Şimdi Ara

Disk Birleştirme hata veriyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 10 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 45 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 13
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • epik_03 (8 mesaj) Yunus YLcnk (7 mesaj) Bay_KG (6 mesaj) xXxCooLxXx (2 mesaj) gunaya (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (18 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXxCooLxXx

    quote:

    Orijinalden alıntı: epik_03

    quote:

    Orijinalden alıntı: xXxCooLxXx

    O&O Defrag indir ;)
    windowsun kendi birleştiricisine göre daha iyi verim alırsın.
    bu hatayıda büyük ihtimal yaşamazsın ;)

    dediğin programı indirdim sorunumu tamamen olmasada büyük bi oranda düzeltti hocam teşekkür ederim program tavsiyen için.

    rica ederim kardeşim başka ne gibi sorun var söylersen yardımcı olmaya çalışırım ;)
    aynı sorunu yaşamıştım.
    seneler önce live messenger ilk çıktığında onu kurduğum zaman aynı hatayı alıyordum.
    o&o defrag kurduktan sonra windowsun disk birleştiricisine hiç ihtiyaç duymadım...
    daha sonra format atılınca düzeldi tabi ama yineden o&o defrag vazgeçilmezim diye bilirim. portable kurulumsuz versiyonu var bende daha kullanışlı.
    arkadaşlar bad sector üzerine yoğunlaşmışlar. en sağlam disk temizleyicisi maxblast ile format atma yönetimidir.
    buna ihtiyaç duymadan birdaki formatta sorunum düzelmişti.
    çok canını sıkarsa formatla yine olmazsa maxblast ile komple hdd resetle. hdd fabrika çıkış şekline dönecek içerisindeki veriler kurtarılamaz şekilde siliniyor. ona göre verilerini yedekle. sonra temiz bir format ile bu sorunu %99 giderirsin.

    şimdi hocam ben mecburen format atmak zorunda kaldım artık. Bad sector nedeni yüzünden şimdi bi sorum olcak ben HD tune ile bad sectorlü bölümü buldum. 39-44 GB arası harddiskte şimdi format atarken C ye 36GB verdim sorunlu bölüm 10BG ben bunu PC nin yoksayması görmezden gelmesi için başka bişi yapmama gerekiyo mu orayı biçimlendirmedim sadece değer atadım 10 GB. geri kalanıda D ye verdim. şimdi bu 10 GB lık bölümü nasıl napmam gerekiyo? biçimlendirmem mi lazım yoksa tam tersimi yoksa tekrar format bölümüne gelip tamamen silmem boyut atamamam mı lazım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: epik_03
    şimdi hocam ben mecburen format atmak zorunda kaldım artık. Bad sector nedeni yüzünden şimdi bi sorum olcak ben HD tune ile bad sectorlü bölümü buldum. 39-44 GB arası harddiskte şimdi format atarken C ye 36GB verdim sorunlu bölüm 10BG ben bunu PC nin yoksayması görmezden gelmesi için başka bişi yapmama gerekiyo mu orayı biçimlendirmedim sadece değer atadım 10 GB. geri kalanıda D ye verdim. şimdi bu 10 GB lık bölümü nasıl napmam gerekiyo? biçimlendirmem mi lazım yoksa tam tersimi yoksa tekrar format bölümüne gelip tamamen silmem boyut atamamam mı lazım?

    Selam ve günaydın
    Bad sectorlü alanı bilgisayar görmezden gelmesi lâzım. Zaten doğru dürüst kullanamayacağınız için, bu bölümü biçimlendirmenize gerek yoktur.
    Bu alanı illâki kullanacağım diyorsanız, bilgisayar donmalarını göz önünde bulundurmanız gerekmektedir!
    Kolay gelsi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay_KG

    quote:

    Orijinalden alıntı: epik_03
    şimdi hocam ben mecburen format atmak zorunda kaldım artık. Bad sector nedeni yüzünden şimdi bi sorum olcak ben HD tune ile bad sectorlü bölümü buldum. 39-44 GB arası harddiskte şimdi format atarken C ye 36GB verdim sorunlu bölüm 10BG ben bunu PC nin yoksayması görmezden gelmesi için başka bişi yapmama gerekiyo mu orayı biçimlendirmedim sadece değer atadım 10 GB. geri kalanıda D ye verdim. şimdi bu 10 GB lık bölümü nasıl napmam gerekiyo? biçimlendirmem mi lazım yoksa tam tersimi yoksa tekrar format bölümüne gelip tamamen silmem boyut atamamam mı lazım?

    Selam ve günaydın
    Bad sectorlü alanı bilgisayar görmezden gelmesi lâzım. Zaten doğru dürüst kullanamayacağınız için, bu bölümü biçimlendirmenize gerek yoktur.
    Bu alanı illâki kullanacağım diyorsanız, bilgisayar donmalarını göz önünde bulundurmanız gerekmektedir!
    Kolay gelsi..

    hayır işte kullanmak istemiyorum tamamen görmezden gelsin PC bu bölümü bunu nasıl yapıcam ben şimdi disk yönetiminden sildim bu bölümü diğer bölümler kullanımda bu kadarı yeterli midir hocam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: epik_03
    hayır işte kullanmak istemiyorum tamamen görmezden gelsin PC bu bölümü bunu nasıl yapıcam ben şimdi disk yönetiminden sildim bu bölümü diğer bölümler kullanımda bu kadarı yeterli midir hocam?

    Selam
    Eğer bilgisayarımda sildiğiniz bölüm gözükmüyorsa, tamam demektir. Eğer gözüküyorsa, çalıştıra Diskmgmt.msc yazarak disk yöntemini açın ve oradaki hasarlı bölümün sürücü harfini kaldırmanız yeterli olacaktır.
    Kolay gelsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay_KG

    quote:

    Orijinalden alıntı: epik_03
    hayır işte kullanmak istemiyorum tamamen görmezden gelsin PC bu bölümü bunu nasıl yapıcam ben şimdi disk yönetiminden sildim bu bölümü diğer bölümler kullanımda bu kadarı yeterli midir hocam?

    Selam
    Eğer bilgisayarımda sildiğiniz bölüm gözükmüyorsa, tamam demektir. Eğer gözüküyorsa, çalıştıra Diskmgmt.msc yazarak disk yöntemini açın ve oradaki hasarlı bölümün sürücü harfini kaldırmanız yeterli olacaktır.
    Kolay gelsin..

    görünmüyor hocam cok saolasın yardımların icin teşekkür ederim.




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.