Şimdi Ara

DSG'LER ISININCA MOLA İSTİYOR (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
609
Cevap
5
Favori
31.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Yakın zamanda satışa çıkan DSG'li Volkswagen araçlarda artık yeni bir özellik var.

    Şanzıman ısındığı ve kavrama iş göremez hale geldiği zaman gösterge tablosunda çıkan uyarı ile aracı parkedip beklenmeniz ve şanzımanı soğutmanız isteniyor. Bun rağmen kavrama ve mekatronik problemleri gırla gidiyor.

    Israrla DSG isteyenlere duyurulur.

    Önce bir kaynak ver istersen. Gerçi forumda artık sizden çok var, hiçbir kaynak olmadan, bir başlık açıp haber gibi altını dolduruyorsunuz. Amacınız ortalığı karıştırmak belli.

    Aynı şey toyota ve ford'da da mevcut. Sonuçta otomatik bir şanzıman ve özellikle rampada geri manevra yaparken aşırı ısınması çok normal. Manuel şanzımanlar bile bir çok durumda çok zorlarnırken, türlü türlü sorunlar çıkarırken, bu dsg ile ya da otomatik şanzımanlar ile alıp veremediğiniz nedir? Ne yaptı bu VW size çok merak ediyorum.. Aklıma üç şey geliyor,
    ya cehalet, ya hazımsızlık, ya art niyet...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Sayin gulerkanat

    Sizden ricam bu dsg konusunu kapatin ciddi soyluyorum bende senin gibi deli gibi savunuyordum kavrama ariza verince sustum kaldim ::)))

    7 ileri dsg sanzimanlar ciddi sikinti kotu degil ama nerede ne olur belli olmaz

    Servisler artik dsg arac kavramasi degismekten bikmis ellerinde kavrama kalmamis

    Ben sahsen dogustan bir aciklama bekliyorum hatta vwden butun dsg geri cagirma gibi

    Not: fazla ustune dusmeyin bu dsg'nin yazilanlarda cidden cok yakisiksiz karsilikli bir birinizi kiriyorsunuz 18.000 tllik dag icin degmez ::)))

    günerkanat artık dönülmez yola girdi şu saatten sonra kıvıramaz, bakalım nereye kadar gidecek, bir yerde patlayacak ama nerede...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _KadirşinaS_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Yakın zamanda satışa çıkan DSG'li Volkswagen araçlarda artık yeni bir özellik var.

    Şanzıman ısındığı ve kavrama iş göremez hale geldiği zaman gösterge tablosunda çıkan uyarı ile aracı parkedip beklenmeniz ve şanzımanı soğutmanız isteniyor. Bun rağmen kavrama ve mekatronik problemleri gırla gidiyor.

    Israrla DSG isteyenlere duyurulur.

    Önce bir kaynak ver istersen. Gerçi forumda artık sizden çok var, hiçbir kaynak olmadan, bir başlık açıp haber gibi altını dolduruyorsunuz. Amacınız ortalığı karıştırmak belli.

    Aynı şey toyota ve ford'da da mevcut. Sonuçta otomatik bir şanzıman ve özellikle rampada geri manevra yaparken aşırı ısınması çok normal. Manuel şanzımanlar bile bir çok durumda çok zorlarnırken, türlü türlü sorunlar çıkarırken, bu dsg ile ya da otomatik şanzımanlar ile alıp veremediğiniz nedir? Ne yaptı bu VW size çok merak ediyorum.. Aklıma üç şey geliyor,
    ya cehalet, ya hazımsızlık, ya art niyet...

    dsg nin uyarı verdiği doğrudur.

    ancak her otomatik veya düz şanzıman çok dik yokuşlarda uzun üsre dur-kalklarda ısınacağıda doğrudur. O konuda size katılıyorum. Sorun olarak görecek veya abartılacak bir taraf yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu dsg ile ilgili güzel birşey konuşulmaz mı hiç Heryerinden problem akıyor.
  • Niye sadece dsg tartisiyoruz yok mu baska ariza yapan sanziman , ben sıkıldım dsg'den yeni heyecan ariyprum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olayın gerçekliğine inanmayan, inanmayı kendine yediremeyenler var hala komik durumdalar. Her markanın müşterisi vardır ama VW'in müridleri vardır diye boşuna söylemiyorum hep ve her konuda da haklı çıkıyorum bu tezimde. Filoya 100 tane farklı marka ve modellerde otomatik araçlar kiraya veriliyor ve sadece DSG'li modeller arıza nedeniyle servise çekiliyorsa buraya gelip her otomatik şanzıman bozulur, şans işi vs. boş konuşmanın anlamı yok. Doğru her şanzıman bozulur ama problemleriyle nam salmış "Easytronic" şanzıman bile 75.000km tık demiyorsa, dünyanın en iyi şanzımanı diye 11-15bin lira arası farkla kakıttırılan DSG şanzımanda bir zahmet 50.000km'yi sorunsuz devirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    yeni alamancımız hayırlı olsun.
    objektif arkadaşlar takibata geçsinler bu kardeşi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    yeni alamancımız hayırlı olsun.
    objektif arkadaşlar takibata geçsinler bu kardeşi

    Ben zaten vw fanatiğiyim, hatta imzamada yazacağım. Ama izin mekanizmasından haberim yoktu. Neden izin alayımki ? İster çok severim ister az severim. Benim mesajlarıma kafa yormayın boşuna kendi halimde takılıyorum bende. Kanun yapmıyorumki . Her dediğimde objektif olmak zorunda değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat

    Ben zaten vw fanatiğiyim, hatta imzamada yazacağım. Her dediğimde objektif olmak zorunda değil.

    tamam ozaman desege ferrariyi sollar,jetta 7.60 li yi.
    Alaman rulaz.
  • Forum Kuralları ;

    http://resim.donanimhaber.com/m_15142076/tm.htm


    Buda fanatizm ile ilgili madde;

    7) Otomobil bölümde uyulması gereken en önemli konulardan biri FANATİKLİK konusudur. Fanatiklik Babında, yersiz ve sürekli tartışma yaratacak konular açan veyahut o markayı savunmak adına forumdaki üyelere hakaret mertebesinde mesajlar yazan ve de sürekli bir markayı körü körüne savunan üyeler hem yöneticiler tarafından uyarılabilir mesajları silinilebilir ileri gidildiği takdirde cezada alabilirler. Bu konu Forumun Özellikle Otomobil bölümü için kesinkes dikkate alınması gereken kurallarındandır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    Forum Kuralları ;

    http://resim.donanimhaber.com/m_15142076/tm.htm


    Buda fanatizm ile ilgili madde;

    7) Otomobil bölümde uyulması gereken en önemli konulardan biri FANATİKLİK konusudur. Fanatiklik Babında, yersiz ve sürekli tartışma yaratacak konular açan veyahut o markayı savunmak adına forumdaki üyelere hakaret mertebesinde mesajlar yazan ve de sürekli bir markayı körü körüne savunan üyeler hem yöneticiler tarafından uyarılabilir mesajları silinilebilir ileri gidildiği takdirde cezada alabilirler. Bu konu Forumun Özellikle Otomobil bölümü için kesinkes dikkate alınması gereken kurallarındandır...


    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 29 Eylül 2012; 17:52:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart


    das cesur yürek über alles detected
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart


    das cesur yürek über alles detected

    Ah arkadaşım ah, mühendislik okusaydın yada tarihe meraklı olup 2.dünya savaşını biraz inceleseydin bizi anlayabilirdin. Lafım vosvogene ve alman araclarina karsi olan kuyruk acına degil, "alaman fanatikligi","alamancı" gibi seviyesiz laflarına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BraveHeart -- 28 Temmuz 2012; 12:59:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tabii konuya pek hakim olmayınca böyle demek normal.

    Ben otomatik şanzımanı olup da, ısınınca uyarı vermeyen bir araç olduğunu zannetmiyorum.

    Klasik tam otomatik şanzımanlarda bile bu uyarı vardır. OTomatik şanzımanlar zorlamayı sevmez.

    Manuel baskı balatalarda ise bu uyarı yok, o yüzden yoğun trafiğe girdiğinizde klima da açıksa direkt balatayı yakıyorsunuz

    Daha geçen haftasonu çamlıcada trafik varken arkadaşım baskı balatasını yaktı

    Valla DSG şanzıman bir ayrıcalık, bu ayrıcalığı zaman zaman yaşıyorum.

    Böyle konular VW Groupa karşı olan talebi azaltır diye umuyorum, pek azaltmaz ama DAS AUTO, Alman aracı , VW bir başka.

    Dün Ssang Yong inceledim, güzel araç ama bir ALman değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart


    yani diyorsun ki alaman alamandır,bakalım hitlere,
    desege mekatronik deyip geçme,kullanıcı hatasıdır bir kere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat



    kardeşimize lütfen ses etmeyin.
    benim korumam altında kendisi.
    kardeşim cetta varya cetta
    aston martini yer biliyonnu sen.
    bassat cece varya bassat cece.
    cls nin rakibidir.
    Das auto alamancı kardeşim benim.
    Forza günerkanat arkandayız.
    Desege diyosun,yaw bmwde yok böyle şanzıman.
    kullanıcı dostu,patlayınca diyor ki abi beni yaptır abi beni sev.
    Senin Fan timini kuruciz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 28 Temmuz 2012; 13:04:25 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart


    yani diyorsun ki alaman alamandır,bakalım hitlere,
    desege mekatronik deyip geçme,kullanıcı hatasıdır bir kere


    Ben sana "DSG sorunsuzdur, bu kullanici hatasidir." tarzi birsey dedigimi hatirlamiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BraveHeart


    kardeşim lütfen!
    alaman ne yapsa güzel yapar.
    mexicada jetta üretir,preminyum olur.
    Alamanyada golf üretir,66 binden 105 hp lik tedeyi desege uçak olur.
    Lütfen ama üzmeyin bizleri.
    Das alaman über alaman
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist


    Forza günerkanat arkandayız.
    Desege diyosun,yaw bmwde yok böyle şanzıman.


    Bmw ye kadar en iyisi

    Kendinizi paramparça etsenizde gerçek bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: günerkanat


    cetta desegesi vardı arkadaşın.
    mercedesin 7g tronik halt etmis bilader.
    görecen böyle vitesi caaaaaaaaaaaaat diye 6ya attı
    paaaaaaaaaaaaaat diye 5e çekti
    arkada neler kaldı 7 50 ler mi dersin
    ferrariler mi dersin
    lamborciniler mi dersin.
    Daha böyle şanzıman görülmedi yer yüzünde arkadaş.
    Isınma koku hiç yok.
    Buzlu badem yapmışlar desegenin mekatroniğe
    ısındı mı buz kesiyor klima zannedersin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 28 Temmuz 2012; 13:09:54 >
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.