Şimdi Ara

Distribütör Garantisi ve THH

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Lenovo Everypad3 32GB tablet-tel anneme 2019 6. ayında satın aldım. Uzun süredir şikayetleri vardı. Servise yolladım. İade istediğimi belirterek. Sorunlarını bildirdim ve bana 1 ay boyunca ürünü ulaştırmadılar. Bunun üzerine direk THH başvuru yaptım. Başvuru sonrası ürün elime ulaştı ama ne teknik servis raporu var ne yapılan işlemleri belirtmişler. Sorunlardan iki tanesi sadece onarılmış diğerleri halen duruyor.

    Sorunlar:

    Simkart görmüyordu. Düzeltimiş

    Android.acore.procces hatası - Aynen devam

    Ekran'da ölü pixel - Aynen devam

    Hoparlör Sorunu - Düzeltişmiş


    Ölü pixel ve devam Android.acore.procces hatası (format atılsa dahil devam eden bir sorun) yüzünden para iadesi için THH ekleme yapacağım fakat servis raporu vs olmadığından ürünün daha önce servis gittiğini nasıl kanıtlarım vs bilmiyorum. n11 üzerinden telefonu aldığım mağaza ile daha önce tartışmam olduğu için daha fazla muhatap olmak istemiyorum. Daha önce buna benzer bir deneyimi olup THH ile sonuç alan varsa yardımcı olabilir mi?

    Bu arada teknik servis durumlarında kargo ücretinin yasal olarak kim karşılıyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.ED -- 12 Ekim 2020; 16:52:18 >



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.