|
yuzde 50 ozelde tıpta ikinci sinifa gecicem oldugum uniden memnun degilim ya yatay gecis ya da sinava tekrar girerek baska yere girmeyi dusunuyorum hep arkama bakiyomus gibi hissediyorum siralama dusuk oldugu icin yatay gecis zor kontenjanlari azalttiklari icin de belirsizlik var sizce ne yapmali mental mezunlugu kaldirir mi bilemiyorum < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






