Şimdi Ara

Donanımhaber’e Özel TurkNet Kampanyası: İlk 100 Kişiye 1 Ay Bedava İnternet

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
235
Cevap
1
Favori
5.930
Tıklama
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TurkNet >> Donanımhaber’e Özel TurkNet Kampanyası: İlk 100 Kişiye 1 Ay Bedava İnternet
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    56 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: peypazar43

    Arkadaşlar alamadığımız hizmeti iptal etmek de ayrı bir cabası. Faturaları ödediğim halde hizmet alamadım zar zor iptal ettirdigim halde bana daha fatura geliyor. HİZMETİNİ alamadığımiz İnternetin faturasını ödüyoruz birde. Rezalet arkadaşlar bulaşmayın.



    Benim müşteri hizmetlerinle isim olmaz demeyin birden İnternetinizin koptuğunu kesildiğini görünce destek kaydı, sesli mesaj vs derken kanser olursunuz.
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11002 Mesaj

    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yardımcı olmak isterim. Talebiniz ile birlikte GSM numaranızı PM olarak iletebilir misiniz?
    |
    |
    mustafa_eser kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11002 Mesaj

    Merhaba, kampanyalarımızda 2 yıldır herhangi bir fiyat artışı yapılmamıştır. 2 yıl aradan sonra upload hızımızı arttırarak fiyatlarımızda 5 TL artış yapılmıştır. Davet kodunu paylaşarak arkadaşını getir kampanyamızdan mevcut müşterilerimizde yararlanabilir.
    |
    |
    berk70 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    133 Mesaj
    iki üç sene once telekomdan turk.net'e geçtim Ankarada yasıyorum bu turk.net uyeligim boyunca internet sürekli kesildi sürekli baglantı sorunları yasadım tam bir sene kullandım sonra taahüt bitmeye yakın beni türk telekomdan aradıgını soyleyen kişiler sürekli sizi telekoma tasıyalım falan diye aradılar ama aradıkları numarada turk.net müşteri hizmetleri idi her neyse bu arkadaşlara telefonda iyiki bir işlem yaptırmadım yoksa türk telekom diye arayarak turk.net taahüdümü yenileyeceklerdi...

    turk telekoma tekrar devir işlemlerini başlattıktan sonra tam 1 hafta ile 10 gün arası hattımızı devretmediler ve her aradıgımızda saygısızca ve dalga geçer gibi konuştular.

    şikayet var sitesine turk net hattımızı gasp etti şeklinde şikayet yazınca "aaa" gasp etti yazmışsınız çok ayıp tarzında utanmaz utanmaz konuştular ve aynı gün içinde hattımızı serbest bıraktılar demek ki keyiflerini bekliyordu buradan da anlayacagınız üzere.. bu firmaya kesinlikle güvenmeyin ve hattınızı falan kaptırmayın başka firmadan arıyormus gibi yapıp tarife uzatmaya çalışmak nedir yahu...

    bir kargo firmaları birde bu servis saglayıcıları bu ülkede ne bir denetleyen var ne bir hesap soran var bu arkadaşlarda istedigiyle istediği gibi konusmayı kendilerine hak görüyorlar...

    turk.net müşteri hizmetleri ile ilgili şikayetlere, kendilerinden başka firmaya hat taşıma konusunda çıkardıkları zorluklara ve baglantı sorunlarına internetten arama yaparak ulaşabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karaqedi -- 15 Ağustos 2018; 21:3:13 >
    _____________________________




  • Yarbay
    9304 Mesaj

    İptal etmesi ayri dert baglanmasi kullanmasi ayri dert firmanin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    karaqedi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • Yüzbaşı
    269 Mesaj
    Bırakın ya işini kötü yapan bir firma. Kafalarına göre faturalandırma yapıyorlar. 90 lira fatura geldi ev telefonunu aştık belki gelmiştir diyorumda telefonla çok konuşan bir aile degiliz. Tüm faturaların detayını görebiliyorum bu 90 liralık fatura yok. Çıkmak istiyorum çıkamıyorum nerden tutuldum bu sahtekarlara.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • DH Yönetici
    4713 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tweenietomatoes

    Şu anda tek eksiği VAE'de 100 yerine 35 vermeleri ortak alt yapı yalan olmazsa 100 vereceklerdir. Ama gün be gün alt yapılarını geliştiriyorlar.
    https://turk.net/turknet-karnesi/
    35 psikolojik olarak alt bir sınır. 50 olsa daha iyi. Ayrıca alt yapısı iyileşenler kayıt olurken daha düşük olan hızlarını sonra arttırabilmeliler.
    Arıza kayıtlarına "dönüş" oranı %99.2. Çözüme dair bir şey yok; TurkTelekom'un yetkililerini yönlendiriyorlar, onlar da bakınıp bakınıp gidiyorlar. Turk.net kullandığım evimde akşamları sürekli hız kesintileri (1-2mpbslere kadar) ve kopmalar yaşıyorum. Upload hızı mütemadiyen 0.1-0.4mbps arasında. SO'ya geçiyorum ay sonunda. Turk.net kendi altyapısını çekmedikten ya da ilgili bina ya da dairenin telefon altyapısını düzgün kontrol etmedikten sonra orta şekerli memnun müşteri tutamaz; ya bayılırsınız ya da nefret edersiniz.
    _____________________________
    Linguist Jr. (DEU 2006)

    OnePlus 7 Pro (8/256) | M20 Action Cam | Chevrolet Cruze LS AT | NSD Powerball | iPad Pro 11" | LG 49SJ800V | R5 3600 @4Ghz, NOCTUA NH-U12S, ASUS TUF Gaming B550 PLUS, G.Skill Trident Z Neo RGB @3.6Ghz, NZXT H510 Elite, ASUS ROG Strix GTX 1080 OC Ed., Seasonic 750W M12II-750 Evo





  • Firma Yetkilisi
    11002 Mesaj

    Merhaba, şikayetvar üzerinden yapılan yorumları inceleyebilmemiz için şikayet numarasını PM olarak iletebilir misiniz? Hizmetimiz taahhütsüzdür. Dilediğiniz zaman iptal talebinde bulunabilirsiniz.
    |
    |
    karaqedi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11002 Mesaj

    Merhaba, faturanızı kontrol ederek bilgi verebilmem için GSM numaranızı PM olarak iletebilir misiniz? İptal işlemleri için 02122165560 numaralı faks hattına iptal dilekçeniz ile birlikte kimlik fotokopinizi göndermeniz durumunda dönüş sağlanacaktır.
    |
    |
    Saigo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11002 Mesaj

    Merhaba, arızanızı kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM olarak iletebilir misiniz?
    |
    |
    Barlas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • DH Yönetici
    4713 Mesaj

    İptal islemi icin az once fax cektim. İyi calismalar.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Linguist Jr. (DEU 2006)

    OnePlus 7 Pro (8/256) | M20 Action Cam | Chevrolet Cruze LS AT | NSD Powerball | iPad Pro 11" | LG 49SJ800V | R5 3600 @4Ghz, NOCTUA NH-U12S, ASUS TUF Gaming B550 PLUS, G.Skill Trident Z Neo RGB @3.6Ghz, NZXT H510 Elite, ASUS ROG Strix GTX 1080 OC Ed., Seasonic 750W M12II-750 Evo

  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    Sorun yaşayanların tamamı Telekom kaynaklı, Allah'ın unuttuğu Bartın'da ilk bağlattığımdan beri 76mbps. Babam Telekom da çalışmış olduğu için port ve hız sınırlaması sorunları yaşamadım (yavaşlatmayı denediler mi? Evet. Gidip düzelttirdim)

    Türk Telekom un Vodafone u SO yu bilmem de Turknet e ağır bir siniri var haberiniz olsun bütün santral ve saha çalışanları organize olmuşlar başka ISS istemiyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • DH Yönetici
    4713 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetay74

    Sorun yaşayanların tamamı Telekom kaynaklı, Allah'ın unuttuğu Bartın'da ilk bağlattığımdan beri 76mbps. Babam Telekom da çalışmış olduğu için port ve hız sınırlaması sorunları yaşamadım (yavaşlatmayı denediler mi? Evet. Gidip düzelttirdim)

    Türk Telekom un Vodafone u SO yu bilmem de Turknet e ağır bir siniri var haberiniz olsun bütün santral ve saha çalışanları organize olmuşlar başka ISS istemiyorlar
    TT kaynaklı olmasına katılıyorum ancak Turk.net'in de bu noktada inisiyatif alıp kendi teknik değerlendirmesini yapması gerekiyor. Böyle düzensiz ve değişken bir altyapısı olan bir kurumun (TT) servislerini şubesiz bankacılıktaki gibi uzaktan satıp, uzaktan müdahale ile müşteri ve PR koruyamazlar.
    _____________________________
    Linguist Jr. (DEU 2006)

    OnePlus 7 Pro (8/256) | M20 Action Cam | Chevrolet Cruze LS AT | NSD Powerball | iPad Pro 11" | LG 49SJ800V | R5 3600 @4Ghz, NOCTUA NH-U12S, ASUS TUF Gaming B550 PLUS, G.Skill Trident Z Neo RGB @3.6Ghz, NZXT H510 Elite, ASUS ROG Strix GTX 1080 OC Ed., Seasonic 750W M12II-750 Evo

  • Yüzbaşı
    878 Mesaj

    Ben uzaktan müdahale ile daha hızlı hizmet aldım, önceden telefondakilerin çoğu o anda geçiştirmeye çalışanlardan ibaretti mesela. Ama kendi teknik servis ekibini kursa, şubeleri tabii ki iyi olurdu ancak bu sefer de fazladan masraflar açığa çıkar. Türknet i görünce Vodafone u görünce Bandwidth kısan TT çalışanları gördük geçmişte, ben de kısa süreli yaşadım hatta. Sorun Telekom un özelleştirilmesine kadar dayanıyor..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Barlas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    656 Mesaj
    burada bulunan TürkNet yetkilisi dalgamı geçiyor anlamadım gitti geçen hafta özelden yazdı inceletip döneceğiz diye günlerdir dönen yok dünde özelden cep numaramı istedi verdim derdimi tekrar yazdım ne arayan ne mesaj atan var bu arada elimde bir tesbih TürkNet aklıma gelirse sabır çekiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2194 Mesaj
    Kaç yıl oldu Türknet'i kullanıyorum.Sıkıntı vs yaşamadım.
    ADSL'den VDSL geçiş tek tıklamayla yaptım.Fatura kesim tarihinde aynı gün içerisinde geçiş oldu.

    TTNET altyapısını kullandığınız için haliyle teneke firma olan TTNET'in saha elemanları port vs bağlantılarını yapıyor.İşlerine geldiği gibi port yok vs yalanları atıyor.
    |
    |
    _____________________________
    RYZEN 5 1600-B2 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | PATRIOT VIPER STEEL 2X16GB 3000MHZ CL16 | GALAX EXOC GTX 1060 6GB | XIGMATEK TYR SD964B + 2X ARCTIC PWM FAN | TOSHIBA RC500 500GB NVNE | CRUCIAL BX500 240GB | EZCOOL 480GB | HITACHI ULTRASTAR 3TB | SEAGATE BARRACUDA 2TB | RAIDMAX THUNDER RGB 535W | DARK N10 KASA | RYZEN 5 1400 | GIGABYTE B450M-S2H | CRUCIAL BALISTIX SPORT LT 2X8GB 3000 CL15 | MSI RX 460 2GB | TOSHIBA RC100/BG3 128GB NVME SSD | ADATA SU630 240GB | JAMES DONKEY 240GB | WD BLUE 1TB EZEX | SEAGATE BARRACUDA 1TB |TX K9 KASA | XIGMATEK XC-600 600W 80+ PSU
  • Yarbay
    3061 Mesaj

    Vodafone.net'ten taşıma yoluyla geçiş yok mu ? Hizmet noyu yazıyorum hatalı diyor.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
  • Yüzbaşı
    500 Mesaj

    crosstalk interference sebebiyle sinyal düşüşü yaşıyorsun anlaşılan.
    Saha dolabından gelen kablonun yenilenmesi lazım bi de büyük ihtimalle dslam yanlış
    otomatik analiz yapıp yanlış sinyal veriyor. 35b profile geçilse sorunun düzelirdi.

    Turknet kendi kablosunu çekemez, devlet tekeli var, yasak, premiselere giden hatların tek sorumlusu TT olarak belirlenmiş, fiber çekmek için de gidip TTden izin alıyorsun. Ortak altyapı şirketine geçmedikçe Türkiye'de
    bi gelişme beklenmez. Bunu Turknet biliyor zaten Turknet olmasa bu memlekette bi cacık gelişme beklenmez netspeed millenicom oris gibi şirketlerin önünü açtı.
    |
    |
    Barlas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    66 Mesaj
    Daha önce hiç abonelik açılmamış eve 2 günde bağladılar, 8 aydır kullanıyorum. Arıza kaydı bile açmadım hiç. Şaka değil, trol değil, valla gerçek.
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Sohbet
emek server
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.