Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

DONMA SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
20
Cevap
0
Favori
392
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    slm arkadaslar;
    benim pc oyun oynarken,müzik dinlerken...vb sürekli donuyo yani pc kiliitleniyo.hiçbir işlem yapılamıyo.pc mi yeni topladım.

    amd athlon xp 2800+
    asus g-force fx 5700 256 mb ekran kartı
    512 mb ddram
    asus midi tower ta250 300 watt kasa
    msi k7n2 board

    sistem bu arkadaslar sorunu söyleyebilecek birisi varsa lütfen yardımcı olsun.biz boarddan kaynaklanıyo diye düşünüyoruz.bizim boardda genel olarak bööle bir sorun varmıs.bu boardı verip yerine asus a7n8x deluxe alıcaz bu boarddan olan varsa yada bunu hakkında bilgi sahibi olan varsa lütfen cevap yazsın bekliyorum.teşekkür edeimiyi çalısmalar...



    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Yüzbaşı
    518 Mesaj
    Ya fanlarla alakası yok dimi yani kasanın fanları yeterli oluyormu ısınma sonucu da donma olabilir
    |
    |
    _____________________________
    Bilgisayar kadar aptal bir alet görmedim
  • Yarbay
    6586 Mesaj
    ram veya ekran kartından sorun olabilir ...

    format atıp tekrar kur...
    |
    |
    _____________________________
    Zamanını dolu işlere harcamazsan, boş işler zamanını harcar. (deep)
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    arkadaslar işlemciyi,boardı,rami ve akran kartını teknik servise gönderdik 6 saat test etmişler ve bişey bulamamıslar.
    format da attık 2 kez,bütün driver lar tam yüklü ve sorun hala devam ediyo
    kasada 2 fan var + ekran kartında var + işlemcinin üzerinde var etti 4 tane ısınma sorunu olcagını sanmam..
    300 watt gücü var kasanın yeterli o da bence
    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Yüzbaşı
    848 Mesaj
    çok şşırtıcı bu sistemin donması geçekten
    aklıma ilk gelen sağlam bi virüs dicem 2 kere format atmışsın sitemine baktım açık yok gibi ama
    bi de power aklıma geldi bence biostan güç dağılımına bi bak işlemciye falan tam güç gidiyomu
    kontrol et derim başkada bi şey gelmiyo aklıma ama ankartıda asus alsaydın bari..
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    bencede şaşırtıcı.
    aslında en basta asus alcaktım ama yoktu alacagım yerde iyi bi asus board..bilgisayarcı da bana asus a7n8x tavsiye etti.tabi msı yı aldıktan sonra.bunu iade edip onu alcam.insallah sorun hallolur..ben yinede bios dan bakarım power a..
    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Yarbay
    3071 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Deep Impact

    ram veya ekran kartından sorun olabilir ...

    format atıp tekrar kur...




    deep bu günlerde çok formar öneriyorsun
    |
    |
    _____________________________
    nuk ta thashe dot qe te dashuroj
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    virüs oldugunuda sanmam 2 kere üst üste yedeklenmeden format attım.0 dan...
    bakalım bu aksam galiba gidicez deiştirmeye boardı insallah cozulur sorun..
    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    İmzana bakılırsa ramlerin iki parça ramleri teker teker takıp test et bakalım değişen birşey olacakmı? Sorun düzelmezse bana göre işlemcinin termik macununu kontrol et derim, fanların sorunsuz olduğunu düşünüyorsan
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    300 Mesaj
    kendini biosa yazan virüsler var bir biosunu resetleyip tekrar denesen

    ben bu tip soruları genelde ramlerde yaşıyorum

    sana tavsiyem bios olmazsa bir arkadaşından ram alıp tekrar denemen
    |
    |
    _____________________________
    Cömertlikte yardim etmede akar su gibi ol, sefkat ve merhamette günes gibi ol, baskalarinin kusurunu örtmede gece gibi ol... Hiddet ve asabiyette ölü gibi ol, tevazu ve alçakgönüllülükte toprak gibi ol, hosgörülükte deniz gibi ol, ya oldugun gibi görün, ya göründügün gibi ol.... (Mevlana)
  • Binbaşı
    1285 Mesaj
    http://forum.donanimhaber.com/m.asp?m=1565639&mpage=1&key= burayada yazdım ama bir deneyin arkadaslar aynı problemi bir kaç saat önce ben çözdüm,Ram olma olasılıgı geldi banada Çünkü Bu tür donmalar genellikle ramden yapıyor 3 farklı ram denedim ve devam etti bende çözüm buymus aynı zamanda Bilgisayarım->Gelişmiş->Başlangıc Ve Kurtarma->Otomatik Olarak Yeniden Başlat kutucugunuda boşalttım ben.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    arkadaslar bu aksam vatan computer e gittim ve msi boardı iade ettim.yerine daha öncede bahsettigim gibi asus a7n8x e deluxe aldım.sorunsuz.hızda falan bayaa fark etti windowsu kurarken,oyun yüklerken,donanım eklerken falan msı la farkı açıkça görebiliyorum.su ana kadar sorunsuzum.yardımı için herkese teşekkür ederim.
    soracagım bişee daha var bende amd işlemci var ben buna hiç termal gress macunu sürmedim.sürmem gereklimi acaba.kendinden macunlu diyolar bu işlemci, ama yinede bilen birisi varsa ne yapmam gerektigini sööleyebilirmi??
    saygılar...
    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Teğmen
    150 Mesaj
    ben de MSI boardındadır sorun diye tam yazacaktım sen sorunu çözmüşsün ;)
    Benim anakart da MSI ve tüm oyunlarda bilgisayar reset atıyor ,ve daha türlü türlü sorunlar .Bir daha hayatımda MSI anakart alırmıyım bilmiyorum 1.5aydır işkence çektirdi bana
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1661 Mesaj
    evet banada cok çektirdi..oyun oynayamıyodum bi kere donuyo kalıyo cok inanılmaz seyler oluyo.sesler falan kilitleniyodu takılıyodu.donanimları yüklemiyodu dogru düzgün.herkese öneririm asus anakart.msı almayın derim..
    asus board cok daha hızlı.windows içi yüklemeleri,oyun yüklemeleri cok hızlı su anda. eskiden cok daha yavas yüklüyodu.
    aman arkadaslar arastırmadan kesinlikle almayın bişee. sonradan sıkıntısını çekersiniz.su an hiçbir sorunum yok.tıkır tıkır işliyo.allah razı olsun asus dan...
    |
    |
    _____________________________
    Intel E8500 // GİGABYTE EP45-DS3L // A-DATA 2*2 800 MHZ DDR2@ 5-5-5-18 // ASUS TRİTON 70 İşlemci Soğutucusu // SAMSUNG 320 GB // ASUS GTX 275 // NEC 22WV LCD // RAİDMAX MODULAR RX-630A PSU // RAİDMAX SAGİTTA 2 KASA // LOGİTECH Z-5500 & CREATİVE AUDİGY 2 ZS
  • Yarbay
    6586 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: james_earl_cash


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deep Impact

    ram veya ekran kartından sorun olabilir ...

    format atıp tekrar kur...




    deep bu günlerde çok formar öneriyorsun




    format hr derde deva
    |
    |
    _____________________________
    Zamanını dolu işlere harcamazsan, boş işler zamanını harcar. (deep)




  • Yüzbaşı
    724 Mesaj

    quote:

    Orjinalden alıntı: Deep Impact


    quote:

    Orjinalden alıntı: james_earl_cash


    quote:

    Orjinalden alıntı: Deep Impact

    ram veya ekran kartından sorun olabilir ...

    format atıp tekrar kur...




    deep bu günlerde çok formar öneriyorsun




    format hr derde deva



    evet bencede makinalarınızı formattan mahrum bırakmayın
    |
    |
    _____________________________
    Megane Sport Tourer III GT-LINE Atlas Mavi, Xenon Far, Teknoloji Paketi




  • hdd in de yeni mi??mbr ında bi sorun olmasın??ısınma problemi olmadıından emin gözüküyorsun..ama yinede shutdown temperature ayarlarını active et mesela 75C gibi bi değere...eğer anakartın destekliyorsa bu değere geldiğinde sana uyarı niteliğinde sinyal de vericektir (arka arkaya bipleme şeklinde) bi dene...
    |
    |
    _____________________________
    DT HARDWARE
  • Yarbay
    3071 Mesaj
    benim bir makineye format atmam demek, 30 gb lik bilgiyi takrar yükleycek olmam demek..
    |
    |
    _____________________________
    nuk ta thashe dot qe te dashuroj
  • Teğmen
    105 Mesaj
    toplama pc lerde donanımsal uyumsuzluklar çok yaşanıyor buda onun gibi birşey olabilir
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: medo

    toplama pc lerde donanımsal uyumsuzluklar çok yaşanıyor buda onun gibi birşey olabilir


    toplama olmayan bilgisayar mı var?Benim arkadaşım toplama aldı 1 ay serviste yattı bilgisayarı sorunu sölemiyim..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
Masal
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,469
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.