Şimdi Ara

Yardim ,Dolandırılmış olabilirim ,toggdan aradığını söyleyen şahıs...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
384
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sabah İnternette teb bankasindan togga ozel kredi kartina 36 ay taksit diye bir ilan gorup numaramı bıraktım.Ogleden sonra bir şahıs 0 554 671 2375 nolu hattan togg genel merkezden aradığını konuyla ilgili yardımcı olacağını söyledi.Bankadan kartım yok dedim limitimi bilmiyorum dedim .Beraber bakalim uygulamayı açın dedi kredi karti oluşturduk. 100 bin limit tanımladı.Bakalim togg ne kadar kredi verecek bir hesap robotu gönderdim WhatsApptan dedi .Ben linke tıklayıp gorseldeki o robotu açtım. Tam o esnada uyandım maalesef .Robottaki hicbir bilgiyi doldurmadim. Sen kimsin vs diyince bankanizla görüşün diyip kapattı. Sonra bankayı aradım herhangi bir harcama olmamış. Yine de bloke koydurdum. Nasil boyle bir aptallik yaptim bilemiyorum .Polise gitmeme gerek var mı?

    Özellikle togg alacak arkadaslar dikkatli olsunlar


    Yardim ,Dolandırılmış olabilirim ,toggdan aradığını söyleyen şahıs...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 20 Eylül 2025; 17:19:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________




  • Bu bilgileri bir sekilde kayit ettilerse, ve bu bilgilerle kart mart olusturabildilerse, sizden sonra da ayni seyi yapabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Bu gorseldeki sayfayı doldurmadim .Sadece wp linkine tıkladım bu gorsel açıldı.Emniyete gitmeye gerek var mı acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kurumsal sirketler WhatsApp tan link gonderip islem yapmazlar. WhatsApp uzeri yapmayin bu islemleri, Togg Genel Merkezineden WhatsApp ile islerini yurutsun? WhatsApp sizin dijital kimliginiz degil baskasininda olabilir.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • İlani nerde gordunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle .Ne deseniz haklısınız. Togg siparişi vermiştim siparişiniz icin aradik diyince uyanmam gec oldu maalesef


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Reasonable Doubt kullanıcısına yanıt

    Sanırım instagramda gördüm reklam şeklinde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ortada bir suc yok dolandirici olsalar da dolandirmaya tessebbus yok. Yani linke basmissiniz killanip kapatmissiniz. Sikayet edilecek bisey yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Bu numarayı nereye şikayet edebilirim ?

    Dolandirici bunlar net




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 20 Eylül 2025; 17:52:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    Ortada islenmis net bir suc olmadan bir sikayette bulunamazsiniz. Eger bulunursaniz, iftira marka degerini asagilama vs sebeplerden yuklu manevi tazminat alirlar sizden. Varsayim uzerinden gidemezsiniz bu hususlarda. Biri dolandirklir sikayet eder o ayri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    Biri beni öldürmeye çalışıyor ben duruma uyanıp şikayetçi olamaz mıyım illa öldükten sonra mı şikayette bulunmam lazım 🤔


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • porsche911gt2 kullanıcısına yanıt

    Öldukten sonra da şikayette bulunamazsiniz zaten. Ama öldurmeye teşebbus diye bir suc var. Siz gene de gidin su numara boyle hapti diye verin ifadenizi polise. Siz bilirsiniz. Burada avukat bi arkadas vardi daha yardimci olabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • Geçmiş olsun genelde bu programların içine keylogger koyuyorlar, telefonu sıfırlayın bı tur ne olur ne olmaz, birde antivirüs programı kurun her ihtimale karşı ilk aylar zaten 1 TL mi ne geçmiş olsun.Sadaka niyetine fırına askıda ekmek yardımı yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Standarttan vazgeçince her adımını 2 kez düşün
  • bugra69 kullanıcısına yanıt

    Evet sıfırladım telefonu .Hakikaten sadakamız varmış .inşllh bir sorun cıkmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.