|
Arkadaşlar merhaba, aracım 2015 Linea multijet. 3 yıldır dört mevsim petlas lastik kullanıyorum. Bugüne kadar genel olarak İstanbul içi kullandığımdan kışın herhangi bir sorun yaşamadım, bir kez kışın Ankara'ya gidip geldim onda da kar olmadığı için yol tutuşunda problem olmadı. Yaklaşık 15-20 gün sonra İstanbul-Niğde arası bir yolculuk yapmam gerekiyor. Tamamen Anadolu otoyolu ve Ankara-Niğde otoyolundan gideceğim, orada gideceğim adres de şehir merkezinde yani kırsala geçmeyeceğim. Şu andan hava durumunu tam kestirmek zor fakat güzergahda yer-yer kar veya buza denk gelmem olası. Sakin bir kullanımla bu dört mevsim lastiklerle yolculuğu sorunsuz tamamlayabilir miyim? Tecrübeli arkadaşlara yardımlarından dolayı şimdiden teşekkür ederim. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






