Şimdi Ara

Digitürk Teklifleri, Hangi Paketi? Kaç TL'ye İzliyoruz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37.267
Cevap
403
Favori
1.939.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum dün
  • Cevaplayan Üyeler 3846
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 51
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 51 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 30
  • Favoriye Eklediklerim 403
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Metin Bilgin (5145 mesaj) sbjk (1815 mesaj) tezekos (530 mesaj) derya78 (469 mesaj) gelecek3535 (335 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11571 mesaj) Mobil (11557 mesaj) Tablet (630 mesaj) (6 mesaj) Mini (1300 mesaj) Uygulama (7679 mesaj) (60 mesaj)
  • @
22 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> Digiturk >> Digitürk Teklifleri, Hangi Paketi? Kaç TL'ye İzliyoruz?
Giriş
Mesaj

  • sporun yıldızı güncel teklif mi bu hocam istesem verirler sanırım bunu. sporun yıldızı için daha düşük bir kampanya göremedim

    |
    |
    Metin Bilgin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8602 Mesaj

    Hocam Merhabalar

    İlgili kampanya engelli üyeliklerde geçerlidir.
    |
    |
    musttafaaydogan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8602 Mesaj

    Hocam Merhabalar

    12 ay 119 tl den 3 ay ücretsiz 15 ay olarak alabilirsiniz.

    Kamu kampanyası kapsamında 109 TL den 12 ay olarak alabilirsiniz. Pazarlıkla 101 e kadar düşebilir duruma.

    Aslında size sunulan son teklif ortalamaya göre iyi bir teklif.

    3 mart itibariyle teklif fiyatları değişecek.
    |
    |
    KeManCI78 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Merhaba, eDevlet uzerinden "Digiturk Abonelik Fesih Başvurusu" islem adimlarini uyguladim. Ancak herhangi bir asamada iptal formunu yuklememi istemedi. Forumdaki bazi arkadaslar digiturk iptal formunun yuklenmesi gerektiginden bahsetmisti ama bir yanlislik mi yaptik acaba?

  • Yarbay
    14162 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    Örnek dilekçe çıktısı veriyor mu E-devlet?

    Örnek çıktı veriyor ben oradan aldım direkt yükledim


    sadece imza attım..


    1 cümlelik bişey zaten..


    internetten form aramaya gerek yok

  • Teğmen
    160 Mesaj

    Merhaba A4 kağıdına gerekçelerini yaz resim çek fazla olan kısımları kırp gönder.
    |
    |
    mesmusum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3033 Mesaj

    3 marta taahhüdüm bitiyordu. Sezon sonuna kadar taraftar paketi + 4 ay dizi film hediye


    12 aylık aile paketli ilk 3 ay 19 tl, sornasında 37 tl olarak taahhüt verdim.


    Önümzüdeki sezon başlayınca tekrardan teklif alırım diye düşünüyorum.

    |
    |
  • Yarbay
    5861 Mesaj
    Binada digiturk yok , sadece turksat var.
    Sadece taraftarı olduğum takımın maçını nasıl izlerim , kaça izlerim hangi paket var dostlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar
    2019 dan bu yana digitürk kullanıcısıyım
    Film ve sporun yıldızı paketi mevcuttu (malum netflix çıktı çıkalı zaten oturup digitürkten film izlemiyorum)
    Paketim 03.03.2021 tarihinde sona erecek digitürkü arayıp teklif istedim onlar ise şu teklifi sundu ;
    Sporun yıldızı için sadece :
    İlk 4 ay / 49 TL
    Kalan 8 ay / 154 TL
    Aylık 119 TL ortalama
    Daha uygun teklif alan varsa yardımcı olabilirim mi ?
    (Aynı zamanda kamu personeliyim )



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çavuş
    64 Mesaj

    İlk 6 ay 39 ikinci 6 ay 154 tl. Ortalama aylik 96tl. Bunu iptal faxi çeken herkese teklif ediyorlar hocam. İkamet ettiğiniz ile gore aylik ortalama 79 luk teklifi de alabilirsin
    |
    |
    D3erin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    349 Mesaj

    İstanbulda yaşıyorum ama ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D3erin -- 1 Mart 2021; 23:46:18 >
    |
    |
    hasansenturk2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    64 Mesaj

    O zaman alabileceğiniz en iyi teklif aylık ortalama 96 tl diye düşünüyorum. 1 hafta önce iptal başvurusunda bulundum. Yarın son gün. Ama kararlıyım bu sefer kapaticam. Aylık ortalama 79tl olan teklifi istedim. Sadece kalkınmadq öncelikli iller için verebiliyorlarmış. Vermesinler o zaman. Seyretmezsem ölmem ya..
    |
    |
    D3erin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Sorun da zaten dosya yukletmemesiydi. 

    |
    |
    Mehtnc1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Aynen, eDevletten islem yapildiginda digiturk iptal formu yukletmedi, sadece 1 satirlik iptalini istiyorum dileceksi ile iptal islemini yaptilar

    |
    |
    s.volkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Metin hocam,


    iptal talebimden sonra yapilan teklif:


    Sporun yildizi: 6 ay 39TL, 6x154TL ortalama 96,5


    Ankara'da yasiyorum bu teklif iyi mi?


    KK ile de olabilir..

    |
    |
    Metin Bilgin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    64 Mesaj

    1 yıl film kanalları acik, 3 ay da salon kanalları hediye. Ekstradan bunu verdiler bugün. Sanırım son nokta 😊
    |
    |
    mesmusum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8602 Mesaj

    Hocam Merhabalar

    Ortalamaya göre iyi bir teklif. Hayırlı olsun.
    |
    |
    mesmusum kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8602 Mesaj

    Baya iyi. Nasıl aldınız?
    |
    |
    hasansenturk2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    64 Mesaj

    Ben bişey yapmadım. Sadece her aradıklarında pahalı istemiyorum dedim ve aylik 79 tl ye gelen paketi istedim,yok öyle bi paket dediler. En sonunda ikna oldum öyle bir seçenek olmadığına😊
    |
    |
    Metin Bilgin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    8602 Mesaj

    Hayırlı olsun.

    Yıldız dolu paketi almışsınız neredeyse :)
    |
    |
    hasansenturk2 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Radyo Dinle
Instagram takipçi satın al
Pubg mobile uc
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
konkasör
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.