Şimdi Ara

Disney+ Türkiye'de! İşte fiyatı ve tüm merak edilenler (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
341
Cevap
5
Favori
23.078
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • eteksen kullanıcısına yanıt
    O yüzden millet dijital platformlara danaya girer gibi 4 kişi girip, sinemanın önünden geçmiyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • eteksen kullanıcısına yanıt

    Sinemaya gitmekten daha ucuz. Üstelik evinin rahatlığında, virüsüyle ,milletin kafasını çektirmekle, patlamış mısır poşeti hışırtısı ile vs uğraşmıyorsun.

    İster telefondan,tabletten , tvden izle. Kaldığın yerden devam et, reklamla uğraşmıyorsun. Oldukça ekonomik yani.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demiurgos kullanıcısına yanıt

    sony için renk ayarı

    link deki ayarları yapın sonrasında aşağıdaki verdiğim ayarları yapın




    gelişmiş ayarlar

    renk

    gel.renk sıcaklığı

    kırmızı artır= max

    yeşil artır= max

    mavi artır= max

    kırmızı azalt= 0

    yeşil azalt=0

    mavi azalt= 0

    renk gamması ayarlama noktaları= 10

    r kaydırma= -4

    g kaydırma= 0

    v kaydırma= -3

  • Akbaba89 kullanıcısına yanıt

    Güzel espriydi. Dana bana sert gelmiştir. Alacaksanız koyun alın yumuşak olur. Dana gayış gibi sert.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllık 280 lira benim için uygun
    Kimseyle paylaşmam çok sevmem zaten ortak kullanmayı
    Adam gibi 4 film seyretsem yeter bana

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Demiurgos kullanıcısına yanıt

    Maalesef aynı ciddi karanlık bende de


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg tv de Disney uygulaması yok :( Yayın ülkesini falan değiştirdim işe yaramadı ne yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • para mara vermem agalar nasıl olsa sizler geriden izliyorsunuz dizileri ben 4 gün önceden izliyorum

  • insafsızherif kullanıcısına yanıt

    tv kaç yılının modeli ?


    mesela samsunglarda 2016 model öncesi tv leri desteklemiyor :(

  • Tv üzerinden profilime kilit koymayı bulamadım. Nasıl yapılıyor acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lg tv de nasil oturum aciyoruz yapamadım dünden beri. Disney plus begin e girin ordan yapin diyor. 6 haneli bir numara çıkıyor tv den. Ancak disney plus sitesinde o numarayi vs girip de tv den oturumu artıracak yeri bulamiyorum lütfen biri yardımcı olabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Starwars ile ilgili dizeler hangi sıra ile izlenmeli. Yapım yılları yazıyor mu uygulamada

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • A.J. Pacino kullanıcısına yanıt

    Ne yaptınız çözebildiniz mi hocam? Evdeki internetten bağlandığımda hiç bir şekilde erişemiyorum, 06.16.22 gece geç saatlere kadar izledim herhangi bir problem yoktu, şimdi cihaz fark etmeksizin girdiğimde ya siyah ekran ya da mobil aygıtlarda "hata code 93" uyarısı veriyor. Mobil veriden bağlandığım zaman sorun yok. Hiç bir şey değişmediğine göre bütün cihazlarda aynı sorun yaşamamın mantıklı bir gerekçesini göremedim. VPN, anti virüs vs değil yani konu. Ne güzel serilere başlamıştım. Meğer biz dizi film izlemiyormuşuz o kadar kaliteli video ve ses kalitesine sahipler.

  • Hirotaro kullanıcısına yanıt

    Lg 49uf8507 model hocam olmaz mı hiç bir türlü


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insafsızherif kullanıcısına yanıt

    işletim sistemi webos 3.0 ise olur

  • CaptainTsubasa483 kullanıcısına yanıt

    @CaptainTsubasa483 Telefondaki tarayıcınızdan veya PC'deki tarayıcınızdan disneyplus.com'a hesap bilgilerinizle giriş yapın. Daha sonra disneyplus.com/begin sayfasını açın ve TV'de gösterilen 6 haneli numarayı kutucuğa girin. Bunu yaptığınızda kendisi TV girişini tanımlıyor. TV'de bir şeye dokunmanıza gerek yok, açılması lazım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Der Meister. -- 16 Haziran 2022; 23:1:42 >
  • Altyazı sorununu TV'nin menüsünden çözdüm arkadaşın tarif ettiği şekilde sağolsun. Dün telefonda mobil veriden ben de bağlanamiyordum şuan sorun çözülmüş görünüyor. Platform çok yeni olduğu için sanırım problemler yığılmış durumda.

    Code 93 olarak Googleda şüpheli işlem şeklinde bir açıklama var, bu şekilde aratırsanız bazı çözüm yolları var belki yardımcı olur. Tüm cihazlardan çıkış yap diyerek ve modemi resetleyetek bi deneyin isterseniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kronolojik sıralamaya göre seyretmenizi öneririm.


    Star Wars Episode I: The Phantom Menace

    Star Wars Episode II: Attack of the Clones

    Star Wars Episode III: Revenge of the Sith

    Solo (optional)

    Rogue One (optional)

    Star Wars Episode IV: A New Hope

    Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back

    Star Wars Episode VI: Return of the Jedi

    Star Wars Episode VII: The Force Awakens

    Star Wars Episode VIII: The Last Jedi

    Star Wars Episode IX: The Rise of Skywalker

  • A.J. Pacino kullanıcısına yanıt

    Önerilen çözüm yöntemlerini denedim de olmuyor. İnternet ile ilgili bir problem var gibi görünüyor. Bir problem olması imkansız çünkü diğer hiçbir uygulama ve servislerde sorun yok. Güvenlik sorunu var desem bütün cihazlardan çıkış yap diyorum bir şey değişmiyor. Anti virüs olarak da Malverbytes Premium kullanıyorum yıllık, bilgisayar tertemiz, sadece mobil uygulamadan mobil veri ile giriş yapabiliyorum. Bakalım, beklemekten başka çare yok sanırım. Teşekkürler.


    Edit: Gece internet gitti, yarım saat falan sonra geldi, sanırım o sırada iss tarafında bir güncelleme falan oldu, sorunsuz çalışıyor şimdi. Aynı ağa bağlı bütün cihazlarda sorun yaşayan arkadaşlar muhtemelen sorun iss veya Disney plus tarafındadır, beklemekten başka çare yok ne yazık ki, bilginiz olsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B3097644 -- 17 Haziran 2022; 5:17:53 >
  • Hirotaro kullanıcısına yanıt

    webos 2.0 maalesef.. yükseltmenin de bir yolu yok galiba

  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.