Şimdi Ara

HYUNDAI TUCSON (2015 VE SONRASI) ANA KONU (DRIVE YOUR WAY) (270. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.384
Cevap
220
Favori
1.003.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bilen varsa yazsin benimde ihtiyacim var

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • crv ile tucson arasında kararsız kaldım..gerçi kodiaq'ın da çıkmasını bekliyorum, onu da test etmek istiyorum..şu anki bindiğim 2012 skoda superb elegance+prestij paketli aracımı temmuz'da satıp yeni bir araç almayı planlıyorum Allah kısmet ederse..iki araç arasında yaklaşık 40 bin tl fark var..
    crv executive+ 179.400
    tucson elite plus 140.000

    ben ötv'siz alacam inşallah crv için 111 bin tl, tucson için de 86 bin tl fiyatlar aldım yine en full paketlerinde..dolayısıyla benim açımdan fark 25 bin tl..bu durumda olsaydınız crv'yi tek mi geçerdiniz sevgili arkadaşlar..
  • Bir tucson sahibi olarak ve güzrl fırsata sahip biti plduğunuzu görerek bnce koadiaq ile crv arasında tercih yapın yakıt açısından. İmkanınız varsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kodiaq I beklemeye gerek yok ustadim zaten dizeli gelmeyecektir onun icin en iyisi crv full paket dizel otomatik

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaslar merhaba,

    tucson ile ilgileniyorum siz kullanıcılarına sormak istedigim birkac konum var yardımcı olursanız sevinirim.


    gdi elite otm ile ilgileniyorum. önerilen fiyat sitede 108,400. bayiden en son 102,000 'e fiyat aldım. Sizce bu fiyat nasıl yakın zamanda alanlar nasıl degerlendirir bu fiyatı ?


    bendeki mevcut arac civic sedan fb7 kasa benzinli otm 2012, bu aractan gecis yapacagım. benim aractan yaklasık 300 kg agır bir araca gececegim karsılıgında motor aynı hp ise sadece 5 fazla. cok hantallık yasar mıyım?

    hem fiyat hem de dct sanzıman nedeni ile turbo'lar bana hitap etmiyor o yuzden onları dusunemiyorum mecbur gdi dusunuyorum.

    bayilerde test aracı hep dct. gdi yi deneyemedim bile bu konuda tavsiye verebilecek olan var mı? cok buyuk performans beklentim yok ama mevcut civic'den de cok fark yerse bozulurum en az onunla aynı performansı beklerim. burası benim icin tam muamma karsılastırma fırsatım yok. amacım sadece mevcut aracın gerisine dusmemek aynı performans beni uzmez, hayır civic de cok atik degil ama belli bir standardı var en azından. beklentim yuksek degil felaketle karsılasmayayım yeter.

    en cok kafama takılan konu cocuk kilidi. arkada iki tane velet var kendi koltuklarında oturuyorlar. ama eller kolalr durmuyor kapı kollarını defalarca zorluyorlar. civic'de soforden kilitlenen bir cocuk kilidi var, kapıları camları tamamen kilitleyip bir tek soforun iznine bırakır. arkadakiler acamaz. ama tucson'da bunun olmadıgını kilidin sadece camları kilitledigini kapıyı ise kilitlemedigini ogrendim. cocuk ilk zorlamasında degil, ikincide pat die arkada acıyor cocuk kilidini. bunu engellemek icin dısarıya bir manuel anahtar konmus, ordan kaaptırsan bu kez arkadakiler asla aacamıyor, ancak kapıları acmak icin her seferinde soforun inip dolanıp acması lazım. ne anladım ben bu isten, ozel sofor gibi. menulerde bir ayar gordum ama anlamadım driver on lock diyor, acaba bu bu porblemi cozmeye mi yarayan birsey pek anlayamadım bayide.

    tucson'da cocuk kilidi var ama manuel. bunun otomatigi yok mu? ya da sizler bunu nasıl cozdugnuz? yani ben manuel cocuk kilidini yaptım diyelim, e arkaya anne babayı aldık farzedin acamayacaklar kapıyı? dısardan dolanılacak vs vs. yok mudur bunun kolayı?

    diger heryerde anlasıyor gibiyiz eger performansı felaket degilse performansa da takılmayacagım ama bu cocuk kilidi tek basına beni aractan vazgecirmek uzere. bir coum bulabilenin aydınlatmasını umuyorum.




  • Evet ustadim bende eski bir 2015 fb7 kullanicisi olarak performansin felaket olmadigini dusunenlerdenim ama tabiki agirlik olarak bir sedana gore hantallik mevcut yinede herkese tavsiyem oldugu gibi biraz daha borclanip dizel otomatik suvlara ( yeni 3008 vb. ) yonelmekte fayda var cunku yakit 12 lt gezmekte :( cocuk kilidi durumundan bende bir haberim bilgili arkadaslar yazarlarsa bizde haberdar oluruz ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • u1076652 U kullanıcısına yanıt
    Bu aracta atmosferik motor sizi uzer diye dusunuyorum. Yakit konusunda zaten hondadan alisik oldugunuz icin dert edeceginizi sanmiyorum ama bence turbolu modellere bakmakta fayda car eger uzun sure kullanirim diyorsaniz.



    Birde neden dct sanzimandsn uzak duruyorsunuz acaba. Bence guzel bir sanziman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dct bizim icin bir secenek degil..tork konvemtoru ve atmosferik motor var diye civic almistim. gene ayni sebeplerle tucson'a bakiyorum.



    eski nesil motor ve sanzimanin handikaplarini biliuorum aynilari fb7 de de var. ama bu arac 300 kg daha agir. orda hissetmedigimiz farklari burda hissedebiliriz beni dusunduren bu kismi.



    dct nazlidir biraz hele istanbul trafiginde cok zor. esim de kullanacak o yuzden cok ozenli kullanamayabiliriz buna ek olarak malum trafikye dct ile idare edemessiniz frene basmak mecbur. ne kadar cok fren o kadar cok arkadaki cocuklarin midesinin kalkmasi. kisaca tork konvemtoru cift kavramaliya gore daha cok nazimizi ceker bu yuzden turbo degil atmosferik bakiyorum uzunca bir sure boyle maalesef.



    ben bu tercihi civic de yaparken endiselenmemistim ama bu kasa simdi agir. o yuzden bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • u1076652 U kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı endişelerle GDi otomatik aldım. Performansından gayet memnunum. Civic'i bilmiyorum ama daha önce üç yıl CR-V 2011 2.0 benzinli otomatik kullanmıştım. Performans olarak Tucson daha iyi. Yakıt tüketimini karşılaştırırsam, CR-V'den şehir içinde yaklaşık 1.5 L, şehir dışında ise 2-2.5 L daha az yakıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu tosunun sileceklerin boyutu nedir? Daha önce değiştiren var mı acaba netten sipariş ile?Link verebilirseniz çok makbule geçer
  • Arkadaslar kis bitti sayilir. Seneye kar lastigi alacaklar icin inerilerinizi alabilir miyim. Ozellikle ses ve frenleme konusunda bilgi verirseniz iyi olur. Ebat, fiyat ve hangi şehirde kullandiginizi yazmanizi rica edecegim. Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunerenler H kullanıcısına yanıt
    Ben bu kis petlas almistim. Hem ucuz hem performansi cok iyi... İstanbulda dize kadar kar vardi, hicbir sorun yasamadim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Petlasin ses sorunu var dediler ondan uzak duruyorum. Sizce nasil ses durumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ses tabıkı var ustadım
  • Bende uygun olduğu için tereddüt ile petlas aldım. Çok yumuşak bir lastik. Gümüşhane de kar buz üstünde performansından çok memnun kaldım. Sesi fazla diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • harunerenler H kullanıcısına yanıt
    Michelin Latitude Alpine La2 ile 2 kez Abant'a gittim geldim. yokuş yukarı aşağı ve çok yoğun kar koşullarında müthiş bir performans gösterdi. Ayrıca çok sessiz bir lastik.Bu arada 17" kullandım. Zaten Michelin sitesinde aldıktan sonra bakmıştım bizim araca bu lastik öneriliyor kış için. Yaz için de Michelin Cross Climate çok iyi bir lastik. Tabi maalesef pahalı.
  • harunerenler H kullanıcısına yanıt
    ses var neye göre kime göre...

    yanlış hatırlamıyorsam aracın fabrikasyon üzerinde gelen lastiklerin ses seviyesi 68db

    petlas snow master lastikler de 71db

    aradaki 3db yi küçümsememek lazım. yani küçümsemek için yazmadım. ama biri 800 diğeri 400 liralık bir lastik. ayrıca kar performansı da oldukça iyi...

    şimdi evet ses var... ama sadece yaz lastiklerinden biraz daha fazla... Öyle kamyon gibi ses çıkartmıyor hocam :)
  • Bizim araçlara(anahtarsız giriş olan araçlar için) deri anahtarlık kılıfı alan kullanan var mı arkadaşlar silikon kılıflar var piyasada ancak benim hoşuma gitmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler arkadaşlar sorum olacaktı.
    1. Tucson 1.6 TGDI Elite Plus ile Plus olmayanın arasındaki fark nedir?
    2. Tucson kronik bir sorunu var mı? Yada kullanıcıyı rahatsız eden bir durum? (yakıt dışında) :)
    Arabasız kaldım alamıyorum karar veremedim bir türlü. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • x_ir kullanıcısına yanıt
    Plus olanda cesitli guvenlik onlemleri mevcut hocam. İmkaniniz car ise plus almanizi tavsiye ederim. Kronik sorun olayini ise bilmiyorum acikcasi baska bir arkadas yardimci olursa daha iyi olur o konuda. Bana hic denk gelmedi sorun teskil eden bir olay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 268269270271272
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.