Şimdi Ara

Diyarbakır'da Akp İlçe Binasına Molotof Atanın, İlçe Yöneticisinin Yeğeni Olduğu Ortaya Çıktı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
2.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 14
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 4 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • yolcum (2 mesaj) Guest-7EE534877 (2 mesaj) Huseyin-ZST (1 mesaj) SeSioN (1 mesaj) Jeopol (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (8 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
59 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Ballı maaşlar, haksız ihaleler, gri pasaportlar kolay bırakılmayacak. Seçimlere kadar her türlü tezgahı çevirecekler.


    Geçtiğimiz gün Hdp binası baskınının sonrasında Diyarbakır Hani ilçesi Akp ilçe binasına motoloflu saldırı düzenlenmişti. Saldırıyı düzenleyenlerden biri ilçe yönetisini yeğeni imiş. :))


    "Şemdin Barin'in, halen AK Parti İlçe yönetiminde olan Ali Barin’in yeğeni olduğu öğrenildi."


    https://www.gazeteduvar.com.tr/hani-ak-parti-binasi-saldirgani-parti-yoneticisinin-yegeni-cikti-haber-1525967








  • Sonuçta Suriye'ye geçip oradan Türkiye'ye 3 4 füze fırlatırım diyen zihniyet. Herşey beklenir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Terörü sizden öğrenecek değiliz demişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke kendisini de yakaymış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu konu tertemiz kalır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akp eskisi gibi ağız tadıyla bi "mağdur" bile olamıyor yahu.
    Hemen ifşa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jeopol kullanıcısına yanıt

    okadar çok pislik yaptılar ki şu dediğini unutmuşum bile oysa nasıl önemli bir meseleydi

  • C3h4pe oynuyor diyen akboyları konuya çağırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğu'da bu işlerin karışık olduğunu hepimiz biliyoruz. Aileler yarıldı geçmişte. Hatırlayanınız vardır. Kardeşlerden bir HDP, diğeri AKP'li. Aile bölünüyor falan... Böyle sığır, sığ bir siyaset. Lan ne var, kardeşin siyasi düşüncede ters kanatta ise? Acayip bir şey...

    Neyse konu böyle bir konu da olabilir. Alenen karışıklık çıkarmaya çalışmak da olabilir. İki türlü de durum boktan. Biri ülkenin hükümetinin ne kadar ileriye gidebileceğini gösterir, diğeri de doğunun siyasi dünyasının ne kadar sığ ve çapsız olduğunu gösterir.

    Siyasi düşünce olarak neye yakınsanız, o düşünceyle örtüşen boktan senaryoyu doğruymuş gibi kabul edebilirsiniz. Nasıl ülke?

    Bakın, dikkatinizi çekerim: "alenen provokasyondur" demiyorum. "Provokasyon değilse başka bir boktan durum" diyorum. Bu boktan durumu düzeltmek için iktidarımız ne yapmış geçmişte? Sıfır. İktidar bu sefer de ya basiretsiz ya da kötü niyetli olmuş oluyor.

    Yok, provokasyon ise, zaten kötü niyetli olmuş oluyor. Hoppaaaa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha neler göreceğiz kim bilir...

    Yalnız csgo oynarken attığım molotofun saçma sapan sekmesi gibi olmuş bunun attığı molotof Duvardan yere sekiyor, yerden yukardaki ipe ateş sıçrıyor, attığı duvar hariç her yer yanmış, molotof atmayı da becerememiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O binaya molotof atmayı kim söylemiş, kimden emir almış, bunu soran polisi savcıyı herhalde açığa alırlar.  

  • Ne alakası var yeğeni diye akpli mi olacak yani?

  • SeSioN kullanıcısına yanıt

    hocam harbiden şaka gibiler.


    ampül ilçe yöneticisi yapmış olsaydı bile ampüllü mü olacaktı yani? belki fantezi olsun diye ilçe yöneticiliği yapıyor adam nerden bilelim yahu.


    oysaki bunların zamanlaması şahıslar falan hep tesadüf. gel de bu forumda bunu anlat yok hocam boşa yormayın kendinizi anlatmazsınız.

  • Friendly fire açık kalmış  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt

    zaten akepe=hdp=pkk diye boşa denmiyor

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.