|
350 tl ye 50 megabit hipernet kullanıyorum. Şubat ve Mart aylarında kredi kartı otomatik talimatında limitten dolayı bir sorun oluştu, bu nedenle faturanın ödendiğini sanıyordum. Ta ki fatura ödenmeyince internet yavaşlatmasına maruz kalıncaya kadar, internet yavaşlayınca başka kart ile gözüken faturayı yani 350 tl yi ödedim. Sadece 350 tl gözüktü, 250tl piyasada dahi yoktu. Bu ay uygulamadan fatura kısmına bakınca 900 tl lik fatura görünce şok oldum. 2 aylık açma-kapama ücreti 500 tl kesilmiş, faizler ve bu ayın faturası 900tl gözüküyor. Daha önce internet yavaşlatma, fatura ödeyince düzelmesi durumuna 250tl kesilmesi faciasını yaşamadım, yaşayana da denk gelmedim. Müşteri hizmetleri bu kesintinin yeni olmadığını söylüyor. İnterneti otomatik programların yavaşlatıp, açması 250 tl tutuyormuş... Şaka gibi yazılımın saniyelik işine 250 tl istiyorlar. Her neyse bu ücretten kurtulmanın bir yolu var mıdır? Ödememek için nasıl bir yol izlemek lazım. Yargıya başvurmak işe yarar mı ? Dikkatli olun, Telekomun yangınlaştırmaya çalıştığı yeni bir kazığı sizde yemeyin. Bu arada prensip olarak telekoma para kaptırmak istemiyorum. Nedeni aşağıdaki yürek burkan yüzyılın soygunu yazımda: en sevdiğim tokatlanma hikayesi: türk telekom 2005 yılında, türkiye’nin stratejik kurumu türk telekom’un %55 hissesi, borçsuz ve kasasında 2 milyar dolar varken, lübnanlı hariri ailesine 6.5 milyar dolara satıldı. hariri'nin sahibi olduğu oger telecom, türk telekom’dan 10 yıl boyunca 14 milyar dolar kâr elde etti, bunun 7 milyar dolarını kasasına koydu. aynı dönemde şirketi 3.5 milyar dolar borca soktu. üstelik özelleştirme bedelinin tamamını da ödemedi. sadece ilk birkaç taksiti ödedi, geri kalan borcu askıda kaldı. oger, özelleştirme parasını yurt dışından bulamayınca, türk bankalarından 4.75 milyar dolar kredi aldı. bu krediler ödenmedi. bankalar –akbank, garanti, iş bankası ve diğerleri– hisse devralmak zorunda kaldı. 2018’den itibaren bankalar bu hisseleri elden çıkarmaya çalıştı ama telekom’un imtiyaz süresinin 2026’da bitecek olması nedeniyle kimse almadı. ve 2022’de, türk telekom’un 2026’da bedelsiz olarak devlete geçecek hisseleri, türkiye varlık fonu tarafından 1 milyar 650 milyon dolar kredi kullanılarak yeniden satın alındı. yani: devletin malı satıldı › soyuldu › borç bırakıldı › sonra tekrar borçla geri alındı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AshtonKutcher -- 16 Mayıs 2025; 15:34:29 > |
| _____________________________ |




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






