Şimdi Ara

Donanımhaber’e Özel TurkNet Kampanyası: İlk 100 Kişiye 1 Ay Bedava İnternet (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
236
Cevap
1
Favori
7.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eskiden 8mbit bir paket kullanıyordum ve 8 hızım vardı. hattım 16 ya kadar destekliyor dediler ve aktif altyapımızdasınız dediler. şuan hız 5-6 mbit. diyorum neden 16 değil hızım modemdendir gibi ciddiyetsiz cevaplar verip şikayet kaydını kapatıyorlar.

    adsl kullanacak forumdaşlara fikir olsun. vdsl, fiber nasıldır bilemem ama tabi.


    sadece taahhüt yok diye kullanıyorum. yan sokakta kablonet var. buraya da gelirse direk kapattırabileceğim bir internet olsun diye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest Account -- 9 Ağustos 2018; 10:45:12 >
  • Enes Kumru kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sanırım sizin bölgenizde bağlı olduğunuz santral dolabınızda boş port yok. Bu yüzden altyapı yok hatası almış olabilirsiniz. Bu işlemler aktivasyon sürecinden belli olduğu için size net bir şey söylenemiyor.
  • onurordek O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilk 100 kişinin yararlanabileceği bir promokod belirledik.
  • Merhaba, ne yazık ki kendi fiber altyapımızın ve bakır altyapı olmayan yerlerde hizmet veremiyoruz. Umarım kısa süre içerisinde yollarımız tekrar kesişir. Biz de size hizmet verebilmeyi tekrar çok isteriz. İyi forumlar
  • Ping sorunu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Storm Raider kullanıcısına yanıt
    Merhaba, son gelişmeler doğrultusunda aktivasyon sürecinde bize ulaşmak istediğinizde size hemen geri dönüş yapıyor ve arama gerçekleştiriyoruz. Sorunlarınızı bize OİM ve ya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bize ilettiğinizde en geç iki iş günü içerisinde kullanıcılarımıza ulaşarak detaylı bilgi veriyoruz. Ek olarak tüm sosyal medya hesaplarımızdan da bize ulaşabilir sorunlarınız, beklentilerinizi vs bize iletebilir ve görüşebilirsiniz.

    Genelde evet dediğiniz gibi sorun ve şikayetler göze çarpıyor. Çünkü hizmetten memnun olan kullanıcılar memnun olduklarını belirten bir konu açmıyor. İsterseniz konuları biraz daha detaylı takip edin. Sorun yaşayan kullanıcılarımız kadar sorunsuz bir şekilde hizmet alan kullanıcılarımız da var.
  • Merhaba, ping sorunu donanımsal ve serverlardan kaynaklı sorunlardır. Bu duruma hiç bir İSS müdahale edemiyor maalesef. Teknik bir sorun değil.
  • Bluedn B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, her santral dolabında İSS'lere tanımlanan portların bir sayısı var. Muhtemelen siz bize başvuru yaptığınızda bizim portlarımız doluydu. TT taradından port talebinde bulunmuşuzdur. Ancak bu port durumları hemen sonuçlanmıyor. Bu durum sizin kadar bizim de canımızı sıkıyor. Siz de daha çok beklememek için diğer İSS işlemlerinizi başlatmışsınız ve sanırım onların kendilerine ait portlarında boş olana denk gelmişsiniz ve hizmeti kullanmaya başlamışsınız. Tüm süreç bundan ibaret... İyi forumlar. İyi kullanımlar.
  • Merhaba, eğer kampanyanın prosedürlerine uymamışsanız ne yazık ki sizi bu kampanyadan yararlandıramıyoruz. Bu durumu zaten sistem otomatik olarak algılıyor ve size bedava hizmeti vermiyor. Keşke faturanızı geç değil de zamanında ödeseymişsiniz. Bir sonra ki arkadaşınızı getirdiğinizde zamanında öderseniz bir aylık ücretsiz hizmetimizden yararlanabilirisiniz. İyi kullanımlar.
  • Türknete yeni abone olarak 1 ay ücretsiz internet kazanmak için;

    Kredi kartı ile online abonelik için:https://turk.net/p/LKD85KI65VWN/ , Telefon ile kredi kartsız abonelik için: 0 850 288 80 80 Referans Kodu: LKD85KI65VWN

    Sormak istediğiniz sorulara pm den yanıt verebilirim. Hadi arkadaşlar bu fırsatı kaçırmayalım son gün 31 Ağustos !!!

    Benim referans kodum Türknetin vermiş olduğu kod gibi 100 kişi ile sınırlı değil istediniz kadar referans kodumla abonelik yapabilirsiniz...
  • Guest Account kullanıcısına yanıt
    adsl ıcın okadar para vermeye degmez netspeed al 16aknsız 44tl fılandı sanırım 49da olabılır
  • Turknet onermıyorum vdsl olan yerde adsl baglayıp 3mbps verdıler yapaya uzakmısım en falza buymus cart curt mh bıle yok
  • ReSpAwN_22 kullanıcısına yanıt
    ben de geçiş yapacağım muhtemelen. gerek yok bu zulme, kendi paramızla rezil oluyoruz.
  • gs_alper kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bizimle de bire bir olarak görüşebilirsiniz. Tüm sosyal medya hesaplarımızı siz değerli kullanıcılarımıza yardımcı olabilmek için aktif bir şekilde moderatürlüğünü yapıyoruz.

    Eğer bir hata ile karşılaştınız ve ya bir arızanız oluştu. Hemen Oİm ve ya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bize bir destek kaydı oluşturuduğunuz takdirde arkadaşlarım sizin hizmetinizle ilgilenmeye başlayıp geri dönüş yapıyorlar.
  • Selamlar, müşteri hizmetleri yok diyorsunuz, bu çözülen sorunlarını sizce kim çözüyor? Yaşanılan sorunlara daha hızlı müdahale edip geri dönüş yapabilmemiz için yeni sistemimizi düzenledik ve geliştirmeye devam ediyoruz.

    Çağ dijitalliğe kayıyor ve buna er ya da geç hepimizin ayak uydurması gerekiyor. Sistem aslında oldukça basit. Sorunları OİM ve ya IVR sesli yanıt sistemi üzerinden bize destek kaydı açarak ulaştırıyorsunuz. Her sorun için arka planda bir teknik destek uzmanımızı yönlendiriyoruz. Sorunu bire bir olarak bu arkadaşım takip ediyor ve çözüme ulaştırmaya çalışıyor. Bu süreçte sizi hemen hemen her gün bilgilendiriyor. Araması gereken durumlarda tabii arıyor.
  • @TurkNetDestek İlk gelen mevcut 100 aboneye 1 ay bedava verseniz güzel bir kampanya olurdu .
  • leydi99 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizin başında yaşamış olduğunuz durum için sizden özür dileriz. Şuan için sanırım bir sorun yok. Eğer bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, müşteri hizmetleri yok diyorsunuz, bu çözülen sorunlarını sizce kim çözüyor? Yaşanılan sorunlara daha hızlı müdahale edip geri dönüş yapabilmemiz için yeni sistemimizi düzenledik ve geliştirmeye devam ediyoruz.

    Çağ dijitalliğe kayıyor ve buna er ya da geç hepimizin ayak uydurması gerekiyor. Sistem aslında oldukça basit. Sorunları OİM ve ya IVR sesli yanıt sistemi üzerinden bize destek kaydı açarak ulaştırıyorsunuz. Her sorun için arka planda bir teknik destek uzmanımızı yönlendiriyoruz. Sorunu bire bir olarak bu arkadaşım takip ediyor ve çözüme ulaştırmaya çalışıyor. Bu süreçte sizi hemen hemen her gün bilgilendiriyor. Araması gereken durumlarda tabii arıyor.

    Merhaba,
    sisteminiz degistiyse bilmiyorum ama biz gecen sene baglatmistik ve 3 hafta internet alamadik (baglandigi halde) musteri hizmetlerini aradigimiz zaman 1 saate yakin bekliyorduk ve musteri hizmetleri surekli kapat-ac duzelir modundaydi. diger bir hafta da surekli kopan bir internete sahiptik.
    eger duzelttiyseniz ne guzel ama ben kendi tecrubemi paylastim. ve bir ayimi internetsiz gecirdigim icin biraz sitem etmeye hakkim var bence.
    iyi calismalar dilerim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adorer kullanıcısına yanıt
    Selamlar, tabii lokasyonun altyapı kalitesi çok önemli... İyi kullanımlar
  • Chewbacca23 C kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sorununuzu sistem üzerinden hizmetinize ulaşarak gözlemledim. 1.08.2018' de sorununuzu bize iletmişsiniz. Arkadaşlarım durumu TT ekipleriyle birlikte takip etmişler ve TT tarafı sorunun çözüldüğü bilgisi verdikten sonra size bir geri dönüş yapmışız. Ancak tekrar yapılan incelemelerde sorununuzun hala devam ettiğini gözlemlemişiz ve TT tarafının Küçükçekmece ekibiyle irtibat haline geçmişiz. Süreci daha detaylı bir şekilde takip ediyoruz.

    İşlemleriniz hakkında detaylı bilgiyi OİM üzerinde açık bulunan destek kaydınızın içerisinde görebilirsiniz. Süreci bende buradan takip ediyor olacağım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.