Şimdi Ara

DSG 7 - DSG 6 (Kavrama-Mekatronik-Şanzıman-Yazılım Problemleri) (29. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
866
Cevap
39
Favori
394.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Servise gittim 6000₺ mekatronik dediler.şimdi özel servis arıyorum. 2000₺ civarı fiyat isteyenler var.tavsiye var mı İstanbul'da?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dsg nin mantığı kalkışta hemen 1 den 2 ye atıp 2 de yedirdiği için kavrama biter dsg lerde bunun önüne geçilemez.
    mekatronik bozulmasıda her parçanın ömrü vardır onunda ömrü bitiyor.
    yani dsg nin eskiside yeniside aynı.onun için dsg li araç alan göze alacak bu masrafı :)
  • unnamedist U kullanıcısına yanıt
    Sizin Mekatronik değişti ise kavrama bitmiş olabilir yada bazen yeni mekatronik eski kavrama ile uyum sağlayamıyor ve hata veriyor o yüzden ikisi de değişmesi gerekiyor, ama sizin değişimden sonra bayağı km geçtiyse kavrama büyük bir ihtimal oda belli bir km den sonra kaçınılmaz bir durum.
  • mehmetinho M kullanıcısına yanıt
    Cihaza bağlamadan neyin değişmesi gerektiği belli olmaz çünkü baskı balata bitti ise mekatroniği değiştirmek sorunu çözmez ekstra masraf açmış olursunuz. Çünkü kavramanın'da manüel araçların baskı balatası gibi kullanıma bağlı olarak belli bir ömrü var eninde sonunda değişecek.
  • mşah kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler yardımınız için. Yarın sabah gideceğim bakalım. Sene sonunda da satacağım lanet arabayı. 2011 dizel otomatik auris alacağım herhalde. Toyota da artık şanzımanda sorun çıkarırsa lanet olsun.
  • mehmetinho M kullanıcısına yanıt
    Toyota'nın otomatiği çok kötü olduğu söyleniyor DSG den sonra onu kullanmak size eziyet gelebilir bence kullanıp öyle karar verin. Sorunsuz DSG istiyorsanız DSG 6 tercih edin.
  • mehmetinho M kullanıcısına yanıt
    yarı otomatik tek kavramalı şanzuman var toyotoda pejoda ve opeldekilerden.vites geçişlerini çok hissettirir.
    corolla dizel otomatikte yokuş kalkış desteğide yok el freni ile kalkıyorlar,aurise yokuş kalkış desteği koymuşlarmı sorun.
    bi sürün kendiniz koşarak uzaklaşırsınız dsg den sonra.
    dsg olmasın ille tek kavramalı yarı otomatik olsun dersenizde pejo grubunu tavsiye ederim.
    bende önceden 308 vardı dizel otomatik hissettiriyor diyordum ama corollaya binince pejonun şanzımanına şükretmiştim.
    bmw -mercedes gibi üst sınıf araçlarların şanzımanı hariç dsg sınıfında rakipsiz bence.
  • Korkarım DSG arızaları sonsuza dek böyle gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar dsg ile ben 2 yıl önce audi a1 imin mekatronk beyni değişti durduk yere d ısıgı yanıp sönmeye basladı. ve usta bana auidi senyılda da 40 binde bi gider bunlar dedi. bende 80 binde sattım aracı yine çekişte ara sıra gaz kesme oluyordu. 2 tanıdıgım da aynısorunu yasadı teki cıkma takıp aracı sattı diğeri 5bin tl ye yakın para verip değiştirdi. kısaca doğus grubu dsg li araçlardan uzak durun almayın aldırmayın başınız çok ağırır 40 binde bir 5 bin masraf acıyor ve kullanıcı hatası deniliyor çinde bile bu dsgler üretim hatası kabul edilmektedir .
  • ooee O kullanıcısına yanıt
    sırf bu dsg masrafından dolayı servis bakımlı araç aradım ve aldım.
    servis bakımlarının hatrına iyi niyet garantisi diye 90 binde 500 tl ye kavramayı değiştirdiler.
    geçmiş kayıtlarda da 1,5 sene önce 50 binde 400 tl ye benden önceki sahibi değiştirmiş kavramayı.
    dsg li araç alacaklar servis bakımlı alsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kral1840 -- 20 Eylül 2017; 18:23:5 >
  • Yaklaşık 6 ay önce 2012 Audi A3 tdi s-tronic 66.500 km araçta ayni ariza meydana geldi. Araç seyir halindeyken vites devre dışı kalıyordu. Vites simgesi yanıp sönüyordu. Böyle bir durumun karşıda araç varken sollama yaparken başınıza gelebileceğini hayal edin!

    Onarım için önce Mersin sanayideki şanzımancılarla görüştüm, koydukları teşhisi ve söylemlerini yeterli güvenilir bulmadığım için bu defa yetkili servise gittim. Arızayı tarif edince 6000 TL mekatronik ve 4000 tl kavrama değişim fiyatı verdiler ki, sadece arıza tespit işleminin 750-800 TL tutabileceğini belirttiler. Garanti bittikten sonra özel servise götürdüğüm için aracı iyi niyet garantisi kapsamına almadılar.

    Son olarak ikisi de özel servis olan Vosser ve Merih Otomotivi ziyaret ettim. Daha önce aracı iki defa bakıma götürmüş olmama karşın bu defa Vosser'i tercih etmedim.

    Profesyonel yaklaşımları ve personel/donanım kalitesinde açık fark olan Merih otomotivde daha uygun fiyata 4000 TL ye mekanik hidrolik gövde + elektronik kart (ikisi birarada mekatronik üniteyi oluşturuyor) 1 yıl garantili değişti. Mekanik işçilik ve şanzıman yağı değişimi ücrete dahil. Kendilerine tüm ilgi, yardım ve alakaları için çok teşekkür ediyorum. Araçta vites işleyişi şu anda sorunsuz. Araçta kalkışlardaki sarsıntı ve dönüşlerdeki titreme devam ediyor, büyük olasılıkla kavrama ile ilgili bir arıza.

    Bunlar bu araçla yaşadığım tek sorun değil. Aracı ilk aldığımızda 1500 km'de motor arızası verdi. Yepyeni araç motor arızası verdi ve garanti kapsamında 2012 senesi itibarı ile araca 2000 TL'lik masraf yapıldı.

    Bitmedi, iki senedir aracı kontağı çalıştırırken ve kapatırken aracın havalandırma kısmındaki mekanizmadan gacırtılı bir ses geliyor ve onarım için tüm ön panelin torpidonun sökülmesi gerekiyormuş. Aracın aynalarının boyaları soyuldu, ön koltukların arkalarındaki plastik kaplama tamamen açıldı.

    Daha önce 13 sene Jeep Cherokee 2.8 CRD kullandım ne şanzıman arızası, ne motor arızası, ne bir yerden ses gürültü olmadı araçta, sattığıma çok pişmanım. Bu Audi marka arabayı aldığıma çok pişmanım. VW motorlu, VW şanzımanlı bir araba, neymiş Audiymiş!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trajikomedi -- 4 Ekim 2017; 22:7:26 >




  • Bende ki sorun şanzıman yağı ısınınca özellikle N den D ye veya R den D ye alırken (titreme değil)
    vuruntu yapıyor. Sanki dişliler birbirini sert bir şekilde kavrıyor gibi. Tak diye bir ses ve güçlü bir sarsıntı oluyor. Buna benzer vuruntuyu yavaşlarken 3-2 veya 2-1 arası vites geçişlerinde de yapıyor. Ama bunun yanında kalkarken 1-2-3-4-5-6 arası geçişlerde sorun yok. Veya 6-5-4 de de sorun yok.

    böyle bir durum yaşayan varmı ?
  • ufukturk79 U kullanıcısına yanıt
    Benimde önceden yağ ısınınca şanzıman saçmalamaya başlıyordu 37 bin km kavrama değişti ve şanzıman yağını servise zar zor değiştirttim, simdi ısınınca daha iyi çalışıyor. Bence sizde fazla kurcalatmadan yağı değiştirin belki faydası olur yada önce DSG yi resetleyin.
  • Bu yağı servisteki yoksa özel servisteki değiştireyim? Maliyeti ne kadardır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trajikomedi

    Yaklaşık 6 ay önce 2012 Audi A3 tdi s-tronic 66.500 km araçta ayni ariza meydana geldi. Araç seyir halindeyken vites devre dışı kalıyordu. Vites simgesi yanıp sönüyordu. Böyle bir durumun karşıda araç varken sollama yaparken başınıza gelebileceğini hayal edin!

    Onarım için önce Mersin sanayideki şanzımancılarla görüştüm, koydukları teşhisi ve söylemlerini yeterli güvenilir bulmadığım için bu defa yetkili servise gittim. Arızayı tarif edince 6000 TL mekatronik ve 4000 tl kavrama değişim fiyatı verdiler ki, sadece arıza tespit işleminin 750-800 TL tutabileceğini belirttiler. Garanti bittikten sonra özel servise götürdüğüm için aracı iyi niyet garantisi kapsamına almadılar.

    Son olarak ikisi de özel servis olan Vosser ve Merih Otomotivi ziyaret ettim. Daha önce aracı iki defa bakıma götürmüş olmama karşın bu defa Vosser'i tercih etmedim.

    Profesyonel yaklaşımları ve personel/donanım kalitesinde açık fark olan Merih otomotivde daha uygun fiyata 4000 TL ye mekanik hidrolik gövde + elektronik kart (ikisi birarada mekatronik üniteyi oluşturuyor) 1 yıl garantili değişti. Mekanik işçilik ve şanzıman yağı değişimi ücrete dahil. Kendilerine tüm ilgi, yardım ve alakaları için çok teşekkür ediyorum. Araçta vites işleyişi şu anda sorunsuz. Araçta kalkışlardaki sarsıntı ve dönüşlerdeki titreme devam ediyor, büyük olasılıkla kavrama ile ilgili bir arıza.

    Bunlar bu araçla yaşadığım tek sorun değil. Aracı ilk aldığımızda 1500 km'de motor arızası verdi. Yepyeni araç motor arızası verdi ve garanti kapsamında 2012 senesi itibarı ile araca 2000 TL'lik masraf yapıldı.

    Bitmedi, iki senedir aracı kontağı çalıştırırken ve kapatırken aracın havalandırma kısmındaki mekanizmadan gacırtılı bir ses geliyor ve onarım için tüm ön panelin torpidonun sökülmesi gerekiyormuş. Aracın aynalarının boyaları soyuldu, ön koltukların arkalarındaki plastik kaplama tamamen açıldı.

    Daha önce 13 sene Jeep Cherokee 2.8 CRD kullandım ne şanzıman arızası, ne motor arızası, ne bir yerden ses gürültü olmadı araçta, sattığıma çok pişmanım. Bu Audi marka arabayı aldığıma çok pişmanım. VW motorlu, VW şanzımanlı bir araba, neymiş Audiymiş!

    geçmiş olsun hocam.
    malesef dsg şanzıman böyle ve audide a3 lerde var bu 7 ileri dsg ,audi s tronic diyor ama bildiğin dsg.
    audinin a4 den başlayan modellerindeki 7 ileri ve 8 ileri multitronikler harika.
    stronikle dsg ile yakından uzaktan alakası yok.
    harika bir şanzıman multitronik.




  • ufukturk79 U kullanıcısına yanıt
    Ben yetkili serviste değiştirdim, yağın fiyatı 160 tl, işçilik 160 tl toplam 320 tl tuttu.
  • kral1840 kullanıcısına yanıt
    An itibarı ile Audi Türkiye sayfasından modelleri inceledim. A8, Q7, TT hariç hepsi 7 ileri S-tronic şanzıman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trajikomedi T kullanıcısına yanıt
    son modellerden haberim yoktu hocam.
  • Dsg-6 da sorun yaşayan oldu mu? 55.000 e geldim şu ana kadar bir sıkıntım olmadı... Caddy 2.0 140 hp dsg-6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, bu hafta sıfır Passat, Superb, Octavia üçlüsünden birini almak istiyorum. DSG li almak durumunda kalcaz. Hangisi daha makbul olur? 6 ileri dsgler yada ıslak şanzıman olanlar daha sorunsuz gibi okudum. Yardımlarınızı bekliyorum. Hepsi de sorunluysa mevcut aracım gibi manuel vitese devam da edebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi istanbul37 -- 19 Kasım 2017; 20:59:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.