|
Dolap uygulamasından geçenlerde 1 tb m2 ssd aldım. Crucial marka. Satıcı çalışıp çalışmadığından emin olmadığını bu yüzden uygun tuttuğunu söyledi. İade kabul etmiyordu. Açıkçası ilan görselinde çok da güzel görüntüsü yoktu sanki yıpranmış haldeydi. Sıfır fiyatı 2000 liranın biraz üstüydü. Ben 800 küsüre aldım. Taktım bir baktım nerdeyse hiç kullanılmamış. Ben şok tabiiki 😅 ![]() Dün de kulaküstü kablolu kulaklık aldım. Markası hp. Bu yeni üretimlerden değil. En azından 10 yıllık model. Kargo dahil 270 küsüre geldi. Hiç kullanılmamış sıfır kutusunda. Tek sıkıntı benim kafam büyüktür. İnşallah kafamı çok sıkmadan kullanabilirim. HP premium digital headset teszt amiben bemutatok mindent. https://www.youtube.com/watch?si=XXJagCXBH1h25O__&v=_EtNdCD8-KI&feature=youtu.beŞimdilik memnunum uygulamadan. Zaten pek de bir alternatifi yok. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






