Şimdi Ara

DSG Şanzıman (76. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.702
Cevap
66
Favori
132.815
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Vw mühendisleri bizim forumu takip etmiyor. Etseler onlarda bu işi çözecek. Halbuki o kadar argeye teknoloji üstü kurmaya ne gerek var. Salak bunlar :)

    Daha dun passatiyla yollarda rezil olan adamlar simdi argeden teknolojiden bahsediyor.size elli defa soyledik,elli defa da gikinizi cikaramadiniz.
    Dsg sorununun cozuldugune dair belgen var mi?
    Garantisiz biten adama kac para iteliyorlar?
    5 binlik fatura var ortada delikanlı gibi adamin masrafini üstlenir misin?
    Burda adamin canı yanmis serviste cigerini almışlar gelmis halen dalga geciyorsunuz,karakterli insan bunu yapmaz.onurlu olun.

    yaw he he öyle ....
    kardeşim sen arabayı alırken sana Wv'nin herhangi bir bayisinde 2+2 Yıllık Garanti opsiyonu sunuyorlar . Bilgi sahibi olmadan atı tutuyorsunuz . Yap ozaman garantiyi 2015 Tiguan & 2012 Polo & 2016 DSG Passat sahibiyiz hiçbir sorunla karşılaşmadım ne anlatıyorsunuz siz ya ?
    Fanboy muş ne fanboyu yazıyor yok passatla yoda kalmış ne kalcak kardeşim denedin mi sen b8 passatı? kullandın mı ? Test ettin mi ? okuyonuz yok "Emisyon Skandalı" Yok bilmem ne Skandalı yok DSG problemi emin ol bu hataların hilelerin hepsi Premium markalarda da karşınıza çıkıyor ama görmüyorsunuz sadece koyun gibi bakıyorsunuz Sizin Passata değil Passat Kullanıcılarına antipatiniz var. Çünkü bozuyo sizi premium dediğiniz araçlarla geçerken cixinizi tikkynizi eziyo
    Bana anlatma Bütün dünyayla türkiyeyi karşılaştırıyorsun ne alakası var Amerikadan 2.0 altında motor yok Türkiye de 2.0 zengin opsiyonu olarak geçiyor Amerikada 10 yıllık garanti yapmış diyorsun ee be kardeşim Tüketici Hakları Hakkındaki Kanunun ilk yürürlüğe grdiği yer Amerika aç araştır Sigorta şirketlernin ilk çıkı noktası İngiltere Amerika
    Senin devletin hangi konuda senin hakkını Amerika kadar koruyor
    Hangi konuda Amerika kadar sistemli işliyor işler , Seni koruma altına alıyor
    sen gelmişsin Hala passatla yolda kalan adamlar

    Edit: Eğer denemediysen gel yanıma otur passatla yolda mı kalınıyo Yoldan mı akılıyo görelim

    asıl fanboy sizsiniz her konuda olduğu gibi 2 haber okuyup skandal dye baıran çığırtkanlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: jacobs37

    Arkadaşlar yazılanları tamamen tesadüf eseri gördüm ve hayal kırıklığına uğradım. Bu önümüzdeki aylarda sıfırı 55.000 TL yi geçmeyecek araç almaya karar verdim. Aklıma ilk gelen araç 2016 Seat İbiza 1.0 DSG şanzıman 110 Beygirlik aracıydı. Hatta deneme sürüşü için bile randevu aldım. Bahsetmiş olduğunuz bu DSG arızası bu araç içinde geçerli midir? Bunun yerine 2016 Seat ibiza 1.2 style Manuel şanzıman almalı mıyım? Yardımcı olursanız sevinirim. İlk sıfır araç alışım olacak şu an kullanmış olduğum aracım 2005 Model Fiat Palio 1.3 multijet dizel manuel. Benzinli araçlara yöneliş sebebim ise yıllık yapmış olduğum kilometre 10.000 km yi geçmemektedir.

    Dsg sistemi tamamen sorunlu bir sistemdir ve firma bunu kabul etmistir.fakat burada dsg alıp garanti bitmeden garibana iteleyen insanlik yoksunu piyasaci tipler sabah aksam yalan dolan anlatip insanlara bu sanzimani onermekte,karşısına o faturalar cikan insanlarla da kahkahayi basip dalga gecmektedir.önceki sayfada o ahlaksizlardan bir tanesi var,nicki h ile başlıyor,benim verdigim linkte de dsg yi beles tamir ettirmekten bahseden,sorunun cozuldugunu iddia edenler var
    0araba alma 1
    Dsg li araba alma 2
    O paraya ds4 gibi saheser araclar bulursun.
    Auris focus gibi c segment arabalara binersin

    Alıntıları Göster

    Dsg sistemi tamamen sorunlu bir sistemdir ve firma bunu kabul etmistir.fakat burada dsg alıp garanti bitmeden garibana iteleyen insanlik yoksunu piyasaci tipler sabah aksam yalan dolan anlatip insanlara bu sanzimani onermekte,karşısına o faturalar cikan insanlarla da kahkahayi basip dalga gecmektedir.önceki sayfada o ahlaksizlardan bir tanesi var,nicki h ile başlıyor,benim verdigim linkte de dsg yi beles tamir ettirmekten bahseden,sorunun cozuldugunu iddia edenler var
    0araba alma 1
    Dsg li araba alma 2
    O paraya ds4 gibi saheser araclar bulursun.
    Auris focus gibi c segment arabalara binersin

    Firmanın bunu kabul etmesi Kurumsallığnı gösterir bu 1
    2. olarak bu şanzımannın bozulması büyük ihtimalle tekrar ve tekrar söylüyorum kullanıcı hatasından kaynaklanıyor ===> İşin özüne inelim adam yokuş yukarı yerde d + AutoHold nodunda kullanıyor bu da şanzımanını bir süre sonra el freni işlevi görmesine sebebp oluyor . Halbuki Vitesi N + El freni gibi kullansa hiçbir sıkıntı çıkmayacak. Uzun sürelerde Auto hold ve + d kullanıması zaten arabanın sitemine aykırı. Bu konuda eleştirebileceğin sadece Auto Hold Fonksiyonu'dur . ŞANZIMAN DEĞİL. Bak arkadaşım gelip burda bilmediğini varsayıyorum bilmediğin araç hakkında atıp tutuyorsun hiç denedin mi kulandın mı test sürüşnüe çıktın mı satış sözleşmesini okudun mu garanti opsiyonları hakkında bikg sahibi misin ?
    o dediğin tip insanlar sadece Wv ait insanlar değil her markada her mecrada var öyle tipler. Benim demek istediğim sadece şu bu araçlara binip zevkle hatasız kullanıp bununla tatmin olabilen ve gayet de senelerce kullanıp satan sattıktan sonra 2.ELDE PARA KAZANAN ve yeni alıcısına da hayırlı olan durumlar insanlar olaylar var. Sen napıyosun işsiz güçsüz giriyorsun karalıyorsun bilip bilmeden denemeden atıo tutuyorsun ? gel diyorum ya pmden ulaş otur yanıma gör yolda passat gidiyor mu gitmiyor u bi tur atalım senle




  • Ekşi de biri aşağıdaki gibi yaşadığı sorunu anlatmış. Defalarca onarılmasına rağmen arıza çıkarmış. Kullanımı hassas olabilir ben kullanmadım o yüzden yorum yapmayacağım aynen yazıyı koyuyorum.

    vw golf 2011 model aracımda 30 bin km civarında problem yaşamaya başladığım çift kuru kavramalı otomatik vites .servise bakım zamanı söyleyip yaptıramadığım sonra garantisi bitip 36 binde titremeler sapıtmalar vitese geçmeme gibi problemlerden dolayı servise bıraktım kavrama bozuk değiştiricez iyi niyet garantisinden filan dediler de bu kadar km de bozuluyorsa bu yandık.. bide garanti %30 işliçiliği kapsamıyor 150 tl civarı bana patlayacak..

    ama normal koşullarda tepkileri vites geçişleri çok iyi yakıt tasarrufu kısmına gelince normalde düz viteste değiştirmeyeceğim kadar sık vites değiştirdiğinden tasarruflu olduğuna beni inandırdı tabi gaz fren takılan kişiler için az yakması gibi bir mevzuu yok

    tamir sonrası edit : düzeldi şimdilik bi 30 bin km daha idare eder inş..

    tamir sonrası edit sonrası edit : gene bozuldu hatta daha garip şeyler çıktı.. uzak durun..

    25 bin km sonra edit : mekatronik mi ne öyle bişeyi değiştiricez düzelicek dediler değişti hiç birşey değişmedi. nasıl iş anlamadım artık gülüp geçiyorm swh

    65bin km edit: kavrama gene bozuldu anlaşılan titreme yapmaya başladı araba.. 30bin km idare eder inş demiştim etti ama şimdi garantiden de değiştirmiyorlar ya arabayı elden çıkarmak yada 3-4 bin lira para bayılmak gerekecek..

    70 bin editi: kavrama pert sanırım arabayı hafiften zorlayan her 2. vites hızlanmasında titriyor 2-3 haftaya arabadakilere noluyo lan böyle dedirtecek kıvama gelir..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam bu kadar sorunsuz bir sistemin garantisi neden ayriyeten 10 yıla uzatılır anlamak mümkün değil.https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=66755728&p=1&anchorToGo=66755728#66755728

    Ben dsg araç alır mıyım? Alırım kesinlikle. 2+2 yıl garanti alırım. Tsi motorla da çok güzel gider.3.5 yıl sonra da burada dsg'yi savunan arkadaşların birine, itelemek demeyeyim de, satarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Çözülmediğine dair şahitlik edebilirm

    Bulabilirsem bizim araçtaki değişim yapılan belgeyi eklerim. ( garanti kapsamında)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla 4 ileri al4 şanzımandan sonra arkadaşın dsg li ibiza sı çok tatlı geldi

    4sene bin ve sat işte.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • reallist55 kullanıcısına yanıt
    Hocam burada hergün yüzyüze bakıyoruz daha sakin olmakta daha küçük tepkiler vermekte yarar var.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reallist55

    Kaç gündür yok delikanlımısın yok karakterlimisin abuk sabuk konuşuyor
    Burda susuyorum en son çıldırdım hocam

    Her yazıma alıntı yapıp aklı sıra beni geriyor . Burda kimseye hakaret etmedim aba sabırında sonu var. Yaşım 38 çovul çocukla muhattap oluyoruz

    Anliyorum hocam da bosu bosuna uzaklastirma yiceksiniz simdi.Hem gerek yok kufure sinirlenmeyin bosu bosuna o kadar is guc stresi arasinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytaceee

    Ekşi de biri aşağıdaki gibi yaşadığı sorunu anlatmış. Defalarca onarılmasına rağmen arıza çıkarmış. Kullanımı hassas olabilir ben kullanmadım o yüzden yorum yapmayacağım aynen yazıyı koyuyorum.

    vw golf 2011 model aracımda 30 bin km civarında problem yaşamaya başladığım çift kuru kavramalı otomatik vites .servise bakım zamanı söyleyip yaptıramadığım sonra garantisi bitip 36 binde titremeler sapıtmalar vitese geçmeme gibi problemlerden dolayı servise bıraktım kavrama bozuk değiştiricez iyi niyet garantisinden filan dediler de bu kadar km de bozuluyorsa bu yandık.. bide garanti %30 işliçiliği kapsamıyor 150 tl civarı bana patlayacak..

    ama normal koşullarda tepkileri vites geçişleri çok iyi yakıt tasarrufu kısmına gelince normalde düz viteste değiştirmeyeceğim kadar sık vites değiştirdiğinden tasarruflu olduğuna beni inandırdı tabi gaz fren takılan kişiler için az yakması gibi bir mevzuu yok

    tamir sonrası edit : düzeldi şimdilik bi 30 bin km daha idare eder inş..

    tamir sonrası edit sonrası edit : gene bozuldu hatta daha garip şeyler çıktı.. uzak durun..

    25 bin km sonra edit : mekatronik mi ne öyle bişeyi değiştiricez düzelicek dediler değişti hiç birşey değişmedi. nasıl iş anlamadım artık gülüp geçiyorm swh

    65bin km edit: kavrama gene bozuldu anlaşılan titreme yapmaya başladı araba.. 30bin km idare eder inş demiştim etti ama şimdi garantiden de değiştirmiyorlar ya arabayı elden çıkarmak yada 3-4 bin lira para bayılmak gerekecek..

    70 bin editi: kavrama pert sanırım arabayı hafiften zorlayan her 2. vites hızlanmasında titriyor 2-3 haftaya arabadakilere noluyo lan böyle dedirtecek kıvama gelir..





    Sorun 1-2. viteslerde. Kendileri de sorunu çok iyi biliyorlar aslında ama çözümü yok. Araç kalkışta 1-2. viteslerde yarım debriyajda kalıyor. Sürücü de oooovvvv ne kadar seri kalkıyor diyerek gaza bastıkça basıyor ve kavrama dayanamıyor erken bitiyor. Manuel araçta her kalkışta o kadar yarım debriyaj kullansan manuel kavrama da hızlı kalkış yapar ama uzun süre dayanmaz.

    Yağ değiştirdiler, yazılım değiştirdiler ama çözüm yok. DSG vag tarihine kara bir leke olarak yazılacak. İyi niyet garantisiyle şimdilik çarkı çeviriyorlar. Otomobil meraklısı bir avukat uğraşıp bu şanzımanın gizli ayıplı olduğunu ispatlasa ne yapacaklar merak ediyorum.

    İŞin ilginç kısmı bu şanzımanı hala satmaya devam etmeleri. Toyota bu ülkeye mazot kalitesi kötü olduğu için uzun yıllar dizel araç getirmedi. Kullandığın mazot kötü, bizim sorumluluğumuz yok diye işin içinden çıkabilecekleri halde bu yola başvurmadılar. Bir ara getirdikleri tiptronic şanzımanlar sorunlu çıktı anında piyasadan çektiler. Bunlar ise sorunlu şanzımanları piyasaya pompalamaya devam ediyorlar. Japonların iş ahlakı bir başka.




  • Japon otommobillerinin geleneksel yıllık araç geri çağırma şenliği: Honda 2015 de 4.5 milyon 2016 da 2.5 milyon. Toyota 2015 de 6,5 milyon 2016 da 1,5 milyon geri çağırdı.

    Emisyon Sknadalı: Britanya’nın köklü gazetelerinden The Guardian’ın haberine göre Renault, Nissan, Hyundai, Citroen, Fiat ve Volvo’nun dizel otomobillerinde yapılan testler, bu firmaların ürettiği araçların da gerçekte belirtilen değerlerin çok üzerinde zehirli gaz salınımı gerçekleştirdiğini gösterdi.En çok zehirli gaz Nissan’da tespit edildi. Vw bu ağlamda ilk itiraf edernn firma olduğu için liste başında kaldı. Halbu ki diğer markalarında aynı skandala imza attıkları görünüyor.

    Bilgi Sahibi olmadan fikir sahibi olan yurdum insanı: Abd.de Dsg garantisi 10 yılmış Çinde 10 yılmış. diye birileri bir geyik atmış ortaya 1-2 de çakma haber sıkmış bilip bilmeyen herkesde bu kuyruklu yalan haberin peşine takılmış gidiyor.

    http://www.myturbodiesel.com/images/pdf/VW-DSG-recall-warranty-extension.pdf

    bak kardeşim burada Vw nin resmi deklerasyonu var. Bu konu Ameirka vw forumlarında çok tartışıldı konuşuldu. Oradan da alıntı yapayım

    VW will extend the DSG warranty to 10yrs-100,000 miles for '07-'10 VW's only, how many within these model years is uncertain and all 2006 DSG's have sadly and unfairly been left out...

    BU da Avustralya'dan aynı konu: VW will extend the DSG warranty to 10yrs-100,000 miles for '07-'10 VW's only, how many within these model years is uncertain and all 2006 DSG's have sadly and unfairly been left out... Its mainly to do with the DQ200 transmission .so mostly the MK5 cars

    Yani net ve kısaca diyorlar ki Sadece 2007 ve 2010 arası DQ2000 kodlu şanzımanlarda garanti süresi 10 yıl veya 150 bin km.ye uzatılmıştır (hangisi erken dolarsa). Forumlarda 2014-2015 tarihlerinde Amerikalı ve Avustralyalı vw kullanıcılarının 2006 modelleri kapsam dışı bırakmasından dolayı serzenişleri hala devam ediyor.
    Olması gereken aynı şeyi Vw'nin Tr'de de yapmasıydı. Ama Tr'de güçlü yaptırımlar olmadığı ve kanunsal boşluklardan dolayı yapmadılar yerine iyi niyet vb kapsamında bir sistemle göreceli de olsa milleti çok çok üzmeden geçiştirdiler. Sanayi bakanlığın çıkıp doğuşa/vw ye y.dışında ne yaptıysan aynısını getir yoksa lisansını iptal ederim deseydi aynı sistem bizde de olurdu.!

    Şİmdi işin aslı buyken birtakım insanlar çıkıyor yok orda 10 yıl bizde 2 yıl hede höde. ve bu yalanın kuyruğuna takılan tonla dünyadan bi haber insan da cabası. Yalan dolan haberlerle milletin kafasını bulandırmayın forum ortamlarında. Powershitle de alakalı net ortamında tonla şikayet var, edc vb başka şanzımanlarla da alakalı tonla şikayet var.
    Japon'nun taa 80 li yıllara dayanan 4 ileri şanzımanlarını da eski ama çok sağlamdır vb diye övüp duranlarda boş boş konuşuyorlar. Yıl olmuş 2010 lar honda,toyota,hyundia ler hala 4 ileri takur tukur şanzımanla geliyordu birkaç sene öncesine kadar.
    Y.dışında 5 yaşında 90 bin km.de Nissan Maxima aracım vardı (TRde ki eskilerden değil) daha 90 bin km de şanzımanı patlattı. Servise götürdüm full set değişecek dediler. Ne kadar 3 bin usd. araç ne kadar 5 binusd. Yoda kalana kadar kullanmaya devam ettim sonra da hurda parasına sattım aracı. Tr'de çakma,çıkma vb çok şanzıman vardır daha ucuzdur orası ayrı konu ama böyle evladiyelik 1 milyon km gider vb diye de saçma sapan şehir efsanelerine kimse kanmasın.
    Hitler motor Fsi Jettalarla dalga geçiyorlar. 2010-2011 bmw 3.16 nın 116 eşşek beygirlik 0-100 ü 13.5 sn de alan moeline ağzını açan yok. Kaldıki vw tsi 2007 de çıkardı 122-140 ve 170 bg olarak. Bmw daha 3-4 sene 116 bg atmosferik motorlarda süründü ve kimse demedi ki "aga bu nedir?"

    Genel ve özel serviste ki ustalarıyla, müdür olan arkadaşımla da görüştüm dsg li bir vw almadan önce. 2012 öncesi modellerde özellikle 2007-2010 larda sorunlar var (ağrılıklı mekatronik arızası) 2012 sonrası modeller gayet iyi nadiren de olsa kavrama sorunları çıkıyor onalrıda iyi niyet vbden hallediyoruz dediler.
    Sanki diğer araçlar şanzımanlar sıfır sorunluda gelip burada yok dsg yok şöyle böyle geyik yapılıyor, dsg patlar diyen adamın altında tüplü şahin var ettiği lafa bakın.
    "Tsi yğ yakıyor ağbi geyiğine" gelrisek Arabayı eşşek gibi zorlarsan, zırt pırt kick down yaparsan,6.vitesten 2 ye takarsan, kendini pistte sanarsan, turbo da patlatırsın yağda yakarsın.Ben 3. tsi aracımı kullanıyorum bırak yağ yakmayı yağ eksiltmedi bile ki 1.sini 115 bin km kullanmıştım.

    Vw,dsg msg umrumda bile değil sahibi değilim,hissem yok, maaşda almıyorum savunmuyorumda. Karşı olduğum tek şey yalan yanlış bilgilerle ortalığa dezenformasyon yayan insanlar. (Gerçekten servisin,distrübütörün vb haksızlığına uğramış,mağdur edilmiş insanları tenzih ederim)
    2012 üstü Dsg lerde de kavrama aşınması oluyor, kullanım şartları,trafik durumu vb. Bunu sarf malzemesi gibi gör başına gelirse iyi niyet garantisi kapsamında 400-500 tl gibi bir bedelle hallediyorlar. Aracın 8-10 yıllıksa yetkili servise gidiyorsan da 1000-1100 tl ye hallediyorlar kavramayı.
    Ha yok yetkili servise 500 tl bayılmayayım diye garanti biter bitmez 200 tl fark için özel servise gidiyorsan da başın ağrıdı mı da ağlama. Adamlar demiş iyi niyet kapsamı sadece yetkili servise gelen araçlar içindir diye.
    Paran çoksa bastırırsın bmw zf şanzımanlı bir araç alırsın. Zf şanzımanında sorun olursa bak bakalım kaça mal olacak tamiri!! Evet zf bozulmaz ömür boyu garantili !!
    İngilizce olarak aratın google da "zf transmission problems" diye.
    Hamama giren terler otomatik şanzıman heleki 5 yaş üstü 2.el araçlarda daima muhtelif riskler içerir dsg,ecd,cvt vb fark etmez. Risk almak istemeyen vites sallamaya devam eder bu kadar basit...




  • egemena E kullanıcısına yanıt
    Sanırım genelde sıkışık trafikte olanlarda yaşanıyor sorun. Sürekli kavramada kalınca ısınıyor. Isınınca balata gidiyo haliyle. Ben şahsen aracımda tam otomatik 4 ileri şanzıman var . Işıklarda beklerken boşa atıyorum sürekli ileri gitmek isterken frenle durdurunca uzun süre zarar verir illaki diye düşünüyorum. Dsg de belki bu şekilde kullanılsa sorun çıkarmaz bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytaceee

    Sanırım genelde sıkışık trafikte olanlarda yaşanıyor sorun. Sürekli kavramada kalınca ısınıyor. Isınınca balata gidiyo haliyle. Ben şahsen aracımda tam otomatik 4 ileri şanzıman var . Işıklarda beklerken boşa atıyorum sürekli ileri gitmek isterken frenle durdurunca uzun süre zarar verir illaki diye düşünüyorum. Dsg de belki bu şekilde kullanılsa sorun çıkarmaz bilemiyorum

    Al4 şanzıman mı hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir kere siz hiç kimseye burada hakaret edemezsiniz.

    ikincisi siz burada ayıplı bir mal yüzünden tehdit belgesi imzalamış,5 bin tl fatura ödemiş bir garibanın konusuna gelip kahkaha atamazsınız.veya vw mühendisleri salak zaten diyerek buraya yazı yazan insanlara salak muamelesi yapamazsınız.
    üçüncüsü siz elinizde hiç bir resmi belge olmadan bir şanzımanın geliştirildiğini,sorunun çözüldüğünü iddia edemezsiniz.
    Kimsenin kimseye hakaret makaret ettiği yok,kabadayı üslubuyla aklınızca haklı çıkmaya çalışmayın.benim size veya bir başkasına karşı tek bir hakaretim yoktur.
    Ayrıca siz kimseyi bir yere oturtamazsınız,buranın kuralları var.Kurallara uymak istemiyorsanız kendinize üslubunuza uygun forumları deneyin.
    o zamanda söyledim şimdi de söylüyorum.
    Burada kahkaha atacağınıza getirin karşımıza dsg nin düzeltildiğine dair belge konuşalım.
    38 yaşında adamım diyorsunuz,arabanızla yaşadığınız sorunlar ortada,gelmişsiniz burada sorun yaşayan bir üyenin konusunda fanatikçe yorumlar yazıyorsunuz.
    Burada insanlar bu şanzımana karşı uyarılacak,çıkan sorunlar ve servisin tavrı hakkında bilgi sahibi olacaklar.
    Siz istediğiniz kadar engellemeye çalışın,istediğiniz kadar uğraşın bu mal AYIPLI.
    mahkeme kararıyla ayıplı hemde.@reallist55
    Türkiye'de bu şanzımanın garantisinin 10 yıla çıkarılmamasının sebebi sadece kanuni boşluklar değil.Sabahtan akşama kadar buraya gelip piyasacılık yapanlar,arabayı ikinci elde garantisi bitmeden satanlar,şanzımanın arızalı olduğunu göre göre hiç bir şey yok diye savunma yapanlar yüzünden de oluyor bu.siz bir araya gelip bir eylem vs. yapsanız kimse duramaz önünüzde,fakat en başta kendi ağzınızla ben sorun yaşamadımdan başlıyorsunuz lafa.İnsanları uyaranlardan da rahatsız oluyor cengir cengir kavga ediyorsunuz.
    mahkemelik oldu millet be arkadaş,yarın sizin başınıza gelse(hoş arabayı garantisi bitmeden satan da sizsiniz) yine bu foruma gelip şikayet edeceksiniz.Bırakın artık hayal dünyasında yaşamayı.O kadar şey paylaşmışsın,ama nedense vw nin dsg konusundaki açıklamasını yazmak işine gelmemiş arkadaşım.Al onu da ben vereyim:
    Nemli hava ve sıkışık trafik dsg sistemini çalışmaz hale getiriyor.Doğabilecek sorunlar kestirilemiyor.Dsg sistemi etkili bir şekilde çalışmak için rüzgar tarafından soğutulmaya ihtiyaç duyuyor.
    İmza Heinz Peter Thul.Vw iletişim direktörü.@rasap74



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 12 Temmuz 2016; 18:12:09 >




  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Hyundai sonata var 2010 2.0crdi hangi şanzıman var bilmiyorum ama 4 ileri otm. 148 binde araç şanzıman açılmadı henüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytaceee

    Hyundai sonata var 2010 2.0crdi hangi şanzıman var bilmiyorum ama 4 ileri otm. 148 binde araç şanzıman açılmadı henüz.

    Maşallah. Bende de 4 ileri 206 var. Bazen 3 den 4 e gereksiz yere devirlendirip atıyor. 3500 devir mesela. Ama herhangi bir sallama yok. Tık tık geçiyor maşallah. Normal midir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam bir konuda garanti bitmeden veya dsg şanzımanım tamamen patlamadan aracımı satacağım deyip diğer konuda dsg sorunsuz diyorsunuz farkında mısınız? Hayır sizin kullandığınız sıfır km dsg şanzıman gidici olmasa bu mesajınızı anlayacağım ama ne gün patlayacak acaba diye gün sayıyorsunuz.



  • sarı arıza lambası kullanıcısına yanıt
    Gaza biraz fazla basarsanız yüksek devirde atar. Tam gazda bende de 4500-5000 arasında atıyor hafif basınca 2 bine gelmeden değiştiriyor. Farklı bir sorunsa daha bilgi sahibi arkadaşlar yorum yapabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam bir konuda garanti bitmeden veya dsg şanzımanım tamamen patlamadan aracımı satacağım deyip diğer konuda dsg sorunsuz diyorsunuz farkında mısınız? Hayır sizin kullandığınız sıfır km dsg şanzıman gidici olmasa bu mesajınızı anlayacağım ama ne gün patlayacak acaba diye gün sayıyorsunuz.

    Dünya çapında geri çağırmalar yapılırken ve bazı ülkelerde 10 yıl garanti sunulurken sanki vw mühendisleri bu şanzımanın kronik sorunlu oldugunu bilmiyor mu sanıyorsunuz? Yoksa sağlam olduğu için mi 10 yıldır aynı patlak şanzımanı satmaya devam ettiklerini düşünüyorsunuz? Bu iş reklam, maliyet ve satış adedi ile alakalı bir durum. Şu anda bu rezillikten kar elde ettikleri için kıllarını bile kıpırdatmıyorlar. İleride emisyon skandalı gibi başları derde girerse anında alternatif yollara başvururlar. Çoktan planlarını yapmışlardır emin olun.



    cümlenin başındaki ilk ve ikinci mesajları ss veya alıntı olarak buraya koysanız hocam da, ikinci nesil durateke de biraz gülsek diyorum
    ama gene çevre yolundan 10km dolandığını söyleyip şehir içi 7 lt yakan reallistleri üzmeyelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jimhendrix -- 12 Temmuz 2016; 18:31:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytaceee

    Sanırım genelde sıkışık trafikte olanlarda yaşanıyor sorun. Sürekli kavramada kalınca ısınıyor. Isınınca balata gidiyo haliyle. Ben şahsen aracımda tam otomatik 4 ileri şanzıman var . Işıklarda beklerken boşa atıyorum sürekli ileri gitmek isterken frenle durdurunca uzun süre zarar verir illaki diye düşünüyorum. Dsg de belki bu şekilde kullanılsa sorun çıkarmaz bilemiyorum

    Servis onu da reddediyor. N ye almaya gerek yok diyor. 13 binde kavrama bitti şanssızlık diyor. Şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Hocam bir konuda garanti bitmeden veya dsg şanzımanım tamamen patlamadan aracımı satacağım deyip diğer konuda dsg sorunsuz diyorsunuz farkında mısınız? Hayır sizin kullandığınız sıfır km dsg şanzıman gidici olmasa bu mesajınızı anlayacağım ama ne gün patlayacak acaba diye gün sayıyorsunuz.

    Dünya çapında geri çağırmalar yapılırken ve bazı ülkelerde 10 yıl garanti sunulurken sanki vw mühendisleri bu şanzımanın kronik sorunlu oldugunu bilmiyor mu sanıyorsunuz? Yoksa sağlam olduğu için mi 10 yıldır aynı patlak şanzımanı satmaya devam ettiklerini düşünüyorsunuz? Bu iş reklam, maliyet ve satış adedi ile alakalı bir durum. Şu anda bu rezillikten kar elde ettikleri için kıllarını bile kıpırdatmıyorlar. İleride emisyon skandalı gibi başları derde girerse anında alternatif yollara başvururlar. Çoktan planlarını yapmışlardır emin olun.



    Hocam şu screenshotlar iı koysanızda biraz eğlensek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.