Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (324. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: gokhans19
1 Kayıtlı Üye ve 10 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
9.385
Cevap
221
Favori
1.004.141
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcanefake

    Merhaba Arkadaslar;
    Bende makyajli kasa 4X4 dizel 1.6 tucson Elite paket ile aranıza katıldım.Aracı perş yada cuma teslim alıcam.Tucson yazılı yan basamaklar,seramik kaplama,altına zivt kaplama,yan ve aynalara krom kaplama ile 181.250 ye geldi.En büyük çekincem şu şanzıman ısınma problemi.2018 tucsonlardada var mı bu problem.Etrafınızda 2018 tucson be DCT şanzıman ile sıkıntı çeken oldumu?
    Size iki taktik vereyim.

    1- Arabayı askıda bırakmayın. Yani yokuşta veya düz yolda araba kendi kendine gitmesin. Ya frene basın (hafif/orta sertlikte*) ya da gaza basıp arabayı şanzımanı yarım debriyajdan kurtarın.

    2- Aşırı trafikte vitesi kendinize çekip manuel 1'de ilerleyin.

    *frene orta sertlikte bastığınızda devir göstergesi 650'lere düşecek. İşte o şanzımanı motordan ayırmak oluyor.

    Bu detaylarla kullandığınızda ısınma problemi oluşmayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcanefake

    Merhaba Arkadaslar;
    Bende makyajli kasa 4X4 dizel 1.6 tucson Elite paket ile aranıza katıldım.Aracı perş yada cuma teslim alıcam.Tucson yazılı yan basamaklar,seramik kaplama,altına zivt kaplama,yan ve aynalara krom kaplama ile 181.250 ye geldi.En büyük çekincem şu şanzıman ısınma problemi.2018 tucsonlardada var mı bu problem.Etrafınızda 2018 tucson be DCT şanzıman ile sıkıntı çeken oldumu?
    Merhaba,

    Aslında bu bir problem değil ki?
    Hyundai büyük bir düsürtlük ile aracı alırken Vites'e bıraktığı ufak bilgilendirme ile sizi uyarıyor bu konuda.
    Özellikle arazi şartlarında bunu yaşamış arkadaşlar olmuş geçmişte. Ben İzmir Trafikte kullanıyorum. 750 km deyim ve böyle bir şeyi hiç yaşamadım. Yeni modellerde yaşayanı da duymadım. Önerim Hyundai'nin yönergelerini takip ettiğinizde herhangi bir sorun yaşamazsınız.




  • arcanefake A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aracınızı güle güle kullanın.

    Tucson’un 2017 1.6 Turbo 4x4 modelini kullanıyorum.



    Kullandığım 23.000km boyunca ne aracın geneliyle ilgili ne de şanzımanla ilgili en ufak bir sorun yaşamadım, bu süreçte yazın kilit trafikte yokuşta dur kalk yaptığım da oldu, ufaktan sahillere girdiğim de oldu, kışın karlı dağ eteklerinde gezindiğim de.

    Bu tip şanzımanlar klasik tam otomatiklere nazaran çok daha verimlidir, performans ve tüketimi iyileştirirler ancak onlar gibi aracın motoruna nazaran daha uzun ömürlü değillerdir, yine de biraz bilinçli kullanıldıklarında sanıldığı gibi de hemen sorun yaşatmazlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracımı bugün aldım 2018 model 4x4 elit plus makyajsız. Bana maliyeti 159 oldu. Araç muhteşem hakkını sonuna kadar veriyor araçta sıfır ses vardı ve 60 km yol yaptım 8.1 gösteriyordu. Aracımdan bir kaç foto paylaşmak istedim. Bu arada yan basamak ve ön arka korumalar takılınca daha güzel olacaktır diye düşünüyorum. Bu arada oto hold tuşu kısa zamanda vazgeçilmezim oldu.









  • guguk kullanıcısına yanıt
    Kazasız belasız...

    Modifiye tam gaz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    Arkadaşlar aracımı bugün aldım 2018 model 4x4 elit plus makyajsız. Bana maliyeti 159 oldu. Araç muhteşem hakkını sonuna kadar veriyor araçta sıfır ses vardı ve 60 km yol yaptım 8.1 gösteriyordu. Aracımdan bir kaç foto paylaşmak istedim. Bu arada yan basamak ve ön arka korumalar takılınca daha güzel olacaktır diye düşünüyorum. Bu arada oto hold tuşu kısa zamanda vazgeçilmezim oldu.





    fiyat çok iyi. ben kendi aracımı alırken elite plus tgdi 156bin civarındaydı




  • Teşekkürler arkadaşlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Öncelikle tüm forumdaki arkadaşlara paylaştığı değerli bilgiler için teşekkür ediyorum. Şu an 2018 Model 0 KM Makyajsız Tucson 1.6 T-GDI 4x4 Elite Plus dışı bej içi bej araç arıyorum. Bulunduğum şehirde iki acente var. İkisi de yok çekti. Eğer sizin bulunduğunuz şehirde mevcut olduğunu ve maliyetini biliyorsanız paylaşabilir iseniz sevinirim.

    Herkese iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Photon77 -- 10 Kasım 2018; 19:32:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arcanefake

    Merhaba Arkadaslar;
    Bende makyajli kasa 4X4 dizel 1.6 tucson Elite paket ile aranıza katıldım.Aracı perş yada cuma teslim alıcam.Tucson yazılı yan basamaklar,seramik kaplama,altına zivt kaplama,yan ve aynalara krom kaplama ile 181.250 ye geldi.En büyük çekincem şu şanzıman ısınma problemi.2018 tucsonlardada var mı bu problem.Etrafınızda 2018 tucson be DCT şanzıman ile sıkıntı çeken oldumu?
    bir aylık 4x4 1.6 CRDI Elite kullanıcısıyım. Şanzıman ısınma meselesi arkadaşların ifade ettiği gibi bir problem değil bu sistemin bir dezavantajı. Uzun zaman dsg şanzımanlı bir Passat kullandıktan sonra bu aracı aldım. DSG de benzer şanzıman ve ısınıyor. yoğun trafikte birkaç kez yaşadım. Bu bir ay içerisinde DCT şanzımanı bir kez ısıtmayı başardım o da Bozcaada da aracı kuma batırdığımda çok fazla uğraştığım için. İkaz veriyor ve motoru kapatmanızı istiyor. Biraz dinlendirince normal sıcaklığa iniyor. Bunun dışında yaşamadım.




  • Merhaba

    1.6 Dizel elite 4x4 kullanıyorum 1 aydır. Araçtan genel olarak çok memnun oldum. Daha önce 2016 Passat highline kullanmıştım 2 yıl kadar bir süre. Tucson'u alınca doğal olarak passatla kıyasladım. Ben araç alırken bu denli bir anlatım bulamadığım için biraz zaman ayırıp hepsini yazmaya karar verdim. Belki boş bir zamanımda video çeker youtube'a koyarım. Umarım almak isteyenlere yardımcı olur. Belki Hyundai'den birileri okur ve müşteri dönütü olarak alırlar.


    Beğendiklerim
    * Araçta motor sesi neredeyse hiç duyulmuyor. Motor bölgesi yalıtımı oldukça iyi
    * Ataklığı ve hızı konusunda diyecek hiç birşey yok. Bu cüsseye göre gayet atak ve hızlı ayrıca 120 den sonra passattan gelen rüzgar sesi bu araçta gelmiyor.
    * Start / Stop sistemi gayet güzel araç çok kısa zamanda çalışıp hazır hale geliyor. Belki eskidikçe bu değişir bilemiyorum. Ayrıca Stop ederken daha akıllı. Passat saçma yerlerde motoru kapatıp sizi zora sokabiliyordu. Örnek bir yola katılım sırasında araç tam durmadan motoru kapatıp direksiyon kullanımını birden ağırlaştırmak gibi. Tucson'da bunu beğendim.
    * Yol tutuşunu çok beğendim. Sürekli akıllı 4x4 olmasının etkisi var zannediyorum. Ciddi güvenle girebiliyorum virajlara
    * iç tasarımı çok güzel. Yeni tablet ekranı beğendim. Apple car play çok işe yarayabilir.
    * Bagaj hacmi yeterli. Stepnenin yan tarafı rahatlıkla kullanılabiliyor.
    * Arka koltukların da sırt kısmının yatabiliyor olması bence muhteşem. Arka yaşam alanı kesinlikle passattan daha konforlu
    * Yakıt tüketimi 5000 - 6000 km ye kadar yüksek olur dendi. şu sıra karma 7.3 litre civarı yakıyor. 6 civarına düşerse mutlu olur fabrika verisi olan 5.5'u aramam diyorum.
    * Yaklaştığınızda aynaları açıyor ve ayna altı aydınlatmaları açarak yok gösteriyor. bunu beğendim.
    * Telefon için kablosuz şarj kısmı var. Bu da basit ama hoş ayrıntı.
    * Açılabilir Cam tavan ve perdesi çok güzel. Bu büyüklükte bir cam tavan her araçta yok.
    * içerideki malzeme kalitesi yeterli hatta bu fiyata alınabilecek bir araç için yüksek denebilir.
    * Şanzıman başarılı. Vites geçişlerini hissetmiyorsunuz.
    * aracın Euro ncap videolarını izledim. Bu aracı seçmemi sağlayan alanlardan biri de budur.
    * Aracı daha ucuz bulduğum için istanbuldan almama rağmen Eskişehir SEYYAH servisine uğradığımda çok ilgi gösterdiler ve yardımcı oldular. Okuduğum tüm servis şikayetleri alım öncesi kafamı karıştırmıştı. Bedelsiz 3000 km kontrolü yaptılar. Bisiklet demirinin Çizdiği küçük bir alanı bedelsiz rötuş boya yaparak etkisini azalttılar. Bu deneyimi Vw servisinde nede başka yerde yaşamadım. Kesinlikle beklentimi aşan yaklaşımdı.


    Beğenmediklerim ( sayıca fazla görünsede çoğu önemsiz eksiklikler)

    * Orta kol dayamanın üst kısmı yükseklik ve ön arka ayarlı olabilirdi.
    * Ön plakaya kamera ve park sensörü olmalıydı. Araca alışamadım ve park ederken zorlanıyorum.
    * Güneşliklerin altında ayna ve ışık var ama manuel yakmalısınız ve ampüller nedense led değil.
    * Start stop sistemi sırasında farlar açıksa çalıştırma sırasında voltaj düşümünü farkediyorsunuz. bu ise ampullerin sık sık değişmesine neden olacak eminim.
    * Koltukta sırt desteğine elektrik koymuşlar ama yatırma, yükseklik ve ileri geri mekanik. Bu araca yakışmamış.
    * En sevimsiz eksikliklerden biri kumandadan açık bıraktığınız camları ve cam tavanı kapatamıyor oluşunuz. Bunu sağlamak için ek bir modül takıyorlarmış. 250-300 Tl civarına.. Olsa fena olmayacak. Kimi araçların yağmur sensörüne bakarak açık bırakılmış cam tavanı otomatik kapattığını düşününce bu eksikliğe inanmakta güçlük çekiyorum.
    * Multimedia sistemi güzel ama video seyretmek araç dururken dahi mümkün değil.( eğer jailbreak iPhone var ise bir yazılımla mümkün ama eksileri olan bir operasyon ) Ayrıca araç dururken Sürekli bir akü uyarıcısı sinir bozuyor. Sadece akü voltajı düştüğünde yada 20 dakika geçtiğinde uyarı gelse daha iyi olurdu.
    * Araç bluetooth eşlemeyi bile durmadan yapmıyor.
    * Araç bazı konularda güvenlik konusunu çok abartsa da arka koltukta emniyet kemerini bir sefer takmadıysanız sizi uyarmıyor. seyir halinde Takar çıkarırsanız o zaman ikaz ediyor. tuhaf buldum. koltuk switchlerinden tasarruf etmişler.
    * Özellikle arka tarafta alt izolasyon yetersiz diyebilirim. Belki altına pütürlü kaplama yaptırılabilir. Bazen kendinizi yol sesine kafayı takmış bulabiliyorsunuz.
    * Cruise control yokuş aşağıya döndüğünde aracı ayarlı hızda tutmak için vites küçültüyor. Birde bakıyorsunuz araç 4000 devre çıkmış ve hızı sabit tutmaya çalışıyor. Bunu tuhaf buldum.gaza hafif dokununca vitesi yükseltiyor. Passat ayarlı hız aşıldığında ekranda yanıp söndürür ama motorla yavaşlatmaya çalışmazdı
    * Elite Plus için fark ödemeye kıyamadım ama Bence farlarım led olmalıydı. Nasıl led'e dönüştürürüm , ısınma kaynaklı far yanmaları olurdu hangi marka kullanayım gibi araştırma içindeyim.
    * Elektrikli bagaj eksiklik evet ve piyasada yapıldığını duydum. Fiyat araştırıyorum.
    * Kapıların anahtarsız açmak kapatmak için bir düğmeye basma ihtiyacı göstermesi tuhaf. Tamam açarken dert değil ama anahtar cebinizde ve araçtan çıkmışsanız düğmeye basmak neden gerekir ?( herhalde araçta çocuk kalması vs durumlarını düşünerek ) birkaç kez kilitlemeyi unuttum. Daha önceden kullandığım Latitude aracım uzaklaşınca korna çalar ve kilitlerdi. Bence muhteşem özellik.
    * 245/45/R19 Jantlar iyi güzel hoş ama kış lastiği fiyatı araştırınca bu işe en az 3000 TL bütçe ayırmam gerektiğini anladım. Daha küçük jantlarda fiyatlar daha makul gibi.
    * Arka tarafta oturanlar için kesinlikle birden fazla USB bağlantısı olmalıydı. Örneğin Hava kanalının yanında.
    * Elite plusta sunulan güvenlik özellikleri olsa harika olur özellikler. Ama bu özelliklere sahip bir araç kullanmadım geçmişte.
    * torpido kilitsiz içi kaplamasız ama klimadan soğutmalı , f1 vites artır azalt kulakcıkları yok. Ama bunları eksiklik saymıyorum.
    * Araç içinde basit bir led ambiyans aydınlatma olabilir ve çok ucuza güzel bir etki yaratabilirdi. özellikle aşağıda Eksiklik diyemem.
    * yaz gelince koltuklar ısıtmalı olduğu gibi soğutmalı da olsaymış diyebilirim.
    * Aracın direksiyonu bu araca yakışmıyor. Hem görünüm hem direksiyon hissiyatı vasat.
    * yokuş iniş sistemini denedim. iniş sırasında sanki şanzıman dağılıyormuş givi kütür kütür sesler çıkarıyor. Sordum normalmiş. sürekli fren aç kapa yaptığından böyle oluyormuş.

    Beğendiğim beğenmediğim konularla ilgili ilave birşey olursa yeniden yazacağım. Sizlerden de ilaveler/ düzeltmeler olursa çok sevinirim.

    Selamlar




  • akinerkan A kullanıcısına yanıt
    Beğenmediklerim ( sayıca fazla görünsede çoğu önemsiz eksiklikler)

    * Orta kol dayamanın üst kısmı yükseklik ve ön arka ayarlı olabilirdi. // Eski model Tuscon’larda öyleymiş ama arkadaşlar gıcırtıdan şikayetçi olduklarını yazıyorlar.
    * Ön plakaya kamera ve park sensörü olmalıydı. Araca alışamadım ve park ederken zorlanıyorum. //Dacia Duster’da bile varken, ön park sensörlerini Elite Plus’a koymalarını bende anlamıyorum ve katılıyorum.
    * Güneşliklerin altında ayna ve ışık var ama manuel yakmalısınız ve ampüller nedense led değil. //20 TL ye değiştirdim.
    * Start stop sistemi sırasında farlar açıksa çalıştırma sırasında voltaj düşümünü farkediyorsunuz. bu ise ampullerin sık sık değişmesine neden olacak eminim. //Eski aracım Merc A180 idi. Onda da çok az hissediyordum. O dönemde bunu sorduğumda Servis ustası alternatör kalitesi ile ilgisi olacak dedi. Ben açıkçası ampülleri etkileyeceğini düşünmüyorum. Bakalım :)
    * Koltukta sırt desteğine elektrik koymuşlar ama yatırma, yükseklik ve ileri geri mekanik. Bu araca yakışmamış. //Elektrik sistemi Elite Plus’da var. Bu özel bir donanım olduğu için en üst versiyona konulmasını ben yadırgamadım.
    * En sevimsiz eksikliklerden biri kumandadan açık bıraktığınız camları ve cam tavanı kapatamıyor oluşunuz. Bunu sağlamak için ek bir modül takıyorlarmış. 250-300 Tl civarına.. Olsa fena olmayacak. Kimi araçların yağmur sensörüne bakarak açık bırakılmış cam tavanı otomatik kapattığını düşününce bu eksikliğe inanmakta güçlük çekiyorum. //Örneğin, Mercedes kumanda dan kapatma için ek donanım parası alıyor ama dediğiniz gibi sunroof’u yağmura göre otomatik kapatıyor. İnerken hem görsel hem işitsel uyarı vermesi bence yeterli.
    * Multimedia sistemi güzel ama video seyretmek araç dururken dahi mümkün değil.( eğer jailbreak iPhone var ise bir yazılımla mümkün ama eksileri olan bir operasyon ) Ayrıca araç dururken Sürekli bir akü uyarıcısı sinir bozuyor. Sadece akü voltajı düştüğünde yada 20 dakika geçtiğinde uyarı gelse daha iyi olurdu.
    * Araç bluetooth eşlemeyi bile durmadan yapmıyor.
    * Araç bazı konularda güvenlik konusunu çok abartsa da arka koltukta emniyet kemerini bir sefer takmadıysanız sizi uyarmıyor. seyir halinde Takar çıkarırsanız o zaman ikaz ediyor. tuhaf buldum. koltuk switchlerinden tasarruf etmişler. //Önde konsolda uyarı veriyor sanırım çalıştırmada? Dikkatlice bakacağım :)
    * Özellikle arka tarafta alt izolasyon yetersiz diyebilirim. Belki altına pütürlü kaplama yaptırılabilir. Bazen kendinizi yol sesine kafayı takmış bulabiliyorsunuz. // Arkada oturanlardan hiç bu şikayeti almamıştım. Soracağım.
    * Cruise control yokuş aşağıya döndüğünde aracı ayarlı hızda tutmak için vites küçültüyor. Birde bakıyorsunuz araç 4000 devre çıkmış ve hızı sabit tutmaya çalışıyor. Bunu tuhaf buldum.gaza hafif dokununca vitesi yükseltiyor. Passat ayarlı hız aşıldığında ekranda yanıp söndürür ama motorla yavaşlatmaya çalışmazdı //Bana bundan ziyade Hız Sabitleyici olan araçta niye Hız Sınırlayıcı yok bunu bir söyleseydi Hyundai :)
    * Elite Plus için fark ödemeye kıyamadım ama Bence farlarım led olmalıydı. Nasıl led'e dönüştürürüm , ısınma kaynaklı far yanmaları olurdu hangi marka kullanayım gibi araştırma içindeyim. // Ben yaptım ama mercekler büyük olduğu için LED de randıman alamazsın dedi ustalar. Bu yüzden kısalara Xenon, uzunlara LED yaptım. Şuan mutluyum :)
    * Elektrikli bagaj eksiklik evet ve piyasada yapıldığını duydum. Fiyat araştırıyorum. // Yetkili Servis sanırım 3.500 TL fiyat vermiş. Bazı arkadaşlar yazmıştı.
    * Kapıların anahtarsız açmak kapatmak için bir düğmeye basma ihtiyacı göstermesi tuhaf. Tamam açarken dert değil ama anahtar cebinizde ve araçtan çıkmışsanız düğmeye basmak neden gerekir ?( herhalde araçta çocuk kalması vs durumlarını düşünerek ) birkaç kez kilitlemeyi unuttum. Daha önceden kullandığım Latitude aracım uzaklaşınca korna çalar ve kilitlerdi. Bence muhteşem özellik. // Kendi kendinin kilitleme bu araçta da var. Benim başıma geldi ama şartlarını hatırlamıyorum. Sizde bir deneyin. Düğme olayı bana göre yerinde. Yani düğmeye basmadan aracı açması güvenlik için güzel. İçerideyken de yol bilgisayarından kilitlerin ne şekilde açılacağını ayarlayabiliyorsunuz. Araç durduğunda mı/siz kapıyı açtığınızda mı vs.
    * 245/45/R19 Jantlar iyi güzel hoş ama kış lastiği fiyatı araştırınca bu işe en az 3000 TL bütçe ayırmam gerektiğini anladım. Daha küçük jantlarda fiyatlar daha makul gibi. // 4X4 bir araç için hem maliyet hem de araziye uygunsuzluk açısından gereksiz bir detay 19’ jantlar. Yani 4x4 araç satıyorsanız, araziye uygunluk açısından etli lastik ve nispeten daha düşük jant olmalıydı. Dediğiniz gibi gereksiz maliyet çıkartıyor.
    * Arka tarafta oturanlar için kesinlikle birden fazla USB bağlantısı olmalıydı. Örneğin Hava kanalının yanında. //Bu konu çok sıkıntılı. Ben Bagajdan alıyorum :)
    * Elite plusta sunulan güvenlik özellikleri olsa harika olur özellikler. Ama bu özelliklere sahip bir araç kullanmadım geçmişte.
    * torpido kilitsiz içi kaplamasız ama klimadan soğutmalı , f1 vites artır azalt kulakcıkları yok. Ama bunları eksiklik saymıyorum. //Soğutma olayı serin tutuyor sadece. Yani buzdolabı gibi değil. Çocuk için yada aldığınız içeceğin ısınmaması için kullanılabilecek bir detay. F1 vites bana göre ayrı bir donanım. Araç performans odaklı olmadığı için ben hiç aramıyorum.
    * Araç içinde basit bir led ambiyans aydınlatma olabilir ve çok ucuza güzel bir etki yaratabilirdi. özellikle aşağıda Eksiklik diyemem. // En azında iç ışıklarının beyaz güçlü LED oluşu biraz aydınlatmadaki dezavantajı kaldırıyor. Ama tasarımsal olarak dediğinize katılıyorum.
    * yaz gelince koltuklar ısıtmalı olduğu gibi soğutmalı da olsaymış diyebilirim. //Elite Plus donanımda var :)
    * Aracın direksiyonu bu araca yakışmıyor. Hem görünüm hem direksiyon hissiyatı vasat. //Yumuşaklığı iyi sadece. Tasarım konusu göreceli. Peugeot’nun mikro direksiyonundan daha çok beğeniyorum. Elime oturuyor.
    * yokuş iniş sistemini denedim. iniş sırasında sanki şanzıman dağılıyormuş givi kütür kütür sesler çıkarıyor. Sordum normalmiş. sürekli fren aç kapa yaptığından böyle oluyormuş. //Özelliği böyle. Dağılma değil de Fren sesi. Alışma gerektiren bir donanım :)

    Benim sizin yazınıza ek gözlemlerim - artılar:

    • Cam tavanda termit ile olası engele karşı kapanmayışı
    • Tek dokunuş sinyalin yanma sayısının ayarlanışı. (Tüm araçlarda standart 3 birçok konuda yetersiz geliyordu ve tekrar basmak zorunda kalıyordum.)
    • Lastik basınç sensörlerinin devamlı ölçüm yapması ve hassaslığının ekrandan izlenebilmesi. (Önceki araçlarımda sadece araç çalışırken ölçüm yapıyordu.)
    • Dönüş farlarına bayılıyorum. Dönüş sis farlı araçların verdiği görsel ışıktan daha iyi ışık veriyor, dönüş farlarının ilgili yönlere bakması sebebiyle.
    • Bagaj dizaynı, yükleme eşiği, alt bölmeleri, üst bölmesi, file kurgusu harika. Çok fazla kombinasyonda bagajı kullanabiliyorum.
    • Arka koltuk ısıtma birçok lüks araçta donanımla bile satılmayan bir özellik.
    • Müzikli karşılama çok hoşuma gidiyor.
    • Kablosuz şarj çok işlevsel ve hızlı.

    - Eksileri:

    • Arka camlarda tek dokunuş yok ve termit yok.
    • Kaputta amortisör yok. (Dacia da bile var artık.)
    • Güvenlik sebebiyle arka stoplarda LED özellik olabilirdi. (LED Stop sadece Elite Plus donanımda var.)
    • Geri kamerası çözünürlüğü vasat, daha çözünürlüklü olabilirdi.
    • Arka konforun düşünüldüğü araçta arka cam perdesi beklerdim. Ama bu bir negatiflik değil bana göre.

    Sevgiler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Burak DEMİRAL -- 12 Kasım 2018; 16:25:52 >




  • Aracınızı kazasız kullanmanız dileğiyle. Video çekmeyi düşünüyorsanız düz bir yolda 90 100 110 120 km/hızla giderken anlık tüketimleri de gösterebilir misiniz? 110 km hızla giderken tüketim ne mesela? Ben sportegeyi bekliyorum daha hoşuma gidiyor iç ve dış yapısı gösterge ekranı ve direksiyon arkası f1 vitesi tabi bahar ayında 1.6 crdi ye eklenecek olan hafif hibrit versiyonu
  • akinerkan A kullanıcısına yanıt
    Yeni aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın.

    Tucson’dan önce 2014 makyajlı Insignia 1.6 Turbo benzinli kullanıyordum, halen ara sıra yakın arkadaşımın iki yıl önce aldığı Passat 1.6 dizeli de kullanıyorum şimdiki aracım turbo benzinli Tucson, genel olarak fikirlerimiz çok benzer.

    Ben bir de aracın tıkırtı yapmamasından çok memnun kaldım, Insignia’da konsoldan, Passat’ta kapılardan ses gelen yerlerde Tucson’da çıt yok.

    Ufak tefek şeyler neyse ama ben uzun far performansından memnun değilim, özellikle Opel’in gelişmiş xenon sisteminden sonra çok zayıf geliyor, uzunlara led ampül taktım ancak bu kez de ışığın odak noktası dağınık olunca geri çıkardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conradi

    Bu mesaj silindi.
    Baya iyi fiyata veriyorsunuz hocam. 2 ay önce olsaydı ben sizin aracı kesinlikle kaçırmazdım. Tabı hasar va yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 4x2, Elit, Dizel otomatik sıfır araç için bayiden aldığım son fiyat 165.000TL, ve aynı donanım 4x4 için ise 177.000TL. Aranızda fiyat alan varmı ve sizce hangi araç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgauslu06

    Arkadaşlar 4x2, Elit, Dizel otomatik sıfır araç için bayiden aldığım son fiyat 165.000TL, ve aynı donanım 4x4 için ise 177.000TL. Aranızda fiyat alan varmı ve sizce hangi araç ?
    Aynı donanımda olduğuna emin misiniz arada çok fiyat farkı var.
  • tolgauslu06 kullanıcısına yanıt
    Forumlarda arkadaşlar 4X2 Elite bulamadıklarından şikayet ediyorlardı. Siz bulduysanız şanslısınız.
    Bu ayrım sizinle ilgili. Arada 12.000 TL fark var. Herkesin söylediği gibi 4X4 demek dağ, bayır tepe çıkabileceğiniz anlamına gelmez. Çünkü aracın lastikleri, yaklaşma ve uzaklaşma açıları ile vites kutusu bu şartlara uygun değil. Ama yine arkadaşların belirttiği benim farklı düşündüğüm tol tutuşu özellikle kaygan zemin ve karda olumlu etkilediği durumu var. Ben yine bu şartlar için aracın lastiklerinin değişmesi gerektiğini düşünüyorum. Lastiklerde 19' olduğu için normal arazi/kış/kar lastiklerine göre daha maliyetli.

    Kısaca, ben soğuk iklimdeyim, benim için kar önemli lastikleri de değiştiririm diyorsanız ve maddi güçünüz varsa 4X4 alın. Ama benim gibi İzmir'deyseniz karı yılda 1 sefer görüyor görmüyorsanız, buzlanma uyarısı duyduğunuzda hiç duymamışsınız gibi heyecanlanıyorsanız ve aracı ağırlıklı şehir içinde kullanacaksanız 4X2 alın.

    Bu arada 4X4 de yakıt tüketiminiz bir miktar artacak. Özellikle şehir içi kullanımlarında önemli bir detaydır.

    Sevgiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgauslu06

    Arkadaşlar 4x2, Elit, Dizel otomatik sıfır araç için bayiden aldığım son fiyat 165.000TL, ve aynı donanım 4x4 için ise 177.000TL. Aranızda fiyat alan varmı ve sizce hangi araç ?
    Hangi bayi hocam.. Kredili seçenekler mi peşin mi...?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tspeedy

    Aynı donanımda olduğuna emin misiniz arada çok fiyat farkı var.

    Alıntıları Göster
    Aynı donanım sadece biri 4x4. Sizce 4x4 için 12.000TL fiyat farkı çokmu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muallim_25

    Hangi bayi hocam.. Kredili seçenekler mi peşin mi...?

    Alıntıları Göster
    Ankara "Akbak Turizm". Bunlar pazarlıksız fiyatlar, "kararınızı verin, daha konuşuruz" dediler. Nakit fiyatlar bunlar, %0 faizli kredi olursa biraz daha yukarı çıkıyormuş...
  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.