Şimdi Ara

DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN NİKOLA TESLA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
17
Cevap
0
Favori
239
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN NİKOLA TESLA
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    10 Temmuz 1856.Reise selam durun!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prosherex -- 10 Temmuz 2015; 14:53:14 >



    _____________________________
  • Yarbay
    5190 Mesaj
    Adam Nikola Tesla'nın doğum gününü hatırlamış. Helal olsun!
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    792 Mesaj
    Edison sisirilmis bir balondur. Asil reyiz Tesla'dir. Reyizin hakki yenmistir.
    Anadolu halki olarak hep mazlumun yanindayiz!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muhafız. -- 10 Temmuz 2015; 15:13:04 >
    _____________________________
    .ÇWErWE:ÖReÇÖTç
  • Yarbay
    2434 Mesaj
    kral insan
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    222 Mesaj
    Elektriğin Babası!



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    SELAM DURUN LAN REİSE HERKES RUTBESİNİ BİLECEK



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4152 Mesaj
    1856'da doğmuş. Ben 1800'lerin sonlarında doğdu sanıyordum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1651 Mesaj
    Ulan underrated diye diye tüm zamanların en ünlü bilim adamı yaptınız adamı.
    |
    |
    _____________________________
    İnanmayabilirsiniz ama bu hesaptan atılan bütün mesajlar uzun sürecek bir sosyal deneyin parçasıdır.
  • Teğmen
    207 Mesaj
    CcC Tesla Reyiz CcC



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    587 Mesaj
    vay benle aynı gün doğmuş
    |
    |
    _____________________________
    Make America Smart Again
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    SELAM DURUN REİSE LAN



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1520 Mesaj
    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RioShui -- 10 Temmuz 2015; 23:58:02 >
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    5 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha
    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha

    block listeme merhaba de liseli ergen



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1520 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: prosherex

    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha

    block listeme merhaba de liseli ergen

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: prosherex


    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha

    block listeme merhaba de liseli ergen

    nolur beni bloklama
    Bizim evde televizyon bozuldu bi tamire gelsene yaa



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Teğmen
    168 Mesaj
    SAHİP CIKALIM TESLA 'YA
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    411 Mesaj

    Ben buradayım. Buradan herkese teşekkürler!
    |
    |
    MUHAFIZ44 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    No light, no hope!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    quote:

    Orijinalden alıntı: prosherex


    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha

    block listeme merhaba de liseli ergen

    nolur beni bloklama
    Bizim evde televizyon bozuldu bi tamire gelsene yaa

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui


    quote:

    Orijinalden alıntı: prosherex


    quote:

    Orijinalden alıntı: RioShui

    Sen elektrik elektronik'e hakaretsin sen en fazla ampul takarsin ornek aldigin kisiye bak onun gibi olucam diyodun intelde calisacakmis ahahaha

    block listeme merhaba de liseli ergen

    nolur beni bloklama
    Bizim evde televizyon bozuldu bi tamire gelsene yaa

    seni elektrik kablosuyla boğarım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    "WENK WENK"




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.