Şimdi Ara

doğuş oto servis rezaleti okumayan kalmasın (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
30.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar servisten memnun kalmayabilirsiniz sonuçta ordakilerde ücretli çalışan insanlar, bugün varlar yarın yoklar.Önemli olan sizlerin aracınızdan ciddi boyutta şikayetinizin olup olmadığı.Baen2 yıldır vw kullanıyorum servise gittiğimde sıkıntular yaşıyorum ancak aracımdan çok şükür büyük bir rahatsızlık duymadım.Lütfen servisten dolayıda aracları kötülemeyelim.Servis sisteminden bende rahatsızım bunuda vurgulayarak söylüyorum tekrar.
  • dogus otonun yaptıgı sacmalık general kabloyu koparmıs gıdın parayı onlardan alın ne demek ya??hayatta o parayı odemezdım..generalın vermeyecegı gayet acık..sacmalıktan baska bırsey degıl..
  • selam
    okadar gidip gelmişsin artık arabandan bile nefret edecek hale gelmişsindir.
    sonunda 340 tl ye sorunun halolmuş. yine paranı alma teşebbüslerinde bulun ama çok fazla takma kafana.servislerin ne derece fırsatçı yerler olduğunu hepimiz biliyoruz.
    şikayetine çok yakın bir konu benim citroen xsara arabamla başıma gelmişti.
    fransa genel merkeze kadar iletmiştim sorunu.çünkü haftanın 2 günü sıfır aldığım arabayla servisteydim ve kendimi çok kötü hisediyodum.
    sonunda 30 bine aldığım arabayı 1 sene sonra 17 bine sattım çünkü arabanın bir sorunu bitiyo bir sorunu başlıyodu.
    O yüzden diyorm 340 tl ye halolduysa mesele,uzatma fazla.
    Servisden okadar çok şikayet vardıki,bir gün gittiğimde genel merkez bayilik sözleşmesini fesh etmişti.hizmet veremiyorlardı.
    bende garanti kapsamında diye başka şehirlere gidip geliyodum.yaktığım benzinemi yanayım,verdiğim parayamı yanayım,harcadığım zamanmı yanayım....




  • almanyadan cevap geldi biri tercüme ederse memnun olacağım.
    Ref. No.: VW-2008/03-078942 8th April 2008 Dear Mr. xxxxx, Thank you for your recent email. We sincerely regret that you are dissatisfied with the answer given by our importer. Expectations of quality and reliability are high when you purchase a Volkswagen vehicle. Given our high standards in terms ofproduct and service quality and our interest in customer satisfaction, it is always regrettable to learn of circumstances inwhich a customer has cause for complaint. However as all sales and after sales issues are at the complete discretion of our importers, we are not in the position tocomment on the decisions already made by them. Although we know that our reply does not meet your expectations, we cannot give you any alternative view in this case. May werequest your understanding for our decision? We will inform Customer Care of our importer about this correspondence. Yours sincerely,i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Fabio Angeloni Volkswagen AG38436 WolfsburgTel +49 (0) 1805 865579*Fax +49 (0) 1805 329865*Mail to kundenbetreuung@volkswagen.deHomepagehttp://www.volkswagen.de* 14 Cent/Min. aus dem Netz der Dt. Telekom VOLKSWAGEN AGSitz/Domicile: WolfsburgRegistergericht/Court of Registry: Amtsgericht BraunschweigHRB Nr./. Commercial Register No.: 100484Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand PiëchVorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, HorstNeumann, Hans Dieter Poetschmemnun




  • quote:

    Orjinalden alıntı: terrane

    almanyadan cevap geldi biri tercüme ederse memnun olacağım.
    Ref. No.: VW-2008/03-078942 8th April 2008 Dear Mr. xxxxx, Thank you for your recent email. We sincerely regret that you are dissatisfied with the answer given by our importer. Expectations of quality and reliability are high when you purchase a Volkswagen vehicle. Given our high standards in terms ofproduct and service quality and our interest in customer satisfaction, it is always regrettable to learn of circumstances inwhich a customer has cause for complaint. However as all sales and after sales issues are at the complete discretion of our importers, we are not in the position tocomment on the decisions already made by them. Although we know that our reply does not meet your expectations, we cannot give you any alternative view in this case. May werequest your understanding for our decision? We will inform Customer Care of our importer about this correspondence. Yours sincerely,i.V. Michelina Lauriola Maenza i.V. Fabio Angeloni Volkswagen AG38436 WolfsburgTel +49 (0) 1805 865579*Fax +49 (0) 1805 329865*Mail to kundenbetreuung@volkswagen.deHomepagehttp://www.volkswagen.de* 14 Cent/Min. aus dem Netz der Dt. Telekom VOLKSWAGEN AGSitz/Domicile: WolfsburgRegistergericht/Court of Registry: Amtsgericht BraunschweigHRB Nr./. Commercial Register No.: 100484Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Ferdinand PiëchVorstand/Board of Management: Martin Winterkorn (Vorsitzender/Chairman), Francisco J. Garcia Sanz, Jochem Heizmann, HorstNeumann, Hans Dieter Poetschmemnun


    Selam,

    Özetle yaşadığınız olay için üzgünüz. Satış sonrası tüm insiyatif ithalatçı firmadadır. Yine de onlarla irtibata geçeceğiz. Ama şu an için elimizden birşey gelmez...




  • yahu bunların 109 hp liği kaldırmıyo cidden diyorum yaa zor araç klima açtığımız zaman tamam bitti yağ yakması hiç n biçim araç üretirler anlamam nie bu sıkıntı sorun merso da yok da vw de var..
  • senin problem çözüldükten sonra Almanya genel merkez müdahele etmez.Tamir sırasında kablo kopmuş v.s o detaylara girmezler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tezkehan

    Parasıyla rezil olmak isteyen gelecek Türkiye'de yaşayacak :) Hakkını arasan bi sıkıntı aramasan bi sıkıntı.

    Servise gidiyosun arabanı yaptırmaya, bi tarafını yaparken bi tarafını bozuyolar. Hadi kazadır olabilir diyelim ama bunun cezasını tüketiciye çektirmek yazık günahtır, insafsızlıktır. Benimde canım yetkili servisten dolayı çok yandı. Her haftasonu sanayideydim. Şimdilerde aracımda bi arıza olursa kendim yapmaya çalışıyorum. Beni aşan bi konuysa bedavada yapıcak olsa servise değil tanıdığım bildiğim güvendiğim ustaya gidiyorum.

    Allah kimseyi yaptığı işten ve kendinden bezmiş ustayım diyen insanların eline düşürmesin.





    bu türkiyemizin gerçeği..malesef otomobilde de bu böyle diğer sektörlerde de bu böyle..
    adamlar parayı alasıya kadar aldıktan sonra hiç ilgilenmiyorlar...
    buradan hepsine




  • 20 yıldır sırasıyla; 1984 fiat ritmo (uno'nun babası), 1987 tofaş şahin (eski kasa), 1989 tofaş serçe, 1996 tofaş şahins kullandım ve 4 yıldır 2005 fiat doblo 1,3 multijet( 2005 model fakat trafiğe ağustos 2004'de çıktı) kullanıyorum.
    şeytan kulağına kurşun hiçbir sorun yaşamadığımdan tofaş-fiat'tan vazgeçmiyorum.
    arabamı değiştirmem gerekirse gene tofaş-fiat'ı tercih ederim.
    bu tecrübemi aktarmak istedim sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliok -- 9 Nisan 2008; 13:10:33 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aliok

    20 yıldır sırasıyla; 1984 fiat ritmo (uno'nun babası), 1987 tofaş şahin (eski kasa), 1989 tofaş serçe, 1996 tofaş şahins kullandım ve 4 yıldır 2005 fiat doblo 1,3 multijet( 2005 model fakat trafiğe ağustos 2004'de çıktı) kullanıyorum.
    şeytan kulağına kurşun hiçbir sorun yaşamadığımdan tofaş-fiat'tan vazgeçmiyorum.
    arabamı değiştirmem gerekirse gene tofaş-fiat'ı tercih ederim.
    bu tecrübemi aktarmak istedim sadece.

    ya tofaş fiyat parçası heryerde var örnek amcamlarda tempra var geçen amcam önünü dokundurmuş radyötörü zedelemiş ve patlamış sanayi de 100 ytl aldık geçtik bu kadar basit hadi bi alman aracını alalım deli para yaa.




  • Uzun uzun yazılarınızı okudum. Çok kötü bir durum. Geçmiş olsun diyecegim ama geçmemiş...Ben hiç vakit geçirmeden iyi bir avukat tutup verdigim parayı ve hasarın onarımını isterim...Kazanacagınız kesin. Bütün masrafları kaybeden taraf ödüyor. Geçmişte şirkette kullandıgımız BORA nın sol cam elektrik motoru yanmıştı. Kartaldaki servise götürdüm. Degiştirildi..Korkunç bir para ödemiştik...Gözüm faltaşı gibi açıldı.....Biz TOYOTA SERVİSLERDE asla böyle bir olay yaşamıyoruz arkadaşlar. Tanıdıklarınız varsa sorun...TOYOTA servisleri çok çok saygılı....
  • Kardeş geçmiş olsun bizim sanayide dükkanımız var bizimde vw servislere biraz başımız derte doğuştan aldıgımız parçayı servisdeki usta yan sanayi demiş ve parasınıda bizden alcakmıs elde fatura var tabi adam sonunda sesi kesti manevi tazminat accaz..



    Servislerde neler dondugu ortaya adamlar arıza olmayan parçayı değiştirmişler zaten en sonunda da bir çözüm bulunamamış gene zararlı sen çıkmıssın.
    Yapcak da bir şey yok ispatda edemezsin etsen bile zor hemde çok zor
  • Görülüyor ki her markanın kalitesinden ve servisinden hem ileri derecede memnun, hem de ileri derecede şikayetçi olanlar var. Bu da tüm bu kalite ve memnuniyet anlayışının tamamen göreceli olduğunu gösteriyor.

    taşkafa arkadaşım TOFAŞ-FIAT'tan çok memnun olduğunu belirtiyor, fakat ben aynı şeyi söyleyemeyeceğim, hatta tam tersinden yanayım. Bu da her münferit otomobilin kalite puanının ayrı olduğuna işaret. Aynı gün üretilen 1000 otomobilin 1000'inin de kalitesi birbirinden farklı (ISO 9001 hepsi göstermelik, tüm olay civatayı sıkan, boyayı atan, cam fitilini yerleştiren işçinin o anki ruh haline bağlı).

    Kendimden bir örnek daha vermek istiyorum. SEAT'a 8 yıl bindim, servistekilere iyi davrandım, onlar da beni bir kardeşleri, bir arkadaşları olarak gördüler (tatlı dil dostlarım, tatlı dil) ve tüm ama tüm sorunlarımı çok iyi şekilde çözdüler. Gelin görün ki SEAT'ı Türkiye'ye getiren Katalonya Oto da Doğuş Otomotiv'in yan kuruluşu.

    Yani tüm bu olaylar görecelidir. Herkes için farklıdır, herkesin bakış açısına göre değişiyor. Adana'da OPEL Yetkili Bayiinin yaptıklarından ötürü Adana'da hiçkimse OPEL'i sevmez. Ama bu OPEL'in kötü bir marka olduğunu göstermez, çünkü OPEL almak isteyenler Adana'dan alacaklarına 84 km ötedeki Mersin'de alıyorlar. Bu kadar basit. Örnek: Adana OPEL Bayiine telefon ettim: "Merhaba, ben bir OPEL Vectra satın almak istiyorum." Karşımdaki lüks (hafif sosyete) bayan sesi "Ne iş yapıyorsunuz?" .......... Hemen telefonu kapattım. Benim ne iş yaptığımla OPEL Vectra satın almam arasındaki bağlantıyı şimdiye kadar hâlâ anlayabilmilş değilim. Belki de bu garip sorular nedeni ile Adana'da OPEL bu bayiisiyle bir arpa boyu yol alamayacak.

    Unutmayın dostlar, herşey görecelidir. Sizin için 2 şekerli çay pekmez tadındayken kardeşiniz için halen acı olabilir.

    Çok öenmli bir örnek daha vermek isteyeceğim, FIAT ile ilgili. 01 Mayıs 2006'da da ben Grande Punto'yu almıştım, 10.000 YTL kredi 0 faiz (KOÇBANK) ümidiyle gitmiştik, fakat o zaman bize söylenen "sıfır faiz ithal otombillerde geçerli değil". KOÇ grubunun en büyük handikapı varlıklarını borçlu oldukları tüketicileri, yani halkı asla ama asla dinlememeleri. İstediğiniz kadar Fiat'ı arayın, kulak asmıyorlar.

    1997'de Tofaş Şahin S almıştım. Hidrolik direksiyonlu ve merkezi kilitli üretilen ilk Şahin S idi (üretim tarihi 01 Ağustos 1997), araçtaki fabrikadan kaynaklanan kusular olmasaydı bu aracı asla satmazdım, çünkü inanılmaz güzel açmıştım motoru, dörtlü manifold taktırmıştım (efendi cinsinden, züppe tipi değl) ve sayısız gizli aksesuar vardı. İçine hırsız girip PIONEER set ve çantalarımızı çalana kadar tabi. Merkezi kilitler kapılardaki su tahliye delikleri fabrikada açılmadığından içeriye dolan ve dışarı atılamayan yağmur ve oto yıkama suyu nedeni ile kısa devre yapıp kendiliğinden aılmış ve Adana Galeria'daki MM Migros'un kapısının önünde başımıza bu olay gelmişti. Mahkeme, dava, uzlaşma, vb. vb. (o zaman Tofaş'tan Tanju YUNT ilgilenmişti). Elime hiçbirşey geçmeyeceğini anladım. Tofaş Hukuk Departmanı beni düşman gibi nitelendirmeye teşebbüs ediyordu (noter kanalıyla ihtarnameler vb.) halbuki tüm bu olay Milliyet Gazetesine bile (çarpıtılarak, ben mağdur değil, suçlu gösterilerek) yansımıştı.

    Şahin'i "yaşadım" ve 2 yıl bindikten sonra noktayı koydum. Eylül 1997'de 10000 $'a satın aldığım 01 SS 235 plakalı beyaz kuşu Eylül 1999'da 6750 $'a sattım, 8 ay bisiklete bindim ve Temmuz 2000'de SEAT Toledo 1.6 Signum satın aldım. Şahin'e göre bu bir kuantum atlayışıydı. Şimdi imzamdaki aracı kullanıyorum.

    Saygılarımla,

    Taner Göde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 10 Nisan 2008; 8:46:58 >




  • ben hem generale hem de dogusun maslaktaki serivisine gittim her gidişimde de cok emmenun kaldım. hep güleryüzlü bi karsılama war ve sordugunuz her soruya büyük bi sabırla cevap vermeye calısıyorlar. 12de werdigim aracımı 5te gidip geri aldım tertemiz bi şekilde. o gün servisteki bi yıkamacaıyla konustum da bizim araç yıkanan 205.araçmış o gunku, artık yorgunluktan ölmüşler...
    ayrıca citroenin servisine de gittim(gosksenler)kesinlikle aynı karsılama yok vw ile. cok daha ilgisizler. ama satış kısmına iki markadanın da cok ilgiliydi onu söyleyebilirim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Yani tüm bu olaylar görecelidir. Herkes için farklıdır, herkesin bakış açısına göre değişiyor. Adana'da OPEL Yetkili Bayiinin yaptıklarından ötürü Adana'da hiçkimse OPEL'i sevmez. Ama bu OPEL'in kötü bir marka olduğunu göstermez, çünkü OPEL almak isteyenler Adana'dan alacaklarına 84 km ötedeki Mersin'de alıyorlar. Bu kadar basit. Örnek: Adana OPEL Bayiine telefon ettim: "Merhaba, ben bir OPEL Vectra satın almak istiyorum." Karşımdaki lüks (hafif sosyete) bayan sesi "Ne iş yapıyorsunuz?" .......... Hemen telefonu kapattım. Benim ne iş yaptığımla OPEL Vectra satın almam arasındaki bağlantıyı şimdiye kadar hâlâ anlayabilmilş değilim. Belki de bu garip sorular nedeni ile Adana'da OPEL bu bayiisiyle bir arpa boyu yol alamayacak.


    Bu nedenle halen OPEL'i sevmiyorum, ama şehirdışına çıktığımda durum değişiyor.

    T.G.




  • bundan 3-5 yıl önce mais, clio yaya koymadığı teybi (daha doğrusu tek tarafa sarmalı teyp) müşteri Fransa ya şikayet etmiş Fransa da hemen iyisini göndermişti.

    ama şu bir gerçekki Doğuş oto inanılmaz derecede piysadan tepki topluyor.
    hatta gecenlerde bununla ilgili topic açılmıştı.



    quote:

    Orjinalden alıntı: aldas

    senin problem çözüldükten sonra Almanya genel merkez müdahele etmez.Tamir sırasında kablo kopmuş v.s o detaylara girmezler.

  • şu doğuşun elinden bir an önce vw ' nin kurtulması dileği ile
  • quote:

    Orjinalden alıntı: terrane

    Merhabalar,
    Kasım 2007 tarihinde Genaral Otomotivden vw crafter model ticari araç satın aldım. Bir ay kadar sonra araçtan çekiş düşüklüğü şikayetim oldu. Genaral Otoya gittim
    turbo ve direksiyon kutusu degiştirdiler. Aracı test için bilgisayara bağladılar.(Bank 1 ) Hata kaydı verdi.Bunun ne olduğunu sordum.Önemli bir şey değil bu araçta böyle bir sistem yok dediler.Aracımı bana böyle teslim ettiler.Ben yine aracın çekişinde gariplik hissetttim ve tekrar Doğuş Oto Maslak servisine gittim.Şikayetimi anlattım,aracımı burdada bilgisayara bağladılar ve( bank 1 ) denen arıza burda da görüldü.Aracınız arızalı parça değiştirmemiz gerekiyor dendi.Bana bir gün sonrasına randevu verdiler.Aracı tekrar servise bıraktım.Aracımı almaya geldiğimde, aracınız olmadı tahmin ettiğimiz parçada değilmiş arıza dendi.Elektrik tesisatından şüphelendiklerini bunu araştırmaları gerektiğini söylediler.Bu işlemin iki günde sürebileceğini yirmi günde sürebileceğini söylediler.Teknik ekiple yazışacaklarını ve beni tekrar arayacaklarını söyleyip aracımı teslim ettiler.Bir hafta kadar sonra beni aradılar.Aracı iki gün servise bırakmamı söylediler.İki gün sonunda aracı almaya gittiğimde aracınız olmadı ama ısı sensöründen şüpheleniyoruz.Elimizde parça yok şuan sipariş verdik geldiği zaman yine sizi servise çagıracagız dediler.Üç gün sonra yine servise çagırdılar.Tekrar aracı servise götürdüm.
    Üç saat sonra teslim edeceklerini söylediler.Aracımı almaya gittiğimde,aracınız yapıldı fakat garanti kapsamı dışında kaldı 343 YTL ödeme yapmamı istediler.Nedenini sorduğum da daha önce araç üzerinde turbo ve direksiyon kutusu değiştiren General Oto tarafından ısı sensörünün kablosu koptuğu ve bu sebepten dolayı bize bu ödemeyi yapıp paranızı General Otodan alabilirsiniz dendi.Ben bu ödemeyi yaptım aracımı aldım.General Oto servise gittim.Dosyayı inceleyip bana öyle cevap vereceklerini söylediler.Ertesi gün General Otodan aradılar biz size bu para ödemesini yapamayız bizim yaptığımız çalışmalardan dolayı ısı sensörünün kablosunun koptuğunu kabul etmiyoruz dediler.Tekrar Doguş Otomotiv müşteri hizmetleriyle irtibata geçtim.Konuyu burda yazıldığı gibi anlattım.Degerlendirmelerini yapıp bir süre sonra beni aradılar , üzgünüz General Otonun araç üzerinde çalışma yaparken sensör kablosunu kopardığını ispat edemiyoruz kablonun kendiliğinden kopmadığıda belli o yüzden bu işlemi garanti kapsamında sayamıyoruz dendi, ve tarafıma harhangi bir para iadesi yapılamıyacağı söylendi.
    bu durumu okuyan wolksvagenin kapısından geçmez artık.


    general oto yetkili bayii değil mi?




  • passat dan memnunmusunuz? nekadar aldınız?
    1.4 ağır kalıyormu?
    4 yada 5 kişiyle tabii
  • quote:

    Orjinalden alıntı: estamemuchoo

    passat dan memnunmusunuz? nekadar aldınız?
    1.4 ağır kalıyormu?
    4 yada 5 kişiyle tabii



    Volkswagen Passat 1.4 TSI 122 HP aracım var. Haydi Passat Severler Toplanalım forumundayız. Onlarca arkadaş daha aldı aynı otomobilden. Motorundan ve yakıt tüketiminden ben dahil herkes çok memnun. 4 Yetişkin, 2 bebek ve 1 çocukla TEM'de 190'a kadar çıktım, daha da giderdi rahatlıkla ama hanımlar farketti hızlı gittiğimi, ondan ötürü yavaşladım, iyi ki de yavaşlamışım, 143 km/saat hızla radara düştüm. Bir depoyla 850 - 950 km yapabilirsin rahatlıkla. Kilometreye 20 ve 30 Ykr arası yakar şehirdışı ve şehiriçi. Otobanda 6. vitese atıp 100 km/hıza sabitlersen 5.6 litre yakar.

    Ocak ayında 2.000 YTL takas indirimi, özel indirim ve metalik boya hediyesi ile birlikte 49.000 YTL'ye aldım. Şu anda anahtar teslimi metalik renk farkıyla birlikte sanırım 55.000 YTL civarında.

    Foruma bekleriz. Haydi Passat Severler Toplanalım.

    Taner Göde









  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.