Şimdi Ara

Dizel Araba Almanin Ne Anlami Kaldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
5.158
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sifir arac alirken benzinli ile arasinda en az 15 bin lira fark var artik.Euro dizel olmus 4.45.Alirken daha donanimsiz manuel versiyonunu veriyorlar benzinli otomatik parasina.Cok kilometre yapan insanlar icin mantikli.Bende 1.5 crdi rio 110 ps kullaniyorum.Cekisi falan cok guzel ama bakim masraflari cok fazla benzinli araca gore.Ama motor gurultusunden kafam sisti yav konfor daha dusuk.Motosikletim olmasa bir saniye katlanmazdim dizel araca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.2 tsi diyolla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karavan almayı düşünüyorum. karavan içinse dizel araç öneriyorlar. torkundan dolayı. ama karavan olayına girmezsem benzinli araç almayı düşünüyorum
  • Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar. İstenildiği zaman performanslı, istenildiği zaman ekonomik oluyorlar. Çok çok yoğun, sürekli dur kalk bir şehirde oturulmuyorsa veya ayda 3000+km yapılmıyorsa benzinli araç her türlü daha uygun bence. Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip, daha ucuz, bakım maliyetleri daha düşük...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sene 2005-2006 falan focus megane ikilisinin dizelleri yaygınlaştığından beri aynı muhabbet dönüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    1.2 tsi diyolla

    1.2 tsi corolla diye okudum elim ayağım titredi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar. İstenildiği zaman performanslı, istenildiği zaman ekonomik oluyorlar. Çok çok yoğun, sürekli dur kalk bir şehirde oturulmuyorsa veya ayda 3000+km yapılmıyorsa benzinli araç her türlü daha uygun bence. Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip, daha ucuz, bakım maliyetleri daha düşük...

    Hocam biz 2013 yilinda 78.000 kmde dizel rio aldik araci ben kullaniyorum arac 90 binde hala millet inanamiyor kmsine keske benzinli alsaydik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinlide tork düşük,ayrıca bazı arabaların benzinlisi yok ,ayrıca dizel araçlar kilometrede daha az litre yakıt tüketiyor



    Sevemedim gitti benzinli arabaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayda bir açılan motorin şu kadar oldu neden dizel alayım yeaaaa şeklindeki gereksiz bir konu daha

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 senedir dizel arac kullaniyorum. Tartismasiz her ay ayni muhabbetten konu aciliyor. Ve isin garibi benzin ve mazotun arasindaki fark hep benzer oranlarda. Buyrun gidin benzin alin kardesim milletin akla ihtiyaci yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır bitmeyen anlaşılmayan bir konu

    Şimdi sıfır alırkan 10-15 bin lira filan veriliyor tamamda satarken aynı fiyatamı satılıyor bu tenekeler. Aradaki fark eriyordamı böyle karşılaştırıyorsunuz. Malüm siteye aynı şartlarda olan aracın sadece yakıt cinsini değiştir bir bak bakalım.

    Sallıyorum şimdi misal

    golf 1,4 tsi manuel comfortline

    golf 1,6 tdi manuel comfortline

    Bunların sıfır fiyatları arası bi 10-15 bin oynuyordur.

    Bunları malum sitede misal sallıyorum ikisinide 2012 model , manuel , 80000 bn kmde hatasız yada 1 parça boyalı bulun karşılaştırın. İkiside aynı fiyattaysa haklısınız dicem.

    Mazot-benzin arasındada 70 kuruş var.

    Ee bunlar km aynımı yakıyor sanki bir karşılastırın.aynı bile yaksa gene karda.

    Kaldı bakım masrafları . Bakım masfraları arasındada fark bin liralar filan oynadığı yok yakıt onu çok kolay tolere ediyor zaten.

    Burda söylense söylense sadece 10-15 binlirayı fazladan arabaya bağlayıp dışarda değerlendirilebilir denilebilir. Oda bunu yapacak insana kalmış bişey dileyen dilediğini yapabilir.

    (Bu arada her arabada dizel-benzin farkı bu kadar değil)

    Ben alırken 4-5 bin lira fark vardı

    İyi akşamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hep benzin lpg kullandım düz vites ilk defa gecen ay dizel otomatik aracım oldu dizeli sevdimmi hayır yakıt olarak beni tatmin etti ayriyetten cekişi iyi bir daha tercih edermiyim bilmiyorum sadece rolantide gır gır gır çalışmasına alışamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzinli insignia dan inip dizel mokkax e binince çok fark ediyor :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KrM's -- 30 Mart 2017; 4:25:37 >
  • Gecenlerde gazetedeokudum 2000 yilinda benzin mazot varki 40% iken simdi 14% e inmis ve buna karsilik benzinli dizel arasindaki fiyat farki 25% lere cikmis. Birde mazotlu arabaya belli km binenler aliyor ve kisa surede yuksek km lere cikabiliyor. 100 bini gectigi zaman bizim insanimiz killaniyor cunku dizel masraf cikardi mi cikarir. Yillik bakimlari cok farketmeyebilir ama ilerleyen zamanlarda surpriz masraflar cikarabilir. Ozellikle dpf ayri bir bomba zaten ne zaman patlayacagi belli degil ve patladimi pis patliyor. Benzinli kullanimi da daha keyifli, sessiz, hizlanmasi dengeli istenildigi zaman ekonomik olabiliyor. Mazotu en cok kullanan yerlerden biridir avrupa oda terkediyor bu emisyon dalgasindan.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selami Şahin 1.6 ie kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç kasmayın kendinizi



    Sıkışık trafiğe girilen bir yerde kullanıyorsanız aracınızı ve benzinli alırsanız pişmanlık yaşarsınız net, daha ötesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nike Tyson


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar. İstenildiği zaman performanslı, istenildiği zaman ekonomik oluyorlar. Çok çok yoğun, sürekli dur kalk bir şehirde oturulmuyorsa veya ayda 3000+km yapılmıyorsa benzinli araç her türlü daha uygun bence. Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip, daha ucuz, bakım maliyetleri daha düşük...

    Hocam biz 2013 yilinda 78.000 kmde dizel rio aldik araci ben kullaniyorum arac 90 binde hala millet inanamiyor kmsine keske benzinli alsaydik

    Aracım benzinli ve 56800 km'de filandır. 57e çok yakın ve 2010 model araba benzinli olduğu için kimse yadırgamıyor km'yi.

    2020e kadar yani 10 yaşına kadar 70-75bin km'yi geçmeyi düşünmüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar. İstenildiği zaman performanslı, istenildiği zaman ekonomik oluyorlar. Çok çok yoğun, sürekli dur kalk bir şehirde oturulmuyorsa veya ayda 3000+km yapılmıyorsa benzinli araç her türlü daha uygun bence. Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip, daha ucuz, bakım maliyetleri daha düşük...

    "Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar" Söylediğin gibi ne kadar kasarsan kas, turboluda olsa, dizel kadar az yakamaz, kullandığım araç (1.5 DCİ) İzmir şehir içinde yol bilgisayarına göre 5,2, depo hesabına göre 5,4 yakıyor, şehir dışında bu rahatlıkla 4,5 düzeyine çıkıyor hiç uğraşmadan var mı böyle yakabilecek turbo benzinli??? Bakım masrafları fazla derken? Bizde farklı olarak sadece mazot filtresi fazla o da benim aracımda 40.000 km de bir değişiyor ve fiyatı orjinal olarak 160 TL, buna karşı sizin araçta buji ve buji kablolarını bir değiştirin bakalım kaç lira tutacak? "Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip" Rölanti harici, o da motor soğukken hiç gürültü ilgili problemim olmadı benim aracım 1900 D/D dan itibaren torkunu 3900 D/D arasında kesintisiz olarak veriyor daha nasıl bir denge olacak söyleseniz de biz de öğrensek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selami Şahin 1.6 ie


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    1.2 tsi diyolla

    1.2 tsi corolla diye okudum elim ayağım titredi

    Aynı duyguları bende yaşadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tefennili


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar. İstenildiği zaman performanslı, istenildiği zaman ekonomik oluyorlar. Çok çok yoğun, sürekli dur kalk bir şehirde oturulmuyorsa veya ayda 3000+km yapılmıyorsa benzinli araç her türlü daha uygun bence. Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip, daha ucuz, bakım maliyetleri daha düşük...

    "Düşük hacim turbo benzinliler bilinçli kullanıldıklarında dizel kadar olmasa da gerçekten az yakabiliyorlar" Söylediğin gibi ne kadar kasarsan kas, turboluda olsa, dizel kadar az yakamaz, kullandığım araç (1.5 DCİ) İzmir şehir içinde yol bilgisayarına göre 5,2, depo hesabına göre 5,4 yakıyor, şehir dışında bu rahatlıkla 4,5 düzeyine çıkıyor hiç uğraşmadan var mı böyle yakabilecek turbo benzinli??? Bakım masrafları fazla derken? Bizde farklı olarak sadece mazot filtresi fazla o da benim aracımda 40.000 km de bir değişiyor ve fiyatı orjinal olarak 160 TL, buna karşı sizin araçta buji ve buji kablolarını bir değiştirin bakalım kaç lira tutacak? "Dizele göre daha sessiz, daha güçlü, daha dengeli tork dağılımına sahip" Rölanti harici, o da motor soğukken hiç gürültü ilgili problemim olmadı benim aracım 1900 D/D dan itibaren torkunu 3900 D/D arasında kesintisiz olarak veriyor daha nasıl bir denge olacak söyleseniz de biz de öğrensek.

    Tork egrisini yukleyebilir misiniz 3900 de ayni tork mu var 4500 5500 gibi devirlerde nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.