Şimdi Ara

Dizel KIA larda EGR iptali ve Yakıt ekonomisi.. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
103
Cevap
0
Favori
31.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha neyi idda ediyorsunuz
    Adam çıkmış ben bu işi yapıyorum isteğiniz performans
    ve yakıt ekonomisi ise ben bunu size sağlıyorum diyor.
    Tabiki herşeyin bir bedeli olacak bence size ben 50 liraya
    bu aleti motora takıyorum dese siz yine yan çizersiniz ( pahalı gelir )
    Hatta memlun kalmazsanız paranızı da iade ederim diyor
    tabi herhalde 10bin km sonra geri dönüp de ben bundan memlun
    değilim derseniz herhalde değiştirmez.
    Adam bütün yüreği bütün samimiyeti ile çıkmış buraya
    siz bence ne istediğinize karar verin.

    Bende ilk başlarda konuya biraz önyargılı yaklaştım ama
    adam 1-2 yıldır bu sitede kendini tanıtmaya çalışıyor, herhalde
    buradan giden bir tane müşterinin bu sitede herhangi bir yere olumsuz
    bir msj yazması bence 2 yıllık emeğini çöpe atması demek olur

    Mehmet kardeş araba alır almaz ilk işim arabayı alıp yanına geleceğim
    senle önce güzel bir pazarlık edeceğim sonra chip mi takıyorsun
    box mu takıyorsun ne takacaksan yaptıracağım sonra memlun
    kalmazsam burada yaygarayı koparıcam




  • superonline@
    2. paragrafınızı anlamadım

    isteyen istediğini yaptırsın, ama sorduğum sorulara cevap verilmiyor yada kaçamak cevaplar veriliyor, sonra bana güvenden bahsediliyor.

    ne yani, ben 3 senedir burdayım, iş sidik yarışına dönecekse benim mesajım daha fazla, benim referansım daha fazla, ben daha uzağa işerim... buna benzer bir konuşma yapmadım şu ana kadar, yapmicamda, ama yapıldığına her mesajda şahit oluyorum

    vaktim boşa gidecekse niye uğraşayım, çok müşteri memnuniyetine önem veriyosa gelsin evin önüne orda halletsin arabaya napacaksa o zaman.araca olayı uygulatıp memnun kalmama süreci ile olayı iptal etme arasında geçen dönemde zaman + para kaybı var.ayrıca 10bin km falan diyen olmadı, 1000 kilometre bile demedim, niye laflar başka yönlere çekiliyor.köşeye sıkışınca saldır, 2-3 deyim falan kullan, kaç. saldırı en kötü savunmadır, duymuşsunuzdur.ben bu forumda ya insanlara yardım ederim yada soru sorarım, boş mesaj atmam, reklam yapmam.yapanada laf etmem, herkes istediğini yapmakta özgür, ama sorgularım neden böyle neden şöyle...denemek gerek dimi?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Superonline1

    Arkadaşlar daha neyi idda ediyorsunuz
    Adam çıkmış ben bu işi yapıyorum isteğiniz performans
    ve yakıt ekonomisi ise ben bunu size sağlıyorum diyor.
    Tabiki herşeyin bir bedeli olacak bence size ben 50 liraya
    bu aleti motora takıyorum dese siz yine yan çizersiniz ( pahalı gelir )
    Hatta memlun kalmazsanız paranızı da iade ederim diyor
    tabi herhalde 10bin km sonra geri dönüp de ben bundan memlun
    değilim derseniz herhalde değiştirmez.
    Adam bütün yüreği bütün samimiyeti ile çıkmış buraya
    siz bence ne istediğinize karar verin.

    Bende ilk başlarda konuya biraz önyargılı yaklaştım ama
    adam 1-2 yıldır bu sitede kendini tanıtmaya çalışıyor, herhalde
    buradan giden bir tane müşterinin bu sitede herhangi bir yere olumsuz
    bir msj yazması bence 2 yıllık emeğini çöpe atması demek olur

    Mehmet kardeş araba alır almaz ilk işim arabayı alıp yanına geleceğim
    senle önce güzel bir pazarlık edeceğim sonra chip mi takıyorsun
    box mu takıyorsun ne takacaksan yaptıracağım sonra memlun
    kalmazsam burada yaygarayı koparıcam


    Buyrun gelin..




  • NE İSTEDİĞİNİZİ BİLMELİSİNİZ

    GÜÇ İSTEYORSANIZ
    ELİNİZİ CEBİNİZE SOKACAKSINIZ
    VE MOTORDAKİ AŞINMALARIN DAHA
    HIZLI OLACAĞINA KENDİNİZİ HAZIRLAMALISINIZ
  • sadece bir sorum üzerine dönüyor olay, hala yakıt tüketimi nasıl 10 litreden 8 litreye düşecek, motor ömrü nasıl olacak da 2 kat artacak gibi sorularım var, iddia ediliyorsa ispatıda yapılmalı
  • Selamlar,

    Mehmet arkadaşım , benim KIA Rio 110bg 1.5CRDI motorda da nasıl bir uygulama ile fark yaratabiliriz ? yani eknomoni yönünden ? yoksa bu sadece sportage ve sorento gibi daha ağır tonajlı ve daha yüksek hacimli motorlu araçlarda mı uygulanabiliyor ?

    teşekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TatanQa



    Selamlar,

    Mehmet arkadaşım , benim KIA Rio 110bg 1.5CRDI motorda da nasıl bir uygulama ile fark yaratabiliriz ? yani eknomoni yönünden ? yoksa bu sadece sportage ve sorento gibi daha ağır tonajlı ve daha yüksek hacimli motorlu araçlarda mı uygulanabiliyor ?

    teşekkürler


    o araçlarda verim daha yüksek oluyor..tabiki aracınızdada Dimsport Rapid Box ile %10 lara varabilecek ekonomi yapmak mümkün..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orjinalden alıntı: TatanQa



    Selamlar,

    Mehmet arkadaşım , benim KIA Rio 110bg 1.5CRDI motorda da nasıl bir uygulama ile fark yaratabiliriz ? yani eknomoni yönünden ? yoksa bu sadece sportage ve sorento gibi daha ağır tonajlı ve daha yüksek hacimli motorlu araçlarda mı uygulanabiliyor ?

    teşekkürler


    o araçlarda verim daha yüksek oluyor..tabiki aracınızdada Dimsport Rapid Box ile %10 lara varabilecek ekonomi yapmak mümkün..



    Anladım ...


    Birincisi o söylediğiniz rapidbox u antalyada nerede bulabilirim ve takribi fiyatı nedir acaba ?

    birde bu kurum oluşumu rio larda da vramıdır ? ve zararı ne kadar sürede neler olabilir ?? ben aracımı çok dikkatli kullanan bir sürücüyüm.. motor soğukken aracı nazik ve düşük devirde kullanırım , çok fazla aracımı zorlamam.. bakımlarını zamanında yaptırırım...

    teşekkürler..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: TatanQa

    Anladım ...


    Birincisi o söylediğiniz rapidbox u antalyada nerede bulabilirim ve takribi fiyatı nedir acaba ?

    birde bu kurum oluşumu rio larda da vramıdır ? ve zararı ne kadar sürede neler olabilir ?? ben aracımı çok dikkatli kullanan bir sürücüyüm.. motor soğukken aracı nazik ve düşük devirde kullanırım , çok fazla aracımı zorlamam.. bakımlarını zamanında yaptırırım...

    teşekkürler..


    İstanbuldan benden sipariş edebilirsiniz..800 ytl tutuyor..

    Evet Rio Dizel de kurum bağlıyor..Aracın Kilometresi ilerledikçe kurum birikecek ve mekanik aksama zarar verecektir..Düşük devir kullanımı kurum oluşumunu hızlandırır..
  • bu yakıt tasarrufu konusuna değinmek istiyorum. arkadaşımın volvo s40' ı var.109 beygirden 140 beygire çıktı. modifikasyonuda mehmet usta yapmıştı. araç istanbul şehir içinde 8 litre çivarı yakarken şimdi ortalaması 4.9' düştü. ben gözümle gördüm. arkadaşımda şaşırdı. bu kadar beklemiyordu. çok mutlu. hem güç hem ekonomi. aracından çok memnun. saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kasarcik

    bu yakıt tasarrufu konusuna değinmek istiyorum. arkadaşımın volvo s40' ı var.109 beygirden 140 beygire çıktı. modifikasyonuda mehmet usta yapmıştı. araç istanbul şehir içinde 8 litre çivarı yakarken şimdi ortalaması 4.9' düştü. ben gözümle gördüm. arkadaşımda şaşırdı. bu kadar beklemiyordu. çok mutlu. hem güç hem ekonomi. aracından çok memnun. saygılar


    Tecrübelerinizi paylaştığınız için çok teşekkürler..Yanlız tanıyamadım arabayı..onlarca S40 yaptığım için hangisi bu araba çıkartamadım..Adınıza sevindim..

    Kazasız belasız cezasız sürüşler dileğiyle..
  • oğuz beyin arabası. temennileriniz için teşekkür ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kasarcik -- 25 Temmuz 2008; 19:05:37 >
  • Rica ederim...
  • Mehmet Bey daha önce görmüştüm ama şimdi bulamadım. Dükkan'ın adresini ve teleonununzu tekrar yazabilirmisiniz. Garmine uygun navigasyon bilgisi olursa daha da iyi olur. İsterseniz pm den de atabilirsiniz.

    Teşekkürler.


    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertb -- 27 Ağustos 2008; 13:37:08 >
  • Megachips

    Ümraniye Atakent Mithatpaşa Cad. No:151

    0 216 634 56 00
    0 537 466 08 58
    0 543 379 83 59


    Speedy Garage

    Google maps link ;

    http://maps.google.com/maps?f=q&hl=tr&geocode=&q=%C3%BCmraniye&sll=37.0625,-95.677068&sspn=36.915634,78.75&ie=UTF8&ll=41.023136,29.112654&spn=0.008596,0.019226&z=16&iwloc=addr



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChipTuning Uzmanı -- 27 Ağustos 2008; 18:10:41 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    sadece bir sorum üzerine dönüyor olay, hala yakıt tüketimi nasıl 10 litreden 8 litreye düşecek, motor ömrü nasıl olacak da 2 kat artacak gibi sorularım var, iddia ediliyorsa ispatıda yapılmalı


    yazılımla avrupa standardı olan emisyon değerleri değiştirilip motor içinde daha verimli bir yanma sağlanıyor. yani daha fazla yakıt daha az oksijen yerine, daha az yakıt daha fazla oksijenle optimum yanma sağlanıyor. benim okuduklarımdan anladığım bu.

    zamanında çevreye verdiği zararlardan dolayı ben de Mehmet ustayı eleştirmiştim ama sizin yaptığınız artık haksızlığa giriyor.

    ustanın iddia ettikleri zaten kanıtlanmış olaylardır ve eğer ki biraz motordan anlıyorsanız ve fizik-kimya bilginiz yeterli ise yakıt ekonomisi sağlayacağını kestirmek o kadar da zor değil.

    Mehmet usta; focus tdci'larda bu uygulama nasıl sonuçlar veriyor. bir de herkesin korktuğu bir olay var bu araçlarda,turbo arızası yada motor arızası malum kötü akaryakıttan dolayı. bu korkulan olayların önüne geçmek için yapılması gereken bir uygulama var mıdır?(EGR iptali gibi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desci -- 27 Ağustos 2008; 18:51:08 >




  • desci@
    ustanız diyorki, ortalama %15 yakıt tasarrufu yapacaksınız
    ustanız bana hitaben diyor ki, %20 yakıt tasarrufu yapacaksın, motor ömrü 2 kat artacak
    bu işin mantığını da şöyle açıklıyor: performans artıyor ya, sen gaza az basıyosun, tasarruf yapmış oluyorsun
    düz mantık düşünürsek, ferrarilerde niye işe yaramıyor bu olay.
    normal bir mantıkla düşünürsek, otomobil firmaları bunu neden görmüyor acaba
    ek olarak emisyon firmalar da emisyon değerlerini düşürmeye çalışıyorlar, yani firmalar da az benzin çok hava mantığını kullanıyorlar, turbo araçlarda bu yüzden intercooler kullanılıyor genelde. yani bu bi devrim değil, bana vaadedilenler mantıklı değil, bu ne iştir?
    kimseye haksızlık yapmıyorum, sadece soru soruyorum, soruma normalde %80 kapasiteli cevap verilecekken %30 kapasiteli cevap veriliyor.ben de okuduğumu ve anladığımı yazıyorum, sonra suçlu oluyorum, bilgisiz oluyorum, hak yiyen oluyorum. yapmayın lütfen.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    desci@
    ustanız diyorki, ortalama %15 yakıt tasarrufu yapacaksınız
    ustanız bana hitaben diyor ki, %20 yakıt tasarrufu yapacaksın, motor ömrü 2 kat artacak
    bu işin mantığını da şöyle açıklıyor: performans artıyor ya, sen gaza az basıyosun, tasarruf yapmış oluyorsun
    düz mantık düşünürsek, ferrarilerde niye işe yaramıyor bu olay.
    normal bir mantıkla düşünürsek, otomobil firmaları bunu neden görmüyor acaba
    ek olarak emisyon firmalar da emisyon değerlerini düşürmeye çalışıyorlar, yani firmalar da az benzin çok hava mantığını kullanıyorlar, turbo araçlarda bu yüzden intercooler kullanılıyor genelde. yani bu bi devrim değil, bana vaadedilenler mantıklı değil, bu ne iştir?
    kimseye haksızlık yapmıyorum, sadece soru soruyorum, soruma normalde %80 kapasiteli cevap verilecekken %30 kapasiteli cevap veriliyor.ben de okuduğumu ve anladığımı yazıyorum, sonra suçlu oluyorum, bilgisiz oluyorum, hak yiyen oluyorum. yapmayın lütfen.


    şöyle ki;"bu yöntem sayesinde %25 ekonomi sağlıyan kullanıcılar bulunmaktadır, ama biz %15 ekonomi oranını ortalama olarak sunuyoruz.. " demiş ustamız. burdan %x lik bir yakıt tasarrufu senin kullanma şekline göre ortaya çıkıyor.

    genelde %15 miş ortaya çıkan ekonomi.istersen bunu %20 de yaparsın istersen daha fazla bile yaktırabilirsin,bunu söylemiş ustamız değil mi? yani kendi reklamını yaparken bizi yanlış bilgilendirmemiş.

    aynen dediğin gibi performans artıyor ve gaza daha az basıyosun. yani ortalama 90 km hızla kullanıyosun mesela aracını 10 litre yakıyorsun. daha sonra box yada chip uygulamasıyla beraber yine aynı 90 km hız ortalama ile kullanıyosun ama 8 litre yakıyorsun. ekonomi burda işte.

    ama sen dersen ki ben 90 km yle 10 litre yakıyodum neden şimdi 120 ile giderken 8 lt yakmıyorum, bu anlamsız olur.

    neyse burda ben kimseyi savunmuyorum "ustanız" demene gercekten gerek yok, cünkü henüz bir işim düşüp de kendisine bir uygulama yaptırmadım. gördüklerimi söyledim sadece.




  • iyi de araç zaten 90 ile gitmekte zorlanmıyorki, performans artarması demek yakıt tüketiminin artması demek, araç yine 90 la gideceğine göre, bu durumda daha fazla yakıt harcarsınız.ben gelipte 90 ile böyle 120 ile niye düşmedi gibisinden birşey söylemedim, dediğiniz gibi anlamsız olurdu.
    ben arabanın modelini ve kilometresini söyledim, tak diye % kaça kadar tasarruf yapabileceğim ve motor ömrü için de 2 kata kadar vaadedildi.
    kendisini bir usta olarak kabul ettiğinize göre ustanız dememde sakınca yok diye düşünüyorum, yani illa yolunuzun düşmesi gerekmez değilmi, fikirlerini beğenirsiniz, bi yerde işçiliğini görmüşsünüzdür beğenmişsinizdir.. yanlış anlamayın yani beni .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dikmenibo

    iyi de araç zaten 90 ile gitmekte zorlanmıyorki, performans artarması demek yakıt tüketiminin artması demek, araç yine 90 la gideceğine göre, bu durumda daha fazla yakıt harcarsınız.ben gelipte 90 ile böyle 120 ile niye düşmedi gibisinden birşey söylemedim, dediğiniz gibi anlamsız olurdu.
    ben arabanın modelini ve kilometresini söyledim, tak diye % kaça kadar tasarruf yapabileceğim ve motor ömrü için de 2 kata kadar vaadedildi.
    kendisini bir usta olarak kabul ettiğinize göre ustanız dememde sakınca yok diye düşünüyorum, yani illa yolunuzun düşmesi gerekmez değilmi, fikirlerini beğenirsiniz, bi yerde işçiliğini görmüşsünüzdür beğenmişsinizdir.. yanlış anlamayın yani beni .





    bence şöyle;

    100 beygir 150 nm torklu bir aracın 90 km ortalamayla gitmesi,120 beygir 180 nm torklu bir araca göre daha zorlayıcıdır. yani düşük güce sahip araç aynı hızda gitmekte daha fazla zorlanır,yada bu hıza çıkarken daha fazla yakıt harcar.

    araç güçlendiği için hızlanırken veya sabit hızda giderken daha az zorlanıyor ve daha az yakıyor.

    bunu aynı model, ağır kasalı 1.3 aracın 1.6 araçtan daha fazla yakması olayına da benzetebiliriz.

    neyse tartışmaya gerek yok bence artık. herkes kendini yeterince ifade etti diye düşünüyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.