|
Sizce 50 olur mu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Sizce 50 olur mu < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Valla doğru dedin < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Hepsi amerikanın oyunu 😀Bu gidişle dolar 50 değil 500 olur sonra poponuza alacağınız dona 1000 lira verirsiniz.Ataların bir sözü var karpuz yarıldıktan sonra ah vay demeye gerek yok zaten karpuz yarılmış geçmiş olsun..Bu arada gerçekten o doların bu saatten sonra düşücek diyenlere inanmayın hepsi asalak < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Zorla tutuyorlar 50 degil 100 de olur ama ne zaman olur bilemem. Para basarak doları bir yere kadar baskılayabilir. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|