Şimdi Ara

DOBLO 1,3 MJ Mİ? 1,9 JTD TAVSİYE (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.877
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sonuçta doblo hız yapmak için alınacak bi araç değil ticari araç o yüzden daha ekonomik olan 1,3 daha iyi kesinlikle.
  • Öncelikle merhaba bir sürü arkadaş burada fikir beyan etmiş haklı olanlarda olmayanlarda var Doblo gibi bir araç için 1.3 motor oldukça sağlam ve iyi çekişi olan bir seçenek

    Hem fiyat aralığı olarak oldukça iyidir düşünldüğü gibi dızel teknolojisinin uçurum fiyatları yok .Yakıt konusunda tasarrufu fena değil donanım olarakta 1.9 araçtan beklediğiniz tüm özellikleri size verebilir.

    Teknik donanım olarak özellikleriniwww.fıat.com.tr adresinden bakabilirsiniz .Ancak beni tavsiyem bir fiat çalışanı olarak test sürüşünü gerçekleştirmenizdir

    Bagaj hacmi için ne düşünüyorsunuz bilemiyorum.Aracı binek olarak mı kullanmak istiyordunuz yoksa ticari mi ?

    Çok çeşitli biçimlerde satış seçenekleri var bana ulaşırsanız yardım edeceğime emin olanbilirsiniz !














    quote:

    Orjinalden alıntı: ÖMERLİ

    ARKADAŞLAR SIFIR DOBLO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM.FAKAT SATICI ISRARLA 1,3
    MULTIJET TURBO ÖNERİYOR. BİZ DİZEL ARABA İÇİN 1,9 MOTOR DÜŞÜNMÜŞTÜK.
    KULLANANLARDAN VEYA SATAN ARAKADAŞLARDAN

    ACİL TAVSİYE BEKLİYORUM...

    TEŞEKKÜRLER




  • kastalia sana gerek yoktu
    biz arkadaşa yardımcı oluyorduk
    neyse iiki geldin
    lütfen bi daha böle uzun süreli ayrılma


    kesinlikle 1.9 jtd derim
    adı üstünde jet turbo diesel
  • 1.9 aslında oldukça iyi bir araç 195 km hıze çok rahat çıkan ve savrulma yapmayan bir motor seçeneği

    ancak gerek bandrol ve gerek yakıt olarak müşteriyi biraz üzebilir maddi olarak eğer olsun ben razıyım diyorsanız 1.9 alınabilir
    .

    Ancak 1.3 araç için dediğim gibi iyi bir teknoloji opel de bizden alıyor 1.3 jtd leri :) o yüzden daha fazla tartışmıyım ben .Espri bir yana Doblo da 1.3 çok satıyoruz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    quote:

    Orjinalden alıntı: sword


    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun


    Bu Linkten İki Motor Arasındaki Farkı Görebilirsin ! http://www.doblo.com.tr/teknik.htm




    iyi tamam da benim dediğimden farklı bir şey mi yazıyor orda


    tork değerlerine baktınmı ?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sword


    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    quote:

    Orjinalden alıntı: sword


    quote:

    Orjinalden alıntı: [emk]m.C.k Usta


    arada 30bg gibi bir güç ve oldukça fazla tork farkı var
    şanzımanı ne kadar kısa oranlı yaparsan yap o farkı kapatamazsın.
    multijet şehir içi için jtd şehir dışı için daha uygun


    Bu Linkten İki Motor Arasındaki Farkı Görebilirsin ! http://www.doblo.com.tr/teknik.htm




    iyi tamam da benim dediğimden farklı bir şey mi yazıyor orda


    tork değerlerine baktınmı ?


    biri 180 tork, diğeri 205 tork 25 tork fazla




  • Ticari acarlarda yeni nesil (common-rail) sisteme sahip motor konulmasına karsıyım!Normal turbolu olması gerekir!common-railler normal dizellere ve turbo dizelere oranla daha hassas bir yapıya sahip.Ticari araclarıda hassas kullanamazsın sonucta!Daha cok yol katedecegine gore daha saglam motor lazım!Ulkemizde malesef bu ticari (dolandırıcı) kafa yapısı oldukca boyle araclara binmek cok tehlikeli!Gecende dayımınoglu eurodizel diye aldıgı mazot sonucu servise 5 milyar para odemek zorunda kaldı!valfler dahil tum yakıt sistemi degisti!(pompa enjektor,depo vs....)Arac 1.5dci clio idi!Tuprasın mazotu gercekten cok kaliteli ve hile yapılmamıs tupras mazotuyla bu tur arabaları gonul rahatlıgı ile kullanabilirsiniz!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gkkt

    Ticari acarlarda yeni nesil (common-rail) sisteme sahip motor konulmasına karsıyım!Normal turbolu olması gerekir!common-railler normal dizellere ve turbo dizelere oranla daha hassas bir yapıya sahip.Ticari araclarıda hassas kullanamazsın sonucta!Daha cok yol katedecegine gore daha saglam motor lazım!Ulkemizde malesef bu ticari (dolandırıcı) kafa yapısı oldukca boyle araclara binmek cok tehlikeli!Gecende dayımınoglu eurodizel diye aldıgı mazot sonucu servise 5 milyar para odemek zorunda kaldı!valfler dahil tum yakıt sistemi degisti!(pompa enjektor,depo vs....)Arac 1.5dci clio idi!Tuprasın mazotu gercekten cok kaliteli ve hile yapılmamıs tupras mazotuyla bu tur arabaları gonul rahatlıgı ile kullanabilirsiniz!

    tüpraşın mazotu kalite ama kükürt oranı çok yüksek
    ancak temmuz ayında 50 ppm lik mazot üretecekmiş
    arkadaşa herhalde kaçak mazot yada sulu mazot vermişler eurodiesel diye




  • 1.9 tabiki
  • yeni ötv oranlarından sonra
    karar değiştirdim
    1.3 multijet
  • mantıklı yapmışın ben gidip 2litre araba aldım şimdi sıkıntısını çekiom 2000model arabanın vergisi yıllık 950milyon
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    mantıklı yapmışın ben gidip 2litre araba aldım şimdi sıkıntısını çekiom 2000model arabanın vergisi yıllık 950milyon

    ben 1.9 jtd kullanıyoyum 29000ytl ye 18 martta almıştım şimdi tahminim 43-45000 ytl olacak
    1.3 multijeti istemeyerek topik'i açan arkadaşa önerdim
    aslında performans açısından 1.3 ile 1.9 arasında baya fark var
    1.9jtd performans konusunda 2 lt benzinliyi aratmaz
    1.9 jtd doblonun yıllık mtv si 667 ytl
    1.3 multijet doblonun yıllık mtv si 444 ytl
  • ARKADAŞLAR HERKESE ÇOK TEŞEKKÜRLER

    BAYAĞI BİR FİKİR SAHİBİ OLDUM.İKİ MODEL DE DÜŞÜNÜLEBİLİR.

    EKONOMİK OLURSA 1,3

    SÜRAT İSTENİYORSA 1,9

    TEŞEKKÜRLER
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.