Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

DoğuBank esnafı hiçmi dürüstü kalmadı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
95
Cevap
2
Favori
9.945
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Apple - iPhone - iPad >> Diğer >> DoğuBank esnafı hiçmi dürüstü kalmadı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      3728 Mesaj
      11 Temmuz 2013 20:04:01 Konu Sahibi
      Kardesım iphone 4 unu sortunun cebınde unutmus ve havuza atlamıs neys e cıhaz su almıs dogubanka goturdum bugun cıhazı bır kac yere gösterdık 250 tl ye temızlerız dedıler madem oyle parca olarak alırmısınız dıye sorduk aynı yere 100 tl ye alırım dedi bir kaç yere daha soralım o zaman abi dedik ve cıktık
      Neyse baktık ki alayı kazıklayacak adam peşinde 100 cıhaza veren adam gıdıp konusalım dedık adam ne dese ıyı 50 liraya alırım dedı cıhazı e hanı 100 du dedık o ozaman dı dedi vazgectim su an 50 tl vereyım dedı

      Cok verdın saol dedım ve o cıhazı cope atarımda sıze vermem 50 tl ye dedım sonra çıktım


      Not : su an sıvı temaslı cıhazı tanıdık bır telefoncuya bıraktım yarı fıyatına yanı 125 tl cıvarına hallederım. Dedı su an solusyonda cıhaz yarına bellı olcak sonuc


      İkinci olay

      Dun yıne dogubankda bır esnafa samsung galaxy s3 verıp (700 tl ye saydı s3 'ü)
      galaxy s4 ve bır tane de s3 mini aldım fark olarak da 1300 tl odedım
      Adam satarken yemın dıyor abı vallahı bıllahı bız cıhazda 30 bılemedın 40 tl kazanıyoruz
      Bugun verdıgım s3 u senden gerı satın alayım ne kadara verırsın dedım 850 ye satarım dedı hanı 30 bılemedın 40 tl kazanıyordun


      O dundu abi diyor dogubank esanafında halen. Bır kac durust kısı kaldıgını dusunen benım bıle fıkrımı degıstırdıler


      Arkadaslar dogubank da sızın tanıdıgınız durust esnaf varmı veya dogubankda sızınde yasadıgınız benzet olaylar oldumu
      Yorumlarınızı beklıyorum saygılar



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serif61 -- 11 Temmuz 2013; 20:09:21 >



      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      9335 Mesaj
      11 Temmuz 2013 20:14:00
      Doğubankda tek guvendığım yer worldbazaar bazen ps3 oyunu alıyorum kodün kullanılmış çıkıyor hemen tel açıyorum yeni kod falan veriyorlar ilgililer yani müşteriyle.

      Edit:yalnız doğubanktan fazla alışveriş yapmam dediğin gibi pek güvenilmez oradakilere



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      124 Mesaj
      11 Temmuz 2013 20:25:15
      Bir kere ağzım yandı oradan bir daha birşey almayı bırak önünden geçmem.
      Dürüst adam yok orada hepsi süper çakal tipler.
      |
      |
    • Yarbay
      3728 Mesaj
      11 Temmuz 2013 20:34:07 Konu Sahibi
      Ya ben cok alışverıiş yaptım ordan yuzlerce alısverısım. Olmustur bır kac ahbap bıle edınmısım orda ama gel gorki adamlar resmen musterılerıne yolunacak kaz olarak bakıyorlar vallahi billlahi adamlar çakal resmen ya bir daha asla ordan alışveriş yapmam kimseye de tavsiye etmiyorum işleri güçleri 3 kağıt



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Not
      11 Temmuz 2013 20:37:48
      Çok gerekli değilse yanından bile geçmeyin oranın.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      MUSTAFA KEMAL'İN ASKERLERİYİZ !

      iPhone 3GS 8GB Black- iPhone 4 16GB Black-iPhone 4S 16GB Black-iPhone 5 32GB White-
      Lenovo IdeaPad Y500 [GT750M] SLI
      -iPad Mini 32GB White-
    • Yarbay
      3914 Mesaj
      11 Temmuz 2013 20:53:53
      Dogubank ve yazicioglundan pek alisveris yapmayin



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

      Xiaomi Redmi 4 Prime

      AMD RYZEN 5 1600 3.7 Ghz / Gigabyte GTX 1060 6 GB Xtreme Gaming / Gigabyte B350M Gaming 3 / 2 x 8 GB Kingston HyperX Fury 2666 MHZ / Samsung 850 EVO SSD / High Power 600W PSU / NZXT S340 Elite

    • Yarbay
      6827 Mesaj
      11 Temmuz 2013 21:02:27
      Pahalı elektronik cihazları mümkün olduğunca büyük teknoloji marketlerinden ya da yetkili satıcılardan satın almaya gayret ediyorum. Garanti konusunda sıkıntı yaşamamak için bu yolu terciih ediyorum. Kaldı ki teknoloji marketlerinden iyi taksit seçenekleri ve güzel kampanyalar eşliğinde makul fiyatlara iyi ürünler satın almak mümkün.

      Benim için Doğubank ancak PS3'e oyun, tablete-telefona kılıf-jelatin almaktan ve arada girip vitrinlere bakıp çıkmaktan ibaret olan bir yer.
      _____________________________

      oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
      Kim ulan bu Erol Egemen?
    • Yarbay
      7965 Mesaj
      11 Temmuz 2013 21:05:28
      Ps3 üme oyun ve tamir ettirdiğim bir yer var ps3 oyun diye baya iyilerdir



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________


      İphone 7 32GB Mat Siyah
      Playstation 4 500GB l Psn:Omers25
      Xbox One 500Gb l Gamertag:Omers25
    • Yarbay
      3728 Mesaj
      11 Temmuz 2013 21:28:22 Konu Sahibi
      artik bende akillandim diyelim gercekte adamlarin dusuncesi ticaret yapmak degilde insanlari somurmekmis bunu simdi anladim yazik yaaa



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1632 Mesaj
      11 Temmuz 2013 21:43:45
      quote:

      Orijinalden alıntı: Polemik

      Pahalı elektronik cihazları mümkün olduğunca büyük teknoloji marketlerinden ya da yetkili satıcılardan satın almaya gayret ediyorum. Garanti konusunda sıkıntı yaşamamak için bu yolu terciih ediyorum. Kaldı ki teknoloji marketlerinden iyi taksit seçenekleri ve güzel kampanyalar eşliğinde makul fiyatlara iyi ürünler satın almak mümkün.

      Benim için Doğubank ancak PS3'e oyun, tablete-telefona kılıf-jelatin almaktan ve arada girip vitrinlere bakıp çıkmaktan ibaret olan bir yer.

      Helal kardeş çook doğru demişsin.Dediğin gibi zaten büyük dev elektronik marketlerde hertürlü karta farklı güzel indirimli taksit imkanları varken ne gerek var çakal çukal insanlardan neyi büdüğü belli olmayan ürünleri almak nekadar güvenilirki zaten bilemezsin ürünün içi açılmışmıdır yada tamir görmüşmüdür vb..Anca aksüsear için gidilir.
      _____________________________





    • Yarbay
      3728 Mesaj
      11 Temmuz 2013 21:51:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: cefe34

      quote:

      Orijinalden alıntı: Polemik

      Pahalı elektronik cihazları mümkün olduğunca büyük teknoloji marketlerinden ya da yetkili satıcılardan satın almaya gayret ediyorum. Garanti konusunda sıkıntı yaşamamak için bu yolu terciih ediyorum. Kaldı ki teknoloji marketlerinden iyi taksit seçenekleri ve güzel kampanyalar eşliğinde makul fiyatlara iyi ürünler satın almak mümkün.

      Benim için Doğubank ancak PS3'e oyun, tablete-telefona kılıf-jelatin almaktan ve arada girip vitrinlere bakıp çıkmaktan ibaret olan bir yer.

      Helal kardeş çook doğru demişsin.Dediğin gibi zaten büyük dev elektronik marketlerde hertürlü karta farklı güzel indirimli taksit imkanları varken ne gerek var çakal çukal insanlardan neyi büdüğü belli olmayan ürünleri almak nekadar güvenilirki zaten bilemezsin ürünün içi açılmışmıdır yada tamir görmüşmüdür vb..Anca aksüsear için gidilir.

      simdi sen soyledin de aklima geldi orda yine bir baska esnaf bana bir cihaz saticakti sifir diye baltim ekranda jiletini yok bu sifirmi dedim evet dedi sarj soketinin girisine baktim pislik dolu bu ne dedim begenmiyorsan alma diye cikisti bana birde azarladi



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      4192 Mesaj
      11 Temmuz 2013 22:00:38
      Sadece doğubankta değil heryerde var bu şerefsizlerden,izmirde çankayada aynı tipte telefoncular var,hepsi aynı yere telefoncu dükkanı açmış,bilmeyen adama geçir babam geçir,sorsan adama abi müslümanım diyecek,elinde telefonla ola ki satmaya kalk utanmasa geç tezgahın arkasına diyecek yani o derece iyi niyetlisini bunca yıldır görmedim,katıksız hepsi şerefsiz işini layıkıyla yapan yerler var ama bunların hemen hemen hepsi çankayada değil,telefoncuların mekanları değil,bu tür yerlerden anca kılıf alınır,şarj aleti alınır,kapak alınır vs. ötesi yok yani öbür türlü malınızı satsanızda dert ordan satın alsanızda yarısınında ne dediğini anlamıyorsunuz zaten,öyle tipler yani hiç bulaşmayın temiz temiz internetten satın kendi cihazınızı elden verin daha ucuza verin ama böyle şerefsiz haysiyetsiz aynı babadan oğula peydahlanmışlara birşey satmayın.
      _____________________________





    • Emekli Yönetici
      3298 Mesaj
      11 Temmuz 2013 22:01:56
      Taaa gencken yedigim kaziklar yuzunden. Yazicioglu ve dogubankta urunleri piyasa fiyatinin 400 TL altina versinler yine ugramam, ugrattirmam cevreme. Hepsi icin demiyorum ama acliktan olseler yazik demem.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1632 Mesaj
      11 Temmuz 2013 22:03:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: serif61


      quote:

      Orijinalden alıntı: cefe34

      quote:

      Orijinalden alıntı: Polemik

      Pahalı elektronik cihazları mümkün olduğunca büyük teknoloji marketlerinden ya da yetkili satıcılardan satın almaya gayret ediyorum. Garanti konusunda sıkıntı yaşamamak için bu yolu terciih ediyorum. Kaldı ki teknoloji marketlerinden iyi taksit seçenekleri ve güzel kampanyalar eşliğinde makul fiyatlara iyi ürünler satın almak mümkün.

      Benim için Doğubank ancak PS3'e oyun, tablete-telefona kılıf-jelatin almaktan ve arada girip vitrinlere bakıp çıkmaktan ibaret olan bir yer.

      Helal kardeş çook doğru demişsin.Dediğin gibi zaten büyük dev elektronik marketlerde hertürlü karta farklı güzel indirimli taksit imkanları varken ne gerek var çakal çukal insanlardan neyi büdüğü belli olmayan ürünleri almak nekadar güvenilirki zaten bilemezsin ürünün içi açılmışmıdır yada tamir görmüşmüdür vb..Anca aksüsear için gidilir.

      simdi sen soyledin de aklima geldi orda yine bir baska esnaf bana bir cihaz saticakti sifir diye baltim ekranda jiletini yok bu sifirmi dedim evet dedi sarj soketinin girisine baktim pislik dolu bu ne dedim begenmiyorsan alma diye cikisti bana birde azarladi

      Kardeş adamlar kaşar olmuşlar art damarları çatlamış bunlardan esnaf değil olsa olsa prana yada yam yam olur. Zaten tiplerine bak hep at hırsızı dağdan yada köyden gelmişler artık hangi parayla toplayıp buluşturmuşlarki handa ürün satıyorlar.Zaten işler düşmüş dükkana müşteri girdiğinde kek gözüyle bakıyorlar en dandik malı bile allayıp süsleyip ayak üstü yerleştirirler animallah oyüzden uzak durun çöpe atıcak paranız varsa bari çöpe değilde kimi kimsesiz olana verin hayır işleyin okadar işte anlayın yani..
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      3728 Mesaj
      11 Temmuz 2013 22:05:18 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Emre79

      Sadece doğubankta değil heryerde var bu şerefsizlerden,izmirde çankayada aynı tipte telefoncular var,hepsi aynı yere telefoncu dükkanı açmış,bilmeyen adama geçir babam geçir,sorsan adama abi müslümanım diyecek,elinde telefonla ola ki satmaya kalk utanmasa geç tezgahın arkasına diyecek yani o derece iyi niyetlisini bunca yıldır görmedim,katıksız hepsi şerefsiz işini layıkıyla yapan yerler var ama bunların hemen hemen hepsi çankayada değil,telefoncuların mekanları değil,bu tür yerlerden anca kılıf alınır,şarj aleti alınır,kapak alınır vs. ötesi yok yani öbür türlü malınızı satsanızda dert ordan satın alsanızda yarısınında ne dediğini anlamıyorsunuz zaten,öyle tipler yani hiç bulaşmayın temiz temiz internetten satın kendi cihazınızı elden verin daha ucuza verin ama böyle şerefsiz haysiyetsiz aynı babadan oğula peydahlanmışlara birşey satmayın.

      sarj cihazi demissiniz ya daha once araba icin cakmak sarji aldim bir kac kez bu aksesuar desteklenmiyor diyordu en son birine bak boyle oluyor dedim abi bunu al bunda oyle sorun olmaz dedi ve elime bir arac sarji tutusturdu
      evet adam hakli cikti sarj desteklenmiyor demedi cunku hic calismadi sarj cihazi :-)))



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________





    • Yarbay
      4192 Mesaj
      11 Temmuz 2013 22:07:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: serif61


      quote:

      Orijinalden alıntı: Emre79

      Sadece doğubankta değil heryerde var bu şerefsizlerden,izmirde çankayada aynı tipte telefoncular var,hepsi aynı yere telefoncu dükkanı açmış,bilmeyen adama geçir babam geçir,sorsan adama abi müslümanım diyecek,elinde telefonla ola ki satmaya kalk utanmasa geç tezgahın arkasına diyecek yani o derece iyi niyetlisini bunca yıldır görmedim,katıksız hepsi şerefsiz işini layıkıyla yapan yerler var ama bunların hemen hemen hepsi çankayada değil,telefoncuların mekanları değil,bu tür yerlerden anca kılıf alınır,şarj aleti alınır,kapak alınır vs. ötesi yok yani öbür türlü malınızı satsanızda dert ordan satın alsanızda yarısınında ne dediğini anlamıyorsunuz zaten,öyle tipler yani hiç bulaşmayın temiz temiz internetten satın kendi cihazınızı elden verin daha ucuza verin ama böyle şerefsiz haysiyetsiz aynı babadan oğula peydahlanmışlara birşey satmayın.

      sarj cihazi demissiniz ya daha once araba icin cakmak sarji aldim bir kac kez bu aksesuar desteklenmiyor diyordu en son birine bak boyle oluyor dedim abi bunu al bunda oyle sorun olmaz dedi ve elime bir arac sarji tutusturdu
      evet adam hakli cikti sarj desteklenmiyor demedi cunku hic calismadi sarj cihazi :-)))

      O da iyimiş ozaman şarj cihazıda almamak lazım.
      |
      |
      _____________________________





    • Yarbay
      3728 Mesaj
      11 Temmuz 2013 22:10:10 Konu Sahibi
      yok yok harbiden ordan birsey alinmazmis artik anladim adamlarda esnaflik kalmamis vallahi bak



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serif61 -- 11 Temmuz 2013; 22:10:29 >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2540 Mesaj
      11 Temmuz 2013 23:53:20
      bu sadece doğubankta değilki.. Hepsinin günahını almak istemiyorum ama artık telefoncuların bi çoğu adam kazıklamak üzerine kurulmuş yerler.. bu gün telefonumun kasası zarar gördüğü için yurt dışından kasa siparişi verdim, kendim uğraşmak istemediğimden dolayıda gidiyim bi telefoncuya veriyim değiştirsin dedim.. 20 lira da atarım en fazla diye düşünürken 2 3 telefoncuya sordum en iyi söyleyen 35 lira dedi.. yahu diyorum alt tarafı 2 vida söküceksin.. yok abi bunun anakartı varda bilmem nede.. görende en baştan telefon yapıcak sanar.. 20 lirayı beğendiremedik.. geldm evde kendim değiştirdim param cebimde kaldı.. ondan sonrada iş yok diye isyan ederler...
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      6870 Mesaj
      11 Temmuz 2013 23:57:45
      Geçmiş Olsun
      _____________________________

    • Yarbay
      3728 Mesaj
      12 Temmuz 2013 00:02:10 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: XanthiN

      Geçmiş Olsun

      Tsk ederım



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    Hızlı Cevap




Reklamlar
nice türkiye
son dakika
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
web tasarım
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,312
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.