Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

DONANIM BÖLÜMÜNDE BAYAN MI VAR?

50
Cevap
0
Favori
861
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> DONANIM BÖLÜMÜNDE BAYAN MI VAR?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Aslıyücel bayan mı? avatarında bayan resmi var bayan ismi kullanıyor

    eğer öyleyse çok sevindirici bi durum. hani kızlar donanımla ilgilenmezdi



    |
    |
    _____________________________
    /AMD X2 3.8+@(2.6GHZ)/
    /EPOX 9NPA+ NF4 ULTRA/SAPPHİRE X850XT/
    /2GB TWİNMOS/300GB MAXTOR HDD/
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Aile bile var da aslında haklısın kimse yok şu aralar can sıkıntısından açtın değil mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9371 Mesaj
    cck_yılmaz benimde bir merakım vardı giderdin sağolasınMerak ediyordum donanımda da böyle abuk sabuk mesajlar varmı diye varmış.Sanane kardeşim var veya yok.Sadece erkeklermi kullanıyo sanki.Sadece erkeklermi meraklı bu tür işlere.Kendinizi üstün görmeyin.
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Yarbay
    3531 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    cck_yılmaz benimde bir merakım vardı giderdin sağolasınMerak ediyordum donanımda da böyle abuk sabuk mesajlar varmı diye varmış.Sanane kardeşim var veya yok.Sadece erkeklermi kullanıyo sanki.Sadece erkeklermi meraklı bu tür işlere.Kendinizi üstün görmeyin.


    +1

    Yakışmadı cck_ylmz
    |
    |
    _____________________________
    Bildiğini bilenin arkasından gidiniz, Bildiğini bilmeyeni uyarınız, Bilmediğini bilene öğretiniz, Bilmediğini bilmeyenden kaçınız. (Konfüçyus)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    cck_yılmaz benimde bir merakım vardı giderdin sağolasınMerak ediyordum donanımda da böyle abuk sabuk mesajlar varmı diye varmış.Sanane kardeşim var veya yok.Sadece erkeklermi kullanıyo sanki.Sadece erkeklermi meraklı bu tür işlere.Kendinizi üstün görmeyin.
    haklısın
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    509 Mesaj
    hakkaten ya bayan mı var eğer varsa bilgisayardan anlayan bi kız görmüş oluruz şu dünyada
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2629 Mesaj
    Bayan varsa bnce çok güzel bi durum hep hayalimdir böle bilgisayar muhabbeti yapmak istemişimdir bi bayanla.
    |
    |
    _____________________________
    Suçlular toplumun hoşgörüsü ile beslenir.
    (TT)
    http://remtrkey.blogspot.com/
  • Yarbay
    9371 Mesaj
    Gözünüzü açsanız kırk tane görürsünüz.Ama bakmakla görmek aynı şey değil bunu çözmeniz lazım...

    Sadece benim gördüğüm bilgisayar mühendisi hatta sadece bayanlardan oluşan Bilgisayar firması var.Birazcık görebilseniz herşeyi anlayacaksınız.Kimsenin kimseden üstün yanı yok.
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Yüzbaşı
    439 Mesaj
    böyle gereksiz konuyu taşıyacak yada engelleyecek bi mod yok bu dh de
    |
    |
  • Binbaşı
    1788 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kovalenko

    hakkaten ya bayan mı var eğer varsa bilgisayardan anlayan bi kız görmüş oluruz şu dünyada

    |
    |
    _____________________________
    Çağı Kirletenler mürteci Diyorlar Bana...Yükseldik Sanıyorlar Kendilerini, Alçaldıkça Taban....




  • Binbaşı
    1797 Mesaj
    Bilgisayar mühendisliği falan okuyan bir sürü bayan var,müsade et de buraya da takılsınlar
    |
    |
    _____________________________
    Make way for the bad guy...

  • Yarbay
    5971 Mesaj
    romina adlı kardeşimiz bayandı galiba(öle diilse affola)

    bencede cok gereksiz bi topic olmuş,konuyu gereksiz msjlara taşıyorum
    |
    |
    _____________________________
    \|/ Suddenly... Life has new meaning \|/
  • Yarbay
    2763 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: theja

    Bilgisayar mühendisliği falan okuyan bir sürü bayan var,müsade et de buraya da takılsınlar



    bilgisayar muhendislerinin % 90 nı bayan veya erkek donanımdan bihaberdir. Dolayısı ile donanımhaberden de bi haberler. yani topic cok da yanlıs degil.ciddi anlamda cok cok az bayan donanımdan anlıyor ve forumda cok az var sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_hakan -- 25 Eylül 2005, 13:10:10 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    7036 Mesaj
    burdaki bayanları öğrenip bilgisayar sohbeti yapıcaz ayağına , "ufaktan yazılıcam" diye dürüst olsanız keşke...
    |
    |
    _____________________________
    Alper ŞEN
    KALBİMİZDESİN PİLOT ALPER


    GALATASA|RA|Y
  • Yarbay
    5971 Mesaj
    aslında fena fikir deil,artık üstüme atlayıp kız mesenesi varmı die yalvarıp durmazlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: SPaCeLoRD

    burdaki bayanları öğrenip bilgisayar sohbeti yapıcaz ayağına , "ufaktan yazılıcam" diye dürüst olsanız keşke...
    |
    |
    _____________________________
    \|/ Suddenly... Life has new meaning \|/
  • Yarbay
    6892 Mesaj
    zaten şu forumda ccık yılmazın dogru duzgun 1 topic actıgını gormedim ki bu duzgun olsun
    |
    |
    _____________________________
    AMD PHENOMII X6 1090T ~ GIGABYTE GA-890GPA UD3H ~ ZOTAC 760GTX 2GB ~ KINGSTON HYPERX 2x2GB DDR3 1600 ULV ~ SANDISK ULTRA PLUS 256GB SSD ~ LG 32LW4500 3DTV MONITOR ~ CREATIVE X-FI TITANIUM FATALITY PRO ~ CREATIVE MEGAWORKS 5+1 THX ~ GIGABYTE 3D MARS FULL TOWER ~ HIGH POWER ABSOLUTE 600W ~ PLEXTOR CDRW PX-W5224A ~ ASUS DVDRW 1814BLT
  • Yarbay
    2098 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cem_hakan

    quote:

    Orjinalden alıntı: theja

    Bilgisayar mühendisliği falan okuyan bir sürü bayan var,müsade et de buraya da takılsınlar



    bilgisayar muhendislerinin % 90 nı bayan veya erkek donanımdan bihaberdir. Dolayısı ile donanımhaberden de bi haberler. yani topic cok da yanlıs degil.ciddi anlamda cok cok az bayan donanımdan anlıyor ve forumda cok az var sanırım.


    +++++++++
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    474 Mesaj
    kesinlikle vardır ama çıkıpta buyrun beniim diyeceğini sanmam. Bide bu neden bu kadar çok merak konusu oluyor anlamıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    9371 Mesaj
    bilgisayar başında dura dura artık asosyal bir hal almış arkadaş.Dışarda bulamadığını burda bulma çabasında heralde
    |
    |
    _____________________________
    Moulin Rouge!
    "Yanlış adamla dövüşüyor olsanız bile en azından doğru silah seçin."
  • Teğmen
    170 Mesaj
    forumdan gelecek bi tarafları kalkık kız gelmesin daha iyi.Hepsininde mübarek bi tarafları kaf dağında.
    Bilgisayar mühendisliğinde okusalar bile ezbercilikten hocaya yağcılıktan başka bişey bildikleri yok.Not ortalamasını yükselterek canımıza okuyan o inek kızlara kasayı aç bana cpu yu ver desen Möö diye bakardı hepsi suratımıza.
    Donanımdan anlasa ne olacak.Şımarması bıdı bıdı konuşması için malzeme olur ona bizim düşündüğümüz gibi ortak birşeyler çıkartıp oradan mubabbete varmayı idrak edebilenleri çok çok az.

    kendilerini deşifre etmemelerinin diğer sebebide aç Türk erkekleri.Mübarek nerde kız görse pirana gibi saldırıo herkes.Kızda haklı tipini şeklini şemalini görmediği cüzdanın kalınlığı görmediği bir erkeğe selam bile vermek ahmaklıktır bu devirde.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
Paykasa
Lastik Fiyatları
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,319
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.