Şimdi Ara

DİKKAT: Joymax Şifre Açığı !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.982
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şuanda nasıl yapıldığı Joymaxca dahi bilinmeyen bir şifre açığı mevcuttur.
    Son günlerdeki soyulmalar bu nedenledir. Öyle ki 1 yılı aşkın süredir girilmeyen charlar bile 29hazirandan itibaren sıradan login olmakda ve değerli itemleri seçilerek ve goldları alınmaktadır.

    Soru: Korunmak için ne yapmalıyız?
    Cevap: Standart bir web sitesinde Şifremiz 6-7 hane olduğunda bulunması kısa bir süre alır, şifrenizdeki karakter sayısı arttıkça MD5 şifresinin kırılması zamanıda uzar.
    Şuanda Tavsiye Edilen; Şifreniz en az 10 hane olması ve değişik kombinasyonlar yapılmasıdır. Örnek: ilhan%ChaR-

    Açığın nedeni bulunup joymaxca giderilene kadar şifrelerinizin karakter sayısını artırıp %-+ gibi karakterleri de içerecek şekilde değiştiriniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _aNaToLia_ -- 1 Temmuz 2012; 19:13:03 >



    _____________________________
    01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
    Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.
  • Alıştık artık
    _____________________________
  • bu argosta 2-3 hafta önce idi argosu soyup soğana cevirdiler soyulmayan çar kalmadi simdi sira sizin swlerde demekki
    _____________________________
  • Konu Yararlı olmuş.
    _____________________________
    Evet... Rapid maçıyla başladık, bugünlere geldik... Ve dedik ki, arkadaş, biz bu işin sonuna kadar gideriz. Gidersiniz. Allah'a şükürler olsun, bugüne kadar aslanlar gibi bir periyod çizdiniz. Bugün 17 mi, 18 mi? (17 cevabı üzerine devamen) 17. Avrupa maçımıza çıkıyoruz. Ve bunun adı da final! Yine söyliyorum Kazanıcaksınız ! Kazanmak için uğraşıcaksınız...Ama Netice ne olursa olsun, siz benim gönlümde hep kazandınız! Hep şampiyonsunuz ! Ve öyle kalacaksınız! (Bağırarak) ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN!
  • Koskoca firma yazık oyuna sadece
    _____________________________
    Sahici bir sarsıntı , sahte bir dengeden iyidir .
  • Hala isro oynayan var mı ya
    _____________________________
  • Bu açık sw ler birleşmeden önce Hera Serverında oldu..Yaklaşık olarak nerdeyse %70 i sw nin soyuldu..Şimdi Hotan ve Alex de stallarda itemler kol geziyor..Geçen günde 1-2 chara daha olmuş bu olay yane halen devam etmekdedir..
    _____________________________
    |Canon EOS 350D |+| Canon 18-55mm EF-S Lens |+| Vivitar 70-210mm Series 1 Lens | + | Canon100-300mm USM |+ | Tamron AF28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF) |+| FD/EF dönüştürücü |+ | Panasonic Lumix DMC-FX 100 |
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vampiel

    Bu açık sw ler birleşmeden önce Hera Serverında oldu..Yaklaşık olarak nerdeyse %70 i sw nin soyuldu..Şimdi Hotan ve Alex de stallarda itemler kol geziyor..Geçen günde 1-2 chara daha olmuş bu olay yane halen devam etmekdedir..

    Evet, bir kaç gündür serpensdeler ve guild guild gidiyorlar, sanırım rev6dan guild isimlerine girip gördükleri charları sıradan giriyorlar, nasıl bir bugsa artık, yaklaşık 10 dk içinde guildin alayına giriyorlar aradan saatler geçiyor duyuyorsunki başka bir guild sıradan gitmeye başlamış.
    _____________________________
    01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
    Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vampiel

    Bu açık sw ler birleşmeden önce Hera Serverında oldu..Yaklaşık olarak nerdeyse %70 i sw nin soyuldu..Şimdi Hotan ve Alex de stallarda itemler kol geziyor..Geçen günde 1-2 chara daha olmuş bu olay yane halen devam etmekdedir..

    Evet, bir kaç gündür serpensdeler ve guild guild gidiyorlar, sanırım rev6dan guild isimlerine girip gördükleri charları sıradan giriyorlar, nasıl bir bugsa artık, yaklaşık 10 dk içinde guildin alayına giriyorlar aradan saatler geçiyor duyuyorsunki başka bir guild sıradan gitmeye başlamış.

    Hiç hoş birşey değil ama anlatış tarzına çok güldüm guild guild gidiyorlar kusura bakmayın arkadaşlar
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PATEVRA

    quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vampiel

    Bu açık sw ler birleşmeden önce Hera Serverında oldu..Yaklaşık olarak nerdeyse %70 i sw nin soyuldu..Şimdi Hotan ve Alex de stallarda itemler kol geziyor..Geçen günde 1-2 chara daha olmuş bu olay yane halen devam etmekdedir..

    Evet, bir kaç gündür serpensdeler ve guild guild gidiyorlar, sanırım rev6dan guild isimlerine girip gördükleri charları sıradan giriyorlar, nasıl bir bugsa artık, yaklaşık 10 dk içinde guildin alayına giriyorlar aradan saatler geçiyor duyuyorsunki başka bir guild sıradan gitmeye başlamış.

    Hiç hoş birşey değil ama anlatış tarzına çok güldüm guild guild gidiyorlar kusura bakmayın arkadaşlar

    Öyle ama Serpens 40_HaRaMi guildinin mesela tamamı neredeyse bana aitti, alayı dakkada sömürüldü Yaklaşık 2 yıldır oyuna girmeyen charlar vardı oyunu bırakanların, hatta 1,5yıldır girilmeyen vardı bir tane sahibi askere gitti geldi ve oynamadı hiç o bile login oldu alayı hotana çekildi
    _____________________________
    01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
    Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    quote:

    Orijinalden alıntı: PATEVRA

    quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vampiel

    Bu açık sw ler birleşmeden önce Hera Serverında oldu..Yaklaşık olarak nerdeyse %70 i sw nin soyuldu..Şimdi Hotan ve Alex de stallarda itemler kol geziyor..Geçen günde 1-2 chara daha olmuş bu olay yane halen devam etmekdedir..

    Evet, bir kaç gündür serpensdeler ve guild guild gidiyorlar, sanırım rev6dan guild isimlerine girip gördükleri charları sıradan giriyorlar, nasıl bir bugsa artık, yaklaşık 10 dk içinde guildin alayına giriyorlar aradan saatler geçiyor duyuyorsunki başka bir guild sıradan gitmeye başlamış.

    Hiç hoş birşey değil ama anlatış tarzına çok güldüm guild guild gidiyorlar kusura bakmayın arkadaşlar

    Öyle ama Serpens 40_HaRaMi guildinin mesela tamamı neredeyse bana aitti, alayı dakkada sömürüldü Yaklaşık 2 yıldır oyuna girmeyen charlar vardı oyunu bırakanların, hatta 1,5yıldır girilmeyen vardı bir tane sahibi askere gitti geldi ve oynamadı hiç o bile login oldu alayı hotana çekildi

    aynen oyle argostada oyle oldu argos_du06 bi carin adi 5-6 tane stallarda geziyordu ayrica calinan itemler thepowerlevel sitesinde dolar la sattiklarini gördük
    _____________________________




  • Bir arkadaşımız muhabbet etme şansı yakalamış..Hera_cff diye bir char var genelde Hotanda yeri belli..1 kerelik nasıl oldu ise konuşmuş..dediğine göre 5-6 ay önce joymax database ni çaldığını ve ondan sora joymax şifre değiştirme eventi getirdi fakat değiştirmeyenleri soyuyorum diye yazmış..Nereli olduğunu sorunca Korea cevabını vermiş...

    Genel Serverde söylenen ;

    1.Sbot olabilir yapabilir.
    2.Joymax satıldıktan sora eski Gm lerden veya oyun yetkililerinden birinin işine son verilip , onunda böle indirdiği...


    Tabiki 2 side hurafe olabilir bişi diyemem ama korkunç olan adamın dediği 700B ye yakın gold 800B üzeride gold edicek itemin onda olması..Ve bu durum hakkında report atsak bile JOYMAX ın hiçbişi yapmaması....

    Bu oyun artık cidden bitti...Benim hiçbir charıma girilmedi ama nerdeyse tüm guilde girdiler bizim...Hele ki Anatolia nın dediği gibi 2 yıldır hiç açılmayan chara girdiler....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vampiel -- 2 Temmuz 2012; 16:01:11 >
    _____________________________
    |Canon EOS 350D |+| Canon 18-55mm EF-S Lens |+| Vivitar 70-210mm Series 1 Lens | + | Canon100-300mm USM |+ | Tamron AF28-75mm F/2.8 XR Di LD Aspherical (IF) |+| FD/EF dönüştürücü |+ | Panasonic Lumix DMC-FX 100 |




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Vampiel

    Bir arkadaşımız muhabbet etme şansı yakalamış..Hera_cff diye bir char var genelde Hotanda yeri belli..1 kerelik nasıl oldu ise konuşmuş..dediğine göre 5-6 ay önce joymax database ni çaldığını ve ondan sora joymax şifre değiştirme eventi getirdi fakat değiştirmeyenleri soyuyorum diye yazmış..Nereli olduğunu sorunca Korea cevabını vermiş...

    Genel Serverde söylenen ;

    1.Sbot olabilir yapabilir.
    2.Joymax satıldıktan sora eski Gm lerden veya oyun yetkililerinden birinin işine son verilip , onunda böle indirdiği...


    Tabiki 2 side hurafe olabilir bişi diyemem ama korkunç olan adamın dediği 700B ye yakın gold 800B üzeride gold edicek itemin onda olması..Ve bu durum hakkında report atsak bile JOYMAX ın hiçbişi yapmaması....

    Bu oyun artık cidden bitti...Benim hiçbir charıma girilmedi ama nerdeyse tüm guilde girdiler bizim...Hele ki Anatolia nın dediği gibi 2 yıldır hiç açılmayan chara girdiler....

    1. ihtimali göze alırsak yaklaşık 2 yıldır oyuna girilmeyen charların soyulması mantıklı gelmiyor bana, 1 lvl charlara bile giriyorlar.
    2. ihtimal daha akla yatkın geliyor bana. Bende bu konuda duyumlar aldım ama kesin bilgi almakda mümkün değil.

    Bana kalkıp hala nasıl Sroyu ayakta tutarız napalım diye sordular yine bugün, dedim ağzınızla kuş tutsanız bitti bu iş diye Şu MOTP servisini jawa tabanlı tüm telefonlarda çalışacak şekilde düzeltsinler anca o şekilde soyulmalara çare bulurlar.
    _____________________________
    01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
    Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Vampiel

    Bir arkadaşımız muhabbet etme şansı yakalamış..Hera_cff diye bir char var genelde Hotanda yeri belli..1 kerelik nasıl oldu ise konuşmuş..dediğine göre 5-6 ay önce joymax database ni çaldığını ve ondan sora joymax şifre değiştirme eventi getirdi fakat değiştirmeyenleri soyuyorum diye yazmış..Nereli olduğunu sorunca Korea cevabını vermiş...

    Genel Serverde söylenen ;

    1.Sbot olabilir yapabilir.
    2.Joymax satıldıktan sora eski Gm lerden veya oyun yetkililerinden birinin işine son verilip , onunda böle indirdiği...


    Tabiki 2 side hurafe olabilir bişi diyemem ama korkunç olan adamın dediği 700B ye yakın gold 800B üzeride gold edicek itemin onda olması..Ve bu durum hakkında report atsak bile JOYMAX ın hiçbişi yapmaması....

    Bu oyun artık cidden bitti...Benim hiçbir charıma girilmedi ama nerdeyse tüm guilde girdiler bizim...Hele ki Anatolia nın dediği gibi 2 yıldır hiç açılmayan chara girdiler....

    1. ihtimali göze alırsak yaklaşık 2 yıldır oyuna girilmeyen charların soyulması mantıklı gelmiyor bana, 1 lvl charlara bile giriyorlar.
    2. ihtimal daha akla yatkın geliyor bana. Bende bu konuda duyumlar aldım ama kesin bilgi almakda mümkün değil.

    Bana kalkıp hala nasıl Sroyu ayakta tutarız napalım diye sordular yine bugün, dedim ağzınızla kuş tutsanız bitti bu iş diye Şu MOTP servisini jawa tabanlı tüm telefonlarda çalışacak şekilde düzeltsinler anca o şekilde soyulmalara çare bulurlar.

    onlara deki bi exp eventi daha getirsinlersilk almak istioruz
    _____________________________




  • ne güldüm ya yorumlara bak olaya bak...joymax diyemiyor ki oyun bitti yapıcak bişeyde 120 lwl sondu..mısır ırkını çizdik ettik yaptık bişeler ama yayınlamadık zaten çalışan 10 kişi vardı onlarda salla gitsin dedi..sonra 10kişiden 5ini attık işten geriye kalan 2si kendi istifa etti sona kalan 3 kişi arasında kura çekti birini eledik şuan 2 kişiyiz birimiz serverlara bakıyor diğerimiz uydurma eventlar yapıyor şifreler gitmiş galiba geçmiş olsun bu saatten sonra silkroad 2 yapıcak adam yok..isroda zaten grafik oynanış ve içerik açısından çok geride kaldık hakkınızı helal edin oyunu silin gitsin

    bi açıklama yapsalarda herkes rahatlasa
    _____________________________
    1 TL,Limon,kalem ve biraz mürekkep...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kittyMiE

    ne güldüm ya yorumlara bak olaya bak...joymax diyemiyor ki oyun bitti yapıcak bişeyde 120 lwl sondu..mısır ırkını çizdik ettik yaptık bişeler ama yayınlamadık zaten çalışan 10 kişi vardı onlarda salla gitsin dedi..sonra 10kişiden 5ini attık işten geriye kalan 2si kendi istifa etti sona kalan 3 kişi arasında kura çekti birini eledik şuan 2 kişiyiz birimiz serverlara bakıyor diğerimiz uydurma eventlar yapıyor şifreler gitmiş galiba geçmiş olsun bu saatten sonra silkroad 2 yapıcak adam yok..isroda zaten grafik oynanış ve içerik açısından çok geride kaldık hakkınızı helal edin oyunu silin gitsin

    bi açıklama yapsalarda herkes rahatlasa



    Senin yorumunda iyi olmuş..

    Demek istediğim bir sürü şey var amaaaa.. Ağzımı açmasan daha iyi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    _____________________________
    Konuştuğun zaman sadece bildiklerini tekrar edersin ama dinlersen yeni şeyler öğrenebilirsin. -Tenzin Gyatso




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lurtz Uruk Hai

    quote:

    Orijinalden alıntı: kittyMiE

    ne güldüm ya yorumlara bak olaya bak...joymax diyemiyor ki oyun bitti yapıcak bişeyde 120 lwl sondu..mısır ırkını çizdik ettik yaptık bişeler ama yayınlamadık zaten çalışan 10 kişi vardı onlarda salla gitsin dedi..sonra 10kişiden 5ini attık işten geriye kalan 2si kendi istifa etti sona kalan 3 kişi arasında kura çekti birini eledik şuan 2 kişiyiz birimiz serverlara bakıyor diğerimiz uydurma eventlar yapıyor şifreler gitmiş galiba geçmiş olsun bu saatten sonra silkroad 2 yapıcak adam yok..isroda zaten grafik oynanış ve içerik açısından çok geride kaldık hakkınızı helal edin oyunu silin gitsin

    bi açıklama yapsalarda herkes rahatlasa



    Senin yorumunda iyi olmuş..

    Demek istediğim bir sürü şey var amaaaa.. Ağzımı açmasan daha iyi.

    Aç hacı ağzını aç, nasılsa Joymax onada cevap yazmaz
    _____________________________
    01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
    Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.




  • Benim charın kendi guildi var ve soyulmadım hala? 6 bil var legend artı 12 weap var artı 6 set var(dı sattım seti) :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Ölümüne Sıcak Fırsatçıyız, SF Müdavimi olmak bir hastalıktır!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Corvette_

    Benim charın kendi guildi var ve soyulmadım hala? 6 bil var legend artı 12 weap var artı 6 set var(dı sattım seti) :)

    Parayla değil sırayla Alfanumerik bir şifre koyda sen nolur nolmaz
    _____________________________
    01 Mart 2014 23:59:59 itibariyle Tamamı Sorunsuz Char Alım-Satım Adedim : 1.284 Olmuştur.
    Güveniniz İçin Herkese Sonsuz Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _aNaToLia_

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Corvette_

    Benim charın kendi guildi var ve soyulmadım hala? 6 bil var legend artı 12 weap var artı 6 set var(dı sattım seti) :)

    Parayla değil sırayla Alfanumerik bir şifre koyda sen nolur nolmaz

    İlhan abi oyun bu durumdaysa hala daha niye ugrasiyorsun o zaman ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ......
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.