Şimdi Ara

DİGİTURK PLAY HD PAKET FENERBAHÇELİ ORTAK ARANIYOR 130 TL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ahmettokgoz (5 mesaj) talhagezer (2 mesaj) Nizam-ı Cihan (1 mesaj) inescapable (1 mesaj) VV ABSTRAKT (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Uydu Teknolojileri ve Dijital Yayın >> Digiturk >> DİGİTURK PLAY HD PAKET FENERBAHÇELİ ORTAK ARANIYOR 130 TL
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba Arkadaşlar
    Be beşiktaşlıyım ve Galatasaraylı arkadaşımızda ödeme yaparak ortak oldu. Paket 390 TLlik Hd pakettir. Fenerbahçeli bir arkadaşı da ilave edeceğim. Derbi maçlarda ev sahibi takım taraftarı maçı izleyecek. Forum geçmişi olan kişiler öncelikli tercih olacaktır. Fiyat 3'e bölündü yani 130 TL ödeme alınacak.



    |
    |
  • Yüzbaşı
    707 Mesaj
    Dostum Silverlight linklerini ortaklarınıza göndererek isterseniz 20 isterseniz 30 kişi ortak bile alabilirsiniz ama silverlight HD mi onu bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nizam-ı Cihan -- 9 Eylül 2013; 15:26:26 >
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Gerek yok hocam 130 tl çok değil zaten 3 kişi izleriz paşa paşa :)
    |
    |
  • Binbaşı
    1568 Mesaj
    Nedir bu silverlight? Bir fenerbahceli olarak ortak olabirim ama kafama takilan su: evde ttnet netlimitsiz internet var. Torrent falan ibdirdimmi max 600 700 kbps arasi degerlerle le indiriyorum yanlis soylemuyorsam. Sizin bu hd yayini nasil izleyecegim acaba takilma olurmu... imkanim olsada denesem ya kafami kurcaliyor kac gundur...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    sorun yaşamazsın hocam kullananlar memnun. sadece görüntü normalinden 2 sn geç sana ulaşıyor o da bence hiç dert değil.
  • Er
    7 Mesaj
    Ben teklifinizle ilgileniyorum, görüşelim.
    |
    |
  • Binbaşı
    1568 Mesaj
    Fb li ortak buldunuzmu? Eger mumkunse bu aksam deneme yapmak isterim. Sorunsuzsa ortak olacagim. Irtibata gecin lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Evet ortak aldık hocam.
    |
    |
  • Binbaşı
    1237 Mesaj
    Bende aekadaşoma söylemiştim neyse hayırlı olsun alan arkadaşada sizede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    sağolasın
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

MAIL
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.