Şimdi Ara

DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
3.071
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 32
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 32 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Sheldon-Cooper (5 mesaj) hamza5806 (5 mesaj) Last Troll Bender (4 mesaj) @YAHYA@ (4 mesaj) ufo (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (28 mesaj) Mobil (9 mesaj) Mini (4 mesaj) (1 mesaj) (9 mesaj)
  • @
50 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • O kadar libyaya girildi yanlis siyasetle tum dunya karsimiza alindi dolar euro arttı ama yine de hiçbir sonuc alinamadi aylardir da tık yok bu konuda

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Birileri mal varlığının açıklanması ile tehdit edilmiş olabilir yine.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yunanistan'a kafa tutuyorduk, milli davaydı, mavi vatandı. Tırt.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Milletin gazının alınmasıyla görev başarıyla tamamlandı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gemiler oradan çekilince açıklama şu şekildeydi: gemiler bakım için geri çekildi. sonra bir baktık ki kendimizi karadenizde bulmuşuz

  • "Pısst!" yaptı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün gazı dövlet büyüklerimiz çıkarıyor ya, nankörlük yapmayın DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV 

  • Gaz bulundu ama deliği açık bırakınca uçtu gitti maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gaz yandı bitti kül oldu DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV 

  • Bunlar bu gazla aya çıkacak aynı resimdeki gibi buna da inanan AKP li çıkar mı


    DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bjkyener -- 8 Ekim 2021; 21:0:41 >
  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    Yapraklarin alkisladigina inanan herseye inanir DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • NE ZAMAN GAZ ARAYIP BULSALAR DOĞALGAZA ZAM GELİYOR. GERÇİ BULDUK DEDİKLERİ DE ŞÜPHELİ YA. NEYSE.. AMAN ARAMASINLAR Bİ ZAHMET.

  • -Türkiye’den Oruç Reis sismik araştırma gemisi için yeni NAVTEX.

    Antalya Navtex İstasyonu, Oruç Reis sismik araştırma gemisinin yapacağı sismik araştırmalar için Doğu Akdeniz’de 16 Aralık tarihine kadar NAVTEX ilan etti.


    DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV
  • DARTH_BLACK kullanıcısına yanıt
    Oha devlet beni bekliyormuş herhalde yazdıklarımı politika olarak kullanıyorlar

    2. Tavsiyem suriyeden cekilin narko cihatçılari rusya buharlastirsin kurtulalim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DARTH_BLACK kullanıcısına yanıt

    Çok tartışılan bir alanmış DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV 


    Kıbrıs Türkiye arası.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 8 Ekim 2021; 23:35:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan Yunanistan ile İstişari görüşmeler sürüyor. Ondan gaz aramaya ara verildi diye biliyorum. Karşılıklı gaz aramama olmuyor bu görüşmeler sırasında.


    Geçen bizimkiler Yunanistan'a gitmişti bu yakınlarda'da Yunanlar ANkaraya gelecekler. Çözüm olacağını pek sanmıyorum ama işte öyle görüşülüyor karşılıklı...



    DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAV
    DOĞU AKDENİZ GAZ ARAMALARI NOLDU YAVwww.hurriyet.com.tr
    İstişari görüşmeler Ankara’da sürecek
    https://www.hurriyet.com.tr/dunya/istisari-gorusmeler-ankarada-surecek-41908098



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0zkanK. -- 9 Ekim 2021; 1:35:46 >
  • Çıktı 2023 de evlere paket servis yapacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bjkyener kullanıcısına yanıt

    kafalarına aldıkları çay darbeleriyle her şeye inanırlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suriye'de Suleyman Sah Turbesi ne olduysa, S-400'lerin konuslandirilmasi ne olduysa, Ege'deki Turk adalari ne olduysa aynisi oldu. Azari yiyince topuk...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hulkibey -- 9 Ekim 2021; 2:36:36 >
  • Ben biliyorum. Sonuç hiç.

    Seçim zamanı merak etme yeni bulgular yeni müjdeler gelir.Bekle

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.