Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Donanimhaberin kilo ortalaması. Sonuçlar boy ortalaması için gerekli!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
23
Cevap
0
Favori
843
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Donanimhaberin kilo ortalaması. Sonuçlar boy ortalaması için gerekli!!!
Sayfaya Git:
Sayfa:

Donanimhaberin kilo ortalaması. Sonuçlar boy ortalaması için gerekli!!!


(En Son Oy Tarihi: 23.6.2011)
Giriş
Mesaj
  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    Kilo ortalaması sonucu, boy ortalaması sonucu ile oranlanıp Donanimhaber kullanıcılarının şişman, normal kiloda ya da zayıf olup olmadığı çıkacak.

    Belki sonuca göre bir seferberlik düzenleyerek Donanimhaber kullanıcılarını zayıflatıcı , şişmanlatıcı ya da formunu koruma programı düzenleriz. Ne dersiniz
    .



    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT





  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    Tek 90-100 kilo arası ben miyim acaba ? Göreceğiz
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    Donanimhaber kullanıcıların daha sağlıklı yaşaması için bu anket sonuçlarına ihtiyacım var...
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    O nedenle oy vermeye devam lütfen....
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • Yarbay
    3835 Mesaj
    82 kiloyum, 80 - 90 arası şuan 22% görünüyor. Hiç fena değil hani. Hadiyin kilodaşlarım gırtlağa kuvvet.
    |
    |
    _____________________________
    The donkey dıgıdak dıgıdak dıgıdak, cup... gulu gulu gulu!

    Tercümesi: Eşek koştu koştu koştu, suya düştü... Boğuldu!
  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: vozer

    82 kiloyum, 80 - 90 arası şuan 22% görünüyor. Hiç fena değil hani. Hadiyin kilodaşlarım gırtlağa kuvvet.


    2 yıl önce 78 kiloydum. Evlenince tam 22 kilo aldım. Şişmanlamak istemeyen evlenmesin. Rahatlık şişmanlatıyor.
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • Yarbay
    44889 Mesaj
    ilginçtir ben gene iki şıkka uyuyorum...
    |
    |
    _____________________________
    psn
    acaltun17
  • Binbaşı
    1345 Mesaj
    17 yaşımla 75 kiloyum bu ne zayıflık yaw çoğunluk 60-70 arası...
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cezve

    ilginçtir ben gene iki şıkka uyuyorum...


    Dostum düzelttim. Artık ne sen ne de başka bir arkadaş iki şıkka da uyamaz.
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    Beyler oylara devam. Neden bu kadar az insan oy kullandı. Yoksa kilonuzu gizliyormusunuz. Bunda ne var ki, ben de şişmanım ama zayıflamak istiyorum. Gerçekleri kabul etmek lazım. Oy verinde şu zayıflama programını çıkaralım.
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • Yüzbaşı
    636 Mesaj
    kullandık
    |
    |
    _____________________________
    Şu şöyledir, bu böyledir...
  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    ewet forumun en agır abileri olarak.. 110-120 aralığına tek olan oyu da biz attık ..
    sanırım 120 kilo olan arkadaş da heawy weight di..
    biz çıksak forumun ortalaması zayfıalr bi 10 -15 kilo..
    |
    |
  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: El_Emin

    ewet forumun en agır abileri olarak.. 110-120 aralığına tek olan oyu da biz attık ..
    sanırım 120 kilo olan arkadaş da heawy weight di..
    biz çıksak forumun ortalaması zayfıalr bi 10 -15 kilo..



    Kilona avatar resmin çok uygun dostum.
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT

  • Binbaşı
    1558 Mesaj
    eee sonuclar ne zaman belli olacak
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    223 Mesaj
    Sui CompoS, en iyi hortlatıcı olmak için özellikle arayıp mı buldun bu konuyu? Güzel kardeşim bu topicte en son mesaj bundan 3 yıl önce atılmış
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1558 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: HoPaRLoR

    Sui CompoS, en iyi hortlatıcı olmak için özellikle arayıp mı buldun bu konuyu? Güzel kardeşim bu topicte en son mesaj bundan 3 yıl önce atılmış



    valla usta böyle bir konu acacaktım bi arattırayım dedim cıkınca yorumuda yaptım

    tarihe bakmamıstım komik olmus yalnız
    |
    |
    _____________________________
  • DH Yönetici
    178 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sui CompoS


    quote:

    Orjinalden alıntı: HoPaRLoR

    Sui CompoS, en iyi hortlatıcı olmak için özellikle arayıp mı buldun bu konuyu? Güzel kardeşim bu topicte en son mesaj bundan 3 yıl önce atılmış



    valla usta böyle bir konu acacaktım bi arattırayım dedim cıkınca yorumuda yaptım

    tarihe bakmamıstım komik olmus yalnız


    Yok yok iyi olmuş
    |
    |
    _____________________________
    GEL NE OLURSAN OL YİNE GEL

    TASAVVUF HOCAM CEMAL NUR SARGUT





  • Yüzbaşı
    369 Mesaj
    Ehh yani 3 yıl olmus hala 110 - 120 kilo aralıgında bizden baska bir oy atan cıkmamıs :)
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    680 Mesaj
    67 kiloyum-Boy 1.73

    Devlere selamlar
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1302 Mesaj
    1.65 boy 73 kilo bugunkü askerlik şubesi muayne sonucu ( tecil ettirdim )
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
Mobilya Takımları
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.