Şimdi Ara

Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
18
Favori
26.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • İlk oyunu ile yıllardır hasret kaldığımız sıra tabanlı ve açık oynanışlı RPG tadını tekrar yaşatan Divinty :Original Sin' in devamı geliyor.
    Firma Larian Studios, tekrar Kickstarter'a başvurdu oyun için, 500.000 dolar gibi çok yüksek olmayan bir rakamla (ki bunu yazarken 100 bin geçilmişti) Aslında ihtiyacımız yok demişlerdi ama oyuncular resmen ısrar edince tekrar bu yola girdiler. Oyunu yapacak paramız var diyorlar ama çok daha iyisini yapmak istiyorlarmış.

    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2?ref=nav_search

    Edit: 12 saatten kısa bir sürede ulaştılar gerekli rakama ve daha da ileri gidecekler gibi duruyor rahatça. Kaç dolar toplayacaklar göreceğiz.


    Elimizdekiler şöyle bilgi olarak,

    - Gene sıra tabanlı olacak, hem tek kişi hem de çok kişi oynayabilecek. Çoklu oyuncu sayısı 4 bu sefer, iyice şenlik olacak gibi :D Karakter ve dövüş sistemlerini ilk oyundan da gelişmiş olacakmış.
    - İlk oyunun eleştiri alan en büyük kısmı hikaye için ise bu sefer özel bir stüdyo ile anlaşmışlar ve baya iddialılar. Karakterlerin eşsiz olması ve dünyanın yaptıklarımıza verdiği tepkilerin gerçekçi olmasını istiyorlar. Atacağımız her adımında bir etkisi olacakmış. Seçim ve sonuç ilişkisi büyük olacak diyorlar. (bunu çok duyduk KS lerde ama hakkını verebilen çıkmadı daha...)
    - Bu sefer tek karakter yaratıyoruz. Irk seçme şansımızda var artık insan, elf, cüce ve kertenkele arasında seçim yapıp, özelliklerini ayarlayacağız karakterin. Son olarak da geçmiş hikayesini seçerek başlayacağız oyuna.
    - Gruba 3 kişi daha katabileceğiz yoldan ve grup elemanlarının her birinin hikayesi olacak kendince ve her biri ana kahraman kadar önemli olacak. Kendi motivasyonları ve yöntemleri olacak.
    - Grafikler biraz daha "ciddi" olmuş. İlk oyunun "WoW um"su eleştirilerinden sonra bu hoşuna gidecek gibi oyuncuların.
    - Multi oynarken kavga çıkarabileceğiz artık iyice, gerek görev çözme konusunda gerekse ganimet dağılımında. İyice RPG olacak :D
    - Etraf ile etkileşim aynı şekilde olacak ve iyice gelişecek ilerledikçe.
    - Diyalog sistemi de gelişmiş ve ikna kısmı elden geçmiş iyice. Baya bir değişik yöntem olacak ve karakterlere göre değişecek bu yöntemler. Hangi karakterin konuştuğu önem kazanacak.
    - Crafting baya bir seviye atlamış bu sefer. Artık büyü ve silahları da birleştirebileceğiz. "Silence" büyü kitabı ile "summon spider" kitabını birleştirip "summon invisible spider" kitabı yapabileceğiz veya kanatma büyüsü ile yağmur büyüsünü birleştirip kan yağdırabileceğiz kelimenin tam manasıyla.
    - Yüzlerce büyü ve yetenek olacak diyorlar. Yelpaze çok geniş bu sefer karakter geliştirmek için.
    - Kullanabileceğimiz basit iktirme ve çekme seçenekleri de olacakmış daha az AP harcayan. Ek olarak siper alma da gelmiş.
    - Çok kuvvetli yeni büyü ve yetenekler de eklenmiş. Bunları yapabilmek için "Source Points" gerekiyor ve karakterimiz çok çok güçlü olmadığı sürece bu puan 1-2 olacakmış en fazla uzunca bir süre ve kullanınca dolması çok zaman alacakmış. İyi-kötü kavramı burada giriyor biraz oyunun içine, istersek ruh hastası grup olarak önümüze gelen masumları keserek ve ruhlarını emerek (o ne lan öyle) puanları hızlıca doldurabileceğiz. Ama bunun tabii ki yan etkileri olacak karmamız üzerinde. Ek olarak necromancerlar öldürülen karakterlerin ruhu ile konuşup alamadığımız bilgileri alabilecekler.
    - Düşmanlar ve dünya da gelişiyor tabii boş durmuyorlar. Her adımda yeni engeller ve düşmanlar çıkacak değişik taktikler ile bize karşı gelen.

    Resimler;

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU] Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU] Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU] Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]

    Alfa öncesi videolar;


    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



  • animus projesi diye bi site var, asasin cred origins yamasını fln yapan adamlar, şimdi dos 2 için türkçe yama projesi başlatıyorlar, ama proje çok büyük olduğu için, destek bağış vs bekliyorlar, bende çok bekliyorum, az önce 4 dolar bağışladım, eğer sende düşünürsen bi bak derim.

    https://animusprojesi.com/

    dos 2 nin 1.olması için elimizden gelemi yapalım ve çeviri başlasın arkadaşlar. herkes destek versin ki dos 2 isteyenlerin boş olmadığını gösterebilelim.
    Eski dönemlerde symphonic metal’in yeri bizim gibiler için bir başkaydı. Simone,vibeke,tarja gibi isimlerle kulaklarımızın pasını silerken yıllar sonra yüzüklerin efendisi, game of thrones gibi müzikleri coverlayan “Karliane’den” ilginç bir çalışma çıktı. Dos2 için hazırlanmış ve bizi yeniden geçmişe götüren symphonic metal türünde üstelik..
    Not: Video türkçe altyazılı. Şarkının sözleri “origin” karakterlerin oyuna başlamadan önce ki “lore” kitapçığında bulunan bilgiler baz alınarak hazırlanmış. Ayrıca sözlerde Rol yapma öğelerine uygun şekilde RP’de yaptırılmış. 🙂 Oyuna başlamadan önce, hatta bittikten sonra da keyifle izleyebilir/dinleyebilirsiniz. Ben çok beğendim sizlerle de paylaşayım istedim. -)

    Youtube:
    Ascension by Miracle Of Sound ft Karliene - Divinity OS2 [Türkçe Altyazılı]
    Konsolda satışlar galiba hiç de fena değil gibi bu kadar oynayan varsa :)



    Ek ve bomba söylenti:
    Konu: Baldur's gate 3: the black hound'un larianın yapma ihtimali.

    Malumunuz baldur's gate için lisans olayı atari'den çıktıktan sonra wizard of the coast(wotc) bg3 için yeni bir dnd lisansına artık sıcak bakmıyor diyorlardı. Wotc direk kaliteye bakar malum lakin pathfinder: kingmaker lisansı paizo inc'de olduğu için chris avellone özellikle bu alana yoğunlaşmıştı. Hatta oyun çıktı da. Asıl bombayı sona sakladım. Rpgcodex'de larian'ın eski çalışanlarından biri swen'in bir bg lisansını aldığını söylüyorlar belki de dnd de geçen başka bir şey de olabilir bu durum belli değil. Bu söylediğim bir söylenti elbette lakin larian tarafı wotc'ye başvurursa dos2'den sonra her türlü bir lisansı alır zaten. Peki bu bg3 olur mu zannetmiyorum çünkü icewind dale 2'nin kaynak kodlarının bulunamaması yüzünden lisansı hala atari'deymiş. Beamdog tarafı EE sürümleri ile EE'nin lisanslarına (wotc aracılığı ile) sahip. Yani eski orjinal sürümlerin lisansına sahip değiller. Bg3'de hikaye ID2'nin sonundan başlayacağı ve bu iki oyunu birleştirme olayına girecekleri için ID2'nin kodlarının bulunamaması yüzünden daha önce planlanan olayın gerçekleşmesi artık neredeyse imkansızmış. (kodlar bulunsaydı beamdog hemen ee sürümünü yayınlayarak wotc araclığı ile lisansı kullanabilecekti ve bg3'ün geçmişten gelen senaryosu kullanılarak önü açılacaktı) Yani bg3 için sıfırdan bir şeyler hazırlanması lazım. Trend oster bu konuda oldukça şikayetçi olsada wotc'yi ikna edip bg3 için sıfırdan bir işe girişmesi şüpheli diyorlar. (beamdog) Wotc'nin başta belirttiğim gibi kalite arayacağı için izin vermesi bile şüpheli (belki de yine lisans sorunları dahi çıkabilir emin değilim) ama şu larian tarafı doğruysa bence bomba patlayabilir çünkü yapılacak olan bg3 bile artık sıfırdan inşaa edileceği için acaba söylenti doğru mu diye düşünüyor insan -)
    Birazda ipucu vereyim.

    -İskeletler kilitli kapıları parmakları ile açalbiliyorlar (hırsızlık yeterli seviyede ise) yani maymuncuğa ihtiyacınız kalmıyor. Çok para değil maymuncular ama yokluğu can sıkabiliyor bazı yerlerde ve akmasada damlar para. İsterseniz kırabilirsiniz kilitli sandık veya kapıları ama silaha çok hasar veriyor bu. Summonlar ile kırmanızı tavsiye ederim.
    -İskeletler zehirle iyileşir, kanamalardan ve death fog dan etkilenmezler fakat hastalanabiliyorlar. İyileştirme büyüleri de hasar veriyor kendilerine. Düşman iskeletlerine, zombilerine bu şekilde güzel hasar verebilirsiniz unutmayın. Düşman bunu unutmayıp çok kullanıyor haberiniz ola.
    -İlk başlarda biraz ezik ve güçsüz hissedebilirsiniz, doğaldır. Hem büyü açısından hem de kıyafet açısından fakir olduğumuz için bu. İdare edecek zırh, silah ve 2. seviye büyüler bulmaya başladığımızda şekilleniyor karakter. 4. seviyeye gelmeden karar vermeyin sıkıcıymış bu build diye.
    -Etrafta çok gizli saklı yer var, karakterlerinizden birinde mutlaka "wits"e yüklenin. Güzel büyüler var arttıran "wits"i ama kısa süreli oldukları için can sıkar sürekli yapmak. Yüklediğiniz karakter fiziksel hasar veren bir karakter olursa daha iyi, kritik hasar şansından da yararlanır böylece.
    -Pet Pal telenti olsun mutlaka ve onu kullanana karakterde "persuasion" olsun çok yüksek olmasa da. Hayvanların bir kısmı görev veriyor veya güzel bilgilere sahip olabiliyorlar. Görevlerinin büyük kısmı dram resmen bu arada, baya üzüldüğüm yerler oldu.
    -Bir NPC sizle konuşmuyorsa, diğer bir parti üyesi ile tekrar deneyebilirsiniz. Partinizin her üyesine farklı davranıyorlar. Ama aranan ve tanınmış bir suçlu ile gidip şehrin korumlarını konuşturmayın. Olay çıkıyor, tecrübe ile sabit.
    -Rüşvet verirken abartatmayın. En yüksek altın ödeme seçeneğinde verdiğimiz kişi kıllanabiliyor, ulan sen neler saklıyorsun diye. Gene olay çıkıyor...
    -Görevlerin veya basit diyalogların bile etkisi oluyor. Kime yardım ettiğinize, kime sataştığınıza dikkat edin.
    -Para başlarda önemli, "beyaz" zırhlar ve büyü kitapları dışında harcamamaya bakın. Görevlerden güzel ödüller geliyor ve haritanın her yerinde içi dolu bir sandık var.
    -Source yeteneklerinin bazılar diğerlerinden daha kullanışlı düşük seviye bile olsa. 1 kere basit savaşlarda denemeden etmeyin derim. En zorlu savaşta, kritik bir anda ilk defa kullanınca "ulan bu muymuş yani" diyip ortada kalabilirsiniz.
    -Erkekliğin 10 da 9 u kaçmaktır, yeri geldimi savaştan kaçmaktan çekinmeyin.
    -Yapay zekayı hafife almayın, özellikle tactican seviyesinde güzel hareketler yapıyor. Backstab den kaçmak için sırtını duvara verenmi arasınız, yoksa kendini feda edip yanında 2 tane parti elemanımızı da öldüren mi. Kaçma hareketlerini de iyi kullanıyorlar. Saçmaladığı yerde çok oluyor gerçi AI nin, "Geist" adlı düşmanların görüş açısından çıkıp, sadece merdiven ile ulaşılabilecek bir yere giderseniz öyle kalıyorlar mesela.
    Sorularınıza cevap vereyim.

    1- Neresi olduğunu direk anladım. :) Öncelikle oyunda bu tür ağır bilmeceler benim görebildiğim 2 yerde var. Biri sizin söylemiş olduğunuz yerde diğeri ise ac4'de. Oyunda bu şekilde ağır bilmecelerin yapılma nedeni aslında "wits" dinamiğinin kullanımı ve oyuncuya "Bak bu dinamiği hiç önemsemediğin için şunları bunları zaten kaçırdın. Eğer bu dinamiği kullanmaya devam etmezsen şunları bunları kaçırmaya devam edeceksin" demenin zorunlu bir yolu. Benzer durumlarda ac2'de yine öğretici modunda görevlerle karşılaşacaksınız. Örneğin sizden bir büyü kitabı istenecek ve bunu satıcılarda bulamayacaksınız ve kendiniz craftlamak zorunda kalacaksınız. Amaç size zorunlu olarak craftlamayı da göstermek..vb
    2- Oyunda ki görev sistemi sandığınızdan daha derin. Bunun en büyük nedeni oyunda birini ikna ettiğinizde görevin ve yapısının yine tercihlerinize göre tamamen değiştirebilmesi. Persuasion dinamiğinin kullanımı konusunda Bg,id gibi dnd oyunlarında ya da daha farklı rpg'lerde kalıplaşmış bir durum vardır. Size 3 tercih sunar ortalama hepsinin bir sonucu ve hikayesi bellidir tercihlerinize göre bunları yapar ve görevi sonlandırırsınız. Dos2 bu konuda yıllar sonra ortaya yeni bir şey koymuştur bunun da adı olasılık. Oyunun arkaplanında çalışan ama bunu size çaktırmadan yapmaya çalışan bu dinamik sizin seçimlerinize/kişisel özelliklerinize/ırkınıza ve ikna yeteneğinize göre bazı görevleri yeniden tasarlayabiliyor. Örneğin act2'de 2 inekle karşılaşacaksınız ve konuşup görevi aldığınızda muhtemelen yanlızca birini kurtarabilecek ve görevi sonlandıracaksınız. Bu sizin alışık olduğunuz görev sistemi lakin yukarıda belirttiğim dinamiklere göre tercihlerde bulunup ikisini de kurtarma kısmı ile karşılaşırsanız bu sölediğim olasılık dinamiğine kalıyor ve farklı tercihlerinize göre hiç bir şekilde çözülemeyince görev kendi çıkış planı hikayesini devreye sokarak kendini dahi kapatabiliyor ve göreviniz tamamlandı şeklinde kapanıyor.
    İlgili görev ve rastlanmış olasılık örneği; (spoiler)https://divinityoriginalsin2.wiki.fextralife.com/Treated+Like+Cattle

    Önemli not: Bu tür sitelerde yada youtube'dan izlediğiniz çözümler tek çözüm yolu gibi görünsede bazen sizin tercihlerinizle uyuşmayacağından kendiniz çözmek durumunda kalabilirsiniz. Örneğin tüm rehberlerde/videolarda önemli bir NPC ile konuşup görevi aldıktan sonra bu NPC'yi öldürürseniz oyunda ki muhtemel olasılık dinamiğine bulaşacağınız için görevi tamamlamaya çalışmak ve görevi kapatabilmek size kalabiliyor. Bu tür farklı kombinasyonları deneyen bir çok insan çözümü bulamadığından "bug" olarak görüyor ve bulunan çözümlerde yukarıda verdiğim linkteki gibi görevi kapatmanın yolları şeklinde yorumlanıyor. Örneğin bu tür farklı şeylere bulaşıp okuduğum bir metin ile görevi kapatabildiğim dahi olmuştu benim. Benzer bir durum da ac4'de önemli bir NPC'yi öldürerek denedim ve sonucu oyunun sonunda karşıma çıktığında "yok daha neler" gibi cümleler kurmama neden olmuştu. Oyun tercihler ve özgür dünya konusunda sınırları zorladığı için bu dinamiğin ne denli derine gidebildiğini görmek gerçekten zor. Aynı grup ve aynı karakterle 2. kez baştan başlayıp farklı tercihlerde bile bulunsanız muhtemelen bambaşka bir deneyim alırsınız. Kaldı ki 6 origin karakter olduğu için hepsinin de hikayesini görmek ve farklı bir deneyim yaşamak adına 2. kere oynamak neredeyse şart. Bunun nedenini de oyunun sonuna ulaştığınızda anlayacaksınız. (:

    3- Oyunun yukarıda ki uyarı ekranında doğru yerde bulunmadığınızı fark ettiğiniz an "kaçabilirsiniz" uyarısı önemli bir uyarı :) Oyunda tüm grupları dinleyin ve anlaşmalarınızı dikkatli yapın çünkü bu tür anlaşmaların etkileri act3 ve ac4'de peşinizi bırakmayabilir.

    4- Act1 oyunun başlangıç kısmı ve standart şekilde oyuncuyu oyuna alıştırma üzerine dizayn edilmiş bir ada. Bu yüzden daha lineer ve karışık olmayan bir yer. Bunu gemiye ulaşıp en alt kata indiğinizde ve malum nesne ile karşılaştığınızda zaten direk anlıyorsunuz. Hikayenin derinliği act2 ile başlıyor bol bol gezin ve insanlarla/gruplarla konuşmaya devam edin çünkü edinebildiğiniz bu bilgiler sizin karakterinize işleniyor ve bir başka NPC ile konuştuğunuzda yada act3 yada act4'de dahi karşınıza bu edindiğiniz bilgilerle bambaşka bir hikayeye doğru yol alabiliyorsunuz. Bunu şöyle düşünün fort joy'da ki elferin olduğu grupta alışveriş yaptığınız bir NPC'nin,geminize ulaşıp ceseti ile karşılaştığınızda karakteriniz bunu hatırlıyor ve ona göre cümleler kurmaya başlıyor. Bu durum oyunun genelinde olan bir şey. Son olarak bu oyunda eski save'ime döneyim de neyle karşılacağımı göreyim durumu anlık/yan görevler için geçerli. Bunun nedeni spoiler olacağı için şimdilik değinmiyorum.

    Not: Dediğim gibi pet pal grubunuzda 1 kişide olması yeterli ana karakter olması şart değil. Altın kural konuşmayı pet pal'a sahip olan karakterinizle başlatmanız. Detaylı dialoglar için pet pal'a sahip olan karakterinizin ikna yeteneği de yüksekse ulaşabilirsiniz.
  • Eline sağlık siberarmi D:OS2 konusunu açmak da sana yakışırdı

    Ay sonu kota düştüğünden vidyoların ilk dakikalarını izleyebildim henüz, ama daha il kareden sanat yönetmeninin kullanmış olduğu renk paletine hayran kaldım ya, tıpkı ilk oyundaki gibi bakmaya doyamıyor insan, enfes !
    Yapay zekaya bu oyunda daha bir önem verirlerse harika olacaktır dengelerle beraber onun dışında tek bir tedirginliğim yok; hemen kaptım bir 25'lik gün sayalım şimdi haha !

    Edit: Ve tabiiki forumda bu oyuna karşı ilgisizlik ve kayıtsızlık son sürat devam edeceğinden şüphem yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 27 Ağustos 2015; 0:16:26 >
  • 500 bine ulaştılar bile, bu kadar hızlı ulaşacağımızı düşünmediğimiz için ne update, ne de yeni basamak ödülleri hazırdı dediler ilk update ile :D İlk oyun 12 günde hedefine ulaşırken bu 12 saatten az bir sürede ulaştı, ne yapacağız bilmiyoruz diyorlar :D
    Büyük update için biraz daha zaman ihtiyaçları varmış ama durmadan çalışıyoruz diyorlar.
    Birde önümüzdeki günlerde Seattle da olacak PAX Prime hazırlanıyorlarmış, şu an ki protatipi göstereceklermiş. Çıkacak olan 1. oyunun Enhanced Edition şeklindeymiş şu an prototip.

    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2/posts/1335439

    RPG Codex in güzel bir röportajı var kapalı kapılar ardında oyunla ilgili. Aslında pek bir bilgi yok burada yazılı olmayan ama eğlenceli diyebiliriz. Ufak ve samimi firmaların havası farklı oluyor. :D

    @bobafett
    Ben alıştım artık, 9-10 kişi vardı zaten toplasan bu konulara ilgili, onların çoğu da yakından takip etmeyi bıraktı forumu (en azından mesaj atmayı) Ne yalan söyleyeim bu yüzden ben de bazı konuları güncellemeyi bıraktım, in cin top oynuyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 27 Ağustos 2015; 10:36:25 >
  • Hayırlı, uğurlu olsun bakalım, sabırsızlıkla bekliyoruz...

    12 saatte hedeflenen rakama ulaşmaları da ayrı bir mutluluk oldu, adamlar her türlü hakkediyor. Oyun çevrelerinde hala iyi oyundan anlayan birilerinin olduğunu görmek güzel bir şey vesselam...
  • 34 gün var 600.000 dolar toplamışlar :)
  • Hemen bir $25 basayım dedim ama dolar'ın 3 TL civarı olduğu aklıma geldi. Steam'de daha mı ucuza gelir gibisinden ufak hesaplar peşinde koşuyorum şu anda.

    Pre purchase falan yaparım olmadı, o da işlerine yarar sanırım.
  • Gızgın Jo ya katılmış Larian dan Sven Vickne, benzer kısımları oynuyorlar ama eğlenceli olmuş gene (Jo yu sevmememe rağmen)





    Güzel kısımlar var.
    -Her parti elemanının "origini" olacak. Aynı Dragon Age Origins teki gibi ve buna uygun hikayesi, etkileri olacak. Gruptaki hatun soylu aileden olduğu için kaleye rahat girerken, korumalar dwarf sevmedikleri için cücemiz farklı bir yol izlemek zorunda kaldı. Bunun gibi çok olay olacakmış. Originlerden biri de "kötü" taraf olan engizisyonun suikastcisi olarak çift taraflı oynayabilecekmişiz mesela ve bütün oyunu değiştirecekmiş bu. Ayrıca yanımıza aldığımız grup üyeleri de bu şekilde iki taraflı oynayabildiği için ilginç olaylar yaşanacakmış.

    Strecth goal olarak da bu originlerin sayısını arttırmak istiyorlar ve parti üye sayısını arttırmak istiyorlar. Şu an kaçar tane belli değil tabii, yarın veya cumartesi büyük güncellemede açıklayabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 27 Ağustos 2015; 19:59:41 >
  • Ufak bir katkım olsun istedim. Buyrun arkadaşlar :


    quote:

    Hello,

    We want to localize Divinity: Original Sin game in Turkish officially.

    Before I've heard that you've worked for Italian localization with a fan group.

    So that we've decided to make an offer to you.

    Do you want to work together with us for it?

    We have localized The Testament of Sherlock Holmes, Teslagrad, Car Mechanic Simulator 2014 and Gone Home in Turkish officially.

    We'll be waiting for your answer.

    Best regards,



    quote:

    Larian Studios LLC
    Aug 27 2015

    Thanks Aybars. We'll check in with you again during the campaign when we're not crazy crazy busy.
  • Ekstra sınırlar belli oldu baya bir coşmuş durumdalar.

    https://www.kickstarter.com/projects/larianstudios/divinity-original-sin-2/posts/1335715



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 28 Ağustos 2015; 17:25:24 >
  • Şu an ilk oyunun topladığı destek miktarını geçti, işin ilginci firma baya şaşırdı bu işe :D
    PAX da videolar var oyun içi ama yukarıdakilerden pek farkı yok. Değişik bir şey görürsem özet geçerim buradan.
  • Güzel haber
    Resmi türkçede olursa tadından yenmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FifaNetworkTR

    Ufak bir katkım olsun istedim. Buyrun arkadaşlar :


    quote:

    Hello,

    We want to localize Divinity: Original Sin game in Turkish officially.

    Before I've heard that you've worked for Italian localization with a fan group.

    So that we've decided to make an offer to you.

    Do you want to work together with us for it?

    We have localized The Testament of Sherlock Holmes, Teslagrad, Car Mechanic Simulator 2014 and Gone Home in Turkish officially.

    We'll be waiting for your answer.

    Best regards,



    quote:

    Larian Studios LLC
    Aug 27 2015

    Thanks Aybars. We'll check in with you again during the campaign when we're not crazy crazy busy.


    Bunu düşünmen bile yeter kral insan:)
  • ilk oyunu da 4 kişi co-op yapabiliyorsun ama biraz uğraşmak gerekti.

    güzel oyun olur yine destek olalım

    ayrıca bu sefer Larian Türkçeye güzel destek olacak gibi.
  • İyi haberler geliyor mu acaba?

    Divinity: Original Sin 2 (2017) [ANA KONU]




    Oyunun en büyük problemi olan yazım derinliği kısmını tek başına bile sırtlar Chris Avalonne, Sven ikna edebilidi mi göreceğiz.
  • Sırf sıra tabanlı diye şu güzelim oyunu oynamadım, oynamayacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    İyi haberler geliyor mu acaba?





    Oyunun en büyük problemi olan yazım derinliği kısmını tek başına bile sırtlar Chris Avalonne, Sven ikna edebilidi mi göreceğiz.
    Larian'ın kulakları yanıyormuş x))
  • bobafett kullanıcısına yanıt
    Alemler ya saftirikler :D 1 milyona ulaşmayı kameraya çekme çabaları da komediydi. Tam olacağı sırada Sven'e döndü çeken eleman ve kaçırdılar
  • Hayırlı olsun yeni oyunumuz. İlk oyun gibi ağır bir dil olmaz umarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KarapathiaN

    Hayırlı olsun yeni oyunumuz. İlk oyun gibi ağır bir dil olmaz umarım.

    Ağır dil candır. Ben bu oyundan öğrendiğim kadar fazla ingilizce kelime başka oyundan öğrenmedim.
  • 1.200.000 dolara yaklaştı destek miktarı, baştaki Originlerde "undead" seçebileceğiz. Bildiğiniz zombi olarak başlayacağız oyun ve bize yaklaşımda o yüzden değişecek komple.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.