Şimdi Ara

Donanım haberi satın alıyorum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
13
Cevap
0
Favori
212
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Donanım haberi satın alıyorum.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Milli piyango bana çıkarsa donanım haberi satın alıyorum. Cevap yazanlar arasından 3 tane admin seçicem. Forumda çökmeleri kaldırıcam, hatalar düzelecek, yalnız citizen hep bizimle olacak, yeni bir devrim başlayacak. Haydi hayırlısı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldenArrows -- 29 Aralık 2013; 1:59:54 >



    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1804 Mesaj
    çekilişe katılmak istiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1648 Mesaj
    Çekilişe katılmak istiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    186 Mesaj
    la burası 5 senede bi ikramiye kazandırıyo zaten
    altın yumurtayan tavuğu satar mı sana guncuk
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2799 Mesaj
    Yav he he
    |
    |
    _____________________________
    Belkide bir uzaylının fen ödeviyizdir.
  • Teğmen
    181 Mesaj
    Hepsini alabilcekmisin? Mobil platformunu falanda yani
    |
    |
    _____________________________

    Feda etmeyen Veda etsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmmaW

    Hepsini alabilcekmisin? Mobil platformunu falanda yani

    Arkamda Ali Ağaoğlu var
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    357 Mesaj
    Tavuk mu alıyon sen kardeş ?
    |
    |
    _____________________________
  • Up
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3989 Mesaj
    Önce flüt al sen
    _____________________________

    EĞER UĞURUNDA ÖLMEKSE KADERİM BEN BÖYLE KADERİN ELLERİNDEN ÖPERİM
  • Teğmen
    122 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kapkara Kartal

    Önce flüt al sen

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    910 Mesaj
    yav he he
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2548 Mesaj
    neyli olsun?
    |
    |
    _____________________________
    Işık Üniversitesi

    Mimarlık
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
Bey Azura
SEO
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.