|
Arkadaşlar, Dikey Derin Dondurucu alacağım. Derin dondurucu da No Frost mu yoksa Karlı Model Mi tercih edeyim? Sebebini açıklarsanız sevinirim. |
|
_____________________________
|

|
Arkadaşlar, Dikey Derin Dondurucu alacağım. Derin dondurucu da No Frost mu yoksa Karlı Model Mi tercih edeyim? Sebebini açıklarsanız sevinirim. |
|
_____________________________
|
|
birini senede 2-3 de kullanıma bağlı olarak çözdürmek zorunda kalırsınız, diğeriyle uğraşmazsınız no frost'un içinden çıkardığınız dondurmayı dışarıda mado'da tatlıcı da önünüze gelen dondurmalar gibi hemen tüketebilirsiniz, statik karlı dondurucudan çıkan dondurma taş gibidir kesmeniz zordur kesseniz bile hemen servis edip tüketemezsiniz, o yüzden kesinlikle no-frost |
|
_____________________________
kimileri tarafından insanlığın bitirilip tüketildiği insana paçavra gibi davranılan yerdir hastaneler..
|
Teşekkür ederim ilginize. |
|
_____________________________
|