Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Dodge Viper RT/10....King is back...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
238
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Dodge Viper RT/10....King is back...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4811 Mesaj
    Saatlerce geceli gündüzlü çalışmalarımdan sonra eski model ve render arasında gerçekten büyük bir fark yaratmış bulunuyorum. Yorum yapan herkese şimdiden teşekkürler....




    |
    |
    _____________________________
    www.kbsvisuals.com - KBS visuals | Filmmaking and Photography Services
  • Yarbay
    2652 Mesaj
    gene tebrikLer gene basarıLı bi caLısma oLmus seni Dodge'a dizaynır oLarak vermek Lasım.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4811 Mesaj
    DH t-shirt'ü ile çalışırım walla
    |
    |
    _____________________________
    www.kbsvisuals.com - KBS visuals | Filmmaking and Photography Services
  • Mesut Çevik
    7757 Mesaj
    Kolduklar biraz yapay ön lambalarda öyle sanki ışık yansıması olmamış gibi ve texture lerde 8 bitmi ne o öle yaw

    Sankim 3D MAX uzmanı gibiyim demi aslında hiç bişi bilmem salladım
    |
    |
    _____________________________
    Ödüller, Soru-Cevap yayınları ve fazlası https://twitch.tv/mesutcevik
  • Yarbay
    2652 Mesaj
    evet koLtukLar cok goze carpıyor.Artık senin eLinden cıkma baska aracLarı bekLiyoruz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4811 Mesaj
    Bekleyin abi uzun sürüyo bu işler....Ama bu araba benim için çok büyük tecrübe oldu
    |
    |
    _____________________________
    www.kbsvisuals.com - KBS visuals | Filmmaking and Photography Services
  • Yüzbaşı
    978 Mesaj
    off abi harika yapmışsın valla kutluyorum seni.
    ya biz niye yapamıyoz ki böyle şeyler kardeşim? kurcalıyodum bi ara ama nereye kadar? adam akıllı bişey yapamadım tabi.
    Rhino 3D ile bilgisayar masamı ve kütüphanemi çizebilmiştim adam akıllı olarak bi tek. 3dsmax tutoriallerini filan az çok yapabiliyoduk ama o kadar. dur bakem bişey çiziyim dediğimde ise olmuyordu tabi sadece masa kitaplık gibi şeyleri çizebiliyodum yani. sonra da unuttum gitti, bi daha bakmadım. max'in cdsini kaybettim zaten...
    neyse abi ya kolay gelsin sana ben daattım biraz konuyu kusura bakma
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2740 Mesaj
    tebrikler dostum benim dedemin bi ford taunus'u var ona da bi el atıversene be
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    13 Not
    Hojam süper.Öncelikle tebrikler. Sonra haddimiz olmayarak eleştirmeye gelirsek Koltuklara şu nokta efektini uygularsan gerçeğe yaklaşır. Bir de orta konsolla direksiyonun rengini parlak kahverengi yaparsan mükemmel ama mükemmel olur. Arkadaşlara katılıyorum ön yansıma da sorun var. Sol ön farda da aynı değerde yansıma olması lazım. Güneş vuruyorsa farın içi gözükür. Ama ilk çalışman için mükemmel daha ne diyelim
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    13 Not
    Ha bu arada cantlara ve yan tarafa kime bişi diyemez herhalde. Çok iyiler
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    653 Mesaj
    Süper valla. Bir de render'siz halini atsana. Merak ettim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1468 Mesaj
    tebrikler dostum...
    |
    |
  • Yarbay
    4811 Mesaj
    Ok rendersız halini de yollarım.Bu arada msj atan herkese teşekkür ediyorum.Yorumlarınız için tekrar teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
    www.kbsvisuals.com - KBS visuals | Filmmaking and Photography Services
  • Yüzbaşı
    510 Mesaj
    Bide eski halini koysanızda farkı anlasak..
    Ama yinede güzel görünüyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi §cuLPtuRe® -- 22 Aralık 2004, 23:41:02 >
    |
    |
    _____________________________
    İmzanız profilinizdeki "Demek istedigim" bölümüne taşındı. Lütfen imzanızı kurallara uygun hale getiriniz.
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    valla helal demekten baska bısı yok..aslında bende cızdıgım mutfak salon gıbı seylerı koysam:)..
    |
    |
    _____________________________
    BeşiktAŞK
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
haberler
SEO
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.