Şimdi Ara

Dikey Derin Dondurucu da 'No Frost mu iyi Karlı Model Mi?'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,


    Dikey Derin Dondurucu alacağım. Derin dondurucu da No Frost mu yoksa Karlı Model Mi tercih edeyim? Sebebini açıklarsanız sevinirim.




    _____________________________
  • birini senede 2-3 de kullanıma bağlı olarak çözdürmek zorunda kalırsınız, diğeriyle uğraşmazsınız

    no frost'un içinden çıkardığınız dondurmayı dışarıda mado'da tatlıcı da önünüze gelen dondurmalar gibi hemen tüketebilirsiniz, statik karlı dondurucudan çıkan dondurma taş gibidir kesmeniz zordur kesseniz bile hemen servis edip tüketemezsiniz, o yüzden kesinlikle no-frost

    _____________________________
    kimileri tarafından insanlığın bitirilip tüketildiği insana paçavra gibi davranılan yerdir hastaneler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyDrama

    birini senede 2-3 de kullanıma bağlı olarak çözdürmek zorunda kalırsınız, diğeriyle uğraşmazsınız

    no frost'un içinden çıkardığınız dondurmayı dışarıda mado'da tatlıcı da önünüze gelen dondurmalar gibi hemen tüketebilirsiniz, statik karlı dondurucudan çıkan dondurma taş gibidir kesmeniz zordur kesseniz bile hemen servis edip tüketemezsiniz, o yüzden kesinlikle no-frost

    Teşekkür ederim ilginize.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Otomatik mi solar mı ve öneri?
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.