, aciklari vardir yada yazilim donanim ile uyusmuyordur.
    Neticede dsg konusuna gelirsek burada var olan yazilim, donanim olan vites kutusu ile uyusmadigini gorebiliriz. Guncellemede yapilan degisiklikleri bilme sansimiz az ancak kavrama zamanini degistirdiklerini dusunuyorum.
    Donanim ve yazilin birlikte calistigi mekanik sistemlerde hem yazilim hemde donanim verim icin; uyumlu ve her ikisininde hatasiz calismasi lazim.
    Vw burada tiribunlere oynuyor yazilimi guncelledik diye. Isinma problemi trafik ve kullanim sartlarindan kaynaklandigi icin bill gates bile oturup kod yazsa sartlar degismedigi icin birsey ifade etmeyecektir.
    Son olarak bir sistemin kusursuz calistigini iddaa etmek icin uzin yillar ya da km lerce kullanmak gerek. 45k ile bir sistemi mukemmel ilan etmek, isinma uyarisi verince konu acip dsg soyle boyle dedikten sonra mukemmel ikan etmek kadar salakliktir.

    Diger uyelerimizde bu arkadasin yazdiklarini dikkate almalarina gerek yok...


    Ağır fanatiğe Çok ağır bir şuku olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 10 Mayıs 2013; 8:45:16 >




  • Vw dsg arac sahibi degilim ama eşimin babasi 2011 model skoda octavia 1.4 tsi dsg elegance sahibi.

    Gectigimiz hafta sanziman asagi indi. Servise goturduklerinde yanyana 4 arac bu mekatronik arizasindan tamir bekliyormus. Hemen her serviste de boyle durumlar varmis. Turkiye de parca da yok. 1 ay bekleyecekler simdi. Arac daha 23.000km'de. Yazik gunah yahu.

    Gerci hicbir firma guvenilirligini bu kadar sarsacak bir eylemi isteyerek yapmaz. Bu markaya ciddi zarar veren bir olaydir. En kisa surede dsg sorununun cozulmesi dilegiyle.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG ve manuel arasında 12 bin tl lik fark oldukça DSG nin sorunlu olduğunu düşünmeye devam edeceğim. baştan bir arıza parasını alıyorlar çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: 207m
    Bu arada ben Golf, A class ve giudan iyi dedim. Sen ne dersen de dsg 10 numara şanzımandır. Arıza verir, vermez şans işidir.

    A class tasarım prestij ŞANZIMAN olarak golfün çok üstünde mesela.
    Giulietta sürüş dinamikleri yol tutuş MOTOR ŞANZIMAN f/p tasarım olarak yine golfün üstünde.
    Çünkü birinde TCT,ötekinde 7g tronik var.Ve PATLAMIYOR.
    Bu araçların fabrikaları da bizim şanzımanımızı sıcak nemli ortamda ve sıkışık trafikte kullanmayın demiyor mesela:)
    Sadece şu bile araçların ne durumda olduğunun göstergesi.
    Fakat sen bunu mimlenmiş bir alaman fanboyu olarak hayatta kabul etmezsin biliyorum,Utku'ya şapka çıkarmaya devam et.
    Ve dsg arıza verir vermez şans işidir diyerek insanlara 8 bin liraya satılan şanzımanı 10 numara diye önermek ancak bir plaza fanboyuna nasip olur,neyse ki millet imzasına bile senin ne menem bir tip olduğunu yazar olmuş,ben bu saatten sonra ne söylesem boş
    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    Bak anro. Yeni aracin caddy falan komik seyler bunlar. Oncelikle babamin araci demelisin. Bosa itiraz etme, caddy nin orasina burasina oturup esmer kavruk teninle cekindigin carsaf carsaf fotolarinda ergen oldugunu her halin ile belli ediyorsun. Basimiza babamin 50 bin km bile kullanmadigi arac ile otorite kesiliyorsun.
    Gelelim meseleye.
    Yazilimda Guncelleme nedir ve neden ihtiyac duyulur sorularina cevap vereyim.
    Guncelleme denen olay kullanima acilan bir programin bazi yerlerinde yeni kod parcalari eklenmesi ya da calisan parametrelerin degistirilmesi, yeni fonksiyonlarin eklenmesidir diyebiliriz.
    Neden ihtiyac duyulur?
    Piyasaya surulmus olan yazilim ihtiyaclari karsilarken zorlaniyordur, aciklari vardir yada yazilim donanim ile uyusmuyordur.
    Neticede dsg konusuna gelirsek burada var olan yazilim, donanim olan vites kutusu ile uyusmadigini gorebiliriz. Guncellemede yapilan degisiklikleri bilme sansimiz az ancak kavrama zamanini degistirdiklerini dusunuyorum.
    Donanim ve yazilin birlikte calistigi mekanik sistemlerde hem yazilim hemde donanim verim icin; uyumlu ve her ikisininde hatasiz calismasi lazim.
    Vw burada tiribunlere oynuyor yazilimi guncelledik diye. Isinma problemi trafik ve kullanim sartlarindan kaynaklandigi icin bill gates bile oturup kod yazsa sartlar degismedigi icin birsey ifade etmeyecektir.
    Son olarak bir sistemin kusursuz calistigini iddaa etmek icin uzin yillar ya da km lerce kullanmak gerek. 45k ile bir sistemi mukemmel ilan etmek, isinma uyarisi verince konu acip dsg soyle boyle dedikten sonra mukemmel ikan etmek kadar salakliktir.

    Diger uyelerimizde bu arkadasin yazdiklarini dikkate almalarina gerek yok...


    Ağır fanatiğe Çok ağır bir şuku olmuş

    Şu tasarım konusunu aş artık. Bence Golf 7 daha şık desem kimin itirazı olabilir buna bana söyler misin ? Tasarım konusu görecelidir, ama senin gibi ağır antivw' ci arkadaşlar için vw tasarım olarak bir toros bile etmez Milletin imzasına ne yazdığı umrumda değil, hatta ben öyle bir imzayada rastlamadım ( umrumda olmadığından olabilir ) İmzaya yazmak kolay, istersen ben seni imzama 5 dakikaya ekleyebilirim. Ama ben pek bel altından vurmayı sevmem. Bunu diğer antivwci yandaşların bilir ;) Hangi otomatik şanzımanı alırsan al herzaman bir risk vardır. İnsanlar dsg' yi seviyor, alıyor ve kullanıyor. Yani sen burda ne kadar çığırtkanlık yaparsan yap hiçbir faydası olmayacak. Boşuna nefes tüketme. Boşuna dsg' yi kötüleme, boşuna Giu, Golf' den iyi deme, boşuna A class Golf' den iyi deme. Çünkü bunlara sen ve senin gibi ağır antivwci yandaşların inanır. Trafiktede sağında solunda önünde arkanda mutlaka bir dsg' li araç göreceksin, tokat gibi bu gerçek yüzüne çarpılacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan27m

    DSG ve manuel arasında 12 bin tl lik fark oldukça DSG nin sorunlu olduğunu düşünmeye devam edeceğim. baştan bir arıza parasını alıyorlar çünkü.

    Baştan arıza payını alıp olası arızayı kendi karışlasa iyi, hem baştan arıza parasını alıyor hem de arıza durumunda faturayı da sana çıkarıyor.

    Katmerli öpüş.
  • DSG patlak şansızman veya DSG sorunsuz şanzıman demek yanlış bence.
    Vw Türkiyede verdiği garanti tartışmasız rezillik.
    Birbirimizi kırmaya hiç değmez beğenen alır beğenmeyen almaz olur biter.
  • Dsg sorunlu e patlak olabilir. Sorun saticinin sattigi malin arkasinda durmama problemi. Malin arkasinda dursa bu kadar problem olmaz. Tamire gelen arabanin motorunu sanzumanini arka koltuklari yatirip bagaja koyan bir firmadan bahsediyoruz.

    Mercedes kullanicisiyim ve yetkili servislerde hep sikinti yasadim. Rutin bakimlarda bile. Arabami cok seviyorum ama bir ariza cikarirsa satarim cunku servisin yuzunu gormeye tahammulum yok.

    Objektif olun. Benim sanzumanim dsg ama ariza cikarmadi demek saatli bomba uzerinde oturdugunuz gercegini degistirmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf ne zaman a serisinden iyi olmuş; veya şöyle soralım.Arkadaş önce ne olduğunuza karar verin...Premium marka mı yoksa halk otomobili mi? Hangi halk otomobili bugüne kadar mercedesin (bmw,infinity,acura,lexus) bir modelinden iyi olabilmiş?Ha yok vw premium aynı grup içinde bulunan ve premium sınıfa girmeye çalışan audiye ne oldu?

    13 senedir kasa aynı golfte Tavan ve yan çıta çizgileri.inanmayan autocat programı ile kontrol edebilir.Yani kasayı makyajlayıp patlak dsg yi koyup cahil toplumumuzdan yararlanmak hiç bu kadar kolay olmamıştı bir firma için.Tofaş-Fiat bile (şahin-doğan-serçe-kartal ve türevleri) bu kadar iyi yararlanamamıştı helal olsun.
  • O kadar yazıyı okudum ve anladım ki DSG li aracın yanından geçmem.Alan gidip alsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Utkucuğum,alıntısını yaptığın plaza fanboyu ve birkaç kankası o paçavralarda golfün 1 serisinden mercedes a serisinden a3ten giuliettadan v40tan daha üstün olduğu,hepsini tokatladığı mavrasını bu foruma gerçek diye yutturmaya çalışmıştır canımsın,boşa nefesini yorma

    Utku kendince somut kanıtlarla birşeyler anlatıyor ve ispatlmaya çalışıyor.Böyleyken böyle diyor.En azından tartışırken senin gibi uslup bozmuyor.Benim Utku' ya diyebileceğim tek söz " eyvallah " olur ki yazdıklarında haklılık payı büyük. Utku' dan biraz feyz al istersen. Bu arada ben Golf, A class ve giudan iyi dedim.1 serisi ve a3 hakkında öyle bir iddiam yok. Palavra uydurma. Çok duyduk bu palavraları. Sen ne dersen de dsg 10 numara şanzımandır. Arıza verir, vermez şans işidir. Ama birçok insan bu riski alıp dsg li araca biniyor.Tercih ediyor. Sen tercih etmesende olur :)

    şans evet önemli bi unsur.

    günümüzde artık bi çok şey maliyet odaklı üretiliyor ve kaliteden ödün veriliyor.

    bu sadece otomobil değil, cep telefonu, televizyon vsvsvs....

    ama insanların yıllarca çalışarak biriktirdiği paralarını bi otomobile yatırması ne kadar heyecan verici bi durum değil mi?

    bunu en iyi siz bilirsiniz ki otomobil sahibi olmak, ev sahibi olmak, bunların hissiyatı bambaşka.

    bu şanzımanın çalışma prensibine, bu forumda bi kişinin bile laf söylediğini görmedim.

    ama her konuda dsg 10 numara şanzıman demekden yılmadınız.

    evet dsg çalışma prensibi olarak çok başarılı ama bi o kadarda stres altında ve sorunlar buradan kaynaklanıyor.


    artık bu tip savunmaları bırakıp, kullanıcıları düşünmek ve destek olmak gerekmez mi?

    neden bi çok ülkede dsg 10 yıl garantilide bizde değil?

    ban bu sorunun cevabı lazım. 3. dünya ülkesi olmamız bunu mu gerektiriyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • neyse plaza fanboyuna cevap verilmiş,parmaklarımı yormayayım
  • DSG mi Allah başka dert vermesin...
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.