Şimdi Ara

DSG şanzıman problemleri(Doğuşun yanıtı 25te) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.950
Cevap
27
Favori
176.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedefb

    Merhabalar




    2011 agustos ayında eşime 2011 model sıfır vw polo 1.6 tdi DSG aldık arac 11000 km de mekatronik arızası nedeniyle ünite degişimi yapıldı garantiden fakat 18000 km ye geldiğinde P R N D yanıp sönmeye başladı kırmızı ışıkta trafikte kalıyo araç çekici ile servise sonuç mektrnoik + kavrama arızalı komple değişim oldu tekrar garantiden tabi araç 2 haftaya yakın yattı serviste parça yok diye :) , aracın çıkardığı arızalardan sonra satıp vw polo 1.4 benzinli 6 ileri tam otomatik (dsg degil) aldık çok şükür bir problem olmadı 1 yıldır.


    Benim ise 2008 model audi a3 1.4 tfsi DSG aracımı sıfır aldım haziran 2008 de , aracımda ufak tefek sıkıntılarım oldu fakat şanzuman olmamıştı garantim bittikten 1 ay sonra mekatronik ve şanzuman arıza verdi , iyi niyet garantisinden komple şanzuman değişti arac 52000km de ,3800 tl para ödedim ozaman her şey bitti sandım taaki geçen eylül ayında aracım kalkışta titreme ve sonrasında ön taraftan gelen takırtılar ortaya çıktı , servise gittim arac 78000 debaskı ve kavrama aynı zamanda direksiyon kutusu arızası oldugunu ve 8100 tl bedeli oldugunu ve bunların kullanıcı hatası oldugunu soylediler servisten itiraz ettim ama servisten yanıt alamadım bile.. aracımı maximum titizlikte kullandım dikkatli ve kıl bir kullanıcıyımdır o halde bile bunları yaşadım..



    Doğuş oto yu aradım 15 gün önce aracımın 1 aydır yattığını , doğuş gurubuna ait araclarımı daha öncesinde olanları şasi numaraları ile birlikte yazdım tümünün incelenmesini , manuel araclarımda bile baskı sorunu yaşamadıgımı , otomatik aracta baskıyı kullanıcı 26000km de nasıl bozabilecegini , direksiyon kutusu ile birlikte aracımın yavaş yavaş beni çileden çıkardıgını , DSG şanzumanın yurtdışında TR den cok daha uzun garantiye alındıgını güzel ve magdur bir dille anlattım..



    CEVAP : 8100 tl den tutarımı 3100 tl ye düşürdüler.. mecbur yaptırmak zorundayım artık cıkma parca bile bulsam bu paraya cok zor sök tak hemde servisinde yapılacak sonucta..



    Tamam doğuş oto uzun uğraşlarım sonunda zararımın bi kısmını bertaraf etti denize düşen yılana sarılır yapacak bişey kalmadı ama bir daha bu guruba ait bir marka arac almam cok zor , DSG ve direksiyon kutusu arızalarını cok kişiden duyar oldum..


    Böyle! iyi niyet mi olur Allah aşkın?

    Otomatik diye, şanzımana o kadar para ver. Sonra arabam tamir olsun diye "mecburiyetten" tekrar ver. Sonra tekrar ver....Ver ha ver!

    Arkadaş mevcut durumu çook iyi açıklamış...

    *Millet koşa koşa neden mi hala dsg alıyor? Hiç araştırma yapmadan araba alan bir ton adam var...
    Her kullanıcı araç almadan önce birazcık nette araştırma yapsaa, adamlar satamayacakları dsg'yi toptan güncellerler.

    Aslında doğuş getirdiği arabalardan daha çok, sattığı ve sonradan iyi niyetli(Pehh!) olarak tamir ettiği dsg'lerden parayı kırıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: heysın

    2012 modellerde aşıldığını iddia ediyorlar...acaba 2012 model dsg aracı olup da arıza yaşayan oldu mu ki...en azından 0 araç alacaklar için bi fikir verebilir

    Passat Tdı araç 22binde şanzımanla ilgili bi sıkıntı, uyarı, ikaz filan yok.


    Sizinki 1,6 mı 2,0 tdı mı?

    2012-1.6TDI


    Bendeki titreme 30 binden sonra başladı. 2. Vites 10-20 arası gaza biraz fazla dokununca titreme yapıyor.

    1.6'ydı sanırım değil mi, 2.0 LT Dizellerde 6 gang yağlı kavrama var pek olmaması lazım diyeceğim ama 2.0 Lt lerin servis geçmişlerinde de kavrama değiştirenler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: heysın

    2012 modellerde aşıldığını iddia ediyorlar...acaba 2012 model dsg aracı olup da arıza yaşayan oldu mu ki...en azından 0 araç alacaklar için bi fikir verebilir

    Passat Tdı araç 22binde şanzımanla ilgili bi sıkıntı, uyarı, ikaz filan yok.


    Sizinki 1,6 mı 2,0 tdı mı?

    2012-1.6TDI


    Bendeki titreme 30 binden sonra başladı. 2. Vites 10-20 arası gaza biraz fazla dokununca titreme yapıyor.

    1.6'ydı sanırım değil mi, 2.0 LT Dizellerde 6 gang yağlı kavrama var pek olmaması lazım diyeceğim ama 2.0 Lt lerin servis geçmişlerinde de kavrama değiştirenler var.


    7 ileti 1,6 tdı. Benim şahsi görüşüm : araç 1. Vitese atması gerektiği yerde atmayıp 2. Viteste devam edip yarım debriyaj dediğimiz olayı yapıyor. Konfor olsun diye yapıyor bunu çünkü 1. Vitese atarsa yığılma olacak çünkü. Manuel vitesle aracta bu kadar yatım debriyaj yapsa onunda basına kavrama degisimi gelir. Benim anladigim test yeterli yapılmamış bu sanzimanlarla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Garanatisi bitmis aracin disarda yaptirsan gene dunya para mecbur birakiyo adam seni elin mahkum yaptiriyosun... Benim aracim DSG dedim servise gitmeden araci D ye alir yururum durunca P ye alirim bazen de R ye alip geri geri giderim NASIL KULLANMAM GEREKTI?NEDEN KULLANICI HATASI GIBI BI TON SORULAR SORDUM basta parca nin yuzde ellisi arti tam iscilik diye direttiler bende almanyayla iletisime gecicem dedim marka guvenimi mahvettiniz bir daha bu guruptan arac almam dedim aracim 3 aydir yatiyo malesef en sonunda 3100 tl ye razi oldum parca bekliyorum.. garantisi bittikten sonra 2 yilda aracin cok dikkatli kullanimda toplam 6600 tl fatura odedim sanzuman arti direksiyon kutusuna, bu direksiyon kutusu arizasinida cok duyar oldum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sedefb

    Garanatisi bitmis aracin disarda yaptirsan gene dunya para mecbur birakiyo adam seni elin mahkum yaptiriyosun... Benim aracim DSG dedim servise gitmeden araci D ye alir yururum durunca P ye alirim bazen de R ye alip geri geri giderim NASIL KULLANMAM GEREKTI?NEDEN KULLANICI HATASI GIBI BI TON SORULAR SORDUM basta parca nin yuzde ellisi arti tam iscilik diye direttiler bende almanyayla iletisime gecicem dedim marka guvenimi mahvettiniz bir daha bu guruptan arac almam dedim aracim 3 aydir yatiyo malesef en sonunda 3100 tl ye razi oldum parca bekliyorum.. garantisi bittikten sonra 2 yilda aracin cok dikkatli kullanimda toplam 6600 tl fatura odedim sanzuman arti direksiyon kutusuna, bu direksiyon kutusu arizasinida cok duyar oldum..

    Kullanıcı hatasını nasıl açıkladılar. Bana oyle bişey demediler diyemezlerde. Vw satış danışmanının biri talihsiz bir sekilde kullanıcı hataları da var dedi ve dediğine pişman oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benim aracım 2011 passat b7 higline 1.4 tsi DSG 30 000 km 'de kavrama garantiden değişti 2 hafta önce.2 viteste titreme yapıyordu insanlar vw konforu için tercih ediyor bende ama DSG bencede sorunlu bir sanzıman ama kağıt üstünde ve konfor olarak çok iyii şık şıks sesini aracı almadan öncede biliyordum düşük hızlarda ve parke zeminde belli oluyor o ses de çok sorun değil ama birdaha vw alıcak olsam ya geliştirlmiş düzeltişmiş bir otomatik yada manuel şansımanlı bir volkswagen tercih ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dün servise bıraktığım aracımın kavraması değişecekti ama ellerindeki kavrama uymamış. Şimdi o kavramayı başka bir golfe takıyorlarmış. Sanki civata söküp takılıyor artık rutine bağlanmış bu kavrama olayı. Yeni sipariş vermişler. Şimdi eski kavramayı monte edip daha sonra beni tekrar cagiracaklarmis.

    Sen olayı kavramışsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakcan64
    ... birdaha vw alıcak olsam ya geliştirlmiş düzeltişmiş bir otomatik yada manuel şansımanlı bir volkswagen tercih ederim.

    Zaten şanzıman yazılımının ya da bir parçasının her güncellenişinde-yenilenişinde "bu seferki geliştirilmiş - düzeltilmiş - size bir daha sorun yaşatmayacak şanzıman" deniyor olduğu için mevcut ya da bir sonraki geliştirilmiş şanzımandan da mucize beklememek gerektiğini düşünüyorum.


    Çift kavramalı şanzımanlar standart bir düz vitesli aracın baskı balata değişim süresinin iki katı kadar bir süre sorunsuz hizmet etse keşke.


    İşte o zaman bu sistemler tam manasıyla oturmuş ve fazladan istenen 3-5 bin TL'yi (10 bin değil) hakediyor ve böyle bir araca garanti süresi sonunda da gönül rahatlığıyla binilebilir diyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dün servise bıraktığım aracımın kavraması değişecekti ama ellerindeki kavrama uymamış. Şimdi o kavramayı başka bir golfe takıyorlarmış. Sanki civata söküp takılıyor artık rutine bağlanmış bu kavrama olayı. Yeni sipariş vermişler. Şimdi eski kavramayı monte edip daha sonra beni tekrar cagiracaklarmis.

    Sen olayı kavramışsın

    Ben olayı kavradım da vw olayı KAVRAMAmış :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Okuduklarim tek kelimeyle korkunç

    Golf7 dsg almanin arifesinde "aceba hayatimin hatasini mi yapiyorum" diye dusundurtmedi desem yalan olur.. Kullanici hatasi falan ne demek ya, zaten arabada 3 vites scenegi, 2 de pedal secenegi var.. Ne kadar yanlis kullanilabilir ki..?
    Duz vitesi olsa kullanici hatasini anlarim ama burada butun karari zaten araba veriyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dün servise bıraktığım aracımın kavraması değişecekti ama ellerindeki kavrama uymamış. Şimdi o kavramayı başka bir golfe takıyorlarmış. Sanki civata söküp takılıyor artık rutine bağlanmış bu kavrama olayı. Yeni sipariş vermişler. Şimdi eski kavramayı monte edip daha sonra beni tekrar cagiracaklarmis.

    Sen olayı kavramışsın

    Ben olayı kavradım da vw olayı KAVRAMAmış :)

    Daha arabaya binmeden kapora verenler daha sürmeden bağımsız süspansiyon olmaması fark yaratmaz diyen satış temsilcileri olduğu sürece
    vw böyle takılmaya devam eder.
    ama bu dsg işi düzeltilmediyse fena patlayacak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dün servise bıraktığım aracımın kavraması değişecekti ama ellerindeki kavrama uymamış. Şimdi o kavramayı başka bir golfe takıyorlarmış. Sanki civata söküp takılıyor artık rutine bağlanmış bu kavrama olayı. Yeni sipariş vermişler. Şimdi eski kavramayı monte edip daha sonra beni tekrar cagiracaklarmis.

    Sen olayı kavramışsın

    Ben olayı kavradım da vw olayı KAVRAMAmış :)

    Yani ortada bir "KAVRAMA PROBLEMİ" olduğunu ima ediyorsun galiba arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Dün servise bıraktığım aracımın kavraması değişecekti ama ellerindeki kavrama uymamış. Şimdi o kavramayı başka bir golfe takıyorlarmış. Sanki civata söküp takılıyor artık rutine bağlanmış bu kavrama olayı. Yeni sipariş vermişler. Şimdi eski kavramayı monte edip daha sonra beni tekrar cagiracaklarmis.

    Sen olayı kavramışsın

    Ben olayı kavradım da vw olayı KAVRAMAmış :)

    Yani ortada bir "KAVRAMA PROBLEMİ" olduğunu ima ediyorsun galiba arkadaşım.

    Aynen Haluk bey. Servis danışmanıma kızmıyorum çok iyi bir arkadas. Ama genel zihniyete kızıyorum çok rahat bir sekilde normaldir hepsinde var garantiden değişiyor zaten diyorlar. Bende garanti bitince ne olacak diyorum rutin garantinin bittiği yerden iyi niyet garantisi baslar diyor. Yesinler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Allah kurtarsın demekten başka bir şey diyemiyorum ne yazık ki.

    Çevremdeki VW sahibi arkadaşlarda ayrıca kelimenin tam anlamıyla "gıcık olduğum" şöyle bir yorum geliyor tarafıma.

    "AĞĞĞBBİİİYY. 2,4 ARABAYA BİNİLİR Mİ? GEL SANA DA 1,4 TSI ÇEKELİM"

    Diyorum ki "LPG ile senin 1,4'ünden daha az yol maliyetim var. Hadi biz yine de EŞİT diyelim. Peki DSG patlarsa ne yapacağım?"

    O zaman da cevap hep aynı:
    "AĞĞĞBBİİİYY DSG'nin keyfine değer. Zaten DSG patlasa bile yakıttan elde edeceğim kâr ile 3 DSG yaptırırım"

    Oldu canım. Salavat çeke çeke uzun yola çık ondan sonra.

    Yeri geldiğinde arabamı olumsuz yönlerini yerden yere vururum ama VW fanatikleri ("kullanıcıları" demiyorum bakın. Fanatik diyorum) resmen tapıyorlar araçlarına.

    Umarım dişindne tırnağından artırıp da araç sahibi olan arkadaşlarımız sorun yaşamazlar.

    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eğer ford 1.6 dizel powershift sunmazsa, vw gruptan bir araç düşünüyordum fakat şu yazılanlar beni çok korkutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: errddm


    quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB


    quote:

    Orijinalden alıntı: errddm


    quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    2007 model passat 1.6 benzınlı modellerınde fsı motorlu ıdı yanlıs hatırlamıyorsam dsg mı var trıptronık mı?
    bır de 2007-08 model 2.0 dızellerdekı otomatıkler hep dsg lı mı?
    passatturkıye sıtesıne bıraz baktım magdur olanda var olmayanda?...

    guncel...

    Dsg passatta tsi motorla kullanilmaya baslandi..fsi motorlarda triptronic sanziman var..2.0 tdi larda 6 dsg kullaniliyor

    1.6 FSI larda Dsg yazıyor ama gerçekten Dsg mi yoksa Tipt mi hala tam olarak çözebilen yok sanırım.

    1.6 fsi larda triptronic kullanildi genel olarak belki tsi cikmadan hemen once gelen bir parti aracta dsg kullanilmistir ama ole bir arac hic gormedim bugune kadar..gordugum tum otomatik 1.6 fsi lar 6 ileri triptronic..vites kolunda dsg yazmiyor

    Var 1.6 FSI Passatlar ve 2006 -2008 arası jetta 1.6 larda Dsg yazanlar var.

    Yılbaşından sonra bende 2006-2007 passat almayı düşünüyorum. Eşimde kullanacağı için otomatik almam gerekiyor. Sanırım öncelikle oto. vitesin DSG olmadığına dikkat etmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kcin

    Okuduklarim tek kelimeyle korkunç

    Golf7 dsg almanin arifesinde "aceba hayatimin hatasini mi yapiyorum" diye dusundurtmedi desem yalan olur.. Kullanici hatasi falan ne demek ya, zaten arabada 3 vites scenegi, 2 de pedal secenegi var.. Ne kadar yanlis kullanilabilir ki..?
    Duz vitesi olsa kullanici hatasini anlarim ama burada butun karari zaten araba veriyor..

    Aynen bende dediginiz gibi tepkimi verdim : manuel olsa sık yarım debriyaj dur kalk vs ile hadi oldu diyelim dedim ama daha onceki vw grubuna baglı araclarım ve sasi numaralarını verdim içlerinde manuel de otomatik de vardı DSG olmayanlarda ve manuellerde sıfır sorun , DSG lerde bu sorunu yasamısım bakın dedim.nasıl kullanılacagı belli yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Eğer ford 1.6 dizel powershift sunmazsa, vw gruptan bir araç düşünüyordum fakat şu yazılanlar beni çok korkutuyor.

    Ford nisan gibi getirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    DSG bana uzak allaha yakın olsun.

    Başka da söyleyecek bir lafım yok bu şanzıman hakkında.

    +1
  • 3-4 sene sonra bu arabalar 4-5 yaşına geldiğinde bu arabaların kullanıcıları ne yapacak?

    Bunları ikinci elde 25-30'a alanlara 4-5 bin masraf yıkım olur.

    Yakarlar o servisleri.
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.