Bari T-GDI DCTsi uzun yolda 7 litreleri tutturabilse, mevcut otomatik maşşallah 9-10 lt yakıyor.
ix35 yerine mi gelecek?
quote:
Orijinalden alıntı: ipo_aga
ix35 yerine mi gelecek?
Evet onun yerine. Sırf bu yüzden IX35 almadık.
kayaer07
kullanıcısına yanıt
Benim almam durumum zaten yoktu ama tucson gelene kadar daha iyi durumda olacağım muhtemelen.
quote:
Orijinalden alıntı: Dr.LiXX
Benim almam durumum zaten yoktu ama tucson gelene kadar daha iyi durumda olacağım muhtemelen.
aracı incelemeye gidiyorum yarın nasipse.
Şimdi mevcut ix35 fiyatlarından yola çıkarak ve rakiplerinin fiyatlarına göre tahminde bulunursak.
Tucson 1.6 GDI Manuel 69900 ile giriş yapar. Tucson 1.6 T-GDI 7-DCT 77900 4x4 T-GDI Manuel ise 79900
Donanımlarda +10000 TLye kadar fiyatı artırır.
hocam 4wd en az 90-100 bin lira olacaktır düşünüyorum ben. dizeli 130 binlere çıkar. 4 çeker arabayı 79'a neden satsın zaten şu an ix35 1.6 elite otm 4x2 o fiyata satılıyor.
Ben giriş fiyatları olarak tahmin ettim. 4x4 olan belki de sadece full paket gelirse 90ı geçebilir.
quote:
Orijinalden alıntı: 207m
Araç nefis olmuş. Kalitesinin de yüksek olduğunu düşünüyorum. Pazar günü aracı Superb ile birlikte inciğini cinciğini inceleyip, bir konu başlığı oluşturacağım inşallah.
Bekliyoruz.
quote:
Orijinalden alıntı: SAİM.
quote:
Orijinalden alıntı: aalpan
Ön farda neden iki tane mercek var? Bir bilgisi olan var mı?
bixenon far var araçta kısa ve uzun farlarda mercek var
Farlar bi xenon değil full led hocam. Bu nedenle çift mercek mevcut sanırım. Amerika kıtasında satılacak araçlarda bi xenon var ve onlar zaten tek mercekli.
Basın açıklamasına göre; 1.6 GDI 6 ileri manuel 1.6 GDI 6 ileri otomatik 1.6 GDI 7-DCT 1.6 T-GDI 7-DCT 4x4
Ben 1.6 turboda 2 çeker DCT bekliyordum ama turbo motor ve DCT ikilisi sadece 4 çekerde olucak sanırım.
quote:
Orijinalden alıntı: hasanoglanli
Basın açıklamasına göre; 1.6 GDI 6 ileri manuel 1.6 GDI 6 ileri otomatik 1.6 GDI 7-DCT 1.6 T-GDI 7-DCT 4x4
Ben 1.6 turboda 2 çeker DCT bekliyordum ama turbo motor ve DCT ikilisi sadece 4 çekerde olucak sanırım.
dizel yok mu? 2.0 crdi? 1.6 gdi zaten çok yakan bir motor bu motor seçenekleriyle gelirse çok iyi değil. bence hyundai bu araca 1.6 crdi motor geliştirmeli 128'lik yetmez. 150 ps'lik bir 1.6 dizel iş görür.
Şimdi mevcut ix35 fiyatlarından yola çıkarak ve rakiplerinin fiyatlarına göre tahminde bulunursak.
Tucson 1.6 GDI Manuel 69900 ile giriş yapar. Tucson 1.6 T-GDI 7-DCT 77900 4x4 T-GDI Manuel ise 79900
Donanımlarda +10000 TLye kadar fiyatı artırır.
150 bine crv yaninda bedava ben 100 bine alirim full unu .
ben amerika fiyatinada baktim.
aracta donanim manyaği hersey var.
7 lt 10 lt yakiyor tek eksisi yakit.
oda benim icin problem degil.
KOMBO KRALI
kullanıcısına yanıt
Performans verileri bu segment bir araç için baya iyi. Fakat T-GDI için yakıt tüketimi biraz fazla gibi. Turbosuz GDI 7-DCT az yakacaktır ama. Tahminim ş.içi 8 lt civarında olacaktır.
quote:
Orijinalden alıntı: 207m
Performans verileri bu segment bir araç için baya iyi. Fakat T-GDI için yakıt tüketimi biraz fazla gibi. Turbosuz GDI 7-DCT az yakacaktır ama. Tahminim ş.içi 8 lt civarında olacaktır.
Ağustos'ta geliyor, heyecanla bekliyoruz.
İ30'da t-gdi manuel 9 litre yakarken tucsonda her ne kadar gücü biraz azaltılsada ağırlık farkından 10 litre ve üstü fabrika verisiyle gelir. T-gdi fiyatı 100 bin civarı lansman ile çıkar ve kısa sürede 110 bine çıkar. 2.0 dizel ise yaklaşık 150 bin ile gelir. Tabi burada bu fiyatlara hyundai Türkiye'nin kırpacağı donanımları da düşünmek gerek. 12 yıllık (bu sürede 4'ü sıfır 5 Hyundai aracım oldu.) Hyundaici olarak artık Hyundai'den vazgeçmeyi düşünüyorum.
İ30'da t-gdi manuel 9 litre yakarken tucsonda her ne kadar gücü biraz azaltılsada ağırlık farkından 10 litre ve üstü fabrika verisiyle gelir. T-gdi fiyatı 100 bin civarı lansman ile çıkar ve kısa sürede 110 bine çıkar. 2.0 dizel ise yaklaşık 150 bin ile gelir. Tabi burada bu fiyatlara hyundai Türkiye'nin kırpacağı donanımları da düşünmek gerek. 12 yıllık (bu sürede 4'ü sıfır 5 Hyundai aracım oldu.) Hyundaici olarak artık Hyundai'den vazgeçmeyi düşünüyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: xuye
İ30'da t-gdi manuel 9 litre yakarken tucsonda her ne kadar gücü biraz azaltılsada ağırlık farkından 10 litre ve üstü fabrika verisiyle gelir. T-gdi fiyatı 100 bin civarı lansman ile çıkar ve kısa sürede 110 bine çıkar. 2.0 dizel ise yaklaşık 150 bin ile gelir. Tabi burada bu fiyatlara hyundai Türkiye'nin kırpacağı donanımları da düşünmek gerek. 12 yıllık (bu sürede 4'ü sıfır 5 Hyundai aracım oldu.) Hyundaici olarak artık Hyundai'den vazgeçmeyi düşünüyorum.
tasarım kia yi andırıyor
ASSAN hâlâ karar veremedi, 1.6 GDI için 6AT mi 7-DCT mi getirelim diye.
Kadjar dizel otomatiğin 85 TLlik fiyatı da ,Tucson'a ters köşe oldu.
Hem dizel sunamayacak olması, hem çok yakan benzinli üniteler, hem de namı kötü olan 6at ile pazara girmek istemiyorlar. 7-DCT ile de fiyat 80leri aşıyor.
Bakalım nasıl olucak. Belki de donanımdan kırpacaklar, fiyatı düşürebilmek için.
7-DCT sanırım 99 gibi gelir. Belki boşunu 94'e verirler. Kadjar 3.8 fabrika verisi ama şehir içinde 6-7 yakar sanırım. Ama Tucson da 11-12 hatta 13 civarı yakar. Hyundai ağırlığını da azaltması gerek ama bu konuda da hiç gelişme göstermiyor. Mondeonun donanımlısı ile i30'un boşu neredeyse aynı kilo. Tuson'un da ağırlığı azalmak bir yana artmış. 1700-1800 kg bir Tucson çok cep yakar. Hyundai son fiyatını segment liderlerinin fiyatına yükseltmesine karşın, gerek motor-şanzıman-gelişiminde ve gerekse donanım zenginliğinde (Türkiye için) çok gerilerde kaldı. Özellikle Türkiye'de düşüşe geçmesini bekliyorum. Yurdışında tüketim hariç sıkıntı olmaz sanırım. Ama Türkiye'de bu fiyatlara bu özellikler satmaz. İzmitte ürettikleri hariç navigasyon koymaya bile çekiniyor. Oysa benim tanıştığım Hyundai donanım konusunda çok cömertti.