Şimdi Ara

Dikkat Şahan Çıkabilir'de Çalan Şarkıyı İsteyenler !!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Belki önceden verilmiştir ama isteyenleri gördüm vereyim dedim.Dikkat Şahan Çıkabilir'de skeçler arasında çıkan bir video var adamın biri çekiçle kameraya vururmuş gibi yapıyor,kızın biri koşarken kamera arkadan gösteriyor hani işte orada çalan rock tarzı şarkı.

    Rage Against The Machine - Killing In The Name Of




    _____________________________

    Soğuk Ve Boş Birşey Var Kızın Gülüşünün Ardında , Üstgeçitte Duruyor.Birkaç Saniye Sonra Havada Süzülüşünü İzliyorum.Sonunda Gülüşü Daha Sıcak Ve Anlamlı.Niye Güldüğünü Asla Öğrenemiycem , Artık Sadece Ruhsuz Bir Et Parçası...
    _╬_ Marilyn Manson l157l (Yeni Albüm "The Pale Emperor" Çıktı) _╬_
    :::^^::: Rietveld (RSA) Yazılım Ve Bilgi Evreni :::^^:::
  • dostum çok saol yaw.walla bu şarkı çok dikkatimi çekmişti.teşekkürler.
    _____________________________

    "You'll regret approaching me!!"
  • Birşey değil bende şansa buldum koyayım dedim.

    _____________________________

    Soğuk Ve Boş Birşey Var Kızın Gülüşünün Ardında , Üstgeçitte Duruyor.Birkaç Saniye Sonra Havada Süzülüşünü İzliyorum.Sonunda Gülüşü Daha Sıcak Ve Anlamlı.Niye Güldüğünü Asla Öğrenemiycem , Artık Sadece Ruhsuz Bir Et Parçası...
    _╬_ Marilyn Manson l157l (Yeni Albüm "The Pale Emperor" Çıktı) _╬_
    :::^^::: Rietveld (RSA) Yazılım Ve Bilgi Evreni :::^^:::
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.