Şimdi Ara

Digitürk Yetkili Teknik Servis Sahtekarlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Digitürk Keçiören Servisi ilk kurulum yaparken kutu içerisindeki HDMI kablosu ile uyumsuz uydu alıcısı getirip, kablonuz bu uydu alıcısı ile uyumsuz dilerseniz bizde uyumlu HDMI kablosu var 90 liraya satın alabilirsiniz diyerek sahtekarlık yapıyor. Uyumsuz dediği uydu alıcısını farklı bir uydu alıcı ile değiştirip güya yayınlar alınmış oluyor. Madem ilk kurduğu uydu alıcısı Digitürkün tedarik ettiği kablo ile uyumsuz kabloyu değiştirince sorun çözülmüş olması gerekiyor. Bunu 1 gün sonra farkettim ve hemen konuyu yetkililere ilettim. Bu sahtekarlığa sakın kanmayın. Şuan ki uydu alıcısı ile Digitürkün vermiş olduğu kabloyu taktım ve yayınları alabiliyorum.



  • Hocam Merhabalar konu ile ilgili online işlemlerden tüketici şikayetleri bölümünden servis hakkında şikayet kaydı oluşturun durumu anlatın yardımcı olurlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kablo uyumunuda ilk defa duyuyorum vay arkadaş.
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Bunu yapıyorlar maalesef.

    Kablo da logo var eğer digiturk logolu değilse kullanıcıya fatura ediliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Gerekeni yaptım ve kabloyu alıp paramı da iade ettiler. Uyanık olmak gerek
  • acemiteknolojist kullanıcısına yanıt
    Aynen Hocam. Sevindim sizin adınıza :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ay sonunda iptal ettireceğim zaten.
  • acemiteknolojist kullanıcısına yanıt
    Rica ederim 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.