|
Biraz üzdü valla.Neyse alışkınız < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
Biraz üzdü valla.Neyse alışkınız < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Zor bir yolda yürümek mecburiyetinde olan insanlar, yolda yürümeye başlamadan önce gönüllerinde ve zihinlerinde yürümek ve yol almak zorundadırlar. Evvela, bu yolu ben nasıl aşarım, korkusundan kurtularak yola çıktıklarında görürler ki, yol zor da olsa bir müddet sonra aşılmış yürünmüş ve hedeflenen yere gidilmiştir. İşte o zaman, insanların yüreklerinde, aslında yolun zannedildiği kadar zahmetli olmadığına ve bütün sıkıntılı yolların aşılabileceğine dair bir iman doğar.
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
başkaları gibi milletle aram iyi olsun diye kendimizden taviz vererek yok o üzülmesin yok şu kırılmasın diyip omurgasız olacağımıza şerefimizle yalnız kalırız |
| _____________________________ |