Şimdi Ara

Çözüldü : Donanımhaber 153 İbb Şikayet hattı ziyareti : Çözüm için desteğinize ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.302
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SONUÇ

    Konu çözüldü dün akşam baktım hatalı pano düzeltilmiş , gelen otobüs süreleri vb düzgün , arayan herkese çok çok teşekkürler , insanların zaman kaybını biraz azaltabildiysek ne mutlu bize.

    Dürüst olmak gerekirse daha fazla destek beklerdim ama yeterli oldu.

    genel olarakta şikayetlerimizi iletmekten çekinmeyelim , sistem ya düzeltir , düzeltmezse de varlığını ve faydasını sorgulatır.

    Kalın sağlıcakla


    ...........................................................................










    Bir süredir motosikleti bıraktım ve Metrobüs+Otobüs kullanıyorum.

    Akşamları otobüse Uzunçayır Metrobüs Tuzla Yönü Otobüs duraklarından biniyorum.

    burada 2 adet gelecek otobüslerin geliş saatlerini gösteren gösterge var buraya kadar herşey normal.


    Sorun özeti: Bu göstergelerden ilk sıradakinde saat hatalı ve otobüs saatleri de hatalı gösteriliyor.İnsanlarda onu doru kabul edip boşa bekliyorlar.Bu sorun 4-5 aydır devam ediyor.Son 3 aydır ben şikayet ediyorum.Maalesef sahaya gidip bakılmadan "tahmini geçiş dakikalarında sapmalar meydana gelebilmektedir. Ayrıca akıllı durak sisteminde saat bilgisi yer almamaktadır."

    gibi saçma cevaplar veriliyor.ve çözüm hala sağlanmadı.


    Buraya nasıl geldik:

    Bende en son seferde 153'teki arkadaşa bakın sosyal medyada organizasyon yaparım 1000 kişi arar sizi bunu çözün dedim ama çözmediler yine o nedenle desteğinize ihtiyacım var.Bir 153 hattı ziyareti yapalım.arayan konuya yazarsa konu gündemden düşmez.


    Şikayetimiz kısaca şu :

    Uzunçayır Metrobüs duraklarında 2 adet otobüs saatlerini gösteren ekran var , bu ekranlardan birisi geliş saatlerini hatalı gösteriyor (diğer ekran doğru) bu sorun 3-4 aydır devam ediyor.Bu konuda çözüm istiyoruz.


    bu konuda yardımıza ihtiyacım var ve desteklerinizi bekliyorum.

    tekrar : arayan sonrasında konuya yazarsa konu gündemden düşmez.


    Aynı anda çekilmiş iki ekran resmi ekte normalde aynı olmalı üst kısımda ilk gelenler durak isimleri ile yazılı.Hata görülüyor.Saatte birisinde hatalı.

    Çözüldü : Donanımhaber 153 İbb Şikayet hattı ziyareti : Çözüm için desteğinize ihtiyacım var


    Çözüldü : Donanımhaber 153 İbb Şikayet hattı ziyareti : Çözüm için desteğinize ihtiyacım var


    @mgora

    Yüzbaşı 09 Haziran 2002




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgora -- 22 Eylül 2022; 12:58:15 >







  • up

  • Antalya'da gelemem ama up

    Sıkıntı varsa çözülmeli standart cevaplara kılım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Antalya'danda aranıyor olmalı hocam ben cepten arıyorum.Kadıköy'deyim dersiniz.


    son cevap bu :


    "Değerli yolcumuz başvurunuz incelenmiştir. Akıllı durakta yayınlanmakta olan ara durak geçiş dakika bilgileri ilgili hattın gprs sisteminden alınan verilerle üretilmekte olup; arıza, gprs kesintisi vb. sebeplerle belirtilen tahmini geçiş dakikalarında sapmalar meydana gelebilmektedir. Ayrıca akıllı durak sisteminde saat bilgisi yer almamaktadır. Siz değerli yolcularımıza daha iyi hizmet verebilmek adına iyileştirme çalışmalarımız devam etmektedir. Bilginize sunar, sağlıklı günler dileriz."


    sadece sahaya gidilip bakılsa oysa sorun bariz görülecek.

    Bu durak işlek bir durak ve hergün 10 binlerce insanı etkileyen bir sorun bu.Basit görünsede.

  • Şu anda küçük bir Anadolu ilindeyim, uplayarak faydam olsun

  • Bu, yıllardır böyle. bikaç sene önce bi durakta hatalı olduğunu farkettim, başka duraklarda da hep aynı hata vardı.

    Birkaç defa beni yanılttıktan sonra artık hiçbir durakta bu panoları iplememeye başladım; bakmıyorum bile. Bunun yerine düzgün bi uygulama bulup ordan bakmak iyidir. Düzeltseler bile hepsini birden nasıl düzeltecekler bilemiyorum. En iyisi hiç bakmamak

  • dekareme kullanıcısına yanıt

    Hocam işte bilmeyenlere yazık birde belediye için bunu çözmek iş değil.yeterki istensin.

    Hiç olmasa (olmadığı zamanlarda) insanlar kendini ona göre ayarlardı.

    Hatalı veri daha yanıltıcı.

    Lütfen 153 hattını arayarak , sorun hakkında şikayet oluşturup destek olalım.


    Ekşi yazarı arkadaşlar varsa konuyu ekşi'ye taşıyalım , Nasa vb aransın ...

  • Şikayet ettim 0212 153 00 00

  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katılıyorum ama yeni değil bu mevzu Eko'dan önce de aynıydı bunu belirteyim, şehrin birçok yerinde bu panel sıkıntıları var aslında, İstanbul'da yaşarken çoğu kez denk geliyordum bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPAWN-TheUndead -- 15 Eylül 2022; 20:28:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul dışından aranıyor mu bilmiyorum ama uplayalım. en kötü mail atarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzeltmezler; ancak bu hatalı bilgi yüzünden ya bir kişi ölecek veya sakat kalacak ki ancak o zaman beyfendilerin koca kıçı kalkıp da iş yapacaklar.


    Havaalanından avrupa yakasına geçen otobüsler 3 bilet parası alıyor ama anadolu yakasında inen kişi de 3 bilet parası ödüyor. Burdaki çarpıklığı 2 defa şikayet ettim, biliyoruz, çalışmalarımız var gibisinden hikayelerle geçiştiriyorlar ama bi poq yaptıkları yok

  • Su an hanım uyuyor ben arayamadım. Ama su şekilde faydam dokunsun. Şehir dışındaki arkadaslar şu numarayı atarlarsa 153e bağlanırlar. Direkt ararsanız kendi sehrinizdeki belediyeye bağlanıyor
    .
    0212 153 00 00
    Ayrica arayanlar konuya mesaj olarak yazsin. Arayan kişiler de ilk mesajda güncel olarak listelensin. Gücümüzü görmüş ve göstermiş oluruz. Bu sekilde daha çok insan arayacaktir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çözüldü : Donanımhaber 153 İbb Şikayet hattı ziyareti : Çözüm için desteğinize ihtiyacım var

    Aradım, telefonu da yazdım halbuki..

  • Ben şöyle bin kişi falan ararız diye ümit etmiştim :)

    sanırım yazmayanlarla 7-8 olmuşuzdur.

    Olaya sosyal sorumluluk olarak bakalım , buradan havalanı otobüsleride geçiyor hatalı veri ile işlem yapıp taksiye binen , geç kalan vb çok olur.

    @Rindaman ve @4KabileReisi sağolsunlar yazmışlar Şehirdışı arayanlar bu no'dan arayıp Kadıköy'deyim diye şikayette bulunabilir.

    0212 153 00 00




    Reklamı bulamadım I came with my network diye bir reklamı vardı bulsam ekleyecektim.

  • mgora kullanıcısına yanıt

    Üç dakikamı falan aldı.

  • Sadece o durakta olduğunu sanmıyorum şirinevler'deki otobüs tabelasıda aynı şekilde tamamen yanlış gösteriyor. İstanbulun tamamı böyle sanırsam.

  • MonacoDoom kullanıcısına yanıt

    o zaman şikayete devam , çözüme kadar.

  • Şu belediyeler birşeyi yapıyorsun arada bir takip edin.Yap oldu bitti değil bakım,kontrol,vatandaş geri bildirim bunları takip edeceksin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.