Şimdi Ara

Discovery Şarj Sorunu ve Yasal Süreç

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 20 saat 3 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • skamber (2 mesaj) yurtkann (1 mesaj) armonyy (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> General Mobile >> Discovery Şarj Sorunu ve Yasal Süreç
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Arkadaşlar daha evvel kullandığım cihaz Discovery 16GB' idi. Bayadır kullanmıyordum yeni Cihaz aldığım için, Geçen gün pek çok kişinin yaşadığı şarj sorunu ile karşılaştım (bir kaç farklı soru ndaha) ve TELPA' ya gönderim gerekli açıklamalar ile. 260 TL' lik bir ücret çıkartmışlar.

    Konuya dair Discovery'lerde kullanıma bağlı oraya çıkan ayıp söz konusu olduğunu düşünüyorum zira bu kadar çok şarj soket bozulmaz. Bu cihazın bu tarz bir kronik sorunu var. Yarın itibari ile firmaya ihtarname yollayıp akabindeki hafta direk bulunduğum ilde tüketici mahkemesi olmadığı için, Tüketici mahkemesi sıfatı ile Asliye Hukuk Mahkemesinde dava açacağım. Tüketici halem heyeti ile uğraşmayacağım. Ayrıca Gümrük ve Ticaret Bakanlığına şikayette de bulunacağım. Firma bu konuda ciddi manada sorumluluktan kaçıyor ve bu yolla ciddi bir gelir ediyor artık. Bilirkişi talep edeceğim ve ayrıca gerekli dayanakları da topladım bugün.. Durumları size ileteceğim..


    @pallo Bana mesaj yolu ile ulaşır mısınız rica etsem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skamber -- 5 Ekim 2015; 17:52:53 >



    |
    |
    Bahsedilenler: pallo




  • Yüzbaşı
    288 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Güncelleme;

    Bügün itibari ile Telpa' dan yollamış olduğum ihtarname' ye cevap geldi. Gelen Cevap ihtarnamedeki hususlara cevap olmaktan uzak olmakla birlikte kişilik haklarımı da zedeleyici nitelikteydi. Ayrıca Kullanıcı hatasıdır yönünde beyan edilmiş. Yarın itibari ile daha evvel hazırlamış olduğum evraklarla birlikte; Gümrük ve Ticaret Bakanlığına; İl Savcılığıma şikayette bulunup ayrıca Ticaret Mahkemesi sıfatıyla da Asliye Hukuk Mahkemesine davamı açıyorum. Talep edeceğim hususların yanında ayrıca, Bilirkişi de talep edip; Ticaret Bakanlığınca Firmanın Servis hizmetlerinin denetlenmesini de isteyeceğim. Buna bağlı olarak da mahkeme talebinde, firmanın servis dönüşleri ve ne kadarında sarj soketi sorunu olduğunun da açıklanmasını isteyeceğim. Firma sarj soketi konusunda basiretli tacir sıfatından uzak ve bu konuda da ayrıca gelir kapısı haline getirdiği hususları da yazılacaktır. Ayrıca firma sorumluluktan kurtulmak için pek cok cihaza soket sıvılı gibi bir takım gerçek olmayan sahtecilikler de katmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi skamber -- 5 Ekim 2015; 17:55:34 >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    364 Mesaj
    keşke hepimiz senin gibi olabilsek :=)
    |
    |
  • Çavuş
    77 Mesaj
    Takipdeyiz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Sohbet
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.